- 16% (19) A Karib-tenger kalózai - A világ végén
- 13% (16) Harmadik Shrek
- 11% (13) 300
- 11% (13) Pókember 3.
- 11% (13) Transformers
- 8% (10) egyéb
- 7% (8) Grindhouse - Halálbiztos
- 6% (7) Macskafogó 2.
- 5% (6) Beowulf
- 4% (5) Fűrész 3.
- 3% (3) Elhagyott szoba
- 3% (3) Motel 2.
- 2% (2) Kaptár 3. - Teljes pusztulás
- 1% (1) Hajlakk
Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.
Remek kérdés !
szóval a bottom of the year:
Grindhouse - Halálbiztos
Elhagyott szoba
Transformers
300
Next
Sok marhasag keszult ebben az evben is, de soha nem gondoltam volna, hogy a zsenialis Shrek, es a kellemes Shrek 2 utan a harmadik reszt fel ora utan kikapcsolom, mert nem birom idegekkel. Es Uwe Boll filmeket lazan vegig tudok nezni!
Kaptar 3 en sem ertem miert van itt. A kettes annyira rossz volt, hogy azt mar nem lehetett fokozni. Szoval akkor hogyan csalodhatott barki?
A Karib-tenger kalózai, és a Halálbiztos nagyon hulladék lett, pedig sokat vártam tőlük. A kaptár és a transformers szerintem makulátlan lett, az én ízlésemet hibátlanul kiszolgálták.
Megy a gőzös:D Én nem is reménykedtem volna benne. Koltai mostanság nem tud semmi értékelhetőt produkálni.
Na igen, a Kaptár 3 pont olyan volt, mint amilyenre számítottam... szörnyűűűűűűű! :) És még csak annyira vicces sem volt, mint az első rész. :)
Nem akarom fikázni a magyar filmeket. DE a Megy a gőzősre ültünk be a moziba.. sztem no comment.. qrva nagy csalódás volt..
Elhagyatott szobát én inkább a kellemes meglepetések listájára raknám, 300-ról nem is beszélve.
De h a pók harmadik kalandjait mégis hogyan lehetett ennyire elk*rni...
Az meg vicces, h van, aki a kaptár 3-ra vérmes reményekkel ül be (mert gondolom így kerülhetett rá erre a listára:D)
300
Hát mondhatni nekem a fentiek nem voltak nagyon nagy csalódások. PotC szerintem jó lett, Pókember borzalom, de nekem az első se tetszett, viszont ezúttal is nagyon látványos lett, ez kicsit kompenzálnak. Grindhaouse-éket még nem láttam, 300 nálam az év egyik legjobbja, Transformers nagyszerű lett, a horroroktól meg semmit nem vártam, nem is kaptam.
Shrek 3 lesz a szavazat, eléggé szar lett az is. Macskafogó meg nem lett olyan rossz, nem is vártam tőle világmegváltást...
Overnight....
A többi filmtől, ami nem tetszett, nem is vártam semmit...
A Motel 2 nálam a kellemes meglepetéseknél szerepel az Elhagyott szobával egyetemben. :)
Az ogre legújabb kalandjától már az előzetes után elment a kedvem, pedig a második rész nekem is sokkal jobban tetszett az elsőnél. A Macskafogó folytatásáról meg olyan sok rosszatt hallottam, hogy inkább halasztottam a mozis megtekintését. Majd egyszer...
Amugy Motel 2.-nek érdekes a szerepeltetése, ugyanis csak DVD-n jött ki:)
Ez azért nehéz kérdés, mert a 300-tól, a Fűrész 3-tól vagy éppen a Kaptár 3-tól nem vártam egy picivel sem jobbat, így nem is csalódtam... A 300-at untam, a Fűrész 3. messze alulmúlta az első két részt, a Kaptár 3. pedig megint arra volt jó, hogy magamra haragítsak egy nézőtérnyi embert, mert muszáj volt hangosan hahotáznom egy-két résznél. Pont mint a két első Kaptárnál... :)
Szóval a Harmadik Shrek-re szavaztam, mert bár az első részt nem szerettem, a második kifejezetten meggyőző volt, pláne egy folytatáshoz képest. Sőt, odáig megyek, hogy a második rész nekem még jobban is tetszett, mint az első. Erre jött a harmadik, ami teljesen lesújtó lett szerintem. Humortalan, unalmas, kiszámítható. A L'ecsó nálam is a legjobbak között szerepel 2007-ből... az első háromban... :)
viszont a L'ecsó nálam 2007 Top3-asa:)
nálam is Transformers. nem hittem, hogy az év filmje lesz, de azért egy fasza kis nyári mozit vártam, ehelyett egy nagy rakás fost kaptam.
Hohó!! Transformers?? Lecsó?? Közbe kell lépnem. :-)) Kezdenek elfajulni itt a dolgok. Az én szavazatomat Shrek bácsi kapja.
Transformers: keveset vártam ugyan tőle, de azt legalább maximálisan sikerült alulmúlnia.
nekem a 300 volt talán egy nagyobb csalódás, bár attól sem vártam sokat.
Nekem tavaly a L'ecsó volt a legnagyobb csalódás, egy hajszállal előzte meg Tarantino Halálbiztosát. A 300-től sokkal többet vártam, a Faun egyöntetű éltetése után szintén hatalmasat koppantam, a Száműzöttek is jóval kevesebbet nyújtott a vártnál, a Pókember 3-ról meg inkább ne is beszéljünk. A teknőcök visszatérése (TMNT) förtelmesre sikeredett, gyermekkorom kedvenc hősei a merevlemezek helyett inkább maradtak volna a csatornában és akkor mindenki jól járt volna. A Felkoppintvának sem sikerült hoznia az elvárt humorbombákat és Török Ferenc Overnightja sem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Csalódásban verhetetlen a 2007-es év.
Grindhouse..
AZtán meg a Karibtenger de abból mind3 rész csalódásnak fogható fel...