"Ha vki felrakná őket a párizsi gépre, akár Eurodisney-be is elvihetné őket, hogy mesefiguráknak öltözve átcsápolják a hétvégét, de nincs annyi sütnivalója."
A filmből nem derült ki, hogy pontosan kitől, mitől kell tartania, az egy dolog, hogy nem léphetett az USA területére. Az sem derült ki, hogy pontosan ki is az a Cobol, de ő pl nem Amerikában akarta megölni...
Amúgy a #323 -ban feltett kérdésedre az a válasz, hogy figyelmetlen voltál ;)
A film vége felé Saito -val találkozik (gondolom a "váróban") aki már nagyon öreg, és ott mondja neki, hogy azért jött, hogy emlékeztesse valamire. Nos ez a valami volt Saito ígérete.
előzmény: gaillard (#332)
Nagyon sok olyan film van, amikor nincs miért / nincs kinek szurkolni, és igen, ezért értem meg azokat, akiknek nem tetszik annyira a film.
Mert ez nem arról szól, hogy izgulj valakiért, hanem egy mindennapos dolgot - álom - boncolgat, hogy mit lehetne vele kezdeni.
Amúgy az is benne van, hogy izgulhass valakiért, hisz azért csinálja ezt az utolsó melót, hogy meglássa a gyerekei. Sok film épül arra, hogy ezért a célért szoríts valakiért.
előzmény: robertjordan (#328)
Bár kettest adtam rá szerintem nem rossz film, én élveztem, bár néhol még nekem is kicsit lassú volt. A képek, beállítások zseniálisak, a színészek is elég jók.
Azért ezt a filmet igazán csak rajongóknak ajánlom, illetve akik szeretik a szépen fényképezett filmeket.
Nagyon tetszett ez a film, főleg a hangulata miatt, meg azért is, mert szakít az időutazós filmek hagyományával, és új megvilágításba helyezi, ilyet én még nem láttam filmtörténelemben
Azaz, hogy az időutazást nem a távoli múltba/jövőbe ejti meg a delikvens, hanem az igen-igen közeli jövőbe.
Amúgy szvsz nem a sztori volt a különös benne, hanem, ahogy a fickó kapálózik valami ellen és egyre inkább belegabalyodik.
Nagyon szeretem ezt a filmet, bár a hangulata nem éppen "mindennap vágyom rá" féle. Tipikus Chris Nolan film, a Doodlebug -al egyetemben a Following egy nagyon jó Mementó "előíz", ha az tetszett ez is fog.
A vége nagyon üt, de szerintem nem a csavar hanem inkább annak végkimenetele miatt
Na, akkor én is beleszólok ebbe a vitába egy rövid eszmefuttatás erejéig :)
Az, hogy a végén megáll-e a pörgettyű vagy sem, egy nagy (és szvsz jó) hatásvadász fogás, hogy kétségek közt tartsa a nézőt, ráadásul könnyed kiindulópontot is ad egy esetleges folytatásra :)
Az viszont tény, hogy onnan tudtuk, hogy valaki nem álmodik, hogy a toteme hogy "viselkedett", ebből én azt mondom, hogy - mivel volt, hogy eldőlt a pörgettyű -, ezért voltak valóságban megtörtént dolgok.
A másik dolog, amit viszont valaki bele "incepciózta" (:)) a gondolataim közé, az az, hogy a gyerekek nem változtak külsőleg semmit, Cobb utolsó emlékei óta! Ha jól emlékszem ráadásul ugyan olyan ruhában is voltak a végén, ugyan olyan pózban, mint amiket álmodni szokott.
Ez most itt egy másik film SPOILERE lesz: nem tudom láttátok-e az A Beautiful Mind -ot, de ott is hasonló miatt jött rá, hogy csak hallucinál.
De Corey elmélete amit a #357, #358 hozzászólásban kifejt szerintem nagyon király, akár ez is lehet!
S ha ez tényleg igaz, akkor még több hasonlósága van a filmnek a Shutter Island -hoz (azt már film közben is megfigyeltem, hogy van :))