TaZaR

Nem rossz, és majdnem 4est adtam rá, de tényleg van rengeteg hiányosság. A képregényes verziót nem olvastam, de az pl. biztos hogy Hal Jordan azért ennyire nem szokott kretén lenni a képregényben, akármennyire is új neki a Green Lanternség, ez egyszerűen nem ő volt. Persze azért szórakoztató volt valamelyest. Viszont Superman teljesen egysíkú volt, semmit nem mutatt a jelleméből, illetve Darkseidnek abszolút SEMMIT nem tudtunk meg a motivóciójáról. "Megtámadöm a földet, mert!"
Martian Manhunter nekem is hiányzott, Cyborg eredettörténete elmegy, Captain Marvel (vagyis Shazam, mert most már nem a varázslót hívják így) oké volt, bár nem ismerem nagyon az eredeti karaktert, Wonderwoman, Flash és Batman is.

Na nem rossz ez azért... :)

Valóban rossz Tarantino utánzat. Amelyik film nem Tarantino stílusában van, és nem is utánozza azt, az valóban nem is lehet más, mint rossz Tarantino utánzat.

2013-12-26 22:15:22 47 Ronin (2013) / 47 ronin TaZaR (?) #20

Természetesen a főhős nem tartozhat autentikus rasszhoz, mert akkor ugyanmár ki nézné meg...

"James Franco karaktere pedig egy meglepően idegesítő és hiteltelen gyökérnek tűnik számomra. Szerintem az erőltetett a szó, amit keresek"

Szerintem pontosan annak is szánták. Léteznek ilyen emberek a valóságban is, hogy minden megnyilvánulásuk egy túljátszott semmi, és James Franco tökéletesen reprodukálja ezt a dolgot.
Most ezt csak azért írom, mert úgy írtad a fentit, minthogyha a rendezés/színész hibája lenne, hogy ilyen a karakter, pedig szerintem nincs sehol hiba. Egyébként elég megnézni egy videot a Riff Rafftól, ő az a rapper akiről Alient mintázták, szerintem az ő klipjein keresztül is tökéletesen átjön ugyanez a dolog.

A film végét meg nem értem, hogy miért kérdőjeles egyes embereknél, most így a film az egy komoly műfaj és tilos "trollozni" benne a nézőt? :) Ez esetben Lynch Wild at Heart-ját semmiképp sem tudom ajánlani.

2013-10-12 19:30:55 Machete Kills (2013) / Machete gyilkol TaZaR (4) #8

Ezt ki találta ki, hogy a "b movie" magyarul "zs kategóriás film"? tudtommal volt ilyen szó korábban, hogy "bé kategóriás film", akkor? Van b,c,cs,d,dz... kategóriás, egészen zs-ig? Mi választja el őket egymástól?

2013-09-14 13:37:22 [Adam Sandler vagy Ben Stiller?] TaZaR #6

lehet adam sandlert kedvelni?

2013-08-19 18:56:10 Kick-Ass 2 (2013) / Kick-Ass 2. TaZaR (?) #10

Az a baj, hogy az első részben sem sikerült nagyon megérteniük a képregény lényegét, amikor filmnek adaptálták (tehát azt, hogy ez annak a bemutatása, hogy mennyire tragikus és működésképtelen dolog lenne a szuperhősködés a valóéletben), ez a 2. rész így a trailer alapján meg mintha az arcoköpése lenne az egésznek, langyi blockbuster trendi beállásokkal, meg dabszteppel.

Azért egy esélyt még fog kapni tőlem, de a legrosszabbra számítok.

Ez a történetleírás tényleg ütős, úgy 20%-ban tényleg van köze még a filmhez is. :)

Egész erős film lett, Drive egyértelműen jobb, meg sok minden más, de emellett egy elég különleges élmény (erőszak-pornó :)), és nem bántam meg, hogy szántam rá időt.
Az meg egy másik dolog, hogy a sok csilli-villi CGIos film mellett mégis ez néz ki jobban, meg esztétikusabban.

2013-08-04 15:02:07 [OFF (Ide offolj, mert ez a helye!)] TaZaR #19191

lesz ez idehaza?

--
Áthelyezve a(z) La vie d'Adèle topikból.

húh, trailer alapján mennyi szimmetrikus shot van már? :)
ez az aug 8, meg fáj, ahhh.

