GabN

2022-09-12 13:08:29 Nope (2022) / Nem GabN (2) #36

Neeem, neeem...
A film címét párszor valóban kimondtam a stáblista alatt :D
Tényleg egy dühös paplan kalandjait néztem 2 órán keresztül?
Csak azért nem kap egyest, mert a fényképezés és az atmoszféra teremtés a film első felében nagyon rendben van, de utána számomra paródia jelleget ölt a film.

2020-09-12 20:02:28 Tenet (2020) GabN (5) #116

A sok negatív komment már majdnem elvette a kedvemet a filmtől, de ne engedjétek, hogy megtegye...
Dőljetek hátra és élvezzétek ezt a dübörögő tempójú mozit.
Én azt mondom, hogy aki az Eredetet vagy az Interstellart fogta az most sem fog beakadni. Persze másodszorra biztos még tisztább lesz minden, de maga a történet szinte lineáris.
Engem a hang sem zavart, sőt... kifele jövet már kerestem is rá a soundtrackre.

Hogy köröket verne az Aljas 8asra, azt azért erősen cáfolnám. Teljesen rendben van a film, nekem még hosszúnak sem tűnt és még az is belefér, hogy túlzottan probál "Tarantinosan cool" lenni.
Nekem az utolsó 15 perc volt az, ami valahogy nagyon nem illett a képbe. QT pont a végén szokott jól arcul csapni, hát itt is ezt vártam volna...

2017-12-10 19:36:52 Atomic Blonde (2017) / Atomszőke GabN (4) #14

Nem vagytok egyedül!
Egyébként engem is meglep ez az átlag, mert teljesen rendben van ez a film. Nincsenek üresjáratok, dübörög végig.

2017-10-08 19:41:08 Kedi (2016) / Kedi - Isztambul macskái GabN (3) #12

Én szeretem a cicákat és a dokumentum filmeket is, de én valahogy ennél többet vártam. A koncepciót nem éreztem, a konklúziót pedig hiányoltam...
Közepes.

2017-09-24 20:22:23 Flaskepost fra P (2016) / Palackposta GabN (3) #14

Hát nálam is ez a leggyengébb a három közül.
Túl gyors, amerikaias a tempó és izgalom sincs igazán, hiszen az elejétől kezdve tudjuk,h ki a gyilkos.
Ez igy csak egy átlagos krimi.

2017-09-16 19:10:36 Baby Driver (2017) / Nyomd, Bébi, nyomd! GabN (2) #34

Csak, hogy legyen egy kis ellenvélemény is :)
Szerintem egy teljesen átlag, erőltetetten cool filmecske ez. A vége konkrétan egy klisé halmaz.
A korábbi rendezések hangulatát nyomokban sem tartalmazza.

Én a könyvet elkezdtem olvasni, de a főszereplő, annyira antipatikus volt, hogy letettem. Viszont a macskusz miatt a filmet megnéztem : )
Érdemes megemlíteni, hogy a film/könyv valós eseményeket dolgoz fel. Még közösségi oldala is van a macskának :D

2016-11-06 22:10:10 Café Society (2016) GabN (4) #3

Maximálisan egyetértek hhgygy-vel :)
A zenék, a képek nagyon ott vannak, jó kis atmoszférája volt a filmnek.

2016-09-25 20:21:47 [Kritikus kód] GabN #1641

Nekem bejön :)
Modernebb hatása van, mint a réginek.

2016-09-18 21:13:33 The Neon Demon (2016) / Neon démon GabN (1) #26

Hát ha a modern szó a hullákkal való ****t vagy azok vacsorára való elfogyasztását jelenti, akkor tényleg nem :D Igazából nem értem, hogy az, aki ilyet kitalál annak mennyire beteg lehet az elméje.
Soha többé Refn!

Ez borzalmas volt.
Egy vidám, dalolós meséből, így kell üldözős akciófilmet csinálni.

2016-09-17 19:26:26 The Neon Demon (2016) / Neon démon GabN (1) #24

Most lett vége és konkrétan hányingerem van... Ez normális dolog?
A film utolsó fél órája a betegségnek egy olyan fokán van túl, ami komolyan mondom, hogy felfoghatatlan.

