Tapasztalat: 5236 film
Kompetencia: 62 film
Súly: 6786
Regisztráció: 2011. augusztus 22. (12 év, 6 hónap)
Kedvencnek jelölték: 52 user
Demográfiai adatok
Nem: nem publikus
Születési év: nem publikus
Lakhely: nem publikus
Legutóbbi szavazatok
Film | Szavazat | Mikor | Átlag |
---|---|---|---|
Bobi Wine: The People's President |
4 | 2024-03-18 | ? (5) |
Miller's Girl Csábító leckék |
2 | 2024-03-15 | 2,6 (17) |
Ricky Stanicky |
2 | 2024-03-12 | 3,2 (19) |
Nyad |
4 | 2024-03-08 | 3,7 (73) |
Poor Things Szegény párák |
4 | 2024-03-06 | 4,2 (195) |
Dune: Part Two Dűne: Második rész |
5 | 2024-02-29 | 4,3 (177) |
The Zone of Interest Érdekvédelmi terület |
4 | 2024-02-25 | 4,0 (120) |
Next Goal Wins A győztes gól |
3 | 2024-02-24 | 3,5 (65) |
Io capitano Én vagyok a kapitány |
4 | 2024-02-22 | 4,0 (13) |
May December |
3 | 2024-02-20 | 3,5 (45) |
Legutóbbi kommentek
Ez a film valahol a grindhouse és az arthouse között akarna húzódni félúton, de sajnos két szék közé esik. Csapongó és zavaros az egész.
Nálunk Stephen King "Minél Véresebb" című kötetében jelent meg ez a sztori. Pont néhány hónapja olvastam el. Egyébként meglepően hű adaptáció, pontról pontra követi a novellát. A baj csak az, hogy King ezen irománya pont annyira volt felejthető, hogy teljesen felesleges volt egy ugyanolyan felejthető filmet csinálni belőle.
A filmes kikacsintgatások (Welles, Fellini, Bergman, Godard, stb.) miatt egy hangyányival jobb, mint a rendező legutóbbi néhány filmje, de alapvetően pont ugyanolyan semmitmondó és üres, mint azok. Most is úgy éreztem, hogy a világ semmit nem veszített volna, ha ez a film nem készül el. Szomorú, de az utóbbi tizenakárhány Woody Allen film közül 1 (maximum 2) van, ami tényleg jónak mondható.
Arany
The Night House / Éjszaka a házban
Dune / Dűne
Spider-Man: No Way Home / Pókember: Nincs hazaút
Férfi ezüst
Mads Mikkelsen [Druk / Még egy kört mindenkinek]
Matt Damon [Stillwater / Stillwater - A lányom védelmében]
Adam Driver [The Last Duel / Az utolsó párbaj]
Női ezüst
Rebecca Hall [The Night House / Éjszaka a házban]
Carey Mulligan [Promising Young Woman / Ígéretes fiatal nő]
Margaret Qualley [My Salinger Year / Egy évem Salingerrel]
Ez a film olyan, mint egy "egész estés rövidfilm".
Az utolsó mondat nem kellett volna bele, hiszen így, ebben a formában semmi értelme nem volt, bár értem az üzenetét. Ennek ellenére is ez egy remek, és végig izgalmas dokumentumfilm, ami akkor üt igazán nagyot, ha semmit nem tudsz a témáról.
Ilyen jó alapkoncepciót, ennyire nem kihasználni...
Ez az "épp, hogy csak nem ünnepli az abortuszt" dolog tetszett benne igazán. Nem csak, hogy tabu a téma a legtöbb amerikainak, egyenesen eretnekség kiállni mellette, holott igenis joga van minden nőnek rendelkeznie a teste felett és meghoznia a saját döntését.
Ha film végén valami giccses szerelmes összeborulást követően úgy dönt a csaj, hogy megtartja a gyereket minimum 2 osztályzatot lejjebb csúszik a film nálam. A pszichopata keresztély család nagyon jól reprezentálja, hogy sokan hogyan állnak ehhez és akarják meghozni ezt a döntést mások helyett. Ugyanakkor tökjó volt, hogy ott volt benne az anyuka ellenpólusként, aki bár ugyanazokat az elveket vallotta, mint a bébifurgonosok, mégis elfogadta lánya döntését (még ha nem is értette meg). Ezek miatt nem is éreztem a filmet egyoldalúnak. Nyilván egy olyan főhős van a középpontban, aki az abortuszt képviseli, így az nagyobb hangsúlyt kap, de a film ad ellenoldalt is - pozitívat, negatívat. A film végi bemutatása az egész procedúrának gyakorlatilag lépésről lépésre pedig kimondottan segíthet egy tinilánynak az államokban aki nem mer egy hasonló döntést meghozni pedig szeretne (nyilván van ennek lelki hozadéka is, amiről nem beszél a film, de nem is kell neki, pont ez a könnyedség adja a báját).
Emiatt gondolom, hogy a film fontosabb egy átlagos tinivígjátéknál. Nekem a frankó road trip hangulat végig megvolt. Nem is tudom mikor láttam utoljára jó road movie-t.
előzmény: Dió (#2)
Nagy meglepetés a film! Kicsit a Cooltúra csajos változata jutott eszembe, mégis mélyebb tud lenni annál. Sikerül egy fontos témáról könnyedén beszélnie, miközben a baratságról is mesél (bár e téren újat nem mutat). Fontosabb film, mint amilyennek elsőre tűnik az biztos.
Érdekes meglátások a zárójelenet képsoraival kapcsolatban, én viszont mást láttam bele.
Igaz, Merle regénye (Mesterségem a halál) befolyásolt annyiban, hogy ott Rudolfot úgy mutatták be, mint egy érzelem nélküli gépet. És itt is így tekintettem rá. "Valaki, aki anélkül mossa le az ablakot, hogy kinézne rajta."
Szerintem az idegességtől hányt, miután tudatosult benne mekkora feladat és logisztika lesz ez. A múzeumi képsorok pedig egyfajta vízióként jelentek meg, hogy akár megnyerik a háborút, akár nem, az ő neve és tettei "fennmaradnak", hiszen amit tett, ahhoz foghatót senki sem kísérelt meg előtte (és remélhetőleg utána sem).
Lehet, hogy ez így egy zordabb értelmezés, de nekem abszolút így jött le a befejezés.
előzmény: Ágó (#11)