Drug

Tapasztalat: 622 film
Kompetencia: 0 film
Súly: 622
Regisztráció: 2007. november 11. (11 év, 10 hónap)
Kedvencnek jelölték: 4 user

Demográfiai adatok

Nem: nem publikus
Születési év: nem publikus
Lakhely: nem publikus

Legutóbbi szavazatok

Film Szavazat Mikor Átlag
Die xue jie tou
Golyó a fejbe
2 2018-01-20 3,9
(80)
Wu xia
Swordsmen
4 2017-08-22 3,8
(20)
Guardians of the Galaxy Vol. 2
A galaxis őrzői vol. 2.
4 2017-08-11 3,6
(526)
No Country for Old Men
Nem vénnek való vidék
2 2017-08-03 4,2
(1291)
Bound by Honor
A vér kötelez
5 2017-02-02 4,2
(151)
Arrival
Érkezés
2 2017-02-02 3,9
(815)
V poiskakh kapitana Granta
Grant kapitány gyermekei
5 2017-01-14 4,2
(13)
Wag the Dog
Amikor a farok csóválja...
5 2017-01-05 3,8
(416)
Ekipazs
Flight Crew
4 2017-01-03 ?
(3)
Drive
Drive - Gázt!
2 2016-12-29 4,0
(1090)

Összes szavazat...

Legutóbbi kommentek

2018-04-17 00:10:07 Oldeuboi (2003) / Oldboy Drug (2) #92

Valószerűtlen, mesterkélt történet, amely teljesen nélkülöz minden realitást. Logikátlan, nyakatekert történetű beteg film, értelmetlen erőszakról, perverzióról. Csak azért lehet ilyen sok rajongója, mert annyi beteg ember van közöttünk, és mert a rengeteg hasonlóan beteg filmtől (lásd pl. Tarantino "művei") az egyébként egészségesek is betegek lesznek.
A Bácsi című, szintén dél-koreai film ugyan egyszerűbb, ha úgy tetszik sablonosabb történet, de minden részletében logikus és életszerű, normális emberi érzelmekkel, attitűdökkel.
Úgyhogy, ha éppen olyan filmre támad valakinek kedve, amiben fröcsög a vér, inkább a Bácsit válassza, mert attól nem lesz pszichopata.

2018-01-20 01:10:02 Die xue jie tou (1990) / Golyó a fejbe Drug (2) #9

Megdöbbent, hogy mennyien értékelik zseniálisnak ezt a gagyi, öncélú erőszaktengert. Mindenféle logikát nélkülöző történet, hiteltelen személyiségek, rettenetesen gagyi lövöldözések, ez lenne a zsenialitás? Ez lenne a Tarkovszkijjal, Fellinivel azonos szint? Hát mindenkinek elment a józan esze? Ha vietnami háborús film, akkor meg ott van "A szakasz", vagy a Született július 4-én, vagy az Apokalipszis most. Ezeknél van hiteles előzmény, tartalom, gondolat, katarzis, az erőszak nem szánalmasan gagyi és eltúlzott, és még sorolhatnám a hatalmas különbségeket...
Ezt a filmet nézve a düh és a nevetés váltakozott bennem, amikor pl. a halálosan eltalált vietkongok akkorákat ugráltak elestükben, mint egy akrobata, vagy tornász olimpikon, vagy amikor a főhősök hárman százával lőtték halomra sértetlenül a rájuk szintén géppisztollyal kaszáló ellent.
A szellemi szint és kivitelezési szint óvodásoknak való, viszont óvodásokat nem illik vérfürdővel traktálni.
El kellene dönteni,hogy John Woo a Misi mackó meséit rendezi vérfürdő nélkül négyéveseknek, kezdetleges technikai színvonalon, vagy hatásos akciófilmet csinál profi módon, vagy netalán mondanivalója is lenne, akkor pedig már filmművészetet kellene létrehoznia. Ez a film mindegyik akart lenni, és szánalmasan egyik sem lett.