Az első másfél óráról nem beszélek, mert ahogy látom azt már megtették mások, a képek, a zenék tényleg rendben vannak-
De akkor is... a hullaházas jelenettől kezdve ez a film minden határon túl megy.

2016-07-17 21:50:01 Suburra (2015) GabN (5) #4

Ez igen! Ez tényleg ***va jó volt!

2016-05-22 21:48:39 Deadfall (2012) / Kelepce GabN (2) #2

Nehéz lenne szebben leírni mint, ahogy az előttem szóló tette :) Egyetértek, Olivia Wilde gyönyörű nő és nagyjából mindent el is mondtam a filmről, amiért kettest kapott...

Én kimondottan szeretem a zombis cuccokat, de a Walking Deadet én is kaszáltam elég gyorsan. Így voltam a Breaking Baddel is, persze ennek ellenére sokak nagy kedvence. Nincs ezzel gond, ízlések és pofonok!

A mondanivalóm lényege inkább csak az, hogy már olyan széles körben léteznek sorozatok, hogy mindenki talál magának valót. A Mad Men pl. a reklámszakmáról szól, a Black Mirror görbetükröt tart mai társadalmunk elé, a House of Cards pedig a politikai csatákba nyújt betekintést. Az, hogy a magyar csatornák még mindig a csi és ncsi szinten tartanak az nem jelent semmit.

Szóval szerintem a mai "tévézési" szokásoknak jelentős részét képezik a sorozatok.
Én arányaiban például sokkal több sorozatot nézek már, mint filmet, mert esténként többször van 40-45 percem egy részre, mint 2 órám egy filmre.

2016-05-17 18:00:44 Kill Bill: Vol. 1 (2003) / Kill Bill GabN (5) #102

Annak idején a Ponyvaregény nagy dumái és a Jackie Brown tempója után megmondom őszintén, hogy nem tudtam mit kezdeni a Kill Bill első részével. A második felvonás akkor sokkal jobban tetszett, de összességében nem voltam elragadtatva.

Több, mint 10 év után én viszont azt mondom, hogy zseniális az a rendező, aki leültet világszerte több millió embert egy japán harcművészeti vagy akár egy western film elé úgy, hogy (magamból kiindulva) a legnagyobb részük soha nem is nézett volna ilyen zsánerű filmeket.

Szóval ez a film nagyon ott van. Az anime, a zenék, a poénok, a brutál hosszú 40 perces akció az első rész végén és igen a rengeteg filmes utalás vagy ha úgy tetszik néhol nyúlás. Nem szép dolog a lopás, de QT mégis valahogy úgy illeszti be ezeket a saját a filmjeibe, hogy úgy érzi az ember, hogy valóban így állt össze kerek egésszé a tökéletes mű. Ha csak 1-1 dolog is hiányozna, amit a mester odaszánt, akkor már nem pont ezt kaptuk volna.

Szóval működik mind a két rész. Bár a második rész akciószegényebb, de ott is úgy elrepül a több, mint 2 órás játékidő, hogy észre sem vesszük. (Külön szerencse, hogy pont ugyanezt kaptuk a H8fulnál is.)

Azért a sorozatok már nem csak a CSI szintjén léteznek.
Hallottál már a Black Mirrorról, a House of Cardsról vagy mondjuk a Fargóról.
Vannak azért elég komoly minőségű alkotások ;)

És igen, az évenkénti pontozás lenne szerintem is ésszerű.

2016-03-02 20:29:22 The Lobster (2015) / A homár GabN (2) #11

Volt benne valami, ami megfogott. A fényképezés, az abszurditás tetszett.
Ezek mentették meg attól, hogy az indokolatlan erőszak miatt a felénél kukázzam a filmet.
Amikor a kutyát kinyírták, akkor kikapcsoltam először. Később tudtam csak rávenni magamat, hogy tovább nézzem.
Nem ismerem a rendezőt, de ez a beteg brutalitás nálam kiverte a biztosítékot. Pedig anélkül még talán 4-es is lehetett volna.

2016-02-14 21:16:01 The Danish Girl (2015) / A dán lány GabN (4) #10

Ha valaki a témával meg tud birkózni, akkor érdemes megnézni a filmet.
A két főszereplő nagyon komolyat alakít. A helyszínek, a fényképezés, a kor megjelenítése és a zene is nagyon erős.
Nem vagyok túl befogadó a témával kapcsolatban, de ennek ellenére is meg tudott fogni a film.

