cinemagi

Juj. Tegnap lattam, akkor meg talan konnyebb lett volna harmast adni, de most ugy ult el a fejemben, hogy ez egy rossz film. Hiaba vannak vicces pillanatai, alapvetoen erdekes sztorija, jo szineszek - es ez sikerult belole kihozni?
:D "Legjobb film". Kesz.

2019-03-02 08:04:08 Rossz versek (2018) / Bad Poems cinemagi (4) #33

Szuper volt nezni. Nekem a vegere kicsit leult, a vicces megmosolyogni valo lett, a szivig hato csak a borig ert el, de a 3/4-e az egyik legjobb elmenyem volt az elmult evbol, a Three billboards.. mellett.

A VAN-nak nem voltam kulonosebb rajongoja, mert bar sok szempontbol friss film, egy olyan tepelodo korszakrol szol, amin szerintem, ha vki tulvergodik, masfel orat sem szivesen pazarol ra - en legalabbis nem.

A Rossz versekben R.G.-nal senki se jobb R.G/M.T., az atkoteses vagasokat elvezet nezni, es olyan apro erzeseket fordit a legnagyobb egyszeruseggel kepekbe, amiket talan szavakkal meg sem lehetne ragadni. Legalabbis eddig ezt hittem. A gyerekeket nagyon eltalaltak, teljesen koherens kepet adott a foszereplorol.

2019-02-16 16:42:19 Burnt (2015) / Az ételművész cinemagi (2) #9

Nagyon rossz film. Bradley Coopernek egy eredeti pillanata nem volt.

Borzalom, amit dr. Gosnell muvelt es megerdemli a vilag, hogy tudjon rola - ez indokolhatja a film letrejottet. De a minoseget semmi sem. Senkit ne tevesszen meg a (még) magas IMDB ertekeles.

A film rendezoje nem a magyar oktatasi rendszerben tanult? Pont ugyanigy kellett tudni a koltok eletrajzat is meg tori oran az evszamokat. Ez azert keves egy filmhez, kene tortenet is meg karakterek..

Hagyjuk.

2019-01-20 09:43:56 First Man (2018) / Az első ember cinemagi (2) #39

Pont ennyire "amerikainak" gondoltam, csak nagyobb latvanyra szamitottam es kevesebb unalomra.

2019-01-13 16:49:30 Overnight (2007) cinemagi (3) #21

Látványvilág és Bodó Viktor.
Bodó Viktor bárcsak több filmben szerepelne. Ne adj isten, filmet rendezne. Színházi rendezőként az egyik legjobb.

2019-01-13 16:45:09 BÚÉK (2018) cinemagi (3) #4

Rendben volt, de szerintem az eredeti (olasz) filmhez nem tett hozzá semmit.
Elek Feri rulez.

2019-01-13 16:39:59 Nyitva (2018) / Open cinemagi (3) #7

Egesz jo volt. Kicsit 2D-s megközelítés a kapcsolatokról, de Radnay Csilla és Kovács Lehel vállán elfért.

2019-01-13 16:28:13 Loro (2018) / Silvio és a többiek cinemagi (3) #4

Mindenképp hosszabb, mint lennie kellene.

Az elso 10 perc dalolaszasat leszamitva) nagyon jo volt nezni, kar, hogy vege lett.

:)

előzmény: somogyireka (#23)

2018-04-02 23:14:31 Mudbound (2017) cinemagi (3) #2

Monoton csokkeno.
Minden adott volt egy husbavago, remek filmelmenyhez - es bar voltak erosen gyomorszajon vago jelenetek, az egeszet feloldottak egy hollywoodi pezsgotabletta befejezesben.

2018-04-02 23:05:41 Lady Bird (2017) cinemagi (3) #17

Tok szeretnivalo film. Kb. a felenel megereztem azt a benne szunnyado erot, ami a Csalad kicsi kincse kozeleig emelhetne - de ez vegul elmaradt.

Szerintem felismerte a mama az izzast, csak lehet, hogy bolcsebb, mint te, es nem akart csamcsogni rajta. :)

Nehezen tudom maskepp kepzelni, mint hogy ez a film mindenki elso (vagy utolso) szerelmenek az emleket feleveniti, a ferfi szereploktol abszolut el lehet vonatkoztatni. De, amig a valo eletben minden tortenes magaval ragado, nem tudott nem feltunni, hogy ez a film nagyon hosszu.
A gyonyoru helyszineknek viszont mindent meg lehet bocsatani.

előzmény: somogyireka (#19)

Eleg jo film egy nem egeszseges csaladi dinamikarol, meg ugy altalaban a szeretet osszetettsegerol. Nem maradt tatva a szam, nem egy korszakalkoto darab, viszont ajanlanam sokaknak.