2013-06-09 14:13:38 Man of Steel (2013) / Az acélember TaZaR (3) #13

Zack Snyder nem egy túl jó rendező, bár ha van aki ír egy jó forgatókönyvet, azért elfogadható végtermékkel tud előállni. Pl. a Watchmen elég jó volt, de már ott sem értettem ezeket a hozzáadott sztereotíp tini-anime dolgokat, amik az eredeti képregényben nem voltak. (pl Nite Owl amikor térdrerogyva elkezd bőgni Rorshach halálakor és hosszan ordít) A Sucker Punchnál meg -aminek a forgatókönyvét is írta- gyakorlatilag az egész csak ilyen dolgokból állt.
Azért remélhetőleg Nolan tényleg részt vesz, és arconvágja majd Snydert, mielőtt még valami nagy faszságot követne el.

Jó esélyjel a The Warriors inspirálta képszítőket, hasonló a történet, meg a hangulat ahhoz a filmhez; mármint, hogy egy banda próbálja átverekedni magát a városon, és másik bandák uralta területeken.
Plusz Fred Williamson játszik benne, aki a Boss Niggerbe. Egy egyszeri megtekintést mindenképp ér, a maga nemében nem rossz cucc.

2013-03-15 21:31:38 True Grit (2010) / A félszemű TaZaR (4) #128

Mieza "eredeti verzió", mikor mindkettő ugyanannak a regénynek a feldolgozása. A 40 évvel ezelőtti film sem eredetibb, mint ez, maximum jobb, de ehhez meg nem tudok hozzászólni.

2013-02-16 23:57:43 Sucker Punch (2011) / Álomháború TaZaR (2) #116

A film története megüti az ilyen fan-mangák szintjét, amiket 12 évesek tesznek ki az internetre.
(bár már a Watchmen némelyik hozzáadott jelenete után olyan érzésem volt, hogy Snyder túl sok tinianimét néz)
Értem én hogy Snyder szereti a combfixet, a koron aluli lányokat, a robbanásokat, a slow motiont, a szamurájokat, és a fegyverrel beállós pózokat, de csak mert egymásra dobálta ezeket az elemeket, és írt hozzájuk egy erőltetett scriptet, amivel összekötötte az egészet, attól ez még nem lesz egy értelmes és értékelhető történet, vagy film.
Ha Zack Snyder szakács lenne, és kajával csinálta volna ugyanezt, akkor most moslékot főzött volna.

kicsit olyan a film plotja mint egy ementáli sajt. televan lyukakkal.

2012-07-29 20:32:53 Indie Game: The Movie (2012) TaZaR (5) #1

ezt mindenkinek látnie kellene, aki a szabadidejében játékkészítésre adja a fejét. :) már nem elrettentésül, csak hogy lássa mihez kell majd összeszednie a tökeit.

tudom, hogy szar a film... szar tényleg, nade hogy nem lehet szeretni? :)

2012-03-31 18:39:28 Purple Rain (1984) / Bíboreső TaZaR (3) #1

hát anno sem én lettem volna célközönség... klisék is akadnak bőségesen, de valahogy mégis inkább ez mint bármelyik copy-paste blockbuster.

2012-03-15 21:37:05 Hard Candy (2005) / Cukorfalat TaZaR (3) #26

"Az, hogy "Kemény cukor" hülyén vette volna ki magát, mert ilyen magyar kifejezést ugye nem ismerünk"

mármint ki nem ismer? a "savanyúcukornak" ez a hivatalos neve, amit a csomagolásra írnak, vagy keménycukorka.

Pl.:

2011-07-24 13:17:57 Choke (2008) / Fulladás TaZaR (4) #9

Nem rossz film ez, viszont tényleg érződik, hogy többet is ki lehetett volna hozni belőle, annak ellenére, hogy nem olvastam a regényt. Nem tudom hogy az alapmű mennyire hasonlít hangulatban a Fight Clubra, de ha igen, akkor viszont tényleg gáz egy kicsit, mert a film inkább húz afelé, mintha egy Californication epizód lenne. :)
Meg ami zavart, a befejezés kicsit összecsapottnak, elkapkodottnak tűnt. Könyvben is ilyen?

Nem akarok illúzióromboló lenni, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy a film az egész alapötletét a Twin Peaksből nyúlta (már hogyha nem volt ott is lopott ez a sakkos téma).