2016-01-07 22:49:53 The Hateful Eight (2015) / Aljas nyolcas GabN (5) #42

Szerencsére nem annyira western mint, ahogy én azt gondoltam és szerintem is simán működne színházban, sőt!
Bevallom őszintén, hogy a Django után kicsit féltem is, de mint ahogyan már más is mondta, most újra éreztem azt, amit a korábbi Tarantino moziknál. Konkrétan észre sem vettem, hogy közel 3 óra a játékidő, simán beszippant, ellentétben a Djangoval, ahol konkrétan indokolatlannak éreztem a hosszúságot.
A tempóról meg csak annyit, hogy melyik QT film pörög? Látták a fanyalgók pl. a Jackie Brownt vagy a Djangót? Szóval ez butaság.

Ha tízes rendszer lenne ( soha nem is értettem, hogy miért nem az van), akkor nálam 9/10 lenne.
Bár összehasonlítgatni szinte lehetetlen a különböző filmjeit Tarantinonak, de nálam is a Brigantikkal egy szinten van.

2015-12-30 13:43:14 The Martian (2015) / Mentőexpedíció GabN (3) #87

Nem olvastam végig az összes hsz-t, de feltételezem, hogy nem csak én akadok fenn a zenéken.
Nekem teljesen komolytalanná tették a pop zenére vicceskedős jelenetek a filmet.

Nem beszélve arról, hogy a 2 órás előzmény után a fő cselekmény elejétől a vége feliratig kb. 3 perc telik el...
Ez így nagyon sekélyes.


Jobb lett volna, hogyha kicsit tudományosabb a film, így csak egy átlag amerikai popcorn múvi. :(

2015-12-20 22:12:46 Self/less (2015) / Önkívület GabN (1) #11

A mélyrepülés folytatódik :( Azt hiszem, hogy véglegesen el kell engednem a rendezőt.
Jason13 minden szavával egyetértek. Olyan szinten lett középszerű és minden egyediséget nélkülöző az alkotás, hogy a film felétől semmilyen szinten nem tudta fenntartani az érdeklődésemet.
Good bye vizuális orgiák :(
(még most is van 10 perc lehet, hogy ki is kapcsolom...)

előzmény: Jason13 (#7)

A mondat első felével maximális egyetértek, csapongó és követhetetlen.
Nekem ez most nagyon nem jött be, a rendező valahogy nem állt a helyzet magaslatán.
Megnéztem inkább egy dokumentum filmet a témáról és ezerszer jobban képbe kerültem, továbbá sokkal érdekesebb is volt.

előzmény: Alfie (#1)

Én könnyesre röhögtem magamat! Ajánlom mindenkinek!

2015-04-12 21:31:30 Cold in July (2014) / Rideg világ GabN (2) #12

Valahogy engem sem kapott el ez a film és pont azért amit miraculum is írt.

Mi volt Dexter motivációja a mészárlásra és az élete kockáztatására? Az öreget miért akarták kinyírni a zsaruk? Kit nyírt akkor ki Dexter? És egyáltalán mit akart mondani ez a film??? Semmire nincs válasz, csak jönnek egymás után a storyk...

Nekem ez így egy nagy összevisszaság és én lejjebb is húzom végül 3-nál.

2015-03-01 21:52:44 Locke (2013) / Locke - Nincs visszaút GabN (2) #22

Hát ez a story szerintem egy rádióba elment volna, de ebből filmet csinálni képbeli történés hiányában szerintem butaság volt. Bár fotózásnál én is imádom a bokehet, de amikor már 145-szörre mutatja a kamera az autót vagy a pálya fényeit bokehben (más történés hiányában) már megfájdult fejem. A story nem rossz, de közben végig egy autóban ülő embert nézve... Nekem a végére unalmassá vált.
Még ha a végén kiderült volna, hogy a gyerek nem született meg élve, akkor azt mondom, hogy megdöbbentő, hogy a semmiért tönkretette az életét, de így még a fordulat is elmaradt.

