Captain Marvel (2019) ☆ 👁

Marvel Kapitány

(Anna Boden - Ryan Fleck)

amerikai-ausztrál akciófilm, kalandfilm, sci-fi

3,2
★★★☆☆
291 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2019-10-01 14:16:16 Bicycle Repairman (3) #67

Na kérem, nem volt ez rossz. Bár fogalmam sincs, hogy kik voltak azok a hüllő testű - meg Jude Law testű - idegenek, de a film közepe hozta a 90-es évek buddy cop filmek hangulatát.
Ezenfelül az ifjú Samuel L.J. is remekül sikerült, Ang Lee sírva könyöröghet a receptért.

2019-07-12 00:57:43 gaga (2) #66

Igazából 3 dolog tetszett a filmben: Goose, a NIN poló és a Nirvana

2019-07-09 16:54:21 saatonda (?) #65

igazából a dc-nek volt, a marvelnek meg egy ideje van:)

előzmény: Ubul (#64)

2019-07-09 16:25:26 Ubul (2) #64

ezzel tisztában vagyok...itt jön a kérdés, hogy akkor dc-nek is van egy captain marvelje és marvelnek is? persze előbbi ahogy a wiki is írja, át lett nevezve

előzmény: saatonda (#63)

2019-07-09 15:49:19 saatonda (?) #63

az nem marvel, hanem dc:)

előzmény: Ubul (#61)

2019-07-09 13:00:38 Corso666 (3) #62

Köszi az informálást. :)

előzmény: saatonda (#60)

2019-07-09 12:44:13 Ubul (2) #61

és mi van Shazam-mal? https://hu.wikipedia.org/wiki/Marvel_Kapit%C3%A1ny_(DC_Comics) (vagy rá gondoltál saatonda?)

2019-07-09 11:40:44 saatonda (?) #60

az első captain marvel férfi volt, de ms. marvel/carol danvers figurája már azzal párhuzamosan létezett (67-ill. 68-ban mutatkoztak be). később lett többféle captain marvel és végül ms. marvel is megkapta ezt a nevet

előzmény: Corso666 (#59)

2019-07-09 10:07:12 Corso666 (3) #59

Marvel Kapitány alapban nem férfi volt?

2019-04-20 19:02:30 The Cortez (4) #58

Simán hozza a jobban sikerült Marvel-szólómozik színvonalát, nem erősebb és nem is gyengébb azoknál. Persze mindig az önálló gondolatok nélkül létező hülyék voltak többségben, ezért olvashatóak most is tömegével olyan, különböző weblapok-kritikusok véleményeit/baromságait visszaböfögő villámelemzések a net bugyraiban, mint például „ez a Marvel első bukása”, „a Marvel a cél előtt egy lépéssel bukott el” vagy az „a Marvel tönkretette a saját univerzumát”. Az igaz, hogy az alkotás kezdetben közepes pontozást ért el, de ezen értékelések nagy része betudható a bosszúnak, ami viszont Brie Larsonnak köszönhető, aki nem tudott méltóképpen örülni a főszerepnek, valamint képtelen volt tisztességesen marketingelni a filmet.
Larson ostoba kirohanásaihoz képest, a végeredmény egész korrekt lett, ugyanis meglepő módon, nincs tele ganéj politikai üzenetekkel (már ha a forgatókönyvbe írt menekültkérdésszálat nem vesszük annak), csak a flashbackekben látható némi tessék-lássék bűntudatkeltés, amely azt a célt szolgálhatja, hogy az erre szakosodott kurzusok kussban maradjanak. De ettől eltekintve is működik a mozi, mivel a főhőssel könnyen lehet azonosulni, az elejét leszámítva nem unalmas, mozgalmas, izgalmas, csavaros, a visszaemlékezésekben bemutatott eredettörténet újszerűen van tálalva, illetve Larson & Sam Jackson párosa között kiválóan működik a kémia. A stúdió visszahozta a Vasemberekből ismert buddy movie jelleget, bár gyakran olyan érzetet kelt a Földön meg a kozmikus térben játszódó agymenés, mintha inkább egy Nick Fury előzménysztori lenne. A Marvel tehát megint csak 1000-el tiszteleg, ám most az ezúttal vicces oldalát mutató, a show-t sűrűn ellopó Jackson, a 90-es évek haverfilmjei és a Top Gun előtt.
Az Iron manen kívül, szokás szerint több korábbi termékkel egyaránt akadnak hasonlóságok: a cselekmény sok szempontból hasonlít a Thor 1-re, míg a történet váratlan fordulata a (Winter Soldiert) idézi, a macska pedig jól hozza a Galaxis őrzői őrületét, ráadásul itt sem minden az, mint aminek elsőre tűnik! Negatívumként leginkább Jude Law-t – akin látszik, hogy nem tud és nem is akar kitörni abból a bájgúnár szerepkörből, amibe Hollywood + a média beleragasztotta – lehet kiemelni, de ide sorolható még Annette Benning finálébeli kínos szánalmaskodása, illetve Ronan újfent rövidre vágott szerepeltetése.
A CGI-t sikerült feljavítani, a retro zenéket jókor és jól helyezték el (érdekesség, hogy a Nirvana Come As You Are című száma szólt a Marvel/Netflix The Defenders sorozatának teaser trailerében is), az első stáblistás jelenetet igencsak eltalálták, mint ahogy a stan lee-s intrót úgyszintén. Ha az alkotás mélyebben elmerül a 90-es évek hangulatában, akkor még jobban fel tudták volna dobni az egészet.

