Egymás után néztem az elsőt és ezt, lehet, hogy külön filmként adtam volna neki egy 3-ast, egy-két jó poén volt benne, de az egyhez képest sehol sincs. Atmoszféra nulla, a figurák karaktere, ami tetszett az elsőben, az itt üres karikatúra, és ami még ott igazán jó volt, hogy két röhögés között volt egy-egy nagyon is komoly életigazság, de egyáltalán nem szentimentálisan, és ez a 2-ből nagyon hiányzott.
Nagy várakozással tekintettem a film elébe, és egy pillanatig sem kellett csalódnom, a "színész-csere" még plusz értelmet is kapott, a látvány lenyűgöző, a sztori a jól ismert ezeréves, ami még mindig szórakoztató... és a képzelet birodalma... :-)
Tényleg nem vígjáték, vagy annak rossz, mert sehol nem vicces, és egyáltalán nem áll össze a sztori kerek egésszé. Mintha minden szálnál akarnának valamit mutatni, végülis benne is van az ötlet, aztán hagyják lógni a levegőben és kész. Az egyetlen befejezett és jól sikerült vonal a rendőröké, ráadásul itt a színészek is természetesen játszanak, ami ritka mint a fehér holló, félő, hogy most sem a rendezésen vagy a forgatókönyvön múlott.
40 éves szűz 75%
Felkoppintva 85%
Superbad 80%
Lepattintva 25%
Ananász expressz 75%
Freaks and geeks 90%
Undeclared 95%
Sziasztok! Valószínűleg én is ott leszek, másodmagammal :-)
Néhol kicsit leült a film, és volt benne néhány gyenge poén, de ugyanannyi jó is jutott rá, többször hangosan nevettem rajta, kíváncsi lennék a filmre eredeti nyelven, a néhány hiányosságot, eltolt párbeszédet betudom a szinkronnak. Amúgy is, szerintem Seth Rogen-t vétek szinkronizálni, a női főszereplő hangja pedig nagyon nem passzolt. Steve Carrell szerintem egy bambafejű, nem sokat tartok felőle, de a remek mellékszereplők miatta is kárpótoltak. A végén a Hair paródia egy jegyet dobott rajta nálam, mégpedig azért, mert szeretem azt a filmet, és az általam nem kedvelt filmek/műfajok/témák kifigurázásánál jobban csak azt bírom, ha kedvelt filmeket/műfajokat/témákat parodizálnak :-))))
Ja, bocs, látom, rá is kattintottam
Kimaradt a Kutyaszorítóban Madonnás-reggelizős-társalgása... :-)
Hű, egy Fincher-féle 8mm, vagy egy Gilliam-féle Forrest Gump veszélyes lett volna! :-D Viszont a Keresztapa úgy volt tökéletes, ahogy készült, ott nem is fantáziálnék más rendezőről, főleg, hogy Leoné-nak is megvan a maga tökéletes csúcsteljesítménye, konkrétan több is :-)
Kicsit nehezen szántam rá magam, fogalmam sincs miért, de megérte megnézni, jó volt. Nagyon tetszett, hogy a karakterek nem voltak idealizáltak, jól játszottak a színészek, a káromkodás abszolút nem zavart benne (angolul néztem felirat nélkül, nem tudom magyarban hogy jöttek át a szövegek). Plusz pont, hogy ellentétben a hasonló témájú filmekkel itt sokkal nagyobb hangsúlyt kapott a srácok közötti barátság.
Nehéz a választás a Vadító szép napok és a Szerelemre hangolva között, de az előbbire szavaztam, az volt az első Kar-Wai amit láttam, és nem felejtem el a hatását. A Csungking-hez viszont még nem jutottam hozzá, de nagyon kíváncsi vagyok rá.
A Szabó Ervin készletét én is ajánlani tudom, rengeteg olyan filmet találtam meg ott, amit régóta kerestem (csak az Anyádat is!-t nem lehet fellelni sehol!!! :-(), és a kölcsönzési díj is alacsony. Az alább említett Szerelemre hangolva viszont pl. megvan nekik, és nagyon jó a netes katalógus, lehet mazsolázni. A videot is nagyon szeretem, csak sajnos most épp csütörtököt mondott, így viszont a tévémet be se kapcsolom szinte (az Európa csatornát bírtam egyébként, de megszüntették, grr), néha leporolom. Mozi nem olcsó, viszont ha sokáig nem jutok el, elvonási tüneteim vannak...
Kb. mennyi az átfutási ideje, amíg elkészül?
Érdekel ez a film, kedvelem a főszereplő Javier Cámara-t.
Na, mindjárt hülyeséget írtam az elején, szóval ezt a verziót előbb, mint a másolatot...
Nekem is jobb lett volna, ha előbb ezt a verziót látom, mint az eredetit, de így sikerült, most sem adták emberi időpontban egyébként, éjjel 2 előtt kezdődött, de már nagyon kíváncsi voltam rá.
Viszont annak ellenére, hogy emlékeztem a sztori alakulására, még így is gyomorrúgásként ért a vége, le a kalappal az olyan film előtt, ami ki tudja váltani ezt a hatást.
