Utcalányból Szűzmátka (2014) ☆ 👁

magyar rövidfilm

1,1
★☆☆☆☆
44 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2020-10-17 15:40:48 elzablues (1) #77

Találomra pecáztam az alja értékelésű darabok közül valamit, ami helyreállítja a lelki békém egy kicsit, de ez valami pusztulat. Adtam már itt pár 1-est, de ilyen rekordsebességgel sztem még soha nem basztam vágtam rá semmire...

2019-09-20 20:36:04 Kempesbaba (1) #76

A legjobb húzása volt a csókának az új nick nevem:D

előzmény: tomside (#75)

2019-09-20 19:53:21 tomside (1) #75

Egyetértek Kempescsabával.

:D

(Bocs, megint hasam fogva röhögök.).

előzmény: Kempesbaba (#73)

2019-09-20 19:51:33 Ugor (1) #74

Pontosan erre gondoltam én is. ...malmai lassan őrölnek, de azért mégis... ha nem az ajtón jön be, akkor az ablakon... ))

előzmény: Kempesbaba (#73)

2019-09-20 19:35:00 Kempesbaba (1) #73

Úgy érzem hogy ez a ,,mű" nagyobb nyilvánosságot kapott itt a KT-n,mint amit megérdemel

2019-09-20 19:16:44 Interracial Facial Creampie (?) #72

A gyerekességet, a kínos sutaságot, az innováció teljes hiányát nem lehet a pénzhiányra fogni. Szeretném azt hinni, hogy az alkotó úr csak talált egy jó ürügyet, hogy eltölthessen néhány órát Ágota kisasszony közelében.

2019-09-20 19:01:14 saatonda (?) #71

A legunalmasabb kamerapozició, de az egyetlen, ami semleges."

semmivel sem kevésbé vagy jobban részrehajló mint sok más, a film mindenképpen manipuláció, megírt, megrendezett, eljátszott, nem valóság, nem semleges

előzmény: Lasss777 (#63)

2019-09-20 18:59:16 saatonda (?) #70

ezt valaki beküldte? én soha máshol nem találkoztam vele, csak itt
teljesen amatőr rövidfilm, nyilván nem vehető komolyan, ha annak szánták, nagy baj
tartalmát tekintve kb. a whiplash-sicario-színvonal (némi értelmet megcsillantó, paródiának tűnő de lehet hogy komolyan vett bárgyúság), kivitelezését illetően pedig...a legelső próbálkozás

2019-09-20 17:59:50 ZoLeEe (2) #69

előzmény: Dangar (#68)

2019-09-20 16:59:32 Dangar (1) #68

Tehát - és elnézést a kissé nyers fogalmazásért -, ha kereszt alakút sz*rnék a templom bejárata elé és elkapnának a zsaruk, hivatkozhatnék arra, hogy ez valójában nem egy oltári bunkóság/szentségtörés/ízléstelenség/garázdaság, hanem egy üzenet.
Mert ha nem számít, hogy egy mozgókép-produktum sz*r, akkor az se lehet akadály, ha egy sz*r sz*r - feltéve, hogy bárminemű bibliai utalást tartalmaz.

előzmény: Lasss777 (#63)

2019-09-20 16:41:16 Ugor (1) #67

Szóval, valami küldetéstudatod van, és annak a meghosszabbítása ez a film. Ok, értjük. De gyere, beszélhetünk itt másról is, Az egymás ideológiai győzködése nem szeretett dolog vidékünkön, azért is tartjuk kordában a politikai véleményeket. De a mi küldetésünk meg a film, mint művészet, mint szórakozás. És sok ezer film van itt, érezd jól magad!

előzmény: Lasss777 (#63)

2019-09-20 16:33:09 ryood (1) #66

mondjuk ez már elég agresszíven hittérítősen hangzott, ami szintén nem előnyös...(nem csak itt...)