2019-04-05 11:00:08 BonnyJohnny (3) #57

Thanos is így kezdte... :D

előzmény: tomside (#56)

2019-04-05 10:29:36 tomside (3) #56

Ezen tényleg nem múlik semmi, remélhetőleg mindenki megkapja majd a súlycsoportos ellenfelét, és egyébként is lehetetlen, hogy ne a sok lúd disznót győz felállásra legyen kihegyezve a koncepció.
Az aránytalanság megjelenése úgy alpvetően jogos félelem lehet a filmmel kapcsolatosan, de én pl. a Végtelen háborúra éppen azért adtam ötöst - dacára, hogy nem vagyok a Marvel Universe hithű szolgája -, mert nem is tudtam elképzelni, hogy ebben a műfajban egy ekkora eposzt hogy lehet ilyen szépen összerakni. Ha az Endgame hozza azt a minőséget, megint le fogom venni a kalapom, de iszonyatos kihívásnak tartom az alkotókra nézve, hogy ennyi szálat olyan szépen varrjanak el, hogy közben ne sérüljön, ne boruljon meg az univerzum egyensúlya.
(LOL micsoda véletlen áthallás ez így a végére.). :)

2019-04-05 09:22:22 Leo_Stotch (3) #55

Nem az a gond, hogy nem ugyanolyan erősek. Ez egyértelmű. De képregényben ez jobb.
De az fura azért 1 filmen belül, hogy pl Özvegy pörgőrugással harcol egy lény ellen, míg a főellenség bolygókkal dobálózik.
No mindegy.
Ezen nem múlik semmi. Csak félek ettől a Végjátékban is..

előzmény: tomside (#54)

2019-04-05 08:43:33 tomside (3) #54

Szernecsére! Nagyon is helyes, hogy diverzifikálják a hősöket, mert totál unalom lenne, ha mind ugyanolyan erőt képviselne.

előzmény: saatonda (#53)

2019-04-05 01:08:00 saatonda (?) #53

(captain marvel, thanos, hulk vs captain america black widow black panther---annyira más erőkategória, hogy nem igazán férnek össze, mintha két különböző univerzum lenne, hiába marvel mind)

előzmény: Leo_Stotch (#52)

2019-04-05 00:01:09 Leo_Stotch (3) #52

A Párduc filmnek volt létjogosultsága. Volt mivel megtölteni a játékidőt.
De itt, nyögvenyelősen, erőltetetten mutatták ezt be, hogy csak legyen valami, mert “amott” volt a Csodanő.

Nem tudtak ezzel mit kezdeni.. mert be is kellett már mutatni, de húzták is, mert egyszerűen hol volt akkor eddig? Mikor lenyomna félkézzel mindenkit. Legjobb lett volna egyáltalán nem is foglalkozni ezzel a karakterrel és inkább egy izgalmas, Budapesten is játszódó Fekete Özvegy filmet csinálni, egy jó kis Marvel kémkrimit.
Akkor a nagy női mozi is megvan, egy világsztárral és nem is erőltetik a szupererős Marvel kapitányt.