Tank Girl

2009-12-13 12:39:31 Star Trek (2009) TaZaR (3) #90

Ezzel a filmmel az a legnagyobb bajom, hogy mintha azoknak készült volna, akik nem szeretik a star treket. Nem az a gáz, hogy Data nem mondd el 2 percenként 5 mondat technobabblet, hanem egyszerűen a jelmezek meg a cgi űrhajók ellenére semmilyen star trekes érzés nem jön át a filmből, mintha valami teljesen mást néznék, csak véletlenül ugyanúgy hívják, mint egy ismert sci-fi franchise-t.
Maga a film egyébként nézhető, de a legnagyobb hibája, hogy a főellenfélnek, Neronak egyszerűen röhejes a motivációja, és akkora karizmája van, mint egy fakockának. Nem értem, hogy ez a fekete lyukas ötlet kinek jutott az eszébe, szóval ha ezt megcsinálnák, a tudomány mai állása szerint kb. benyelné a környező cillagokat is a bolygóval együtt, amit pont meg akarnak menteni.

2009-12-13 09:44:49 Avatar (2009) TaZaR (3) #120

Ha a Tom és Jerryre hasonlít, akkor én már tudom, hogy mégiscsak tetszeni fog. :)

2009-12-12 15:25:09 Avatar (2009) TaZaR (3) #93

Én valami star wars szerű filmet vártam, és kicsit csalódás volt amikor láttam a trélert, az mmorpg bejelentkezéssel, meg a warcraft nightelfekkel.

2009-11-29 13:29:41 Kick-Ass (2010) / Ha/ver TaZaR (4) #1

Vígjáték?

"a dragon ball már régen a kult kategóriába tartozik és én személy szerint még sohasem láttam az eredeti klasszikushoz képest jónak minősíthető remake-et"

Csak ez a film nem remake hanem adaptáció egyrészt, másrészt jól sikerült adaptációból tudok mondani rengeteget, harmadrészt a remakek sem ekkora pofáraesések általában, mint ez a film, negyedrészt tényleges "remake" animációs film formájában van a dragon ball elejéről, és nem csak hogy sokszorosan jobb mint ez a film, de semmit nem csökkent a színvonal az eredeti sorozathoz képest.

Ez eléggé rendben volt, sőt ez így általában elmondható a mostanában kijött többi animált dc filmről is.

2009-10-02 19:47:12 Rózsaszín sajt (2009) TaZaR (4) #11

Szerintem ez egy egész jó film lett. Szal igen, nem hiányoznak a klisék, de látszik, hogy a rendező/írő belevitte a saját egyéniségét, és valami egyedibbet akart összehozni
A hangdrum meg odabasz! :)

Én mondjuk még nem láttam a filmet, de:
az említett dolgot "curb stomp"nak hívják, és semmiképp sem az Amerikai Históriából eredeztethető.

előzmény: Rorschach (#85)

Nem teljesen releváns, de van egy ilyen egész jó átszinkronizált paródia sorozat dbzből, ha esetleg valakit érdekel: http://www.youtube.com/watch?v=lj9IdUR7qaw

Én sokat röhögtem rajta. :)

"Pl. olyan butaságokat, hogy Goku egy 8 éves gyerek (merthogy az eredetiben 12 éves korától követhetjük nyomon az életét)."
Következőre majd használom előtte a googlet, viszont a lényeg az volt, hogy gyerek, nem serdülő, és sosem volt középsulis tinidráma főszereplője. Meg ha jól emlékszem, az eddigi összes hozzászólásra mondtad, hogy szerinted butaság, ez érdekelne engem kicsit részletesebben.

"Azt pedig nem tartom vitakérdésnek, hogy vajon mennyire lett volna nevetséges egy olyan mozifilmet készíteni, amiben egy majomfarkú kisgyerek tanul harcolni, szóval sztem mindenképp pozitívum, hogy az alkotók úgy tudták mai környezetbe vinni a történetet, hogy az a lényeges pontokon nem veszíített hitelességéből."
Csak a DBnél pont ez volt az egyik dolog, ami adta a varázsát, hogy nem egy mai, valóságos környezetben játszódik, hanem egy teljesen irreális világban, ami ráadásul nem is próbálja magát túl komolyan venni.
A lényeges pontok alatt mit értesz konkrétan?

"A "jaj, nem merem megütni" magatartás valójában "nem akarom megütni"-magatartás, ez pedig nagy különbség - ebből a szempontból (is) hű a film az eredetihez."
Szerintem meg pont ezért nem hű, Goku sosem csinált olyat, hogy nevetség tárgyává teszik, ő meg elbizonytalanodik, fogja magát és elindul visszafele, mint akit legyőztek.