2019-09-20 15:26:45 tomside (1) #65

Jó, hogy itt vagy, és amint írtad, más filmeket is pontoznál. Talán ezek segítenek picit megtágítani a látószöged. Sokáig éltem szigorúan a keresztény tanítások követésében - de felnőttként már nem teszem -, ezért valamelyest értem a kiindulási pontod. Amit látunk, itt, a kritikus tömegen filmként értékeljük. Ezért van ez a hely. Nem erkölcsi, hanem filmesztétikai szemszögből pontozunk. Téves elvárással vagy itt. Ha bibliai vonatkozások szemszögéből pontoznánk minden filmet, nos hát... érted!
Érted?

előzmény: Lasss777 (#63)

2019-09-20 11:15:01 kilépett felhasználó (?) #64

Ez a baj, ez az erőszakos nyomulás. Itt legtöbben a rövidfilm minőségét értékelték nem a "vallási életbölcsességet" szvsz

előzmény: Lasss777 (#63)

2019-09-20 10:18:19 Lasss777 (5) #63

Ekkora fergeteggel nehéz vitába szállni, de meg lehet próbálni (ismét).
Ez a valóságban nem film, hanem üzenet. Egy üzenet, amit egy kezetlen-lábatlan futár hozott, ha úgy tetszik. De higgyétek el, volt rajta pár óra munka. Nem követte a filmiskolák szabályait, mert nem akartam kötni semmihez, hanem egy impro lett belőle.
Az üzenet maga az tökéletes. A világ igában van, amiből nem tud magától kijönni. Ezért van a megváltás. Már a nevében benne van a lényeg. Szabad leszel az igától. Ezt el lehet fogadni olyan egyszerűen is, mint a filmen, mert Isten Szent Szelleme az, aki meggyőzi a világot igazság és bűn tekintetében. Szóval ez a processz történhet akár egy másodperc alatt, de lehet 50 év is. Szóval itt van egy nulla forintos film egy felbecsülhetetlen értékű üzenettel. A világosságot a sötétség nem tudja befogadni, hanem kiveti magából (mint Jézust is kivetette). Az üzenet ott van az orrod előtt. Továbbmész, mintha nem is hallottad volna? Gyalázva a film qualitását? Rendben, a filmecske nem éppen halivudi magasságokban jött létre. Nemhogy százmillió dolcsink nincsen, hanem százmillió századfillérünk sincsen (hirtelen fejszámolva ez egy tízezres, na jó, ennyi szokott lenni még talán). Baromi szimpik vagytok a hozzászólásaitokkal, szinte élvezet olvasni, ez most komoly.

ui: különben jártam 2 évet a hágai szabadakadémiára (film, filmzene). Baromi lazák voltak, ott szinte semmit nem tanítottak. A lényeg az volt, hogy az ötleteidet valósítsd meg, akár szabályokat áthágva vagy nem követve. Ebben a filmben azért van a kamera ennyire középen és mozdulatlanul, mert ez az egyetlen semleges kamerapozició. Ha bármerre elviszed a kamerát, már "részrehajló" leszel, és manipulálod az embereket. Ezt akartam elkerülni evvel, hogy ne befolyásoljuk senki döntését. Az első jelenetben úgy látszik, mintha nem lenne középen, de ha a két lányt veszed alapul, ott is ez van. A legunalmasabb kamerapozició, de az egyetlen, ami semleges.

2019-08-05 10:47:23 Dangar (1) #62

A KMA amúgy minek a rövidítése? Kib****tt Magyar Amatőrök?

2019-07-26 19:08:56 critixx (1) #61

Még szerencse, hogy pont volt a szekt gyülekezetben egy csaj, aki hasonlít rá. :)

előzmény: tomside (#60)

2019-07-25 20:06:11 tomside (1) #60

Biztosan nem gondoltad túl, 100%, hogy kizárólag a szerzői intenció eredménye lehet a reflexió!