Tok jol felepitett film, a szuk mozgaster ellenere is izgalmas. A parbeszedeket viszont kar volt dramaira venni, es azokat a coelho eletmubol kiollozni.

2017-12-03 19:22:41 Veszettek (2015) cinemagi (2) #34

Ez a film csak a marketing miatt bukott meg? Kizart. Amugy baromi jo es fontos lett volna a tema. Klem Viktore volt az egyetlen hiteles alakitas a filmben.

2017-10-15 19:36:10 The Square (2017) / A négyzet cinemagi (4) #13

Hosszabb a kelletênél, de dús, szellemes, tartalmas film :)

2017-05-19 06:55:49 The Founder (2016) / Az alapító cinemagi (?) #10

Dehogy kap ez Oscart!

elnézést kérek tőled is!

előzmény: Singularity8 (#24)

atyaég sorry, ez übergáz volt, nem akartam spoilerezni, csak más is méltatta a végét és kicsúszott :O :O

előzmény: HejjaX (#29)

Egyetértek a leírtakkal, vagyis:

+ kva jó a thriller rész (film 2/3-a)
+ kva gáz a vége (a csaj gagyin kicsinálja a gagyi űrlényeket)
+ a csaj too overloaded

2016-04-17 23:26:00 Hurok (2016) / Loop cinemagi (4) #6

ez a szuper tévéfilm kategória inkább, de a szép képi világ miatt remek volt moziban nézni. és száraz dénesnek is nagyon jól áll a vászon.

a szélsőjobbos üzenet felvetéséről - engem is zavart, hogy mennyire butaság bevállalnia két exdrogos-exdílernek itthon a "semmibe" azonnal egy gyereket :D , de nálam ezt túlzubogta az egész naiv, kedves romantikája

Nekem csalodas volt a Spotlight - a beharangozasahoz kepest. Is.

Rohadt fontos temat vett elo, de mintha nem sikerult volna eldonteniuk, az oknyomozas kulisszaiba enged be a film, vagy az egyhaz mismasolasat akarjak a kozpontba. Hianyzik a “drama“,az akcio. Dobbenetes szam a 70 meg 80 meg 90 molesztalo pap csak Bostonon belul, de ezeket a szamokat hiaba mantraztak, nem ettol lett volna pergo,elvezetes es megrazo ,hanem hogy irnak egy rendes konyvet,ami kozel hozza a “sztorit“ es az erzelmekre is hat.

2015-10-07 19:38:07 Une rencontre (2014) / Elemi szerelem cinemagi (2) #2

Mindent megmagyaráz, hogy a filmet a feleséget játszó nő rendezte.

borzalmas

2015-03-28 21:39:08 Balaton Method (2015) cinemagi (4) #2

frappánsak a jelenetek, voltak iszonyat jó képek és ötletek, az amatőrök "bénázásai" nagyon szerethetőek,
a zene 60%ban jó, de az egész vicces. lekötött, mindig volt vmi ini-mini részlet, amire érdemes volt figyelni.

a forma remek, az edény is hozzá, még töltőanyag is volt, csak a töltőanyagból hiányzott valami esszenciális összetevő, és a végére még jól fel is higították, hogy biztosan kifolyjon a szájon..

2014-09-13 01:25:46 Utóélet (2014) cinemagi (5) #11

tényleg kár a felizott várakoztatás,
de ez egy egészen különleges film a mai platformon,
jó volt benne lenni!

2014-09-05 23:51:13 The Giver (2014) / Az emlékek őre cinemagi (2) #1

A könyvet 16 évesen olvastam, lehet,már nem tetszene,
de a film borzalmas.

Ezt a filmet elég nehéz értékelni,
a Kleist művet nem olvastam,
a film pedig annak eredeti lényegét megsejteni nagyon kevés,
Kohlhaas belső drámája annyira egydimenziós, hogy csak értetlenül szemléltem a történéseket.

Mads Mikkelsen nélkül nehéz két óra lett volna a mozi.

Remek sport a spoilerezés is...

előzmény: Muhrel (#7)

2014-07-03 17:46:03 Papillon (1973) / Pillangó cinemagi (?) #50

köszi a spoilert!! de tényleg....

előzmény: csabaga (#49)

mindkét filmet szerettem,
a humor mindkettőben ott van.

de a hangulatuk számomra annyira más,hogy nem is terítenék nekik közös asztalnál.


nagyon gyengének találtam a kerettörténetet, kár.