"De az egész vita komolytalan, ha te a képregényt (sokszorosan átdolgozott képregényt!) tekinted a fő forrásnak, eredetnek.
(A Chichis epizód esetében igazad van.)"

Amire gondoltam az az eredeti manga, ami így az eredete/forrása a dolognak. De a rajzfilmben sem változotott sokat a dolog, adtak hozzá fillert, és ennyi.

És, hogy egy esetleges félreértést elkerüljünk, nem azért adtam egyest a filmnek, mert nem úgy kezelték a DBt, ahogy szerintem kellett volna (ettől függetlenül még mindig lehetne nagyon jó film). hanem mert egyáltalán nem tetszik az egész; se a színészek, se a történet, se a rendezés, se a cgi, se a szinkron.

előzmény: Umberto (#73)

Már milyen butaságot? :)
Goku egy civilizációról semmit nem tudó 8 éves gyerek, aki a nagyapján kívül még nem látott embert, és akinek a karakterét egy Journey to the Westes majomemberről mintázták (felhő, majomfarok, bot), ellenben ebben a filmben egy sztereotíp lúzer középiskolás kamasz, akinek hihetetlenül eredeti módon éppen az a csaj kell, akit a helyi bully kiszemelt magának. (megjegyzem, az eredeti cuccban Goku próbálta elkerülni Chichit, amennyire csak lehet) A képregényben egyedül elintézett egy teljes hadsereget, itt meg jaj nem merem megütni. Szerintem ez így elég nagy különbség.

Többi karakternél meg ugyanez a helyzet, nagyon minimális ami bennmaradt az eredeti képregényből/rajzfilmből, de nem hiszem, hogy bárkinek igénye lenne rá, hogy teljes elemzést tartsak az összes karakterről, aki szerepel a filmben, meg nekem is van jobb dolgom, úgyhogy nem folytatom inkább.



Én sem vagyok nagy animés, de régebben azért megnéztem jópárat, és nekem a Chihiro az egyik legrosszabb anime élményem volt eddig, és máig sem értem miért volt ekkora hype körülötte anno. Valszeg nem nekem készült.

Az a baj, hogy amellett hogy semmi köze nincs a forrásanyaghoz, mégcsak nem is igazán szórakoztató, mint akció/kalandfilm. Az egész szinte kizárólag idióta tinifilm klisékre épül, amikhez társul még a gyenge színészi játék, egy összecsapott történet, rossz akciójelenetek, és gyenge CGI. Gyakorlatilag a régi, nemhivatalos, kínai DB film (DB: The Magic Begins) is jobb nála, de ami biztos, hogy legalább van neki valamilyen stílusa, és még mindig jóval közelebb áll az eredeti sorozathoz/képregényhez, mint ez az új film.

Kíváncsi lennék, hogy a rendező látott-e már legalább egy részt a sorozatból. Nem lennék meglepve, ha nem.

Sokkal jobb, mint amire számítottam.

Nem volt rossz film, megadtam rá a négyest, de azért ebben volt nem kevés jóindulat is. Igazából szerintem az volt a baj, hogy kevés volt ez a 100 perc a történetre. Rengeteg új karakter került bele a filmbe, és sajnos a legtöbbjükre nem jutott elég idő, hogy a film megfelelő képet adjon róluk. Ottvolt a Zenész riválisa, a tábornok arc, akit összehasonlítva az előző filmekben Mocoval, vagy Buchoval, elég jellegtelen lett, gyakorlatilag semmit nem lehetett megtudni róla, sőt egyáltalán a Zenész sem kapott elég időt a filmből és Johnny Depp karakterével összehasonlítva így eléggé elhanyagolhatóvá vált. (Sands amúgy baromi jó meg ötletes volt, nálam javarészt emiatt lett meg a film négyes. :))
Meg egyáltalán az egész "plot" elég komplikált volt, és kevés volt rá a 100 perc, hogy jól és érthetően kilehessen fejteni.

2009-04-08 19:31:45 Hancock (2008) TaZaR (2) #33

Az alapötlet tökjó lenne, csak minden más nem az, aztán a felétől olyan lesz, mint valami klisé tinianime, ^.^ nélkül. (igaz, ezutóbbi nem feltétlen baj)
Mellesleg, ehhez még társul egy -szerintem- baromi gyenge magyar szinkron is.