(Látom magam előtt a castingot, ahol első körben kizártak mindenkit, aki nem hasonlít Sobieskire.)

előzmény: GothMan (#55)

2019-07-23 15:39:33 kaamir (1) #59

Szerintem igen, egy iskolai feladat is lehet film. Elég sok, később híressé vált rendező vizsgafilmje vált híressé és kedveltté.

előzmény: betti (#58)

2019-07-23 14:59:11 betti (?) #58

Oké, tehát akkor egy iskolai feladat - amelyben ezek megvannak - szintén film? Nincs nekem ezzel gondom - jelen esetben már csak azért sem mert gondolom maga a készítő rakta ide és tette lehetővé h filmként, filmekkel összehasonlítva értékeljék.

előzmény: kaamir (#57)

2019-07-23 14:25:19 kaamir (1) #57

Sztem ez a filmecske egy konstruált világot mutat be, alkalmaz filmes eszközöket (pl. vágás), így műfajilag én filmnek tekinteném. Az nyilvánvaló, hogy teljesen dilettáns, de attól még film.

előzmény: betti (#56)

2019-07-23 12:58:21 betti (?) #56

Nagyon halkan és biztos h nem a megfelelő helyen, de szeretném megkérdezni h mitől függ h egy alkotás filmnek minősül-e és felkerül a kt-re? Mert pl vannak nagyon jó youtube videók, amik nem, gondolom egy mégoly színvonalas, technikailag, vágás stb szempontjából és humorát tekintve is klassz esküvői videó vagy iskolai feladatként készített kis műsor sem. A fenti filmecskevel kapcsolatban - színvonaltól függetlenül! - egyre inkább olyan benyomásom van h vki nagyon lelkesen, de filmes tapasztalat, hozzáértés és gárda nélkül leforgatott egy házi videót. Amit lehetne mutogatni a haveroknak, megosztani youtube-on stb, de ami - talán - mégsem "Film". Nem a minősége miatt, hanem a műfaja miatt. És ha nem idevalo, akkor vhol nem is fair h _filmekkel_ kerül összehasonlásra.

2019-07-23 11:21:21 GothMan (1) #55

Lehet, hogy csak én vagyok ilyen jóindulatú, de nekem a kardos jelenetről a Jeanne D'Arc sztori ugrott be. Persze lehet, csak azért, mert Ágotánk emlékeztet Leelee Sobieskire, aki egyszer eljátszotta az orleans-i szűzet. Vagy ezt most itt túlgondoltam? :)

előzmény: oscarmániás (#52)

2019-07-23 10:45:04 tomside (1) #54

És tényleg! :D :D

előzmény: kaamir (#53)

2019-07-23 09:04:16 kaamir (1) #53

Annyit beszéltetek róla, hogy megnéztem. Egyrészt kérem vissza ezt a 7 percet az életemből, másrészt nem igaz, h senkinek nem esett le, hogy szegény csajt bedrogozta valami perverz barom, aztán ki tudja mit művelt vele, amíg szerencsétlen leányzó azt flashelte, hogy kardozós menyasszony a Disney-kastélyban.

2019-07-23 07:53:38 oscarmániás (?) #52

Ez nem film. (Ennyi erővel az esküvői és ballagási videók is annak minősülhetnének. 2014-ben ilyet elkészíteni és azt műalkotásnak nyilvánítani? Van Damme? Mikor írták a szöveget? A kilencvenes években hívő társaimmal is összehoztunk ilyen kis szerepjátékokat, de nem reklamáltunk, ha szóvá tették az amatőrnél is amatőrebb színvonalat... A kard meg mit keres ott.... F......s szimbólum?)

