gellert01

  • 1
  • 2
  • ...
  • 4

Csatlakozom az előttem szólókhoz. A film első fele Elrabolva beütésű, a második fele pedig a Reszkessetek betörők-et juttatta eszembe...Szóval nekem végig nevetséges volt az egész. Stallone világfájdalommal átitatott, öregedő arca sem mentette meg a filmet.

minősíthetetlen...

Teljesen az volt az érzésem, hogy sz*r lesz a trailer alapján, de meglepően kellemesen elszórakoztatott. Semmi gagyi megoldás, kipróbált jó fej színészek jellemzik az egész filmet. Igazi 4-es kategória és simán újranézős.

2013-09-30 16:25:27 The Pact (2012) / Az egyezség gellert01 (2) #1

Gyakorlatilag annyira kevés benne a párbeszéd, hogy nem teljesednek ki a karakterek és így az egyébként nem is olyan rossz történet silánnyá alakul.2-es!

2013-09-01 21:27:40 Rózsa Sándor (1971) gellert01 (5) #4

Egyáltalán nem rossz a film, csak nem tudjátok helyén kezelni a dolgokat és beleilleszteni az adott korba. puaancsospeti: ezek nem mesterséges ö-zések, mert az 1800-as évek derekán így beszéltek az emberek...és nem csak a tanyavilágban. Rózsa Sándor szerepére pedig ideális volt Oszter Sándor, mert Rózsa egy alacsony, kvázi jelentéktelennek tűnő embert volt. (ez volt a csel) Ezért tudott sokáig rejtve maradni.

2013-07-25 02:07:26 Torrente 4 (2011) / Torrente 4. gellert01 (2) #11

Szar mint a többi. Egész egyszerűen nem értem miért adtok rá ötöst. Szarházi senkik, összefosott gatyában vonaglanak a dagadt seggükkel a filmvásznon...és ti marhák azt hiszitek, hogy ez egy stílus, meg hogy formabontó... ??? Röhögtök az izzadságszagú semmitmondó, ötletmentes szar vicceken ?! Ez a se nem vígjáték , se nem akció... frusztrált, idegbajos spanyol moslék.

Tipikus amerikai propaganda film. semmi több

2013-03-28 20:04:09 Fright Night (1985) / Frászkarika gellert01 (4) #8

Valódi 80-as évekbeli horror, teljesen átjött... abszolút szórakoztató és egyáltalán nem zavartak a majdnem 30 évvel ezelőtti "gagyi" effektek sem. Nagyon erős 4-es!

2013-02-27 22:17:43 Red Dawn (2012) / Vörös hajnal gellert01 (3) #1

A történet abszurd és hiteltelen, de egy estére jól elszórakoztatott. könnyen felejthető...

2013-02-27 00:15:41 Lawless (2012) / Fékezhetetlen gellert01 (4) #29

Ez nagyon bejött, bár szerintem a végét elszarták, de még így is beillik a szeszcsempész filmek világába. Shia LaBeouf pedig élete egyik legjobb alakítását nyújtotta. 80%

2013-02-26 23:57:23 The Divide (2011) / Hasadás gellert01 (2) #13

Tényleg elég beteg...Az első fél óra után teljesen mást vártam mint amit a film trailer-je adott. Nekem elég nagy csalódás volt. Azt vártam, hogy közös erővel összefogva kitalálnak valamit a helyzet javítására/megoldására, erre pedig egymást gyilkolják és csonkítják meg, mint valami hülyék. Ilyet én is tudnék írni és rendezni. Gyenge és fölöslegesen hülye az egész film.

2013-01-12 17:39:59 Outlaw (2007) / Törvénytelen gellert01 (2) #1

Hát ez nagyon rossz volt!

Tökéletes a játékmenet, tényleg igaza van az előttem szólónak, hogy szinte repült a játékidő. Ja, meg az is tettszett, hogy Gibson olyan benne amilyen egy hétköznapi 56 éves bűnöző, semmi smink, semmi fiatalítás, nagyon beleillett ebbe a filmbe.

Számomra eléggé kemény drámai élmény volt. Tipikus Kusturica film, tele aktualitásokkal és sajnos a valósággal is.