2014-02-23 22:59:22 Her (2013) / A nő cinemagi (4) #66

http://www.atv.hu/videok/video-20140221-friderikusz-2-resz-2014-02-20

teljesen érthetetlen volt a film vége.
és nem oldódott meg semmi.

így egy romantikus film lett.
a két szülő tényleg faszfej, akikkel lehetetlen együtt élni bárkinek is. maguknak is..

2014-02-23 13:57:08 Her (2013) / A nő cinemagi (4) #65

hm.
tök érdekes volt, ahogy J.P. a filmben nem tagadta, hogy a barátnője egy op.rendszer,
és egyedül R.M. (Catherine ugye?...) akadt ki, és kérdőjelezte meg, hogy ez mennyire normális.

A Lars and the Real Girl kifordítottja ebből a szempontból a sztori. Ha nem vallotta volna be senkinek, az egyértelmű jelzése lett volna annak, hogy tudatában van, hogy ez valóban egy kissé insane, és a külső-belső világ konfliktusának nem megélésére még jobban kivált volna a valóságból...



jaj, szörnyű olvasni ezt a sok életellenes oktondiságot. mindenki bizonyítson a saját életében..

miért ütik? de Caprio Jordanja sem a WallStreeten kezd drogozni, csak később - de akkor már felsejlik az út

előzmény: ender1112 (#72)

2014-01-11 13:05:22 [Vapiti 2013] cinemagi #43

ARANY
1.Gravitáció
2. Jagten
3. Adele élete

NŐI
Jennifer Lawrence

FÉRFI
1. Mads Mikkelsen
2. Matthew McConaughey
3. Toni Servillo

a jó és a zseniális között őrlődöm. Matthew McConaughey volt számomra a filmben a legfantasztikusabb. Talán az is gond, hogy megszoktuk már a színvonalat, amit Leonardo DiCaprio hoz. A film pedig számomra azért nem egyértelműen zseniális, mert a kétharmadánál kicsit kifulladtam, vagy úgy éreztem, elég már ebből a világból. De ez inkább ízlés kérdése, a film mint film remek.

szép nagy amerikai film volt, olyan igazi "hans zimmeres", "brad prittes". . fassbinder szuper, mint mindig, de a rendezőtől nem többet, csak kicsit mást várnék. kevesebb hollywoodot.

2013-10-30 00:57:50 Gravity (2013) / Gravitáció cinemagi (5) #275

nem hittem, hogy bejön majd nekem a film, de egésyen különleges élmény volt,
még a csöpögés is belefért

2013-10-25 15:25:56 Don Jon (2013) cinemagi (3) #15

most indulnék megnézni,
mert tökre jókat hallottam róla,
de hogy átfutottam a soraitokat, elbizonytalanodtam.
Adéle után talán egy kicsit langyi lenne?

2013-10-12 19:18:11 Don Jon (2013) cinemagi (3) #11

megijedtem, hogy julianna moore karakterével a baj jelenik meg, de aztán leesett, hogy úgy érted: a báj :)

előzmény: gerbence (#10)

nem volt egy nagy film, de a cím alapjén sose ültem volna be rá..

Agyafurt forgatokonyv max,bar szerintem az sem,
De hogy ez mitol lenne egy jo film?!...

jaj, szegény Truffaut-t ne keverjük már ebbe a filmbe.

imádom A.T-t, de a filmbeli állapotromlását nézve akarva-akaratlanul is Marion Cotillard Edith-je ugrott be, és ebben a párhuzamban előbbi csak az utóbbi rossz paródiájának tűnt.

2013-08-10 19:19:09 Nyugodtan meghalni (1970) cinemagi (5) #30

megragadó a gyöngyikéből áradó szexualitás (vajon ma is szép lenne a naivan tátott szája?)
nekem ez a film mégis elsősorban az anyáról szól (ezt a záróképek csak erősítik),
és nem feltétlenül szülői szerepében.

hihetetlen és tragikus, ahogy zsalu alá vonta az érzelmeit és vágyait, és ezt a "nem bizonyítottan bevált" életstratégiát a lánya életében is érvényesíteni kezdi.

szép,hogy gyöngyike színész szeretne lenni, ő pedig ír. ráadásul, az írása(i)ban kerek-perec minden benne van ("ha kétszer hívott volna még, talán mentem volna"). egyedül a felolvasós jelentben tudtam az anyában meglátni a szépet.
biztató, hogy aminek ki kell jönni belőlünk,az előbb-utóbb valahol felszínt talál

tökéletes összefoglalás!!