2019-07-23 00:49:25 velvetgristle (?) #51

Wow, ez a kommentszekció olyan szinten felhevült, hogy muszáj volt nekem is megnéznem a kisfilmet. Egyetértek az előttem szólóval; a jót ilyen rosszul előadni elképesztő károkat okozhat, gondoljunk csak a ma (is) divatos 'motivációs beszédet' tartókra meg a 'faith healer' figurákra. Nekem személy szerint egy pillanatra Peter Popoff ugrott be, az egész inkább egy horrofilmre emlékeztetett. Nagyon szép gondolat, hogy Jézus [mert ahogy az a YouTube-leírásból kiderült
- a kisfilmből azonban abszolút nem - a képen kívülről beszélő emberke ő maga] három perc alatt megvált egy kurvát, a valóságban ez nem így működne. Egy ilyen élethelyzetből nem lehet csak úgy kitörni. Ez hazugság, méghozzá káros hazugság. Nem tudod csak azzal megváltani az életed, hogy hiszel magadban, olyan volt, mintha Eminemet hallgatnék. Ennek ellenére nem tudom nézhetetlenre értékelni, mert egész vicces volt; a borzalmas hangalámondás, meg amikor beúszik a gitárszóló és a lány felemeli a kardot... vártam, hogy mikor jelenik meg Pataky Attila.

2019-07-22 22:52:40 Jereváni Rádió (1) #50

Kedves Lasss777!

Amikor olvasom a hozzászólásodat, eszembe jut egy jó ismerősöm mondása: nem elég, hogy szarban vagyunk, még lögyböljük is.

Kibontom, mert így nem eszed.

Ahogy a költő írja: "Jót s jól! Ebben áll a nagy titok. Ezt ha nem érted
Szánts és vess, s hagyjad másnak az áldozatot."


Na most, ha a rosszat és rosszult kivesszük a felsorolásból, akkor van a brutál nagy tévedés két kategóriája: amikor valaki rosszat készít jól (ami azért borzalmas, mert az a galád kategória), és a még borzalmasabb, amikor valaki jót készít rosszul. Ez utóbbi azért rosszabb, mert az alapvetően jó, hasznos, szép, stb. üzenetet nevetségessé teszi.

Ezzel a rövidfilmmel is ez a helyzet.

Érti itt mindenki az üzenetét, de olyan szinten gagyi, filléres, nevetséges, ostoba módon lett elkészítve, hogy minden jó szándékot hazavág és közröhej tárgyává teszi.

Veled kapcsolatban viszont nem ez a probléma, hanem az, hogy összekevered az etikát az esztétikával, és az utóbbi hiányosságát az előbbivel akarod mentegetni.

Nem fog sikerülni.

Mondom ezt úgy, hogy magam is Istenfélő ember vagyok, erre viszont nem lehet egyesnél jobbat adni, mert ezzel a "művel" kapcsolatban a katasztrofális jelző eufemizmusnak minősül.

Ne mentegesd magadat, mert ezzel leginkább önmagadat csapod be.

"Ha egy manó jelent volna meg a lánynak, aki elvitte volna egy szuper szexbarlangba, egyből tapsolna mindenki." - Ha ezzel megnyugtatlak, én ugyanúgy dobtam volna rá erre verzióra is a karót, taps nélkül.

előzmény: Lasss777 (#28)

2019-07-22 21:40:09 tomside (1) #49

Utcalányból Szűzmátka Napkarddal,
Babából Csaba.
Nincs itt semmi látnivaló.

2019-07-22 21:37:03 ZoLeEe (2) #48

2019-07-22 21:22:37 BonnyJohnny (1) #47

2019-07-22 20:55:45 Benny Bug (?) #46

2019-07-22 20:53:59 GothMan (1) #45

Most elképzeltem David Lynch-et, amint regisztrál, és ötöst nyom minden filmjére.

előzmény: Interracial Facial Creampie (#44)

2019-07-22 20:35:43 Interracial Facial Creampie (?) #44

Ha egy manó jelent volna meg a lánynak, aki elvitte volna egy szuper szexbarlangba, egyből tapsolna mindenki.
David f-in Lynch yeah cheers

előzmény: Lasss777 (#28)

2019-07-22 20:28:39 Mikkey (?) #43

ez lesz az új Gólya, segged dugója :)

2019-07-22 19:46:01 ZoLeEe (2) #42

2019-07-22 19:21:30 Kempesbaba (1) #41

Kempescsaba? Ez jóó :D

előzmény: Lasss777 (#40)

2019-07-22 19:17:27 Lasss777 (5) #40

A vallás persze hogy nem ad semmire választ, sőt mélyebbre taszít. A vallás a hazugság és félrevezetés része, csak az igazság köntösében (ami nagyon ocsmány). Gyógyír sincsen. Valami más a lényeg, csak az elsuhan melletted, Kempescsaba. És lényegében az életünk értelme, hogy elkapjuk azt és magunkévá tegyük. Nekem sikerült.