A CGI gyenge, a történet átlagos. Tipikus 3-as.

nevetséges ez a film.

Csak arra akartam célozni, hogy tini-horrorhoz képest jó az alaptörténet, sőt még a színészi játék is, csak szerintem a végét b*szták el, de azt nagyon. Ha végig követi a műfaj kliséjét, akkor "nézhetetlen", (igazad van)de nekem csak a vége nem tetszett. ennyi

előzmény: vadPINGvin (#50)

Igazatok van, tényleg felejthető, egy jelenetet kivéve nekem sem jut eszembe semmi. Pedig nem rég néztem.uncsi és semmitmondó.

3-astól jobbat nem tudok rá adni. Egy sima tini horrornak indul, amit még értékelek is, mert fel volt vezetve rendesen a történet...de a végén a sok össze-vissza mutáns...óriáskígyótól kezdve az hatalmas vérszívó denevéren át a vérfarkasig:-), ez kár volt."Kevesebb több lett volna"

2012-08-20 18:05:12 Battleship (2012) / Csatahajó gellert01 (3) #42

Látvány: 5, Történet/kidolgozás/színészi munka: 1

2012-08-20 18:03:37 The Hunter (2011) / Az orvvadász gellert01 (2) #5

Bocs, véletlenül kétszer sikerült elküldenem ugyanazt.

2012-08-19 16:14:11 The Hunter (2011) / Az orvvadász gellert01 (2) #4

unalmas és semmitmondó, gyenge 2-es

2012-08-19 16:13:50 The Hunter (2011) / Az orvvadász gellert01 (2) #3

unalmas és semmitmondó, gyenge 2-es

2012-07-21 12:40:16 Dead Birds (2004) / Halott madarak gellert01 (3) #8

Eléggé elfuserált és kiszámítható az egész. Ráadásul a történet egy nagy semmi bár az mellette szól, hogy ijesztgetésben annyira nem is rossz. No meg nem tudom láttam-e valaha western horrort???

2012-07-02 12:55:16 Falling Down (1993) / Összeomlás gellert01 (5) #36

nagyon nagy!

az alapötlet nagyon jó, de ennek ellenére rengeteg unalmas - a történet szempontjából teljesen jelentéktelen - rész van benne.

2011-09-14 00:40:12 Unthinkable (2010) / Nincs határ gellert01 (3) #14

Annyira nem volt egy tré film, bár többet vártam én is a történettől, egynek elment...
Ja és egy órája azon gondolkodom, hogy melyik filmben robbant még bomba(hát nem sok amerikai filmben az biztos) de ha jól emlékszem a Rettegés arénájában robban az atom!

2011-09-12 14:34:49 Thor (2011) gellert01 (2) #76

Hát nem ártott volna az alkotóknak egy kicsit jobban belemászni az északi(skandináv) mitológiába!!! Kínai meg néger szereplők?????? Hogy lehet így pofán vágni egy ős-mondavilágot?????

2011-05-18 16:32:53 Predators (2010) / Ragadozók gellert01 (3) #97

Teljesen egyetértek, ettől jobban még nem fogalmazta meg senki azt a kritikát amit én is osztok.

előzmény: gerbence (#96)

Élménygazdag, gyors film, eredeti szereplőkkel. megéri a pénzét.85%
Bár mintha Edward Norton kicsit mellőzve lett volna a forgatókönyvben, megért volna 5-10 perccel hosszabbra csinálni a filmet, hogy szélesebb karakterábrázolást kapjon...ezenfelül kiválóan alakít

2011-04-30 23:43:02 Predators (2010) / Ragadozók gellert01 (3) #95

Harmadjára nézem meg, de nem sokat változott a véleményem. Adrien Brody nem illik a képbe, hagyták volna inkább a saját szerepköréhez illő szerepben.(szegény zsidó zongorista, a Falu hülyéje. stb.). De az biztos, hogy nem egy ex-kommandós Moszad-felderítős gyilkos feje van. Kár a vezérszereplőért, jobbat is lehetett volna találni helyette.

Nem vagyok mindennapi kommentelő, de szerintem nem lenne rossz, ha valamiféle értesítést lehetne kapni arról, ha valaki válaszolt a hozzászólásunkhoz.

nagyon rossz!