előzmény: sapgabor (#2)

az alapot szolgáló könyvet szeretem.a film elég gyengus lett, megpróbáltak minden oldalt, minden részletet belezsúfolni, csak az érzelmi árnyalatok nem fértek már bele,hogy meg lehessen érteni, miről is szól

de Delpy és Hawke tényleg szuper.

nekem 3-4 közötti. semmoképp se zseniális. igazából csak az utolsó 20 perc tetszett.

jaj, ez de buta film volt!
jó volt összerakva, lekötött 2 óráig, de leginkább a tempója és a szexi színészei miatt.
a vége gyalázat volt, Mark Ruffalo volt arcára írva, hogy a koncepció szerinte is túl gyenge

2013-06-07 13:39:05 Az öcsém cipői (2006) cinemagi (?) #2

http://videotar.mtv.hu/Videok/2009/12/12/16/Az_ocsem_cipoi.aspx

ez egy jó mozi, adaptációtól függetlemül.

én meg csak erre akartam reagálni, és ebből a szempontból mindegy, hogy 50, 8 vagy 9 a vége

Il Matto : "Egyébként, most hogy Tarantino így rákattant a westernre és arra is rájött, hogy annak térbeli és időbeli lehetőségei nem korlátozódnak az 1850-1890-es évekre meg Sziklás hegység - Missisippi viszonylatra"

aha, de azért ez is csak 1850-ben játszódott..

előzmény: Il Matto (#113)

az idézetek fülben erős különbség van az eredeti ás lefordított párbeszédek közt..

Waltz szerintem egyáltalán nem Landa a Djangoban. Dr Schultz szerethető, emberséges (még fejvadászként is..). Épp, hogy az ellenkezője..

2013-01-29 00:29:41 Anna Karenina (2012) cinemagi (3) #19

na most már nézd meg tényleg, egyre inkább érdekel a véleményed. mert szerintem ez a film NEM szar. Keira ellenére sem.

előzmény: tomside (#18)

2013-01-26 21:52:15 Anna Karenina (2012) cinemagi (3) #17

tomside, amíg nem láttad, nem értem, mire fel írod ezt. és szerintem Tom Stoppard elég jól megkurtította, aki olvasta könyvben, megállapíthatja.

2013-01-25 01:49:05 Anna Karenina (2012) cinemagi (3) #11

(de azt hangsúlyoznám, Keirával a gond nem a gebesége, szerintem a nőiesség és az érettség (ami Anna lenne) mutatója nem a testi idomokban mutatkozik meg)

2013-01-25 01:27:39 Anna Karenina (2012) cinemagi (3) #10

még egy hozzáfűzni való: aki engem talán Keiránal is jobban zavart, az a Betsyt játszó kora orosz playmate és partykirálynő volt. végig azon gondolkoztam, ha őt mutatták, Tolszotj vajon melyik oldalon írt a szilikon szájról.

2013-01-25 01:21:16 Anna Karenina (2012) cinemagi (3) #9

most láttam a filmet. sokkal rosszabbra számítottam. ugyanis magam sem örültem Keira Knightley főszerepléséhez. Vannak filmben, amikben szerintem jó - epizód szerep az Igazából szerelemben, stb. A kelet-európai jelző nekem túl erőltetett, ráadásul AnnaK orosz, ami azért valljuk be, totál más.
De Keira nem játszik jól. Annyira teátrális, erőltetett, mint minden igazi szerepében. A Dangerous Methodot például végig sem bírtam nézni, úgy idegesített. Ebben a filmben is ilyen volt, de legalább kibírtam ülve. Azért sajnáltam nagyon.
Viszont tetszett a helyszín-látvány megoldása. És tetszett jóformán minden egyes szereplő. Vronszkij az én fejemben más, elsősorban külsőleg, de talán Keirához kellett választani. Egyébként az a baj, hogy míg pl a Kittyt játszó NAGYON tehetséges lányzó, kémiát teremt mindenkivel, akivel színen van, Keirának ez nem megy, még Vronszkijjal sem, akivel szerelmest játszanak..
Amerikaias Anna Karenina volt, sok amerikai megoldással, de örülök, hogy láttam.

hát én ezt a flmet valamiért tökre bírtam :)

ez a film lehetett volna tökre jó, nekem a Candyt jutatta eszembe.

Miert Keira alakitasat emlegeti a tobbseg a film egyetlen ertekelendo pozitivumakent? Mikor annyira teatralis,hogy elcezheelvezhetetlenne teszi a filmet.