Majd értékelnék több filmet is, ha nem zavar senkit.
Olyan dolgokra is rá tudok néha mutatni, ami megér pár sort.
Lényegében örülök, hogy van ilyen közösség, ahol mindenki bátran kimondhatja a véleményét.
Aztán ha baromságokat írsz, akkor a többiek úgyis szétszedik, nemigaz?

2019-07-22 19:13:23 Olórin (1) #39

Szeretném indítványozni, hogy erre a filmre kétszer lehessen egyest adni.

2019-07-22 17:27:13 Kempesbaba (1) #38

Látnoknak,sőt már-már megváltónak képzeled magad...
Ismerd fel hogy a vallás nem adott gyógyírt a problémádra és keress fel egy pszichiátert

előzmény: Lasss777 (#36)

2019-07-22 16:40:25 critixx (1) #37

Azért regisztráltál, hogy ezt az egyetlen filmet osztályozd és a védelmébe szállj a kommentszekcióban. Szerintem közöd volt a film készítéséhez, de legalábbis hasonló szekt vallási körökben mozogsz.

(szerk.: Bocsánat, most láttam, hogy írtad korábban, te filmezted és vágtad ezt a kisfilmet. Bocsi.)

előzmény: Lasss777 (#36)

2019-07-22 16:26:12 Lasss777 (5) #36

Ebben a világban a hazugság (a sok hülye témájú film) jelenik meg mint igazság, és az emberek bekajálják. Azonosulásra van megrendezve mondjuk egy tömeggyilkos, és sokak azonosulnak vele (ez egy rendezői trükk, a kamera poziciók gyakori eltolása a "főhős" térfelére) és az emberek imádják. Miért? Mert halivúdi eszközökkel és százmilliókkal van összehozva. A kedvenc szinészedet is rávették, hogy kijátsza (10 milcsiért, dollárban), igaz, azóta ápolják a szerencsétlent (majdnem bárányokkal kapcsolatos filmcímet mondtam, de van sok más is), de a kör teljes. Belépsz a világukba, már nem is látod a félrevezetést, és üvöltve nyomod az 5 csillagot (és káromkodsz, hogy nem lehet tizet).
Az igazság tartalmú film ennek az ellentéte. Az igazat tálalja eléd, de hazugságnak látszik. Te meg káromkodsz, hogy nem tudsz a nulla csillagnál alább menni.

Hogy miért is van mindez? Erre is van válasz, de az nem olyan, hogy csak kirántom a (képzeletbeli) szivarzsebemből, hogy itt van.

2019-07-22 15:23:13 tomside (1) #35

Életemben nem forgattam filmet, de ezt a filmötletet, hogy megjelenik egy manó, és elviszi a lányt egy szexbarlangba, ordító hiba lenne kihagyni.

előzmény: Lasss777 (#28)

2019-07-22 15:07:48 ZoLeEe (2) #34

tömény borzalom de könnyesre nevettem magam rajta úgyhogy egy 2-est megérdemel :D

2019-07-22 15:05:53 Kempesbaba (1) #33

Tamáskodsz? Ez jó! :D

előzmény: tomside (#31)

2019-07-22 15:04:55 Kempesbaba (1) #32

Az én emberi jóságomat bizony ki kell érdemelni,és te(ti) esélytelenek vagy rá ilyen akciók után.
Béke

előzmény: Lasss777 (#30)

2019-07-22 15:03:50 tomside (1) #31

Én ezt most elolvastam vagy háromszor, hogy higgyek a szememnek, de nem megy, tamáskodom.