Az a "A húsz perces, meztelennénis-leszbikusos, teljesen funkciótlan betét" tényleg egy kicsit elcsigázza a filmnézőt.
Egyébként inkább nem is kommentelem a többit.
0/10

előzmény: sep (#1)

2011-03-10 19:30:48 Sanctum (2011) gellert01 (3) #3

Egyáltalán nem rettenetes, még csak annyira nem is izgalmas, van egy-két éles jelenet és elgondolkodtató rész, de alapvetően egy apa-fia konfliktusos, megoldás-kereső film egy marha nagy barlang mélyén részleges happy enddel.
Ami tényleg érdekes és elgondolkodtató volt a filmben, hogy szabad-e egy súlyosan sérült, mozogni sem képes embert átsegíteni önkezűleg a túlvilágra, hiszen úgysem menekülne meg...

2011-03-07 14:53:10 Devil (2010) / Ördög gellert01 (2) #13

Elég könnyen el fogom felejteni, a krimi szál elég gyenge, sőt nem is igazán hiányzott, a horror pedig nem igazán nyerte el a tetszésemet. Túlságosan semmitmondóan történettelen...:-)

2011-02-27 21:39:14 Saw II (2005) / Fűrész II. gellert01 (3) #23

Igaz, tényleg, elnéztem a wikipedia-n...

2011-02-27 21:03:29 Saw II (2005) / Fűrész II. gellert01 (3) #21

Tegnap néztem meg másodszor és azon töprengtem, hogy ugyan kire hasonlít a főszereplő fickó, rendesen idegesített az egész film alatt, de még ma is. Utána néztem és kiderült, hogy Mark Wahlberg legfiatalabb testvére. Megnyugodtam.

Érdekes volt a film, jóval alatta van az elsőnek, de azért voltak izgalmak.

2011-02-08 12:17:14 Far Cry (2008) gellert01 (1) #6

hát ez nagyon trágya. Az elején meg a végén feltűnő szöveg betűtípusa az ami egyedül a játékhoz köti.

2011-02-02 01:44:06 Hot Fuzz (2007) / Vaskabátok gellert01 (5) #32

Egyetértek!

előzmény: carmine (#31)

2011-02-01 23:19:01 Hot Fuzz (2007) / Vaskabátok gellert01 (5) #30

Edgar Wright-tól csak két filmet ismerek, de mind a kettő ötös, amerikai mázba bujtatott angol humor jó színészekkel és nem is utolsó történetekkel, fordulatokkal. nagyszerű!

2011-01-30 22:15:40 [OFF (Ide offolj, mert ez a helye!)] gellert01 #9580

Igazad van. bocs...

--
Áthelyezve a(z) Black Death topikból.

2011-01-29 21:27:28 Black Death (2010) / Fekete halál gellert01 (3) #2

Bár nem valami komoly a történet és nincs is eléggé kidolgozva, viszont tartalmaz némi üzenetet a vallásokról. A lényeg, hogy sem isten, sem pedig istentelenség nevében nem elfogadható a barbár mészárlás. Furcsának tűnik a film kegyetlensége, de ne felejtsük el hogy van valóságalapja, a 18.sz. végén még Magyarországon is voltak boszorkányégetések, Mária Terézia tiltotta be. Gyakorlatilag a filmben minkét csoport talál okot a kegyetlenségre, ráadásul még komoly hivatkozási alappal.

a film második fele menti meg valamelyest, némi generált feszültséggel.

Egyébként meg Sean Bean megérdemelte a lóval széttépős halált, a The Hitcher Országúti ámokfutóban egy kamionnal szakít szét egy csávót. A szemét! :-)

Ha jól tudom nincs felújított színes változata a filmnek, de valóban nem lenne előnyös. 1959-ben már javában színes-ek voltak a filmek, gondoljunk csak az 59-es Ben-Hur-ra, azért kellett fekete-fehérnek lennie, mert színes kamera előtt nem tudták eléggé elnőiesíteni őket, így maradtak a FF-nél, hála érte!

2010-09-19 16:08:10 Machete (2010) gellert01 (5) #53

Szerintem az eredeti fake trailernek nem volt rossz a szinkronja, persze attól még az egész filmet el lehet szarni. Szerintem se fontos a szinkron, nekem is felirattal van meg, így már nem is érdekel szinkronnal.