A story egy tökéletes kliséhalmaz, a beállítások néhol túl giccsesek, az egész film egy kicsit túl amerikai, ennek ellenére én bírom ezeket a gasztro filmeket. A francia feeling rendben van, a táj szép, az ételektől pedig csorog a nyálunk. Vasárnap estére illő lazítós, limonádé.

2015-01-11 11:07:05 I Origins (2014) / Az origó GabN (4) #6

ryood: teljesen igazad van, valóban csak a felszínt kapargatja csak, de én mégis Dióval értek egyet, nagyon jó film volt ez. Végig fenntartja a figyelmet, izgalmas és mikor vége van az biztos, hogy órákon keresztül még ezen jár az ember agya... és lehet, hogy éppen csak ennyit akar a film, hogy elgondolkodjunk ezen.
Nekem nagyon bejött.

2014-10-11 22:33:38 The Equalizer (2014) / A védelmező GabN (1) #9

Most komolyan azért, mert egy olcsó kislányt szájba vertek, elment Denzel kinyírni a fél orosz maffiát? :D Ne már, hogy erről szólt az egész fim? Kritikán aluli.

Hmmm, hát én fél óra után kikapcsoltam.
Unalmasak a karakterek és nem igazán érdekelt, hogy mi fog történni a "főhőssel".
Volt benne zene? :D

2014-03-16 22:05:52 Blade Runner (1982) / Szárnyas fejvadász GabN (2) #134

Én javasolni tudom neked, hogy olvasd el a könyvet. Nem akarom ezt szajkózni, de mélyebb, komolyabb darab, mint ez a film.

előzmény: Adam Taylor (#133)

2014-03-16 21:59:00 The Counselor (2013) / A jogász GabN (1) #18

A sok pozitív hozzászólás után kell írnom pár sort :)
C.Diaz a főgonosz? :DDD Katasztrófa.
Aztán ez a sok indokolatlanul arcpirító sex story és jelenet...???
Maga a film pedig számomra értékelhetetlen. Micsoda hatalmas mondanivaló...
Én nem is értem, hogy ti melyik filmet néztétek :D
Egyedi párbeszédek? Dettó mint a sex storyk benne, miééért?

2014-01-26 20:50:18 The World's End (2013) / Világvége GabN (3) #17

Nekem a film első harmada tetszett nagyon, tele poénokkal, lendülettel, jó karakterekkel (5).
Aztán a poénok helyet átveszi az "akció", ami egy idő után már számomra nem volt túl vicces(3).
A végén pedig már konkrétan megnéztem, hogy mennyi van még vissza (2).

2013-09-13 12:36:05 Dead Man Down (2013) / Bosszútól fűtve GabN (2) #5

Ninyty-Fourral teljesen egyetértek: drámának felszínes, akciónak kevés, a karakterek kidolgozatlanok...
továbbá a dialógusok borzalmasak és még a végéről is kimaradt a fordulat/csavar bármi, ami megmentené a 90percnyi középszerűséget...ez így csak egy 2es.

2013-09-11 09:05:32 World War Z (2013) / Z világháború GabN (5) #47

Amikor az első percben felcsendült a Muse: Isolated Systemje, valahogy éreztem, hogy itt nagy baj nem lehet. A film tempója és a látvány eszméletlen. Döljetek hátra és élvezzétek, ne a hibákat keressétek benne!

2013-08-12 13:17:56 Elysium (2013) / Elysium - Zárt világ GabN (3) #3

De miért Matt Damon???

2013-07-29 20:17:45 Blade Runner (1982) / Szárnyas fejvadász GabN (2) #130

Kicsit megkésve, de sikerült elolvasnom PKD régényét, ami nagyon tetszett! Félve áltam neki a filmnek, mivel így 30 év után elavultnak hittem. Ezzel szemben a képi a világgal és atmoszférával semmi gond nem volt, viszont számomra érthetetlenül túlértékelt!
Kimaradt belőle a motíváció (miért vállalta el mégis a munkát), az elektromos állatok és könyv közepén lévő (identitás)csavar is. Nem beszélve arról, mikor a könyv végén az android megöli D.kecskéjét... Így számomra pont a könyv által feltett kérdések nem jöttek át a filmből
Aki még nem olvasta a könyvet, annak sokkal inkább azt ajánlánlom, 2 nap alatt olvasható és sokkal elgondolkodtatóbb, mint ez a film.

