Miért nem járok KT-találkozókra? 👁

Ugor kérdése, 2018. november 5.-2019. február 27.

  •   29% (22) Na, pont az ilyen hülye kérdések miatt nem!
  •   15% (11) Egyszerűen nem bírom a pofátokat és kész!
  •   8% (6) Nemrég születtem, Inkubátorban vagyok, és a nővérke nem enged ki.
  •   7% (5) Mert maga vagyok a troll.
  •   5% (4) Alaszkából írok egy bordélyházból, a leányrablók elvették az útlevelemet, nem tudok hazamenni.
  •   4% (3) Az aranyerem miatt nem tudok leülni, végig állni meg hülyén néz ki nagyon és kényelmetlen.
  •   4% (3) Háziőrizetben vagyok parázna tetteim miatt, jeladó van a lábamon, ezért nem tudok menni.
  •   4% (3) Mert hitem dogmái csak a tejbárok látogatását teszik lehetővé.
  •   4% (3) Mert százezrekkel tartozom abban a kocsmában, és nem merek odamenni, erősebb a pincér!
  •   4% (3) Mert szégyellem, hogy még soha nem támogattam a KT weboldalát hozzájárulással.
  •   4% (3) Rosszul sikerült a mellplasztikám, az egyik a hátamon van és így nagyon ciki.
  •   3% (2) Más, kommentben megírom.
  •   3% (2) Mennék én, csak nagyon büdös a szám, és társaságban ezt rosszul viselik.
  •   3% (2) Mert nem is szeretem a filmeket, egyáltalán, csak egy kamu volt, hogy szeretem.
  •   1% (1) Fertőző beteg vagyok, egy Ebola-kórházból, Afrikából írok, azért nem megyek közétek.
  •   1% (1) Süketnéma vagyok, csak írásban tudok kommunikálni.
  •   1% (1) Vastüdőben fekszem, onnan netezek, a gondozók nem tolnak el odáig, meg rövid a zsinór.

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2018-12-21 22:56:02 St4nt0N #44

Kizárólag akkor mennék el egy ilyen találkozóra, ha minimum 25-30 fős tömegrendezvénnyé terebélyesedne. Ehelyett minden évben ugyanaz a 6-7 ember van ott (online is ugyanők a legaktívabbak), régi ismerősök közt pedig nem túl izgalmas kívülállóként hümmögetni. Emellett nem szívesen botlanék bele olyanba, akit nem kedvelek.

2018-12-21 20:33:20 tomside #43

Ez a “közös alkoholizálás” téma kb. pont olyan, mint egy meg nem nézett filmet leosztályozni. :)
Semmi köze a valósághoz. A legutóbbin pl., ha egyedül ittam volna meg az összesen elfogyasztott alkoholt, lehet, kérek még egy sört kifelé menet. :)
De ha legközelebb eljönnél - gyere! -, szívesen meghívlak egyre. ;)

előzmény: PG (#38)

2018-12-21 20:29:06 budaik #42

A legutóbbi , amin voltam :) jó volt , kár hogy koncertre kellett mennem.

De valóban egészen jó a 3D-s kemény mag :)

2018-12-21 19:52:52 Sántha Orsolya #41

Ha budapesti lennék, mennék.

2018-12-21 17:13:07 Um Abacaxi #40

Én egy ananász vagyok, kikérem magamnak ezt a kérdést! Még a végén megennének a találkozón.

2018-11-25 20:14:40 necksprain #39

mert te szoktad vinni ikeas tasiba kt talikra a portékát, es megsertodsz, hogy epp senki nem akar toled extra lemezes texasi lancfureszes dvd-t venni, mivel az utolso otszazasat elbaszta sörre?

a fb-os meglatasod is hulyeseg sztem, tized annyira nem aktiv ott, mint itt senki.