Imádkozom, h a Végjátékban legyen meg a helye..

előzmény: VVega (#24150)

2019-04-04 14:44:36 Locke(d) (3) #51

Én sem ájultam el a filmtől, de Fury szeme kapcsán sikerült pozitívan meglepniük. Cselesnek tartom, hogy a trailerben elhintett, "cuki" Fury-Goose kapcsolatot megfejelték ezzel a húzással. Plusz így kapott egy plusz (poén) réteget a Winter Soldier béli megjegyzése.

előzmény: Leo_Stotch (#49)

2019-04-04 14:29:45 Leo_Stotch (3) #50

Kiírják... 1995... kapunk egy ütős 10 perces montázst, igazi agyeldobás.. majd megérkezik napjainkba..
És Endgame...

De gondolom hiányozna az a milliárd dolcsi x)

előzmény: Locke(d) (#46)

2019-04-04 14:26:47 Leo_Stotch (3) #49

Persze így mélyebb volt.. de mindezt egy ennyire semilyen filmben.
Úgy vártam a 90es éveket.. egy normális zenét nem tudtak belerakni.. meg a Fury szeme.. meg minden annyira erőltetett volt. Meg ugye pokoli erős.. Nem nagyon tudtak mit kezdeni a karakterrel.
No de megvan a jegy 25-ére.. várom a sztori folytatását.

2019-04-04 13:26:07 tomside (3) #48

Black Widow pedig valahol most éppen egy sarokban térdepelve sír. :D

2019-04-04 13:24:53 tomside (3) #47

Tényleg, Párduc jól volt beleszőve a Polgárháborúba, ebben is egyetértek veled, viszont hogy annak saját filmje lett, szerintem inkább politikai indíttatású, mint az MC. Lehet az MC hátterében is a démonizált “politikai korrektség”, de hogy nem csak az van ott, abban biztos vagyok. Nekem pl. személy szerint hiányzott a női szuperhős, csak úgy, for no reason.
Azt viszont továbbra is tartom, ha MC-t az Endgame egyik epizódszereplőjeként ismertük volna meg, nem tudott volna szervesülni.

előzmény: Leo_Stotch (#45)

2019-04-04 10:40:36 Locke(d) (3) #46

Most elképzeltem Captain Marvelnek egy remek felvezető jelentet az Endgame-ben: a Bosszúállók már az utolsókat rúgják, többen meghaltak, vagy kidőltek, Thanos pedig épp az utolsó szöget ütné be koporsójukba, amikor Carol megérkezik az űrből, dühtől fortyogva elpicsázza Thanost, majd a Gauntlet-et felhúzva elteleportálna a hadszíntérről, Thanossal együtt valahová. A Bosszúállók meg csak néznek.

előzmény: Leo_Stotch (#45)

2019-04-04 10:33:56 Leo_Stotch (3) #45

Karakter lett.
Párduc is karakter lett a Polgárháborúban, nem kellett volna a külön film, de legalább ott volt mivel megtölteni a majd 2 órát.
Az, hogy kellett e az MCU-ba is női szuperhősös mozi, azt csak a manapság divatos politikai korrektség indokolta.
Lehetett volna ez egy 2 órás óda a 90-es évekhez. Női szuperhőssel. Akkor emelem a kalapom.
De annyira lehetett érezni, h halasztották míg tudták..
Egy 180 perces Endgame elbírt volna egy 10 perces felvezetést.

előzmény: tomside (#44)

2019-04-04 09:18:18 tomside (3) #44

De indokolta.

1) Marvel Kapitány karakter lett, sokan megszerették, kialakult egy kötődés sokakban iránta. (Na nem bennem, én nagyon szeretem a színésznőt, de ezt jobban is meg lehetett volna csinálni.) Ehhez külön film kellett.
2) Kellett a Marvel Univerzumba női szuperhősös egész estés.
3) Az endgame-ben annyi mindenkinek kell a hely, ott ezt csak összecsapva, a film rovására lehetett volna.