2013-05-26 18:33:34 Whatever Works (2009) / Bármi megteszi GabN (5) #8

Én nem is tudom, hogy mikor nevettem ennyit utoljára! Nagyon súlyos poénokkal van tele ez a film, ajánlom mindenkinek!

2013-04-14 22:55:29 Gangster Squad (2013) / Gengszterosztag GabN (4) #21

Véleményem ua, mint Lecteré! A sok negatív kritika elvette a kedvem a filmtől, nagy kár... Oké, ne várjunk egy Scarfacet! De ez nem is akar az lenni, ez egy modern, pörgős, tökös akció! Dögös képi világgal és a jelenetekhez passzoló zenékkel! Persze bele lehet kötni, hogy vannak benne kötelező klisék és lassítások. Igen vannak, de egyáltalán nem zavaró mértékben, sőt az a néhány lassítás szerintem rendkívül feldobja! Valóban nem lesz belőle kultfilm, de aki egy jót szeretne szórakozni, annak csak ajánlani tudom! Számomra érthetetlen ez a sok negatív kritika, nekem tetszett!

A belső helyszínek szerintem nagyon szépek és a bunyók is rendkívül látványosak, bár néha túl gyorsak talán. Ennél többet pedig nem is szabad várni tőle.
Akit kicsit is érdekel a film, annak egyszer legalább látnia kell!

2013-01-10 09:14:53 Dredd (2012) GabN (3) #33

A film első 20-25 perce nálam 5. A világ, a motorok, a karakterek, a zenék mind-mind dögösek. Aztán ahogy beszorul a story egyetlen épületbe, úgy laposodik el és válik a végére kissé unalmassá és nyomasztóvá. Olyan érzésem volt, mintha egy sorozat egy epizódját néztem volna. Sokkal többet is ki lehetett volna hozni ebből a filmből, nyilván sokkal több pénzből.

2012-12-03 08:31:11 Nuit blanche (2011) / Fehér éjszaka GabN (4) #3

Egyetértek abban, hogy sokkal jobb, mint korunk amerikai akciójai, viszont az erős kezdés után szerintem nem, hogy szintet lépni nem tud, de szintet tartani sem. Számomra a klubban való 1 órán keresztüli rohangálás a végére már egy kicsit sok volt. Továbbá azt sem értem, hogyha a fickóé az egész (nem is tudni hány szintes) hely, akkor miért csak 1-2 embere van? Mindenezek mellett csak ajánlani tudom, tényleg üde színfolt a palettán.

Én is nagyon szeretném megnézni, de nem úgy néz ki, hogy Magyarországon bármikor is bemutatják :(
A trailerek alapján pedig hozza a kapcsolódó nevektől elvárhatót :)

2012-10-25 08:22:12 The Dictator (2012) / A diktátor GabN (5) #39

Nálam is ez ütött eddig a legjobban a Sacha filmek közül!
Aladeen mother***ker :D

2012-10-17 21:04:56 Brick (2005) / Beépülve GabN (1) #6

Rég nem állítottam le filmet a felénél, de ez nézhetetlen. Valahogy minden teljesen irreális a srácért mind a 3 filmben szereplő csaj odavan/volt; amellett,hogy vonzó persze rendkívül erős és sportosan rohan; aztán a hatalmas iskola és a város is mindig kihalt, sehol egy ember. Az egész olyan, mintha valami 90-es évekbeli film lenne.

2012-05-21 12:03:22 Hodejegerne (2011) / Fejvadászok GabN (5) #3

Szerintem ez bizony jóval több, mint egy egyszernézős. A főszereplő és embere nagyon jó karakterek, a story pörög végig, izgalmas, fordulatos és tele van tűzdelve iszonyatos poénokkal :D Persze apró részletekbe bele lehetne kötni, de szerintem felesleges. Felüdülés a sok amerikai klísé után, nálam ez simán 9pont!
Mindenkinek ajánlom!