2018-11-25 19:28:07 PG #38

"az ilyen hülye kérdések"-bol kimaradt meg par alternativa:
- mert akkor sokan szembesulnenek vele, hogy az altaluk beixelt megvasarolando dvd ott lenne elottuk, raadasul "ocsoe' , es hirtelen radobbennenek, hogy inkabb dupla penzt fizetnek sorert, mint egy dvd-ert;
- mert a talalkozo a kozos alkoholizalasra van kihegyezve;
- mert a "kozosseg" el se kezdodott szervezodni;
- mert a "kozosseg" mar egy ideje csak faszbuk alapon mukodik;
- mert a szervezok szerint csak fovarosi tagok leteznek;
- mert csak. ;)

2018-11-10 09:42:22 mimóza #37

Köszönöm és szívesen. Örömmel írtam.
(S tudom, hogy nem hiába.) Hála, hogy még vannak ILYEN közösségek.

előzmény: oscarmániás (#36)

2018-11-10 09:35:40 oscarmániás #36

Ezek a sorok jól estek, igazán örülök :)

előzmény: mimóza (#35)

2018-11-10 09:17:00 mimóza #35

Olvasgattam itt a válaszaitokat, a beszélgetéseket a közkérdés kapcsán... Csak pár mondatot fűznék ide. Még mindig csak kisbabának számítok itt az oldalon a magam 11 hónapjával, de hadd mondjam el, hogy úgy hozzám nőttetek ez idő alatt, mintha a tágabb családom lennétek. Minden családnak sokféle tagja van: beszédes és hallgatag, szókimondó és csöndesebb, higgadtabb és indulatosabb, kóborlók és otthonmaradók, sorolhatnám. De azért csak összegyűlnek időről időre a nappaliban, hogy lássák egymást, mert összetartoznak.

Minden összetűzés és véleménykülönbség ellenére igenis összetart(oz)ónak látom ezt a közösséget, életképesnek, akiket szorosan összefűz a közös érdeklődési kör és egymás alapvető tisztelete is.

Szerettem volna, ha tudjátok, van, aki ÍGY látja ezt a jó kis csapatot. :)

Szeretnék bátorítani mindenkit, akinek lehetősége van rá, és még tétovázik, hogy tegyen félre mindent, és legyen ott ma este a talin!

(Számomra ez most lehetetlen, de egy kicsit "meghalok" ma este hatkor, bárhol leszek is fizikai értelemben. Szerettem volna látni az arcotokat is az álnevek mögött; titeket, akiket egy éve nap mint nap olvasok, így többé-kevésbé már ismerek is... De ami késik, az eljön ám.)

Üdv mindenkinek, és légyszi, sétáljatok, autózzatok, metrózzatok, repüljetek a KT-talira! :)

2018-11-07 14:01:46 tomside #34

Na, most egy kicsit megértettelek.
És ennek fényében állítom, az előző hozzászólásod fogadtatása merő félreértés, amit nincs értelme tovább fújni, egyszerűen át kell lépni rajta.
Köszi az őszinte szavakat, kívánom, hogy legyen számodra olyan hely a KT, ahol továbbra is őszintén megírhatod, amit érzel. (Hogy ez legutóbb egy kétértelmű mondatra sikerült, ezután az kit érdekel?)
Minden esetre ha kettesben-hármasban jobb egyet dumálni, mint ebben az "óriási" tömegben, itt szerintemm ahhoz is találsz jelentkezőt. :D

2018-11-07 13:53:55 dikalosz #33

Elkepzelheto, hogy kicsit tul oszinte voltam. Nem szerettem volna bomlasztani, sem rossz szajizt hagyni magam utan. Oszintesegemnek oka, hogy mar nem is tudom hanyadik kt-talira terveznek elmenni. Minden evben megfogadom, hogy lemegyek. Am sajnos, mindig belem nyilall a felismeres, hogy egyszeruen keptelen vagyok ra. A valaszom nagyjabol ekepp ertelmezendo: nem tudnam jol erezni magam egy olyan tarsasagban, ahol egy vagy tobb ember nem erdekel/teljesen masban vagyunk/nem tudok felengedni/, olykor-olykor nem osztonbol, hanem szandekosan van iranyitva a beszelgetes. Sajnos, az elmult sok ev tapasztalata alapjan az ilyet mar/meg nem birom el. Elkepzelheto azert, mert foglalkozom vele. Ha ez igy van (minden bizonnyal), akkor az az en gyengesegem es nem mase.