Persze a legnyomósabb érve, még mindig a tiéd: a ZSÉ. :)

előzmény: Leo_Stotch (#43)

2019-04-04 08:54:28 Leo_Stotch (3) #43

Azon a 900 millió - 1 milliárd dolláron kívül semmi nem indokolta a film elkészültét. Minden mást bemutathattak volna vagy egy stáblista utáni jelenetben, vagy az Endgame első 15 percében.

előzmény: SoZi (#42)

2019-04-04 00:22:25 SoZi (3) #42

Van egy olyan gyanúm egyébként, hogy nem is annyira a főszereplő miatt kellett megnéznünk ezt a filmet a Végjátékhoz, hanem hogy megtudjuk, hogy alakváltó képességgel rendelkező lények is vannak ebben a világban...

2019-03-30 13:53:23 Szabó Dániel (2) #41

Nem mondanám referenciának, ha egy film nulla saját ötletet és ezer más filmekből átvett jelenetet tartalmaz.

2019-03-28 11:33:34 SoZi (3) #40

Nem tudtam elvonatkoztatni, hogy Annette Bening mennyire hasonlított Tom Skerrit-re. Főleg pilótadzsekiben. Csak a bajusz hiányzott. :D :D :D Vajon direkt Top Gun referencia volt a szándék?

2019-03-16 23:23:38 SoZi (3) #39

Howard Stark óta házon belül volt a SHIELD-nél. És mivel a Pegasus a SHIELD egyik projektje, Lawson simán játszhatott vele bármikor.

előzmény: James Watherbee (#38)

2019-03-16 14:54:53 James Watherbee (4) #38

Howard Stark kihalaszta a tesseract, anno aszem az elso Captain Americaban lehetett latni..., es valahonnan onnan jutott el Lawsonhoz

előzmény: terika (#37)

2019-03-16 10:57:49 terika (3) #37

Nem, nem csak Téged. Akkor most itt született egy Föld-skrull barátság? Mert ha igen, akkor ez azért némi magyarázat is és némi változást is eredményezhet a továbbiakban. Vagy tévedek?
Meg mondjuk bennem felvetődött a kérdés, hogyan került Mar-Vellhez a tesseract, illetve hogyan lehetett az űrhajón (1995-ben), mivel ha jól emlékszem ez a kő ELVILEG Amerika kapitánnyal volt pont befagyva ekkor az Északi-sark jegében egészen 2012-ig, vagy nem?

előzmény: MicaHiro (#15)

2019-03-15 11:50:01 Fonghi (?) #36

Az élvezhetetlenül sötét, űrhajón verekedős jelenetek engem is mindig lelomboznak. Mesterműgyanús filmek egész garmadáját vágják tönkre... :D

előzmény: tomside (#35)

2019-03-15 11:18:49 tomside (3) #35

Az első fele nagyon tetszett, de engem az ilyen, élvezhetetlenül sötét, űrhajón verekedős jelenetek mindig lelomboznak. Ez is annyira semmilyen volt. Meg még pár ilyen rosszul sikerült dolog, mint például a dallasi istállóban egy éjszaka alatt űrhajóra körfűrészelt vadászgép, a saját, lezuhant gépébe bezárt Jude Law, a sótlan barátnő, akinek már ma reggel sem emlékszem az arcára, meg eleve ez a startrekes background valami humanoid fajjal, amit már annyiszor láttunk... nekem ez most túl vegyesre sikeredett. Mert persze vannak jó pillanatai is.

2019-03-13 06:15:44 BonnyJohnny (3) #34

Mert, még úgy elmegy... :)

előzmény: Gruden Gergo (#33)

2019-03-13 00:25:25 Gruden Gergo (2) #33

Mégis egy közepes 3-at adtál rá

előzmény: BonnyJohnny (#32)

2019-03-12 14:06:52 BonnyJohnny (3) #32

Hát a Mallrats tényleg talán a leggyengébb a filmes univerzumából... :P

előzmény: VVega (#31)

2019-03-12 13:37:50 VVega (4) #31

Gagyi Kevin Smith film? I feel offended :D

előzmény: critixx (#29)

2019-03-12 10:16:13 BonnyJohnny (3) #30

Szerintem frappáns utalás. :) Stan Lee cameojában Stan Lee éppen egy cameojára készül. :D (Szerintem azért helyezték a film cselekményét éppen 1995-be, hogy ezt a poént elsüthessék.)

előzmény: critixx (#29)

2019-03-12 09:56:23 critixx (?) #29

"Évek múlva példaértékű és tök fontos filmként fogunk visszanézni erre szerintem."

