Gratianus

Tapasztalat: 67 film
Kompetencia: 0 film
Súly: 67
Regisztráció: 2010. január 25. (9 év, 8 hónap)
Kedvencnek jelölték: 0 user

Demográfiai adatok

Nem: nem publikus
Születési év: nem publikus
Lakhely: nem publikus

Legutóbbi szavazatok

Film Szavazat Mikor Átlag
The Expendables
The Expendables - A feláldozhatók
5 2010-09-03 3,5
(996)
Joe Versus the Volcano
Joe és a vulkán
1 2010-08-11 2,9
(137)
Körhinta
 
4 2010-07-07 4,4
(479)
Két félidő a pokolban
 
5 2010-07-07 4,3
(232)
Lock, Stock and Two Smoking Barrels
A Ravasz, az Agy és két füstölgő puskacső
5 2010-06-15 4,4
(1362)
Túsztörténet
 
4 2010-06-11 3,6
(47)
Ereszd el a szakállamat!
 
5 2010-06-11 3,9
(31)
Mocorgó
 
5 2010-06-11 3,9
(21)
Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Secret of the Ooze
Tini nindzsa teknőcök 2.: A trutymó titka
1 2010-06-07 2,3
(112)
Teenage Mutant Ninja Turtles
Tini nindzsa teknőcök
3 2010-06-07 2,7
(186)

Összes szavazat...

Legutóbbi kommentek

2010-06-01 16:02:02 Szoljarisz (1972) / Solaris Gratianus (3) #42

Tarkovszkij filmjeinek üzenete sokkal könnyebben értelmezhető volt a 70-es, 80-as évek társadalmi környezetében, amikor az állami-ideológiai cenzúra folytán bármiféle elméleti vita csak valamiféle "kódnyelven" volt lefolytatható. Ma már azok is nehezen értik ezt a posztmodern kommunikációs csatornát, akik annak idején aktívan alkalmazták.
A Solaris jelen időben ezért inkább kordokumentum, mint élvezhető filmművészeti alkotás.

Rutger Hauer mindent visz!

Az első 10 perc után otthagytam. Az "Itt ám mindenk vámpír, a hajléktalantól a reggel metrón munkába siető hivatalnokig bezárólag" életérzés egyáltalán nem tudott lekötni.
Hentelős, modern vámpírfilmnek marad a Penge.

Bocs, de erről ez jut eszembe:
"...újra rá kell mutatnunk népünk ama részének szembeötlõ
gyávaságára, amelynek mûveltségébõl és társadalmi állásából kifolyóan
elsõsorban lett volna kötelessége állást foglalni a kultúrbotránnyal szemben.
Annyira féltek a bolsevista mûvészet apostolaitól, akik mindenkire
rátámadtak és maradi nyárspolgárnak bélyegezték azt, aki vonakodott
bennük a teremtés koronáját látni, hogy lemondtak minden komoly
ellenállásról és beletörõdtek abba, ami számukra elkerülhetetlennek látszott.
Valóságos félelem vett erõt rajtuk, ha arra gondoltak, hogy a félbolond
gazemberek meg nem értéssel fogják vádolni õket, mintha bizony szégyen
lenne meg nem érteni a szellemileg degenerált bolondok vagy agyafúrt
gazemberek alkotásait. A kultúra e famulusainak sikerült badarságukat igen
egyszerû módon Isten tudja mily fontos színben feltüntetni; minden
érthetetlen és szemlátomást ostoba alkotásukat bámuló embertársaiknak
egyszerûen "lelki élmény"-ként tüntették fel, és ezzel a legtöbb emberben
eleve megfojtottak minden ellenvetést. Az ugyan kétségtelen, hogy "lelki
élményeik"-et mutogatták, de kérdem én, vajon tûrhetõ-e, hogy a józan
világ elé elmebetegek és gazemberek hallucinációját tálalják?"
A.H.

2010-01-28 15:07:05 Idioterne (1998) / Idióták Gratianus (1) #6

Erről a filmről az az unatkozó dán hülyegyerek jut eszembe, akit 2004/2005 táján kapcsoltak le az orosz hatóságok, mert beállt csecsen terroristának.
Nemcsak, hogy a film egyetlen szereplőjének egyéni problémája nem keltette fel az érdeklődésem, de az sem foglalkoztatott, hogy mi fog történni velük.

2010-01-27 15:48:18 RoboCop (1987) / Robotzsaru Gratianus (5) #4

Cyberpunk műfajban az egyik legkiemelkedőbb alkotás.

Kénytelen voltam kb. 15 percre rövidíteni a filmet, hogy legalább kismértékben élvezhetővé váljon, azonban történet folyamát így is sikerült megértenem.
Az első, "emberrablós" jelenet tényleg az "old school" akciófilmeket idézi, ezért ébresztett némi nosztalgiát, de semmi több.
Ja, a műorosz hatást és a low-level VHS életérzést remekül feldobta a kalózkiadás orosz hangalámondása.
Igazából az első rész sem hagyott komolyabb nyomot bennem, csak a fejre szerelhető kamerákra és Ice-T zárómuzsikájára emlékszem: "Bodycount, bodycount motherf**er! Bodycount, bodycount nigger!" :)

Összes komment...