csillagvagyfecske

És jesszus, az a modern tánc... Egy olyan közegben, ami maga a megtestesült hagyományőrzés, tradíció...

Mert ennek a végtelenül giccses, művészinek álcázott látványvilágnak semmi köze nincs Japánhoz. A cselekményt most hagyjuk, az nyilván a könyv miatt kötött, tegyük túl magunkat azon is, hogy a főszereplők külföldiek. Node a gésáknak miért kell a "nyugatiember" szépségideálja szerint kinézni? A díszletnek, háttereknek, képeknek, mindennek miért a nyugat által elképzelt kamukelet "ideálja" szerint kinézni? Mit akart ez az egész film, mit adott nekünk bugyuta hazugságokon kívül?

Elképesztően megalázó lehet ez a film egy japán számára.

Értem Xaxofon, ezek szerint én voltam figyelmetlen :)

Azt észrevettétek, hogy Nicholson összetépi a listát egy veszekedős jelenetben, majd Freemannél a végén újra épségben bukkan fel?

2007-01-17 20:03:19 Sacra Corona (2001) csillagvagyfecske (1) #1

Ó miért hagyták Koltay Gábort újra történelmi témához nyúlni??! :-(

Pedig pénz vót ám erre is elég...