Nem értem ezt a sok fanyalgást. Képregényből készült film, márpedig a képregények általában nélkülözik a mélylélektani búvárkodást, és a magasröptű filozófiát. A Korcsmáros Pál-féle Rejtő képregényeket sem a szociális érzékenység, az árnyalt jellemábrázolás miatt szeretjük.
Látványban a Valerián lenyűgöző, a történet az egyszerűsége ellenére elfogadható, rengeteg kitűnő ötletet vizuálisan kiválóan oldottak meg, az egész film egyszerűen szórakoztató.
A hasonló célzatú vagy témájú amerikai filmek ezzel szemben nyálasak, vagy aberráltak, ötlettelenek, és fantáziátlanok, minden beleölt pénz és izzadságszagú erőfeszítés ellenére.
Azonban a hozzászólásokból látszik, hogy a hollywoodi agymosás sikeresen működik: ami az ott megszokottól eltér, az a többségnek szar.
Sokan panaszkodnak arra, hogy buta a film, primitív. Nos, a Csillagok háborújánál, illetve folytatásainál butább filmeket nehéz elképzelni, mégis sok közülük szórakoztató.
De butaságból, logikátlanságból, tudománytalanságból a Csillagok között, az Eredet és a Mementó is az élen jár, miközben ezeket az egekig ajnározzák.
A történet butaságára, egyszerűségére nem lehet tehát hivatkozni, mert ez a messze túlértékelt hollywoodi
filmekre legalább annyira jellemző, mint a Valeriánra, csak a Valerián legalább deklaráltan nem veszi teljesen komolyan magát, ellentétben a többi említettel.

2017-08-22 21:25:49 Wu xia (2011) / Swordsmen Drug (4) #1

Nagyon érdekes film, eltér a szokványos kínai sablon történetektől. Már önmagában amiatt érdemes megnézni, ahogyan bemutatja a régi kínai vidék életformáját. A cselekmény fordulatos, néhány túlzástól eltekintve életszerű és hihető, a két fő jellem viselkedése, valamint a narráció végig megteremti a megfelelő feszültséget.

Látványos, szórakoztató film, kár, hogy a valósághoz alig van köze. Yip mester a japán agresszió után elszegényedve az ópiumfüggőségével küzdött (nagyon nehezen szerezte csak meg a szükséges adagokat), nem a japánokkal.

Nem értek egyet a tömeges dicsőítéssel ezzel a filmmel kapcsolatban. Nulla történet, okok, előzmények, háttér nélkül, kocsmai szintű filozofálgatás, meg tömény erőszak.
Manapság az agyatlan tömegnek csak egyre perverzebb, mesterkéltebb, életszerűtlenebb sorozatgyilkosokkal lehet eladni filmeket, az, hogy mitől és miért olyan a szerencsétlen pszichopata, amilyen, senkit, még a rendezőt sem érdekel, profi feszültségkeltéssel, hangulatkeltéssel és jó színészekkel minden megoldható.
A szintén ma szokásos logikátlanságok, belső ellentmondások itt is jelen vannak, de láthatólag ezek sem érdekelnek senkit.
Az üres, tartalmatlan felszín mindenkinek elég.
Persze a rendezők próbálnak valami világnézet-félét, mélyebb tartalom-félét eladni a tenger erőszak mellé, de ez szánalmas kudarcnak bizonyul: valójában az egész erőltetett és hiteltelen.
Szomorú látni, hogy a zseniális Nagy Lebowski rendezői ilyen mélyre süllyedtek, feltehetően egyszerűen pénzkeresés céljából.