Vagom, hogy sokkal jobb lenne a vilag, ha tobben nyitnanak masok fele, tobb szemelyes emberi kapcsolat alakulna ki. A kezdetek enelkul elkepzelhetetlenek, azonban ahogyan fent is irtam, en erre egyelore alkalmatlan vagyok. Lehet ezt nevezni tomegundornak, vagy barmi masnak, sajnos a jelenseg valos. Amikor a kerdest meglattam sem gondoltam vegig hogyan kellene irnom, csupan a tobbszori, csalodott "mar megint nem mentem el arra a k*rva KT-talira" eredmenye ez a felismeres,

Osszegezve a helyzetet az, hogy ezt megtettem csak arra enged kovetkeztetni, hogy ebben a kozossegben otthon erzem magam, ahol barmit mondhatok, hiszen a felhasznalok tudjak, hogy kell erteni. Csak hogy ez nem igy van. Kicsit osszemostam a kinti vilaggal a kt-t, hat ez tortenik, ha az ember munka kozben felnez, es latja hogy van egy kerdes. Nem finomkodik, mert hibasan ugy erzi, megteheti.

Elnezeseteket kerem!

2018-11-07 07:17:02 tomside #32

Egy kicsit én is offenzívnek éreztem, amit írtál. ‘:)

(Írom ezt úgy, hogy a legutóbbi “alternatív” talin is ott szorongattam a sörömet melletted, és a következőn is ott szeretném.) :D

előzmény: dikalosz (#31)

2018-11-07 01:29:22 dikalosz #31

Csúnya sarkítás, ferdítés. A logikád alapján Picasso, Michelangelo, Mozart, vagy akár Bergman sem ütik meg az én szintemet. Azért remélem, nem képzeled hogy így gondolkodom :D

Ugyanakkor azért valahol rossz látni, hogy szerinted amivel az ember érdektelenségből nem foglalkozik az azért van, mert nem üti meg a szintjét. Legközelebb majd nem írok semmit, vagy valami hülyeséget:)

szerk.: Egyébként fel sem merült bennem, hogy ezt valaki így fogja értelmezni, a lehető legbékésebben írtam le azt, ahogyan érzek.

előzmény: ChrisAdam (#27)

2018-11-07 01:07:56 kwzatz #30

Ha kevés a szép nő, akkor mégsem sok az a sör! :D

előzmény: von Schatu (#16)

2018-11-06 18:33:56 necksprain #29

szerintem nem kell ezen megsértődni, nem arcoskodásból, vagy bántásból írta, én is úgy vagyok vele, hogy mit jópofizzak, vagy vigyorogjak idiótán, netalántán üljem végig fapofával az estét, ha épp úgy jön ki a helyzet. személy szerint erre képtelen lennék.

előzmény: ChrisAdam (#27)

2018-11-06 10:34:36 Ubul #28

" Az aranyerem miatt nem tudok leülni, végig állni meg hülyén néz ki nagyon és kényelmetlen" ebben van igazság :D

2018-11-06 09:19:54 ChrisAdam #27

Sajnálom, ha bizonyos emberek nem ütik meg a szintedet, rossz lehet nekik.

előzmény: dikalosz (#20)

2018-11-05 23:27:47 Interracial Facial Creampie #26

Édes, vörös október után száraz, fehér november.

előzmény: ryood (#25)

2018-11-05 23:18:06 ryood #25

az nélkülem is száraz.

előzmény: Interracial Facial Creampie (#23)

2018-11-05 23:07:20 Ugor #24

Egy öröm itt dolgozni. Tényleg.

2018-11-05 23:07:01 Interracial Facial Creampie #23

Tartod te a száraz novembert?

előzmény: ryood (#22)

2018-11-05 23:01:19 ryood #22

kurvák nem is lesznek?

2018-11-05 22:56:46 Interracial Facial Creampie #21

Nem szívesen megyek olyan helyre, ahol a bejáratnál nincs face control, ennélfogva előnytelen külsejű emberek, hovatovább a haute couture-ra teljességgel fittyet hányó, súlyosan uncool egyének is szabadon járkálhatnak ki-be. Inkább minden este lezavarok egy magányos KT-talit.

2018-11-05 22:36:45 dikalosz #20

Nem érzem jól magam olyan társaságban, ahol egy vagy több ember nem érdekel. Inkább megszervezzük a magunk kt-taliját, ahogyan erre már példa is volt.