2009-04-07 13:32:59 Batman Begins (2005) / Batman: Kezdődik! TaZaR (3) #43

Retcon punch. :)

Úgy meg főleg! :)

Nagyon kevés volt ez a 70 perc egy képregényben 100-200 oldalon keresztül elmesélt storyhoz. Azok a karakterek, akik eredetileg szerepeltek a történetben (Steel, Superboy, Cyborg, Erradicator, Mongul, stb.) mind kimaradtak, helyette kaptunk egy klón Supermant, meg Luthort nem túl hihető indítékkal.
Azért nem volt rossz, a fodrászüzletes jelenet pl. elég kész volt. :)

2009-04-05 03:06:57 Gayniggers from Outer Space (1992) TaZaR (2) #2

Legjobb filmcím, EVER! :)

Hát... Ez elég érdekes volt. :)

A film címében az "Evolution" szarkazmus? :)

De tényleg zavaró, ha egy licenszből forgatnak olyan filmet, aminek semmi köze az eredeti dologhoz.

2009-01-08 00:31:35 La resa dei conti (1966) / Számadás TaZaR (4) #1

Nagyon gondolkoztam azon az ötösön, tényleg baromi jó film, főleg ahoz képest, hogy nem annyira ismert, mint sok más spaghetti western. Jó sztori, fordulatok, hangulat, zene, mi kell még? :) Szerintem akinek kicsit is bejönnek az ilyen filmek, annak nagyon érdemes megnéznie.

Végig kellett néznem párszor, hogy meglegyen az a négyes. :)
Talán egyszer megy majd még följebb is...

2008-12-24 14:43:34 Zeitgeist: The Movie (2007) TaZaR (?) #4

Érdekes cucc, vannak benne jó dolgok, normálisan alátámasztva, meg vannak benne eléggé összehányt, nem túl hiteles (kis utánajárással könnyen megcáfolható) elméletek.

2008-09-24 01:25:11 Kill Bill: Vol. 2 (2004) / Kill Bill 2. TaZaR (4) #9

Azóta újranéztem mindkettő részt, és sokkal jobban tetszenek. :)

Na igen, nálam is kb ugyanez, tudom hogyha nem olvastam volna előtte a könyvet, teljesen más lenne a véleményem a filmekről. :)

Ebből a 3. filmből meg elég kemény a kibővített változat a maga 4 óra 11 percével. :)

Ez a film egyszerűen annyira nonsense, hogy már-már egyenesen rohadt jó. Bruce Lee, 80-as évek dance slágerei, olcsó special fx, feka szamuráj banda, popcorn evőpálcikával... Ezt látni kell! :)

2008-06-28 12:43:40 Saw (2004) / Fűrész TaZaR (3) #23

Ilyennek kell lennie egy jó horrorfilmnek, egyedi ötletek, sok feszültség és durva atmoszféra.
A kategóriáján belül nálam mindenképp ötöst érdemel, és sajnálom, hogy a sorozat többi része már nem tudta visszahozni ugyanazt az élményt, amit az első rész nyújtott.

2008-06-28 03:39:28 Saw V (2008) / Fűrész V. TaZaR (3) #2

Remélem nem az lesz, hogy
elindul egy újabb szál is másik kettő (vagy három?) mellett, mert nekem már így is túl zavaros az egész.

Najó, ez tényleg jogos, igazad van.
Akkor addig maradok semleges, amíg nem nézem majd újra, valami normális sub kíséretében.

Nekem is tescos verzió van belüle, igaz én 399-ért vettem, de szintén rohadt gyenge a fordítás. A fele szöveg ki van hagyva belőle, ráadásul az időzítés is borzalmas szar. Szóval, ha be akarjátok szerezni ezt a filmet dvdn, ne vegyetek belőle "filmtörténet remekei" felirattal ellátott kiadást.

Amúgy nem volt rossz film, de így most csak 3ast adok, lehet, hogyha majd szerzek hozzá valami normális subtitlet és újranézem, akkor átgondolom majd az értékelésemet is. :)

Na ezt muszály látnom, a két Grindhouse film után rájöttem, hogy ezután már csak ilyen exploitation kategóriájú filmeket fogok nézni. :)

Van rá valamennyi esély, hogy ez egyszer kijön végre itt is dvdn?
Majdnem az összes Leone filmet kiadták már, hogyhogy pont a talán legismertebb maradt ki a sorból? Nem értem.