2019-07-22 14:28:26 Lasss777 (5) #30

Hát vannak még jó emberek a földön, köszi. :-)

2019-07-22 13:14:11 Kempesbaba (1) #29

Én nem láttam ezt a ,,művet",és csak azért adtam neki egyest hogy kifejezzem tiltakozásomat az ilyen értékelés ellen

előzmény: Lasss777 (#28)

2019-07-22 13:08:31 Lasss777 (5) #28

Szerintem túlzás, hogy nézhetetlen. Döbbenetes ócska filmek vannak, amire sokan adnak jobb szavazatokat. Azért adtam neki 5 csillagot, hogy ezt ellensúlyozzam, de a film kivitelezése valóban elég gyenge, mert minden anyagi nélkül lett összehozva, és csak 2 ember "műve". A szereplő aki 3 személyt jelenít meg és én, aki összehozta a videókat+vágást. Sokan a keresztény tartalom miatt rántják le. Ha egy manó jelent volna meg a lánynak, aki elvitte volna egy szuper szexbarlangba, egyből tapsolna mindenki.

Maga az üzenet tökéletes.
A megváltás az tökéletes, de mi, a hírvívők és a hírhordozók (filmek, zenék) nem vagyunk azok, sőt... Nagyon is tökéletlen minden, a film kivitelezése is mutatja. Persze valami anyagi forrással az egekbe tudtuk volna reptetni, de ez van jelenleg (nem tudtunk segítségül hívni szakembereket), és köszönjük a sok őszinte hozzászólást.

2015-07-25 14:35:21 ryood (1) #27

off: azért ezt még leírom: tényleg vannak "ott" nézhetetéen műsorok, viszont egyéb más hírháttér műsoraik meg ettől függetlenül színvonalasak általában. szerintem sokkal nagyobb a gond a "közszolgálati" adókkal (rádió, tv) de tényleg itt zárjuk ezt le.

előzmény: critixx (#26)

2015-07-25 13:26:33 critixx (1) #26

És az a magyar tévécsatorna, amelyik ezt sugározza naponta, akar hiteles "közéleti" adónak látszani. Na, de ez már OFF.

előzmény: ryood (#25)

2015-07-25 01:07:46 ryood (1) #25

belenéztem..bírhatatlan..

előzmény: critixx (#22)

2015-07-25 00:25:40 critixx (1) #24

Csinálnának inkább ilyeneket: [link] Most az új Schwarzi-film kapcsán úgyis lenne piaca.

2015-07-25 00:13:02 Mizi (1) #23

Ez a "film" nagyon buta és sekélyes, amellett, hogy végtelenül amatőr. Ráadásként pedig egy hamis, hazug üzenetet próbál meg közvetíteni. Karó.

2015-07-24 23:28:03 critixx (1) #22

A 700-as klub azért mindennek az alja.

előzmény: ryood (#15)

2015-07-24 22:58:08 Ugor (1) #21

"Réges régen, egy messzi-messzi galaxisban..."

előzmény: tomside (#20)

2015-07-24 22:46:52 tomside (1) #20

Ha jézusos, akkor az nem előzmény, ellenben utózmány. Újszövetségi napkard.

előzmény: Ugor (#19)

2015-07-24 22:35:24 Ugor (1) #19

Ez lehetett a Jedi fénykard történelmi előzménye.

előzmény: tomside (#18)

2015-07-24 22:31:42 tomside (1) #18

Forget the lightsaber! Napkard.
Elmondom még egyszer. Napkard.