Olórinnal egyetértek, rég mulattam ilyen jót egy filmen, amit eredetileg nem is vígjátéknak szántak. A szereplők szövegei és játéka annyira komikusak voltak, hogy szinte megállás nélkül nevettem, különösen vicces volt például a hajócsavaros jelenet... :-D Az ilyen "mókák" miatt egy osztályzattal jobbat kapott nálam a film, mint amit kategóriájához mérten megérdemelt volna.
Lehet, hogy nem lett volna szabad szinkronnal megnézni, de a dialógusok szerintem borzasztóak voltak ebben a filmben! "A szerelem miért kevés?" ;-((((!!! Megmartam magam. Emellett Julia Roberts iszonyatosan idegesített, mint színész és mint karakter, nem bántam, hogy le lett osztva :-D.
A fenti negatívumok ellenére, miután többször megnéztem, egész jó filmnek tartom, ez leginkább Clive Owen-nek (aki az összes szereplő közül kiemelkedik szerintem) és Natalie Portman-nak köszönhető.
Úgy értelmezem én is a végét, hogy Alice keverte itt a kártyát.
Lehet már tudni esetleg mo-i bemutató időpontot? Kb?
Ezt a filmet én is nagyon-nagyon szeretem! Mert jó, a 3 Inárritu közül szerintem a legjobb. Kár, hogy nem olyan ismert mint a 21 gramm és a Bábel, jó lenne, ha minél többen látnák.
Unalmasnak, vontatottnak találtam, tele klisékkel és elhasznált szófordulatokkal, idegesített Tom Hanks játéka, nem tudtam az egészet átérezni (pedig általában képes vagyok erre), amikor pedig valami mondanivalót akart közvetíteni giccses volt.
Tetszett a sztori feldolgozásának a formája, és többnyire a színészek játéka is, kivétel Daniel Craig, őt nagyon nem bírom, és ettől nem tudok elvonatkoztatni. Új gondolatokat nem közvetített számomra a film, és voltak olyan jelenetek, amiket szinte egy az egyben láttam már, pl. a "kitüntetés" olyan volt, mint a Donnie Brasco-ban. Volt olyan rész, amit vontatottnak találtam, mikor már beindult a küldetés... ezért lett elmegy kategória.
Nem került megemlítésre, pedig kihagyhatatlan szerintem: Harvey Keitel, mint Sport. Azt hiszem, a legjobb stricikarakter, amit életemben láttam, azóta is mintát vesznek róla :-).
"Nicky Santoro - Joe Pesci (Casino - igen jobb a figura mint a Nagymenőkben, sokkal jobb...)"
Oh, IGEN!!! Zseniális.
előzmény: [: Azuroo andrew :] (#23)
Csatlakozom! Milyen csodás ebben (is) Javier Bardem! És az egész film nagyon jó! A hangulata, a szövegek, minden. Ja, és Johnny Depp, mint Bon Bon... :-P :-D
Szerintem is a hangulata volt a film erőssége, bár annyira nem jó, mint a Vadító szép napoké, Kar-Wai többi filmjéről sajnos (egyelőre) nem tudok nyilatkozni. Norah Jones jó volt, Natalie Portman is, viszont Jude Law-t én is láttam már jobban teljesíteni (pl. Oscar Wilde szerelmei, Gattaca). A zene is nagyon jól illett a filmhez, és az operatőr előtt le a kalappal!
Imádom azt a jelenetet, amikor elmegy Jenny-t megnézni a fellépésén, és mikor meglátja (aki látta, tudja milyen a fellépés :-)) azt gondolja, hogy "Teljesült az álma, színpadon van, a gitárjával". Ez a pillanat kicsit komikus is, de ebben az egy gondolatban benne van a főszereplő életszemlélete, ha ilyen valakivel találkoznék, felnéznék rá, nem érdekel, ha mondjuk úgy, "nem túl menő" az illető. Kicsit olyan, mint Johnny Depp a Don Juan de Marcoban, imádom az ilyeneket! Szerintem az ilyen szemléletű emberek nem nyomik, vagy bolondok, hanem kivételesen szerencsések.
Ez a Szakítópróba (Ashton Kutcher + Brittany Murphy), pont tegnap adták a tvben
előzmény: moy (#339)
Brokeback Mountain:
a találkozás 4 év után
Félelem és reszketés Las Vegasban:
Benicio Del Toro a fürdőkádban
Az utolsó tangó Párizsban:
Marlon Brando az otthonáról mesél, és a Happiness elferdítése :-D
Arizonai álmodozók:
Johnny Depp kigurul mint kiskakas :-D
Mielőtt leszáll az éj:
Johnny Depp a börtön szépsége, ahogy Reinaldo magáról mesél
Korcs szerelmek:
az autós üldözés, amikor Octavio vásárol a bátyjánál, amikor próbálkozik Susanna-nál, Valeria és Daniel veszekedése, amikor a Szakállas hazamegy a kutyáihoz...