2012-11-25 00:08:50 Cloud Atlas (2012) / Felhőatlasz cinemagi (3) #44

sekélyes film,a coelho jo hasonlat, mégis jó mozi.
rég láttam ilyen jó romantikát, mint a mr.ewing-felesége/lázadó-klón között volt!!!

imádom susanne biert,
ha film és van benne valami dán,
esetleg francia, néha német vagy osztrák, már nem lehet rossz,
az olaszok meg szépek.
de p. brosnan???

ez egy nagyon jól élvezhető, egyszerű film volt, leginkább Gad Elmaleh-nek köszönhetően.

most elolvastam az eddigi hozzászólásokat, és egyet értek,
majdnem, de végül nem humoros,
majdnem, de végül nem titokzatos,
stb,stb.

ha a Félix-történetet nézzük, a film tökre jó lenne. sőt!
de ahogy ezt aztán beágyazták, meg az egész, a felétől a zene és az összecsapott forgatókönyv...kárt érte, de egyszer ok volt.

2012-03-23 20:43:58 The Artist (2011) / A némafilmes cinemagi (3) #94

szerintem nevetséges volt ennek a bájos filmnek a túlértékelése.

2012-02-12 18:12:27 The Artist (2011) / A némafilmes cinemagi (3) #35

kedves film volt, nekem semmi több. az ötlet, hogy 2011-ben némafilmet mutassunk be, engem kb 10 percig vett le a lábamról. a kate beckinsalere emlékeztető főszereplőnő kicsit idegesített, de Jean Dujardin tényleg nagyon jó volt.

Én kifejezetten bírom (és megértem) az ellenvéleményeket a filmmel kapcsolatban, attól függetlenül, hogy gyerekkorom meghatározó filmélménye, objektív képet már nem tudok alkotni róla. De a férfi tagok ugyanígy fújjogtak a családban, mint a kedves hozzászóló "amikor a család hölgytagjai többségüket élvezve, átvették a hatalmat a fekete Toshiba VHS felett". :)
Hozzáteszem, a női tagok is megszenvedtek, amikor olyan opuszokat voltak kénytelen a családi békéért nézni, mint a Dupla dinamit, Tango és Cash, Oroszlánszív, Rambo... :)

Én nem értem, ez tökre nem volt film. Jó az ötlet, időnként voltak telibe talált jelenetek, alakítások (Hemingway, Dali), de sajnos állatira nem ért össze (rossz alakítások, gyenge jellemábrázolás, logikai buktatók, túlmagyarázott "üzenet"). Hála a Férfit látok álmaidban-nál rosszabbat nehéz lett volna összehozni, de a VCB iróniája és közben összeértsége ebben a filmben nem érvényesült, amit sajnálok, mert nagyon vártam.

2011-06-18 00:08:01 [Tévésorozatok] cinemagi #858

MAD MEN FOR EVER!!!!!!!!!!!

2011-06-18 00:07:17 Never Let Me Go (2010) / Ne engedj el! cinemagi (2) #100

á, pont idegesítő volt, hogy ez az új generáció legjobbjait szerepeltették, mégis mennyire nem jól működött a film. az utolsó 2 percre elég lett volna beülni, az minden túlzó romantikájával együtt is szép volt

2011-06-17 23:42:46 Biutiful (2010) cinemagi (4) #12

Inarritu szerintem borzalmasan giccses filmeket rendez,
ezúttal viszont talált egy olyan főszereplőt, akinek tere van majdnem az egész filmet a vállán vinni. És Bardem a zseniális!!

2011-06-13 01:07:25 Na putu (2010) / Úton cinemagi (4) #2

Szerintem is remek volt, 2010-ben ez tetszett legjobban

az, ami nekem nem tetszett benne, az Igor Lazin stílusa.

2011-03-29 01:30:50 Jött 1 busz (2003) cinemagi (3) #6

Mint vállalkozás, ötlet, szerintem abszolút támogatandó és hiánypótló (volt), még ha elsőre kissé erőtlen is. Sajnos, egy időre ilyesmiben nem is reménykedhetünk.

2011-03-29 01:29:17 Apacsok (2010) cinemagi (4) #2

Igen, szerintem is nagyon fontos!!!!

Miki Manojlovics miatt fantasztikus élmény a film (és nyilván az életigenlő nagypapa szerepe miatt), én azért jelöltem zseniálisra, hogy az film átlagértéke magasabb legyen,és minél többen megnézzék.

2009-09-04 00:00:11 The Wrestler (2008) / A pankrátor cinemagi (4) #120

mickey-é az érdem.

A mondanivalója miatt akár ötös is lehetne. Kár, hogy ahhoz, hogy ez kiderüljön, végig kellett unni az egész filmet.