Szerintem pedig évek múlva azt se nagyon fogjuk már tudni, hogy létezett, maximum ha valaki elkezdi sorolni a futószalagon gyártott Marvel-filmeket, és eszünkbe jut, hogy "Ja, volt egy ilyen is köztük..."

A Stan Lee cameó esetében pedig mielőtt olvastam volna a spoilerbe tett részt, azt hittem, végre valami frappáns poént vagy kulturális utalást hozott össze a Marvel, például a korszak valamelyik kultregényét olvassa a bácsi, vagy egy titkos CIA dokumentumot a World Trade Center elleni tervezett terrortámadásról, ilyesmi, aztán kiderült, hogy csak egy gagyi Kevin Smith-filmre történt utalás.

előzmény: VVega (#23)

2019-03-12 08:46:35 lizardking (3) #28

Jogos, kiszúrtam, az tényleg jópofa, Kevin Smith meg is siratta :) Meg a hangfájl betöltése volt még jó poén. De mást tényleg nem tudnék mondani.

előzmény: VVega (#26)

2019-03-11 23:03:39 Gruden Gergo (2) #27

Hát, ez borzalmas volt... Vállalhatatlan ez a film...

2019-03-11 17:25:40 VVega (4) #26

Dehogynem ad, rengeteg finom '90-es évek apróság van benne. Figyeld csak meg vagy keress rá, hogy például mit olvas és próbál memorizálni Stan Lee a metrón.

előzmény: lizardking (#25)

2019-03-11 08:07:54 lizardking (3) #25

Tizenkettő-egy tucat. A Marvel-filmek szoktak olyat, hogy a jól bejáratott receptet feldobják valami különlegességgel. Jelen esetben ez lehetett volna a '90-es évekbeli környezet, de pár egyáltalán oda nem illő zenén, néhány ruhadarabon és egy videotékás jeleneten felül semmit nem ad az összképhez. Az meg, hogy női szuperhőssel operál, egyrészt nem új (Wonder Woman), másrészt kb. annyira érdekel, mint a Fekete Párduc kapcsán a fekete főhős; semennyire.

2019-03-10 00:07:09 Bogár Bence (4) #24

Az előttem hozzászólónak abszolút igaza van. :) Simán jó film: élvezetes, remek hangulatú, hozza a Marvel-minőséget. Brie Larson pedig telitalálat.

2019-03-09 22:32:07 VVega (4) #23

Lényegtelen, miért, de úgy alakult, hogy két egymás utáni napon is megnéztem a filmet, noha elsőre hármast adtam neki. Amire egyáltalán nem számítottam, hogy másodjára sokkal jobban tetszett. A vidám Nick Fury és Carol duója nagyon jól működik, de Goose így is ellopja a showt. Szórakoztató és látványos, Brie Larson pedig tökéletes. Én minden 10-12 évesnél idősebb lánnyal megnézetném ezt a filmet. Mert Wonder Woman is nagyon menő persze, de ő egy sok ezer éves görög félisten. Carol Danvers meg "csak" egy sebességmániás, vagány kiscsaj, aki azonban azért sem hagyja magát, mindig talpra áll és végül megváltoztatja a világot. Évek múlva példaértékű és tök fontos filmként fogunk visszanézni erre szerintem.