A háború áldozatai:
a csatajelenet a hídnál, a lány
Donnie Brasco:
a jutalom átvétele
Amaro atya bűne:
a végén Padre Amaro celebrál
Egy makulátlan elme örök ragyogása:
Joel Clementine után megy a végén, a beszélgetés
Nyomás:
Claire Todd Gaines-nél, a szál Las Vegasban
Julian Po:
a vége
Rossz nevelés:
Zahara fellépése, Juan és Manolo az óriások múzeumában, a novella
Az álom tudománya:
az álom a síelésről, amikor Stephane tombol (szintén álmában), mert rájön, hogy a lányok nem mondtak igazat, a veszekedős jelenet: "I don't want to be your friend!", stb.
Lilja 4-ever:
amikor Lilja anyja elutazik, a kis barátja születésnapja, a vége
Egerek és emberek:
a vége
Ray:
(többek között) amikor gyerekként a hangok alapján tájékozódik, és az anyja nem segíthet
Rekviem egy álomért:
amikor Marion az étteremben ül az "udvarlóval", és persze a vége
Pokoli lecke:
az őr tanúvallomása a tárgyaláson
Trainspotting:
a kisbaba
Gilbert Grape:
a vége
Ja, és Az élet nélkülemből:
Ann kazettája Lee-nek - "Imádtam táncolni Veled"
Egyszer leülök és összeszedem a többit is, de a Y tu mamá también-hez hosszáfűzném a saját kedvenceimet:
Tenoch kiborulása Julio vallomása után
Julio kiborulása Tenoch vallomása után
Sokszor egymás után meg tudom nézni! :-)
Nem rossz, de a könyvvel nem versenyezhet
Gyönyörűséges az egész! A vége pedig... ;-( :-)
Nate Dogg zenéje (I got love) 1 jegyet javított a film osztályzatán :-)
Michelle Pfeiffer az egyik kedvenc színésznőm, ebben a filmben látszik hogy miért. És igen, ilyennek kell lennie egy tündérmesének.
Nagyon tetszett a téma, a könyvet nem olvastam, de ezután megteszem. A főszereplő játéka is remek. Az ominózus szexjelenettel és a parfüm hatásával kapcsolatban: éreztem, hogy mit szeretne megmutatni, de egyet értek az előttem szólókkal abban, hogy ez nem jött át, a statiszták erőltetetten adták elő az eufóriát. Leírva nyilván sokkal jobb.
Rosszul voltam az egésztől. Szerintem Csáth forog a sírjában.
Számomra már eleve a zene zseniálissá tette. Általában nem érzem méltónak a legkedvesebb kedvenceimről készült megfilmesítéseket, legyen szó életrajzi filmről vagy könyvből készült filmről (Ópium), de most nem kellett csalódnom.
Imádtam! :-)
Nem értem, hogy miért is vártok jellemfejlődést ebben a filmben. Az életben sem feltétlenül javulnak az emberek! Sőt, általában nem. Ez a film bemutatja, hogy egy ember hogyan éri el a sorsát, amit valóban, a tulajdonságai/fellépése miatt az első negyed óra után meg lehetne jósolni. Azért gazdagszik meg a film közepére és éri el amit akar, és azért lövik szitává a film végére, mert olyan, amilyen.
mondjuk a zseniális már közelít, nem? ;-)
itt tipródok tegnap óta, mióta láttam! hihetetlen! erre kevés az 5-ös :-)
Szerintem is remek film, és a továbbiakban figyelemmel követem a fiúkat (Quim Gutierrez és Raúl Arévaló -> Forró záporban is játszott) hogy mit csinálnak! ;-)
Jude Law olyan benne, mintha ezt a szerepet neki írták volna, sehol máshol nem láttam ennyire hitelesen játszani
Nagyon tetszett az alapötlet, Gael játékáról pedig általában szuperlatívuszokban tudok beszélni, úgyhogy ezt most nem részletezném :-) Szeretnék több ilyen ötletes és szép filmet látni.
Nincs itt a Háború áldozatai című Brian de Palma film (Sean Penn, Michael J. Fox), pedig nagyon jó ebben a témában, ha lehet ilyet mondani... nem szeretném többször megnézni, annyira borzasztó, de a célját eléri. szavazatom a Hair-re ment
úgy tudom készülőfélben van egy új farkasemberes film Benicio Del Toro főszereplésével (talán A farkasember '41-es változatának feldolgozása?...) érdemes utánanézni aki szereti az ilyet
Golyóálló miért maradt ki? Damon+Adam jó benne együtt
Samuel L. Jackson minden filmjében jelenség! :-)
egyetértek abban, hogy a magyar szinkron jó, ettől függetlenül szeretem az eredeti színész hangjátékát hallani, nem beszélve arról, hogy idegesítő mikor egy színésznek több különböző hangja van a kül. filmekben, úgyhogy eredeti
Habár a kedvencem egyértelműen az ...és megint dühbe jövünk, hiányolom a Bosszú El Pasóbant, Eli Wallach-al kiegészítve: nagyon jó!
Mivel sokkal hamarabb rá lehetett jönni, hogy mi történik vele, mint a hasonló filmekben, nekem itt inkább az volt az érdekes, hogy miért, és az ütött. Jó volt, újranézős.