2015-07-24 11:51:58 tomside (1) #17

Utánanézek majd. Most telefonról varázsolok, így nem olyan.

előzmény: ryood (#15)

2015-07-24 11:51:05 tomside (1) #16

Ennyi jár! ;)

előzmény: ChrisAdam (#14)

2015-07-24 11:46:46 ryood (1) #15

az m1-en is lement Vallási műsor megvan?
nekem ez is nagy kedvenc :)
nem kéne erőltetni amúgy a hittérítés és a művészet "összehozását"..

előzmény: tomside (#13)

2015-07-24 11:37:01 ChrisAdam (1) #14

Te utolsó troll. :D :D :D :D :D :D

előzmény: tomside (#13)

2015-07-24 11:35:38 tomside (1) #13

Idáig bírtam röhögés nélkül. :DDDDD

előzmény: Ugor (#12)

2015-07-24 11:34:38 Ugor (1) #12

Te csináltad?

előzmény: tomside (#10)

2015-07-24 11:29:45 ChrisAdam (1) #11

a megváltatlan állapotban

Még a legutolsó hitetlen is megváltott. Csak nem fogadja el és nem tér meg. :)

Na, de egyébként szerintem is egy tök jó ötlet, csak az a baj, hogy a forma borzalmasan rossz.

előzmény: tomside (#10)

2015-07-24 11:14:17 tomside (1) #10

Az a baj veletek, hogy nem csuktákok be a szemeteket, és nem nyitottátok ki újra! Hogy a démonok befogták a füleiteket! Hát nem csoda, hogy a megváltatlan állapotban nem értitek meg a Tökéletes Műalkotást! Ez egy csodálatos ötöst érdemel!

2015-07-24 11:07:09 ryood (1) #9

ajánlom figyelmetekbe a Segítség című szuggesztív remekművet! parádésan "megírt" párbeszédek parádésan előadva, brilliáns vágás és plánozás, és akkor a színészi játékról, na meg a kicsit sem primitív ünezet kicsit sem didaktikus megjelenéséről nem is beszéltem..

2015-07-24 10:47:34 critixx (1) #8

A készítők weboldala szerint:

"AZ ELSŐ MAGYAR KERESZTÉNY FÜGGETLEN (INDIE) RÖVIDFILM!
A történet tele van szimbólumokkal, amit csak akkor érthetsz meg, ha elgondolkozol rajtuk. Isten szerelme van itt kiábrázolva, ami nem ad fel semmit, tűzön-vizen keresztül megy, hogy megszerezhessen téged is"

Ez pedig elsősorban tudatmódosító szerek hatása alatt való megtekintésre ajánlott: A menyasszony "tánca" 6 percen keresztül lassítva

2015-07-24 10:20:49 Ugor (1) #7

Szűzanyám, csatlakozom! Nem igaz, hogy nézhetetlen, ez elképesztően buta és kretén, de ilyen kategória nincs. Ezt a nyomorult és töketlen Jézust, akit ez a film ábrázol, nincs vallás, ami felkarolná. Talán valami Klerikális Giccsizmus.

2015-07-24 10:08:11 critixx (1) #6

Tényleg nem rossz bőr ez a Dunai Ágota. :-)

előzmény: Tenebra (#2)

2015-07-24 09:39:55 ryood (1) #5

:-)

előzmény: cucu (#4)

2015-07-24 08:18:32 cucu (1) #4

A film hivatalos oldala szerint: "A filmet újra fogjuk forgatni, ha lesznek anyagiak hozzá, és akkor a vacsorát is képbe hozzuk, ahol sok megválaszolatlannak látszó kérdés is a terítékre fog kerülni."

2015-07-23 23:44:20 ryood (1) #3

miért? kinek? miért? hogyan? miért? kinek?

2015-06-25 10:35:57 Tenebra (1) #2

Istentelen rossz film. :D Sőt filmnek nem is nevezném.

A kard és a csaj viszont kéne. :D

2015-06-25 10:13:57 ChrisAdam (1) #1

Maga az ötlet nem is rossz - Jézus meglátogat egy utcalányt, érdekes beszélgetésbe kezd vele... Csak nem így, nem ilyen szöveggel, nem ilyen kivitelezéssel. Mert ez így fertelmesen borzalmas. :D