2019-03-09 22:14:33 ender1112 (3) #22

Nem érteni kell valóban, hanem tudni, mint egy szappanoperában az 500. résznél, hogy mi is volt az előző 499 részben :D

előzmény: MicaHiro (#21)

2019-03-09 21:47:04 MicaHiro (3) #21

Mert ez aztán valami szörnyen bonyolult dolog, amit marhára érteni kell ám :) Nem olvastam ezek szerint eleget, ennyi. Bár az Annihilation-sztorit ismerem, ott áldozatnak áldozatok és együttműködnek valamelyest a jókkal, de ezért nem olyan egyértelműen pozitívak, mint itt a végén

előzmény: ender1112 (#20)

2019-03-09 21:30:30 ender1112 (3) #20

Ja, bár ha MicaHiro érti a példáidat, szvsz nem kérdezett volna :)
A filmről: totál szabvány Marvel-mozi, a főszereplő hármas színészgárda viszont elég jó ahhoz, hogy nézhetővé tegye a filmet.

előzmény: Olórin (#19)

2019-03-09 21:20:12 Olórin (3) #19

De alapos :)

előzmény: ender1112 (#18)

2019-03-09 21:18:50 ender1112 (3) #18

Lassú vagy ;)

előzmény: Olórin (#17)

2019-03-09 21:18:22 Olórin (3) #17

Tény, hogy a skrullok általában rosszfiúszerepet töltenek be a képregényben, de egyáltalán nem egyértelmű gonoszak (különböző frakcióik, hőseik is vannak), mint az orkok, lényegében a hosszas kree elnyomás miatt lettek militáns faj, és amúgy eléggé rájárt a rúd a szerencsétlenekre: először Galactus zabálta fel a szülőbolygójukat, aztán a fél univerzumon végigsöprő Annihilation Wave-nek is az ő megmaradt birodalmuk volt az első áldozata.

előzmény: MicaHiro (#15)

2019-03-09 21:18:21 ender1112 (3) #16

Képregényben volt ez már mindenhogy :)

előzmény: MicaHiro (#15)

2019-03-09 20:25:14 MicaHiro (3) #15

Képregény-ismerők,
A skrullok egyértelmű jófiúvá "változtatása" csak engem zavart? Nekem kb olyan ez, mintha a Gyűrűk Ura valamely folytatásában az orkokról derülne ki, hogy milyen remek szerzetek is valójában. Persze jó felvezetéssel el lehet ezt adni, de nekem itt erőltetettnek tűnik.

2019-03-08 22:20:21 Szabó Dániel (2) #14

Most gondolok bele, hogy film közben eszembe se jutott, hogy Sam. L. Jackson már 70 éves, és a filmben meg 35 körül! Mintha tényleg fiatalon ő lett volna. Ez mindenképp pozitívum

2019-03-08 21:43:24 BonnyJohnny (3) #13

Közepes Marvel színvonal, amivel még mindig jónak számít a blockbusterek között (és egy kivételével veri a DCU filmjeit).
De igen... a Marvel nagyon beleakadt a sémába. Ezt kár lenne tagadni.

2019-03-08 18:31:44 bambula (2) #12

Mind a forgatókönyv,mind pedig a rendezés számomra az egyik leggyengébb volt az utóbbi évek Marvel filmjei közül.Nem is értem,hogy került ez a páros a Marvel filmek közelébe.Igaz ahogy látom az előrejelzések alapján a Walt Disznó így is a pénzénél lesz.
Nálam egyáltalán nem volt baj a színészekkel,Brie Larsonnal sem,aki sokaknál kiverte valamiért a biztosítékot.
Ha mindenképpen valami poénkodós eredettörténetet akartak összehozni,akkor inkább hívhatták volna megint Favreut vagy Blacket,sokkal jobb filmet dobtak volna össze ennél a gyenge lábú(számomra valahogy szinte mindig a Star Trek-eket eszembe juttató)sablon filmnél.

A továbbiakat mindenki csak saját felelelösségre fogyassza:(a második stáblista utáni jelenetről lévén szó)
A második stáblista utáni jelenet szerintem előre kiszámítható és így utólag sajnálom,hogy mégis megvártam.
Szóval a második plusz jelenetben a macska felugrik Fury asztalára és egy kis öklendezés után kiadja magából a Tesseractot. :(

2019-03-08 12:39:57 Umberto (3) #11

Eljő az idő (nem is oly soká), amikor már nem kell egy Elvis-filmhez megfelelő színészt találni, elég lesz digitálisan "feltámasztani" Elvist.