2012-02-26 11:21:20 Go (1999) / Nyomás! GabN (5) #5

Gyerekkoromban láttam és most újranéztem. Engem ismét elvitt! Minden megvan benne, aminek meg kell lennie. Szórakoztat, kikapcsol, megnevettet és végig pörög! Nem mondom, hogy a story vagy a színészi játék kiemelkedő lenne, de valahogy ez így egyben működik! Én csak ajánlani tudom.

és abban sem lennék biztos, h a kislány a trauma miatt végül öngyilkos lett.... lehet, h segítettek rajta

szerintem nem csak egy bejegyzés a bizonyíték... hanem a kislány hasában is maradt vki!

előzmény: useless (#26)

Hát ez tényleg ennyi idő után is ütött! Csak gyermekkorom halvány emlékeiben volt meg, de így újranézve nagyon tetszett.

Gondolom, hogy ez is annyira lesz Guy Richies, mint elődje.
Rendezhetne már egy jó filmet is végre, hogyha kellőképpen megszedte magát ezekből a tucatfilmekből...

2012-01-05 09:28:08 X-Men: First Class (2011) / X-Men: Az elsők GabN (1) #174

Tényleg látványos, de a felénél kikapcsoltam, mert olyan igénytelen a rendezés, mint ha egy rossz scooby-doot néztem volna.

2012-01-05 09:25:57 Kung Fu Panda 2 (2011) / Kung Fu Panda 2. GabN (2) #10

Biztos velem van a gond, de szerintem több akció és semmi poén. Az elsőn sokat nevettem, de ezen egyszer sem. Szép, látványos, de nem különösebben vicces.

előzmény: Batyu (#6)

hát én pár hónapja elkezdtem nézni, de nem tudtam, hogy ez vmi Z kategóriás vicc vagy halál komoly... 30 perc után kikapcsoltam, semmi kreativitást vagy bármilyen szintű figyelemfenntartót nem találtam benne

2011-11-24 10:59:51 Immortals (2011) / Halhatatlanok GabN (2) #13

Sajnos én is csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, csalódtam. A 3D-nek semmi értelme, a story valahogy tényleg nem visz el, a szinkron nem túl jó. Talán utolsó 20perc az ami látványban és akcióban is pazar, de alapvetően a rendezőtöl várt látványvilágtól elmaradt a film.

2011-11-04 20:51:54 Immortals (2011) / Halhatatlanok GabN (2) #3

de milyen a film??? az eddigi két filmje szvsz hihhetetlenül egyedi színfolt... vagy inkább színkavalkád :)

hmmm, hát valószínűleg neked van igazad! De ez tényleg feldolgozhatatlan, h ilyen filmekre pazarolja az idejét. De fel a fejjel, hiszen a bevételből majd újra forgathat vmi fröcsögőset nekünk:D

előzmény: goromba (#5)

Pedig milyen jól jártunk vna, hha a 4 Spykids helyett inkább 4 Planet Terrort csinált volna...

2011-05-15 19:48:13 The Town (2010) / Tolvajok városa GabN (2) #42

Előre kiszámítható és semmi csavar nincs benne. Szerintem inkább egy romantikus mozi, mint krimi.
Egyszerűen nem értem, hogy mitől van így túlértékelve ez a film! Ben Affleck továbbra is rettenetesen távol áll tőlem.

2010-08-10 20:19:21 Machete (2010) GabN (2) #41

Hát erre a filmre valóban lehetetlen lesz 3 hónapot várni...
nem értem az egészet! Képtelenség ennyit várni pont erre a filmre!

előzmény: VVega (#36)

2010-04-04 18:10:14 Shutter Island (2010) / Viharsziget GabN (4) #62

Az lenne a filmmel a baj, hogy a végén "összekavarodik" az ember? Hát szerintem pedig pont ettől működik ez a film és azért kisebb-nagyobb gondolkodás után mindenkinek leesik, h h is volt ez! Nem könnyű utána elaludni ezt tanusíthatom, de aki szereti a "the end" után jól kibeszélni a történetet, az imádni fogja ; )

előzmény: Valér (#59)

2010-04-02 19:38:55 Czukor Show (2010) GabN (?) #5

Én ugyan még nem láttam a filmet, de a téma nem tűnik túl aktuálisnak...
különösebben nem is csigáz fel!