2010-09-19 03:22:18 Babylon A.D. (2008) gellert01 (?) #2

Hát... a négysoros ismertető alapján én sem várok sokat.

2010-09-19 03:05:33 Robin Hood (2010) gellert01 (2) #50

Túl hosszú, túl politikus, túl kosztümös. Ráadásul még a szereplőválogatás is egy nagy sz*r. Cate Blanchett menti meg a "nézhetetlentől". Ridley Scott-tól ez a legsilányabb film amit láttam.

A trailer alapján többet vártam...csalódtam

Szerintem is Bruce W. csak úgy néz ki nem fog sokat szerepelni...

2010-08-12 14:34:53 Wanted (2008) gellert01 (4) #67

Ez eleje nagyon mátrixos lett, de alapvetően látványos és szórakoztató.

2010-08-03 17:37:35 Out of Time (2003) / Időzavarban gellert01 (4) #6

Tény, hogy sok hiba van a filmben és egy két nem túl életszerű megoldás, de a film közepétől nagyon izgalmas. Egy tökéletes 4-es film.

2010-08-01 23:12:24 Cop Out (2010) / Két kopper gellert01 (4) #10

Nálam hármas és négyes között mozgott, de a vége felbillentette négyesre. Nem rossz, nagyokat röhögtem de néha nagyon az volt az érzésem hogy Bad Boys koppintás.

Leszögezem: még mindig nem sikerült megnéznem,(csak a trailert láttam + egy két elemzést és kommentet) viszont a "hallucinogén atmoszféra" nagyon is találó lehet jelen esetben, hiszen a vikingek felismerték, hogy harcolni jobb, sőt! eredményesebb ha valamilyen szer hatása alatt állnak.
(a komcsik "harci rumot" itattak bevetés előtt a katonákkal, a közel-keleten hasist alkalmaztak, innen ered a hasist használó gyilkosok=hasasin; assasin(bérgyilkos) kifejezés is). A vikingek pedig egy bizonyos fajta enyhén mérgező gombát ettek rendszeresen, melynek bódító, "félelemnemismerő" hatása volt(tőlük ered a "berserker" kifejezés)Akit érdekel nézzen utánna, bőséges a szakirodalom. Még ha csak rejtve is, de megjelenik a filmben egyfajta nézőre is hatást gyakorló és átérezhető eufória, és a rendezés is olyan mint a trailerben tapasztalt akkor meg leszek vele elégedve. Remélem hamarosan írhatok róla.

Érdekes látni, hogy ennyire megoszlanak a vélemények. Nekem a képvilága egy kicsit a 300-at juttatta eszembe. Remélem olyan egyedi is lesz az élmény ha végre meg tudom nézni. A trailer alapján nekem nagyon bejött ez a borús-véres viking téma. Nagyon kíváncsi vagyok!

2010-07-19 17:00:57 Blue Steel (1990) / Kék acél gellert01 (3) #1

Szerintem jól összerakott krimi, furcsállom, hogy megnézése előtt még nem halottam róla. Feszültség-fenntartó és ráadásul jók a színészek is, csak a rendezés csapnivaló...

2010-07-05 02:47:06 Christine (1983) gellert01 (4) #6

Én is csak a könyvet olvastam, de nagyon kíváncsi vagyok a filmre is. A könyv hatalmas élmény volt, így sajnos kicsit vonakodom a filmtől, de mindenképp meg akarom nézni.

CADILLAC ESCALADE 6.2 V8

2010-06-15 22:05:12 [Hamarosan a mozikban!] gellert01 #2120

Jó tudni. Újranéztem. És tényleg van még egy-két szemetszúró dolog. Az elején a Gyűrűk urából van egy kép mordor kapujáról + a sok Nagy Sándoros jelenet.
Szánalmas, ki az az ökör aki kamutrailert csinál?

előzmény: Ninety-Four (#2119)

2010-06-15 21:48:47 [Hamarosan a mozikban!] gellert01 #2118

Nekem valahogy nem tetszik a trailer. Anthony Hopkins úgy néz ki mint a Nagy Sándor, a hódító(2004)-ban, a trailer elején van egy bevágás a római Castel Sant'Angelo egyik szobráról[link]
Thor pedig a skandináv-germán mitológiában a mennydörgés istene.
Lehet, hogy nem vagyok profi angolos és nem tudtam az előzetesből kivenni az összefüggéseket, de eléggé zavaros a sztori.

egyéb vélemény?
[link]

előzmény: Hannibal Lecter (#2116)

Bocs, nem figyeltem a "jelöltek az előző szavazatok alapján" -ra.Csak abból kimaradtam.