Ha eltekinthetnénk a rettenetes logikátlanságok hosszú sorától, akkor is csupán egy érdektelen film lenne. A logikai ellentmondásoktól, értelmetlenségektől azonban nem lehet eltekinteni, mert a film éppen ezektől az, ami.
Nem sorolom fel ezeket a nevetséges, szembeszökő, nyilvánvaló logikátlan elemeket, mert az, aki még nem látta a filmet, ezek után már nem is nézné meg, ez pedig nem célom.
Nem értem viszont az eddigi hozsannázó hozzászólásokat: mindenki kikapcsolja az agyát filmnézés közben?
Ha pl. Agatha Christie ilyen bugyuta történeteket írt volna, ma már a nevére sem emlékeznének.

2017-02-02 16:29:15 Arrival (2016) / Érkezés Drug (2) #111

Rossz melodráma és még rosszabb sci-fi keveréke. Egyik vonal sincs sem kibontva, sem megmagyarázva, a rendező folyamatosan ködösít, misztifikál, elhallgat dolgokat valószínűleg azért, mert semmilyen logikával nem tudná megmagyarázni azt a katyvaszt, amelyet létrehozott.
Néhány jelenet egyenesen kacagtatóan ostoba és primitív, pl. a főszereplőnő első próbálkozása a lényekkel, táblával a kezében.
Nos ehhez a tökéletesen bugyuta, nevetséges aktushoz nem kellett volna odacipelni a világ állítólagosan legjobb nyelvészét, erre a takarítónő is képes lett volna.
A jó sci-fi alapjaiban más, mint a közelmúlt agyon ajnározott Csillagok között-je, vagy Érkezése.
Ajánlom a kételkedőknek Stanislaw Lem, Isaac Asimov, Arthur Clarke, Philip K. Dick, Frederik Pohl műveit tanulmányozni, mert ezeket olvasva világosság válik majd, hova züllesztették le az elmúlt években a sci-fi egyébként izgalmas, értékes és ígéretes műfaját.

2016-12-29 20:13:07 Drive (2011) / Drive - Gázt! Drug (2) #272

Lapos történet, százszor látott klisé, giccses tálalásban. Ryan Gosling rejtélyes mosolyai próbálják kiemelni a filmet a tucatfilmek tömegéből, sikertelenül. A manapság már szokásos, szinte kötelező blőd, röhejes logikai ellentmondásokra már nem is próbálom felhívni a figyelmet, úgy látszik, ezek senkit nem érdekelnek. Azonban még csak egy jó autós üldözés sincsen a filmben, ha már gondolati tartalom, vagy eredetiség nincsen, azaz legalább látvány lenne, de az sincs.
A nagy, üres pislogások és hallgatások, a mély nézések mögött semmilyen kivehető mondanivaló nem rajzolódik ki, amilyen felszínes a mai világunk, olyan felszínes fércmű ez a film is.

2016-12-19 17:09:51 Kill Bill: Vol. 1 (2003) / Kill Bill Drug (2) #105

A szokásos mocskos, perverz, amorális Tarantino film, értelmetlen erőszakkal, durvasággal. Ami viszont viccessé teszi ezt a szemetet, az a harcművészeti vonal Uma Thurmannal. Uma Thurman a renyhe, sovány alkatával saját testsúlyát sem igen bírja el, miközben egy szuper harcművésznőt játszik, aki szamurájkarddal vagdalkozik
mindenki másnál hatékonyabban. Ez önmaga paródiája. Maga az alapötlet is - női bérgyilkos csapat - Tarantino beteg, vagy cinikus agyából jöhetett csak.
Önmagában semmi bajom az akciófilmekkel, a harcművészeti filmeket kifejezetten szeretem, ha szükséges a filmben, egy kis vér sem zavar, de Tarantino mindezt öncélúan, ostobán, szakszerűtlenül és életszerűtlenül keveri össze egy szörnyű katyvasszá.
Mindenki legyen tisztában, aki Tarantino filmet néz: a filmjeinek semmi köze a filmművészethez, és aki sokat nézi őket, azt lehúzza egy végtelenül mély, üres és cinikus mocsárba.

Összes komment...