2018-11-05 21:47:33 Ugor #19

És legyünk rövidgatyában, úgy hitelesebb. Figyu, azért vigyünk egy bonbont is. Az sokszor bevált már.

előzmény: ChrisAdam (#18)

2018-11-05 21:32:02 ChrisAdam #18

Ha kell, viszünk focit meg bringát a ház elé a kérdéssel, hogy “csókolom, oscarmániás kijöhet játszani?”.

előzmény: oscarmániás (#11)

2018-11-05 21:18:37 Ugor #17

A sok sörért még csak mennénk mi is, de a másik adottság, hmmm...

előzmény: von Schatu (#16)

2018-11-05 21:13:48 von Schatu #16

Mennék én, de gazdasági migráncs vagyok egy másik országban, ahol sok a sör és kevés a szép nő.

2018-11-05 21:00:53 tomside #15

Az úgy megvan! :D

előzmény: oscarmániás (#14)

2018-11-05 20:37:05 oscarmániás #14

A Szent Antiokhiai Kézigránátokra mondom, kösz-kösz :D

előzmény: tomside (#12)

2018-11-05 20:27:49 Ugor #13

Persze, én is.

előzmény: tomside (#12)

2018-11-05 20:09:44 tomside #12

Ha ehhez készítened kell egy petíciót is, szólj, szívesen aláírom. :)

előzmény: oscarmániás (#11)

2018-11-05 19:57:26 oscarmániás #11

Anyukámtól még el kell kéredzkednem. :D de tényleg

2018-11-05 19:00:37 tomside #10

Rövid válaszok...

- akinek távolsága, anyagi helyzete, egészségügyi állapota nem engedi meg, hogy eljöjjön, annak ez az egész nem inge, ne is vegye magára!
- az introvertáltaknak hatalmas elismerés, amiért legalább már le merték írni, hogy azok! Komolyan! Ez már egy lépés! Hadd írjak nekik pár építő-bátorító jellegű gondolatot. Introvertáltnak lenni nem bélyeg, pláne nem negatív bélyeg. Egyáltalán ez a néhány év óta divatos gondolat, hogy VAGY introvertált vagy, VAGY extrovertált, ez a megosztó, két táborba osztó szemlélet nem létjogosult a szememben, és azt hiszem, valahogy a tudomány sem azért vázolja e két kategóriát, hogy kerítést húzzon a kettő határára. (Ajj, pedig Isten látja lelkem, minden erőmmel rajta vagyok, hogy ne legyenek pol...-i áthallások, facepalm.) Szóval helyesen az úgy van, hogy INKÁBB extrovertált, vagy INKÁBB introvertált valaki. Mint ahogy a langyos vízről is eldönthető, hogy inkább hideg vagy inkább meleg. Ha ez eddig megvan, hadd bátorítsam mindazokat, akik önmagukat introvertáltnak ismerik új és új AKTUSOKRA. Introvertáltnak lenni nem kell, hogy azt jelentse, hogy az embernek nincsenek kapcsolatai. Az introvertált hajlamosabb befelé szemlélődni, lassabban nyitni mások felé etc, de egyáltalán nem azt jelenti, hogy egyedül kell élnie a Földön, mint a kis hercegnek a bolygólyán. És amint arról már megbizonyosodhattak az érintettek, akad egypár olyan felhasználó, urambocsá: ember itt, aki szívesen ismerkedik másokkal, és esze ágában nem lesz a saját nyelvét/ritmusát ráerőltetni olyanokra, akik ezt nem kívánják. Egy szó, mint száz, bátorítanám az introvertáltakat, hogy jöjjenek! Akik már voltak ilyenen, tudják, ez nem egy hangos, füstös, péntek este, hanem simán odébb lehet menni kettesben-hármasban is dumálni.

- a tömegiszonyra - amit egy szint fölött a felhozóval együtt én is magaménak tudok - meg csak annyit mondhatok, hogy 10-15 fő nem tömeg. :)

Mindnesetre, ha bárki csak azért jön el, mert ezt elolvasta, azt szívesen meghívom a helyszínen egy italra, aminek nem is kell feltétlenül alkoholosnak lennie.

2018-11-05 18:40:27 Ugor #9

Ez teljesen érthető.

előzmény: csabaga (#8)

2018-11-05 18:26:21 csabaga #8

Tömegiszony...