2019-03-08 12:11:38 Kempesbaba (3) #10

Nyilván ezt törvényileg nem hiszem hogy szabályoznák,én is mint etikai kérdést vetettem fel

előzmény: Ubul (#9)

2019-03-08 11:57:38 Ubul (2) #9

szabadni szabad, más kérdés, hogy mennyire etikus :)

előzmény: Kempesbaba (#7)

2019-03-08 11:30:15 Umberto (3) #8

Egy idő után olyan tökéletes lesz ez a technika, hogy nem is lesz szükség színészekre. És az élőszereplős filmeket úgy fogják reklámozni, mint most a bio termékeket...

előzmény: Kempesbaba (#7)

2019-03-08 10:24:50 Kempesbaba (3) #7

Ezt a filmet a girl power adja majd el -ha eladja egyáltalán (a nézettségi adatokra kiváncsi leszek). Ha marvel kapitány férfi lenne,nálam akkor ez a mű max csak egy kegyelem kettest érne.
Kicsit feminista,kicsit innen-onnan lopkodó,kicsit kikacsintós az eddigi marvel filmekre,kicsit akciós,kicsit vicces,de a végeredmény kevéske,se íze se bűze.
Úgy néz ki,lassan ki fog pukkadni ez az óriási képregény film lufi. A film időzítését sem értem,miért pont ennyire közel jelent meg az utolsó bosszúállók film elött? Olyan jelentős szerepe lesz a kiscsajnak? Meglátjuk (vagy nem).
Viszont ez a közepes film egy nagyon komoly kérdést felvetett bennem:
Szabad-e színészeket digitálisan megfiatalítani? Sőt,tovább megyek: szabad-e élő emberek digitális klónjait filmekben szerepeltetni?

2019-03-08 08:33:48 henisz (2) #6

Nekem nagyon-nagyon csalódás volt ez a film , főleg a Végjáték előtt. Nagy MCU rajongó és kb. úgy érzem magam, mint akit arconköptek. Megtisztelhették volna a mozinézőket azzal, hogy több energiát fektetnek a filmbe.

2019-03-07 23:11:18 Leo_Stotch (3) #5

Ha sokat gondolkodok rajta, lemegy kettesre. A leglaposabb, legfeleslegesebb, legsemmitmondóbb film az MCU ban..
Egy 10 perces nagyjelenet elég lett volna a Végjáték elején 1995-ben hogy behozzák a karaktert. Micsoda robbanás lett volna az. Nem egy egész filmet elhúzni erre.
Túl erős a karakter. Hol volt eddig? Számtalanszor hívhatta volna Fury..
Miért nem aknázták ki jobban a 90-es éveket? Egy aranybánya az a hangulat..
Rossz felvezetés ez a Végjátékra.
A Marvel Lee logó az elején viszont mesteri.

2019-03-07 17:15:53 Fatupi (3) #4

A nagy durranás előtt kifáradni látszik a Marvel-gépezet? Én vagyok az, akinek a legtöbb MCU-film tetszett eddig, de ez most csalódás volt, pedig csak a stabil átlagot vártam tőle. Nem ismerem a képregényeket, de nekem Carol Danvers egy elég súlytalan, papírmasé karakternek tűnik, bődületes zúzási rátával. Nem vagyok vele kibékülve, hogy a Végjáték előtt bedobnak egy eddig teljesen ismeretlen szereplőt jolly jokerként, akit ez a félig-eredetfilm b@szott bemutatni. Nem is tudta velem a film annyira megszerettetni, hogy a stáblista utánit nagy hűha-pillanatként éljem meg.

2019-03-06 23:46:33 Szabó Dániel (2) #3

Túl sok jó szuperhosos filmet csinált a Marvel az utóbbi pár évben. Nem tarthatott ez sem örökké

2019-03-06 23:10:42 ChrisAdam (3) #2

Jó cucc, és Brie Larsont tényleg feleségül akarod venni a film után!

2018-09-20 15:30:41 tomside (3) #1

Amikor a következő 1-1,5 évben mindenki szerelmes lesz Brie Larsonba, javaslom megtekintésre az Átmeneti állomás c. filmjét. Nálam ott kezdődött, és őt tényleg feleségül kellene vennem. :D