Lehet, hogy én nem értek valamit, de hogyan lehet olyan film a listában ami nem kapott szavazatot, vagy miért nem szavazati sorrendben vannak?
Más filmekre nem lehet szavazni?

2010-06-15 19:37:32 Fire Serpent (2007) / Tűzkígyó gellert01 (1) #1

Az első öt perc alapján 1-es mint állat. Házidolgozat írása közben majd fél szemmel figyelem, de nem számítok sok jóra.

Nagy nehezen megnéztem, de iszonyat ez a film. Most lett vége a film+on, nagyon "ZS" kategória! Ekkora sz*rra nem számítottam.
A helyi fegyveres legénység és a profi tengerészgyalogosok nem mennek semmire, de a szöszi a végén puszta kézzel leharcolja a "rémet...:-)"végig röhögtem!

Nagyon gáz ez a film. egy fél oldal spoilert tudnék írni, de nem szánom rá az időt.

Nem is tudom, hogy hány filmet láttam már Louis de Funès-től, mivel egy olyan alkotás sem volt ami megmaradt volna bennem.
Franciásan ugrálós frusztrált majomkodásnak hat a színészi játéka, pedig a francia filmekkel nem szokott bajom lenni, de ez a faszi kihozza belőlem az undort.

idétlen

2010-06-05 21:36:58 [Hamarosan a mozikban!] gellert01 #2099

the expendables:
Láttam a trailert, negyon ütős! Kár, hogy Bruce Willis nem lesz főszereplő, meg Schwarzi sem, legalábbis az előzetes alapján így szűrtem le. Viszont így is az általam nagyra tartott nevek fémjelzik a filmet. Rohadtul várom!

Nagyon debil, de pont ezért szeretem, mindkettőjük rohadt jól csinálja. A zene pedig tényleg nagyon meg lett komponálva, ráadásul szinte mindegyiket Jack Black írta Kyle-al.

Én a könyvet nem olvastam, de a szinkronnal mi a gond? Gyakran találkoztam már én is olyan filmekkel aminek a szinkronja más volt egy kicsit. Szóval néha újraszinkronizálják az egészet??? miért?

2010-05-25 09:26:35 Mirrors (2008) / Tükrök gellert01 (4) #20

Én sokkal rosszabbra számítottam a trailer alapján, így valószínűleg a kellemes meglepetés okozta hirtelen felindulás miatt négyes, de néhol tényleg remek megoldásokkal találkozhatunk. Az eleje tényleg uncsi és kimerül a sötét épületben apró zajokkal riogatós klisével, de szépen beindul odaragasztja a szemedet a maradék egy órára. Ráadásul a "noname" szereplőkkel sem voltak nagy gondok.
10/7

Tényleg jó volt újranézni, Christian Bale is felnőtt már azóta, de hihetetlenül nem változott 20 év alatt semmit az arckifejezése, persze ez nem baj.

Annyira nem trágya film, de tényleg tele van nyomva propagandával. Civilizálatlan balkán kontra szuperUSA...láttunk már ilyet

2010-05-12 00:39:29 Robin Hood (2010) gellert01 (2) #15

öreg is meg egy kicsit sok neki a hős szerep. Egyébként a trailer nem valami ütős. Nagy feladat lesz neki Costnert leküzdeni Robin Hood trónjáról....