Hát én is úgy néztem végig, hogy reménykedtem, hogy a végén ad valamit. Mert ha annyira jó itt minden, akkor miért nincsenek illatok, miért nincsenek ízek és vajon hova van "elzárva" ez a világ?
Nekem az nem tetszett, hogy semmire nem kérdez rá a főszereplőnk, csak sodródik és végül persze nem derül ki semmi... marad a nagy MIÉRT?

2010-01-29 12:03:33 The Box (2009) / A doboz GabN (4) #13

Én igazán pozitívat csalódtam ebben a filmben, bár sokakkal ellentétben szerintem Cameron Diaz egyátalán nem való ebbe a szerepbe, szerintem borzalmasan játszott. Mivel Lynch filmjeit én is nagyon szeretem, így ez a story szerintem sem "dekódolhatatlan"! Akinek nem esik le először az nézze meg mégegyszer, úgy már biztosan követhető lesz a háttérben meghúzódó gondolatmenet. Nem mondom, hogy egyedülálló alkotás, de egynek teljesen jó.

2010-01-17 22:50:15 Storytime (1968) GabN (4) #1

http://www.youtube.com/watch?v=6KUqHzk26kI

A grafikától én dobtam egy hátast, sajnos az emberektől mozgásától, mimikájától nem! A film első fele nagyon pörög, de a közepén kicsit leül sajnos...
Vannak benne hibák, amiken lehetne csámcsogni az tény, de összességében csak ajánlani tudom mindenkinek!
Gondolkodtam egy erős hármason, de inkább egy gyenge 4 lesz belőle, mert szeretnék azért látni hasonló produkciókat!

Nálam "az annyira szar hogy már jó" kategória! Ennyit rég röhögtem és kibírtam végig!

Gyerekkoromban még 5 lett volna, de így újranézve is simán hoz egy 4-t! A poénok pedig nagyon komolyak benne :D "megmondtam,hogy itthon nem eszünk"

2009-12-29 19:26:25 Surrogates (2009) / Hasonmás GabN (4) #29

Hát nekem is az elején az I, robot ugrott be, de nekem annál viszont jobban bejött! Nem mondom, h Bruce sokat rakott a filmhez, de mégsem a Will S. féle menő, feka zsaru szerep, mert én attól kiborultam. Valóban nem váltja meg a világot az alkotás, de egynek jó és mivel nagyon kevés sci-fi születik így nálam marad 4!

Ahogy látom elég kevesen ismerik ezt a filmet, de én mindenkinek csak ajánlani tudom a No. 1. gengszter visszaemlékezését arra, hogy hogyan is lett NO.1.
I'm a king fucking kong!

a fasírt kedvelőinek az első 5 percet kifejezetten ajánlom, de a többit...
érdemes elkerülni!

2009-12-23 21:34:59 Avatar (2009) GabN (4) #513

Azt valaki meg tudná mondani, hogy az IMAX-ben hova érdemes helyet foglalni, mert a 3d-nél ugy vettem észre, hogy a teteje nem nyerő, kb. középről a legjobb! Itt mi a tapasztalat?

2009-12-20 14:07:58 Earth (2007) / A Föld GabN (5) #5

Azért azt érdemes megjegyezni, hogy ez egy 11 részes tv-sorozatból készült film. Szerintem a film és a 7dvd-s sorozat is zseniális! Az talán igaz, hogy hasonló képsorokat láttunk már, de ilyen csodálatos képekkel, ilyen technikával még biztos, hogy nem. Szerintem pont ez az a témakör, ahol nem mindegy, hogy milyen szinten minőségi képekkel kapunk betekintést a növények és az állatok világába. Az 5 pont már csak a vizuális élményért is jár!

Nem egy hatalmas alkotás szerintem, de egynek teljesen jó!

Nem mondom, hogy a kedvencem lett, de egynek teljesen jó! A vége valóban hatalmas!

2009-11-28 23:13:09 Zombieland (2009) GabN (4) #20

A poénok nagyon jók, szerintem ütnek, mint Woody a célszerszámokkal, rég röhögtem ennyit! A csajok igazán b**kók! Kár, hogy a közepe kicsit leült, így csak négyes... de a vidámparkos finish, azért tökös lett! Jahhh és :fasten your seatbelt :DDD