Zseniálisan szar.
"Elite Film", ez ugye szarkazmus? :)

2008-06-13 20:41:24 Giu la testa (1971) / Egy marék dinamit TaZaR (5) #2

Ahoz képest, hogy mennyire jó, nem él annyira a köztudatban, mint a dolláros sorozat, vagy a Volt egyszer egy vadnyugat. Sőt, nekem talán még jobban is tetszett, mint az előbb említett filmek.
Igazából az előző postban kb. bennevan a lényeg, de ha valami új eszembe jut, azt majd leírom. :)

2008-06-13 14:53:22 Kill Bill: Vol. 2 (2004) / Kill Bill 2. TaZaR (4) #8

Szerintem a 2. sokkal jobb.

Nem adtam rá 5öst, de tetszett, jó film. :)

A zene hiánya pedig fel sem tűnt addig, amíg itt el nem olvastam valaki hozzászólásában, hogy nem volt, szal kész, ezt tényleg jól megoldották.

2008-06-10 16:38:16 Highlander (1986) / Hegylakó TaZaR (4) #7

Hm, én meg azon lepődtem meg, hogy a II rész ennyire népszerűtlen az elsőhöz képest, nálam meg kb. majdnem olyan jó. :)

2008-06-09 18:38:25 Transformers (2007) TaZaR (3) #77

Semmi különös, ilyen családi film + CGI, de nem több, egyszer meg lehet nézni.
Mondjuk azt nem értem miért nem próbáltak jobban ragaszkodni a robotok eredeti designjához, ha már ez úgyis ilyen fanservice jellegű film. Még kisebb koromban eléggé rajongtam a TFért, és így, hogy a robotok úgy néztek ki, mint egy rakat dróthuzal, a megszokott külsőhöz képest, azért kisebb csalódás volt. Mondjuk viszonylag hamar túltettem magam rajta, tehát nem emiatt adtam csak 3ast...

2008-06-09 18:01:20 A miniszter félrelép (1997) TaZaR (4) #3

Kár, hogy olyan értékelés nincs, hogy "nem rossz" (=3,5), tőlem azt kapna. :)
És tényleg szórakoztató, a jobban sikerült magyar filmek között van, azok közül, amit láttam.

2008-06-08 21:06:21 Titanic - Two the Surface (2006) TaZaR (5) #6

Szerintem jobb, mint az első rész. :)

2008-06-08 21:00:35 Dogma (1999) TaZaR (4) #6

Szerintem sem volt annyira nagyon humoros, vagy legalább is nem úgy humoros, hogy végigröhögtem volna az egészet, de szerintem nem is ez volt a lényege, hanem hogy az egész egy elég stílusosan beadott egyházkritika. :)

Szerintem olyan volt mint a többi film (se jobb, se rosszabb), jó, nézhető, szórakoztató, ötletes, de semmi kiemelkedő. Először nem akartam volna neki 4est adni, de 3ashoz meg túl jó, szóval ez van. :)
A fegyvereket meg tényleg vonzotta, csak persze nem annyira látványosan mint a fémport, vagy a pénzérmét, ami evidens is, mivel jóval nagyobb a súlya.

A téma teljesen jó, és nagyon korrekt filmet lehetett volna belőle forgatni, ehez képest mégis sikerült nagyon elrontani.
Az egész cucc televan ilyen rosszabb fajta B-kategóriás filmekből nyúlt dumákkal, meg jelenetekkel, fordulatokkal, ennek közvetkeztében nagyon erőltetett lett.
Szóval, én egyet értek abban, hogy nem nagyon fordul elő eredeti ötlet. Tényleg kár érte. Nem nézhetetlen film, de rossz.

2008-05-22 02:35:49 Æon Flux (2005) / Aeon Flux TaZaR (3) #10

Hát elég közepes, de azért inkább jó, mint rossz felé húz. Igazából én láttam a rajzolt sorozatot is, és ahoz képest a filmben szerintem nem volt annyi ötlet meg fantázia, tehát jóval többet vártam volna. Ettől függetlenül szórakoztató volt meg minden, de semmi kiemelkedő.

2008-05-22 02:29:06 The Ring (2002) / A kör TaZaR (1) #12

Nekem valahogy nem jött át az egész, inkább tűnt komikusnak, mint ijesztőnek, vagy nyomasztónak, márpedig ez egy ilyesmi filmnél nem feltétlen jó pont. Persze sokaknak bejött, szal valószínű velem van a probléma. :)

Kör japán változata meg igazából az eredeti, szal ez "remake".

Nem láttam az eredetit, lehet sokkal jobb ennél, de szerintem ez sem volt rossz... Sőt kifejezett tetszett, volt egy szokatlanul nyomasztó hangulata az egész filmnek.