Az alapsztori tényleg jó, még ha nem is teljesen egyedi, viszont végig feszültség alatt tartott.
Azt viszont nem hiszem, hogy egy tolószékes mozgássérült valaha is FBI ügynök lehetne.

gondba vagyok vele, mert sikerült a filmnek vegyes érzelmeket kiváltania belőlem. Tetszik a képvilág, viszont a dolgok menete és bizonyos kitalált baromságok durván el vannak cseszve. Nem vagyok energetikus vagy fizikus, de szénnel működő csapatszállító repülőgép.....nem valami életszerű.
Valójában a kettes meg a hármast közt vacilálok, de mivel egyre kevesebb emlékem marad a filmből, így valószínűleg nem lesz tartós és egyedi élmény.

2010-04-28 00:07:07 Sunshine (2007) / Napfény gellert01 (2) #37

Számomra nagyon közép-kategóriás a dolog. Tényleg jól indul, de úgy el van cseszve a film felétől a dolog, hogy azt már nem is minősítem. De mégis: sz.r!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-22 00:02:06 Pandorum (2009) gellert01 (4) #29

Én az előzetes és a képek alapján sokkal többet vártam, de így sem csalódtam. Meg fogom nézni még egy szer-kétszer, de annyira tényleg nem sikerült olyan jól, hogy beírja magát a sci-fi birodalom nagyjai közé. A szavazásokat illetőleg pedig nagyon nem mindegy, hogy sok 5-ös és sok 1-es adja ki a 3-as átlagot, vagy pedig mindenki közepesnek(3) ítéli meg a filmet. Matematikailag ugyanaz, de mégis más. érdekes.

mocskosul unalmas ez a film. most kezdtem bele másodszor, de nagyon szánalmas. semmi értékelhető, semmi új.

2010-04-18 18:20:54 A legbátrabb város (2008) gellert01 (5) #1

Nagyon igényes dokumentumfilmet sikerült Matúz Gábornak összehoznia. Egy kicsit zavart, hogy a megszólaltatott történészek fele külföldi volt és magyar akcentussal gagyogott, de aztán rájöttem, hogy a jelenleg "külföldinek" számító történészeknek is része van a dologban. Sokan nem ismerik a legbátrabb város történetét, úgyhogy mindenkinek ajánlom a filmet. Töri tudás kiegészítés és valljuk be pótlás is sok mindenkinek.

Hát nekem egyáltalán nem jött be, iszonyat volt végignézni. Egy rész sem jut eszembe amiről jókat tudnék írni. A vízesés, ahogy eltűnik a föld alá örvényelve jól nézett ki, sejtetett egy kis misztikumot, de aztán semmi nem lett belőle. 10/0,5. Megan Fox sem tündöklött valami nagyon, és a testi adottsága még nem elég egy jó filmhez.

2010-04-12 23:25:30 Severance (2006) / Csapatleépítés gellert01 (3) #30

szegényes horror, de szellemes. Nem lesz időtálló, de az elején felvillanó ózdi Vasvár utca fénykép a zsigeremig hatolt...helyi vagyok....elfogult

Én is hármast adok rá, pedig volt egy-két dolog ami miatt a négyest fontolgattam a film nézése közben. Nem tettszett, hogy sok minden hasonlít az Átokra vagy a Titkok kulcsára. Ezen kívül "közepesen" szórakoztató.

2010-03-08 00:09:16 Avatar (2009) gellert01 (3) #797

nem láttam a filmet se moziban se máshol, de nekem mindenki a látványvilágról beszél... A történetet kevesen taglalják, pedig sokkal fontosabb lenne mint 2 óra szájtátás a vizualitás miatt. Az egyik ismerősöm azt mondta, hogy : "Pocahontast beszínezed kékre és ennyi", hát ha tényleg csak ennyi akkor engem nem fog kárpótolni a "csodálatos" CGI.

2010-03-04 23:45:26 Pandorum (2009) gellert01 (4) #15

Tényleg zavarosnak tűnik elsőre, és rengeteg gondolkodási alapot nyújt, viszont végre láttam egy igazi sci-fit. Ez már nagyon hiányzott. Ráadásul a kivitelezés is meg állja a helyét. Színészi játékkal van némi gondom, de még így is simán négyes.

2010-02-06 00:55:23 [OFF (Ide offolj, mert ez a helye!)] gellert01 #6565

Nem tudtam, hogy ilyenek is vannak itt. Igazatok van. Nem mintha számítana, de egy-két gyanútlant összezavarhat. végül is nem olyan nagy gond, mert hamar kiderül az ilyen, de valahogy bannolni kéne az ilyen seggfejeket.