2018-11-05 18:20:39 Ugor #7

:o)) Jaj, és akkor még kihagytam azt az opciót, hogy "Azt hiszed ám má, hogy vicces e má vagyol, de egyáltalában nagyol ám egy vicces." Na, sebaj, majd legközelebb... te meg tomside, a cimborám vagyol egy sörre szombaton. :o)

előzmény: tomside (#4)

2018-11-05 17:26:41 Raul #6

300+ km utazás idő és költségvonzatát nem kell ecsetelni, plusz én is teljesen introvertált vagyok... :)

2018-11-05 17:14:37 SentryD #5

Egyrészt, mert a világ másik végén lakom, másrészt mert teljesen introvertált vagyok, és még itt is alig szólok hozzá bármihez, szóval senkinek fogalma sincs arról, kit takar a nevem. Hát még élőben. Pedig jó lenne:(

2018-11-05 15:45:50 tomside #4

Ugyan Ugor még szinte most lépett ki a húszas éveiből, remélem, bennem is lesz annyi életigenlés és jókedv, amennyi benne van ennyi idősen.

A válaszlehetőségeken jót derültem, és akkor leírom egyszerűen, szerintem azért ez a sok képtelen válaszlehetőség, hogy a t. felhasználót meghökkentse, és rádöbbentsen sokakat, valójában nem eljönni csak kifogásaik vannak, valódi okuk nincsen. Tudom, 21. század, és egy online közösség könnyebben szerveződik, mint egy valódi, de hát nem is járunk össze minden kedden, csak évente egyszer. Valahol ez meg szerintem egészséges, arányos, kiegyensúlyozott. (Tisztára, mint egy választási rendszer.) Írom mindezt úgy, hogy 3-4 alkalommal már én is jelen voltam, és soha nem bántam meg, mert találkoztam érdekes arcokkal, és tök jók azok a rácsodáálkozások: hogy ja, ez az arcod a neved mögött?!

Nem kötelező persze jönni, és senkiben nem kívántam semmilyen diszkomfortot előhívni azzal, amit írtam, egyszerűen csak állítom, hogy a KT-találkozók tök jók, és, azt hiszem, nem az egyetlen vagyok, aki úgy gondolja, szívesen ismerne meg "új" arcokat. Nem szépségverseny, többnyire átlagos emberek vagyunk, szóval különösen ajánlanám olyanoknak, akik nehezen állnak fel a gép, apropó: a mozivászon elől. Nyitni kicsit az online felől a real life közösségek felé az ember nem is kívánhatna jobbat, mint egy KT-találkozót.

És akkor még valamit a válaszlehetőségekről, szerintem nem kell őket komolyan venni. "Azok a beleim." - írta Örkény az egyik egypercesében, de biztosan nem azért, hogy a belgyógyászatokat ország- és világszerte felháborítsa. Azt javaslom inkább megfontolni, hogy a fekete humor olyan, mint az emberi láb. Nem mindenkinek van.

Szeretettel látnék "régieket" és "újakat" is a következő KT-talin! Ez a kerek évforduló különösen jó alkalomnak kínálkozik! :)

2018-11-05 15:20:16 hhgygy #3

Például azért nem, mert egyesek ízlésesnek találják a vastüdővel és az aranyérrel való viccelődést.
(Ebből az aranyér meg is van, bár éppen ülni tudok tőle, napi 12 órákat ülök)

2018-11-05 13:59:07 mimóza #2

Ajj! Pár órán belül másodjára ríkattok meg ezzel a kérdéssel.
S ha egyik sem, de egy koordinátarendszer pontjaként áthidalhatatlan távolságban létezem az origótól? :(
Vagy más hasonlattal: a forgatókönyvíró és a rendező határoz, én pedig nem tekerhetek előre-hátra az életem filmjében, hanem egy adott jelenetsort "játszom" éppen, amit nagyon nem akarok, s messze nem azt, amit szívem szerint éppen most örömmel beillesztenék...? :(

2018-11-05 13:29:00 kaamir #1

Nekem Soros Gyuri bácsi és a gyíkember-zsidóufó háttérhatalom csak a kommentelésért fizet, találkozóra járkálásért nem.