Kritikák, elemzések
[hessteg.com] A Kaptár – Az utolsó fejezet (2016) – kritika
Milla Jovovich immáron hatodszor bújik Alice bőrébe, az alcím és az ígéretek szerint utoljára. Vajon hihetünk Paul W.S. Anderson-nak? Reméljük, hogy igen, mert ebből nem kérünk többet, köszönjük.
[www.movieaddicts.hu] Családi business
Látványos, hol pörgős, hol döcögős, mutánsos-zombis akció-horror családi vállalkozás. Apu az író-rendező (Paul W. S. Anderson), anyu a főhősnő, a kislányuk (Ever Anderson) meg a számítógép arca és hangja. Fogadjunk, hogy az egyik zombikutyát meg a család cuki dobermannja alakította. Sajnos, nincs aki a család orrára koppintson, hogy ez így nem jó. De amíg jön a pénz, addig nem lesz változás. Pedig nem ártana, mert az első részt követően a nézők véleménye is egyre elszomorítóbb, lásd imdb.com pontjai.
[filmsor.net] Mindenhol jó, de legjobb otthon (safranyn)
Napjaink nagy igazságai közé tartozik, hogy videojátékból nem szokott jó film készülni. Onnantól kezdve, hogy az interaktivitás élménye kiveszik az összképből, a történeti keretnek saját lábára állva kellene bizonyítania létjogosultságát, ám eme feladat a legtöbbször túl nagy kihívásnak bizonyul, aminek következtében az izgatott várakozás rózsaszín buborékja kipukkan, eredményképpen pedig csalódott rajongók tömegei maradnak hátra. Azért azt vegyük észre, hogy a műfaj sorozatos nagy zakózásainak közepette itt van ez a Resident Evil cím, avagy mifelénk A Kaptár, ami az elmúlt tizenöt év alatt komótosan csak eljutott a hatodik részig, ami jelen állás szerint le is zárja a szériát. Persze, Alice zombikalandjai soha nem voltak kimagaslók, inkább mozogtak valahol a B-horror és a trash határmezsgyéjén, de ilyen minőségében kezdettől fogva megbízható a franchise. Tudjuk, mit kell várnunk az aktuális epizódtól, és ezt rendszerint meg is kapjuk.