--
Áthelyezve a(z) The Wolfman topikból.

2010-02-06 00:26:49 [OFF (Ide offolj, mert ez a helye!)] gellert01 #6560

Akkor meg miért osztályoz??? Mert nem tettszett neki a film címe vagy a rendező? nem értem...

--
Áthelyezve a(z) The Wolfman topikból.

2010-02-06 00:11:22 [OFF (Ide offolj, mert ez a helye!)] gellert01 #6558

szerintem annyira nem garancia a két név a sikerre, bár a bemutató alapján nekem tettszik a dolog. Biztos megnézem moziban. Bár sokat segítene, ha az a valaki aki leosztályozta 1-esre - mielőtt a film moziba került volna - az kommentelne ide valamit a filmről.

--
Áthelyezve a(z) The Wolfman topikból.

kedvenc. A Carredine-al való bunyó a végén pedig örök klasszikus harc. Az egyik legjobb..

Néhol elég vicces, és egy halvány mondanivaló is kirajzolódik a végére. Egyszer érdemes megnézni.

gyerekkori kedvenc. A semmitmondó bugyutaságával vált bennem emlékké. Még a trükkök is helyén vannak a korához képest. 15 évvel ezelőtt 100%, most újranézve 80%, de akkor is nyomot hagyott bennem.

Én csak most találkoztam vele először, bár sejthettem volna, hogy C. Lambrt-től többet nem várhatok. A rendező többi "alkotását" pedig inkább meg se nézem.

Rossz és a nézhetetlen között ingázik a dolog nálam, a techno zene pedig egyáltalán nem illett a képbe. A 2007-es CGI remake jobb. sokkal jobb.

én sem bírom végignézni, most megy a f+-on, de nem fogom rá szánni a drága időm.ZS kat.

2009-12-18 23:30:53 Troy (2004) / Trója gellert01 (4) #49

Én nem tudom miért nem tettszik ilyen sok embernek. Mivel legenda és mítikus dolgok is az alapjait képzik a filmnek, így a hitelesség huszad rangú. Arról nem beszélve, hogy a mai napig senki nem tudja mi is történt pontosan. Emellett szerintem korhű a film. Orlando Bloom valóban egy nyálas nyikhaj, viszont Bradd Pitt-et is annak tartottam, de ebben a filmben valahogy bejött a stílusa és tényleg harcos kinézete volt. A Hectorral levívott harc pedig nagyon jól sikerült. Ha visszagondolok az elmúlt jó pár év történelmi közelharc jeleneteire, akkor ez az egyik legjobban megkomponált összecsapás. tökéletes látvány.

2009-12-15 21:35:25 The Negotiator (1998) / Nincs alku gellert01 (4) #5

Egy dolog volt amit kiszámíthatónak tartottam, amikor fake-ből lelövi az egyik túszt. Éreztem, hogy csak mellé lőtt...
91%, nehogy már kerek legyen a szám.

2009-12-11 21:23:52 Red (2008) / Bosszú gellert01 (4) #7

Valóban nem egy kiemelkedő dráma, de nincs sok film ami hasonlítana a cselekményére, mindenképp érdemes rászánni az időt, néhol még kellően izgalmas is.

Az első részt nem láttam de ez egy huszadrangú szemét. Le kéne szoknom a film+-os filmekről...

Ha már láttad ez első részt előtte, akkor a film egyetlen kockája alapján tudhatnád, hogy nem a Spielberg féle verzióról van szó.

ez a film egy nézhetetlen alatti kategória.

2009-12-03 00:38:24 Død snø (2009) / Náci zombik gellert01 (3) #25

Valóban ötletes, csak valahogy hiányzik belőle valamiféle csavar vagy ötlet. JÓ szórakozás volt, bár norvég akció-horror-vígjátékot még nem láttam soha.

2009-11-22 01:47:37 Serenity (2005) gellert01 (4) #17

Nagyon jó a színészi játék, ráadásul a CGI is megállja a helyét, a történet az elején nem nagyon tettszett, de szépen kialakult. Erős 4-es!

  • 1
  • 2
  • ...
  • 4