Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.
Michelle Pfeiffer az egyik nagy kedvencem.
előzmény: TheDriver (#21)
ha ennyire nem tetszett,miért adtál rá 4-est? :D
előzmény: csabaga (#20)
Hátsó ablak utánzatnak indul, majd ezt a szálat a forgatókönyv ejti.
Mivel így csak két szereplő marad, két megoldás van,1.a nő megzavarodott egyedül a lakásban és kísérteteket lát, 2. a férfi valami aljas dolgot művelt.
A második jön be, nem túl nagy meglepetésre hiszen ez nem egy Polanski film...
A sok lapos ijesztgetés már az elejétől fogva, a nő állandóan megrémül ha csak hozzáér a férje, illetve mindig beveri magát vagy belelép valamibe, olcsó trükkök...
Mindezek ellenére egy jó thriller még lehetett volna, a nő rájön a férje titkára, de ugyanaz a helyzet ,mint az Elcserélt gyereknél, mi csodának kell kísértetfilmet kihozni ebből?
A befejezés nevetséges.
Ahogy olvasom, az előzetes lelőtte a poént, bár a gyenge forgatókönyv miatt nem is csoda.
Ez volt a második nekifutás, most legalább végig tudtam nézni, a maga idejében elsőre a 80. perc környékén abbahagytam.
El ne felejtsem, azt az újságcikket minek kellett otthagyni?
A baj, hogy az elején lelövik a végét. Ha szemfüles a néző, egyből rájön mindenre. Továbbá szerintem nagyon jó thriller lett volna, ha kihagyják a természetfeletti szálat. Ja, meg a szomszédokat... Több rejtély, fordulat és nyomozás jobb lett volna. Abszolút kihagyható.
Nekem a Gázláng is Hitchcock-os. :)
előzmény: BonnyJohnny (#17)
Inkább egy George Cukoros thrillerre emlékeztetne akkor.
előzmény: GothMan (#16)
Tegnap újranéztem, és még mindig úgy gondolom, hogy ha kihagyják a természetfölötti szálat, összehozhattak volna egy korrekt, Hitchcock-os thrillert.
Nyugodt tempójú, élvezhető. Hozza az ezredfordulós hangulatot.
Huha, itt lejjebb eléggé spoileres hozzászólások vannak.
Nekem amúgy tetszett, csak ne lett volna ennyire buta a vége. A rendezéssel szerintem nem voltak gondok. Volt pár ötletes jelenet, és a sablonos részeknél is sikerült rám hozni a frászt, még úgy is, hogy tudtam előre mi lesz. Talán még negatívum, a túl sok misztikum. Így sokkal hamarabb túlteszi rajta magát az ember.
A vége még mindig fosadék (nem értem, egy ilyen megoldás hogy származhat Zemeckistől), emellett ami másodszor is feltűnt, hogy a rendező (aki egyébként az egyik kedvencem), izzadásig majmolja Hitchcockot, csak épp még rosszul is csinálja, és így a horror/thrillerszcénák kétharmada nagyon gyenge: kerítéslyuk, amin hirtelen át fog nézni egy szem, és jé, át is néz, Harrison Ford, amint a lépcső alján fekve ki fogja nyitni a szemét és ijesztően belenéz a kamerába, és persze hogy így lesz, vagy Michelle Pfeiffer, aki száz, hogy le fog esni a lépcsőn, és le is zúg. Nem vagyok egy lángész, de a jelenetek kétharmadát előre tudtam. Néha azért összejött Zemeckisnek (kádas jelenet), ennek a pár sikeres szcénának a sok szar között és Silvestri zseniális zenéjének köszönhetően megvan a kettes.
Gáz egy filmnél, ha a 2/3-ánál már rájön az ember a megoldásra, kliséhegyek, sablonszereplők, a legvége pedig olyan szánalmasra sikeredett, hogy azt hittem behalok. A forgatókönyvíró nézzen sok hitchcock-filmet, esetleg iratkozzon be egy kurzusra, a rendező és a producer meg monnyon le azonnal, ha már ilyen szart méltóztattak elkészíteni.
nem, mert végülis így is jó film volt:)
előzmény: Dió (#10)
Tudom, ez így is van, csak az elv ugyanaz, engem az háborít fel. Nem mintha a What lies beneath esetében számítana h mit lőnek le és mit nem :PPP
előzmény: Olórin (#9)
hát azért a 15. percet elárulni, meg a film legvégét lelőni, finoman fogalmazva kurvára nem ugyanaz.
előzmény: Dió (#8)
Gondolom azért, h pont ezért többen üljenek be a filmre, az illető ugyanis nem szokott nagyon negatívkodni filmekben...
Persze nem védeni akarom őket, sztem is gerinctelenség. Olyan, mint hogy a PestiEst szóról szóra kivesézi a Barlang 15. percének kulcsjelenetét.
AAA pedig mekkora meglepetés lett volna. Ha nem tudom előre, akkor nagy kedvenc lehetne ez a film...
előzmény: Olórin (#6)
Igen, és már hosszú hónapokkal a bemutató előtt arról cikkeztek mindenfelé, hogy ez milyen fasza dolog... undorító volt.
előzmény: wayage (#5)
Nekem csak egy bajom van a filmmel. Az előzetesben lelőtték ki a hunyó. Hogy mennének a .......!
Alapvetően húdenagy bajom nekem se lenne vele, de az a megoldás, amivel Zemeckis mintegy "megkoronázza" a finálét, olyan hisztérikusan nevetséges, hogy még azt a pár dolgot is sikerül hazavágnia vele, ami odáig jó... pedig emlékszem hogy odavoltam ezért anno, még mozi előtt (Zemeckis + Ford)
Nagyon jó a film, és nem köti az ebet a karóhoz. Mindenki azt gondol, amit akar....
Szerintem azért ennél jobb film...
Akkor már ketten vagyunk.
előzmény: csabaga (#22)