Knock Knock (2015) ☆ 👁

Kopp-kopp

(Eli Roth)

amerikai-chilei-izraeli dráma, horror, thriller

2,8
★★★☆☆
210 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2021-06-06 19:30:08 The Cortez (3) #61

A legtöbb európai film ilyen. Igaz nem mindegyik jó.

előzmény: kekmedve20 (#60)

2021-06-06 14:36:26 kekmedve20 (2) #60

Én örülnék neki, ha tudnál mondani olyan műfaji filmeket, amik kb. 2010 utániak, jók, és nincs bennük általam kifogásolt dolog.

előzmény: The Cortez (#58)

2021-06-06 13:59:02 The Cortez (3) #59

Ha szimbolikusan nézed, akkor működik a történet.

előzmény: SoZi (#57)

2021-06-06 13:58:20 The Cortez (3) #58

Ezt a kritikát a másik oldalalon is láttam. Nézz többféle filmet, és akkor rájössz, hogy rengetegben nincsenek meg az általad felsorolt dolgok.

előzmény: kekmedve20 (#56)

2021-06-03 23:25:14 SoZi (2) #57

Igen, értem ezt is. De a szimbolika meg a metaforáknak is működniük kell történet szinten, különben nem áll össze az üzenet, félremegy az egész. Erre írtam, hogy a cselekményen még gondolkodni kellett volna.

előzmény: The Cortez (#55)

2021-06-03 16:53:48 kekmedve20 (2) #56

A film szerintem thriller, nem horror. Az első fele tetszett: örültem, hogy végre van egy film, amiben nincsenek szuperhősök, számítógépes effektek, rángatózó kézikamera, műanyag látvány, viszont szépen ki van bontva a sztori, be van mutatva a főszereplő, fel van építve a feszültség. A két kísértő lány megérkezése után a levegő egyre forróbbá válik, és ez a fürdőszobai jelenetben csúcsosodik ki. A film második felét viszont szépen elcseszték: tele van logikátlanságokkal, bénázással, a befejezés pedig teljes hülyeség, még akkor is, ha szándékosan az.

Szerintem arra akart rámutatni a rendező, hogy a nők sem feltétlenül szentek, és könnyen tönkretehetik a férfiak életét. Ez a cél sikerült is volna, ha megmarad a thriller kereténél, és így boncolgatja a problémát, de sajnos nem így tett. Kár érte.

2021-04-21 03:25:15 The Cortez (3) #55

Időközben fény derült egy szimbolikus értelmezésre is, ami valamennyire megmagyarázza ezeket a forgatókönyvi hibákat.

előzmény: SoZi (#54)

2021-04-21 02:45:35 SoZi (2) #54

Ezt a fasságot.
Mit is ért el tulajdonképpen a két lány? Azt, hogy rövid úton sittre kerülnek,mert annyi bizonyítékot hagytak maguk után hogy Keanunak még csak hazudnia sem kell, ha nem akar. Nem mellesleg megöltek egy embert, a nemi erőszakot pedig feltöltötték a Facebookra. Ez a két tény semmilyen szinten nem vitatható. És akkor még ott a többi nyom. Ezek után senki sem fog kételkedni, ha meglátják a helyszínt, meg Keanu állapotát és ahogy otthagyták.

Rendkívül ostoba íróra vall ez az egész, és a nézőből sem néz ki többet. Sosem dühített fel ennyire, hogy hülyének néznek. Értem, hogy mit akart a film, eléggé szájbarágta, de ezen még gondolkodni kellett volna cselekmény szinten.

A Pixiest meg betenni a film végére egy Fight Club után, hát... elég otromba.

2018-08-11 13:36:57 GothMan (3) #53

Nem ártott volna, ha megtudjuk, hogy mi is volt a csajok motivációja. Bosszúhadjárat korábbi sérelmek miatt? Most léptek meg a pszichiátriáról? Sorozatgyilkosok konkrét célpontokkal? Két hülye picsa a gettóból? Így csak provokál, összeugraszt, gyűlöletet szít. Az alternatív befejezés jópofa, de feministáknak és "nem-szexistáknak" azért nem ajánlott. Összegzésül, ahogy mondani szokás: legalább a csajok jók voltak.
5/10

2018-05-19 21:08:07 MicaHiro (1) #52

Döbbenetesen színvonaltalan szemét, egyszerűen nem tudtam eldönteni melyik fél győzelméért szurkoljak, oly mértékben gyenge és idegesítő volt az összes karakter.

Kicsit utána olvastam mégis mi volt a rendező szándéka ezzel, egy interjú alapján az jött le, hogy kérdéseket akart felvetni és provokálni akarta a közönségét. Szerintem ez lehet egy értelmes és előremutató alkotói hozzáállás, de csak akkor, ha tudja mit akar üzenni. Sajnos erről szerintem itt szó sincs, teljesen ellentmondásos katyvasz az egész, a provokatívnak szánt elemek teljesen megalapozatlanul (sőt talán önellentmondásosan) lógnak a levegőben.

2017-06-28 10:07:14 hellcat (4) #51

Szatírába hajló társadalomkritika.

Az alternatív befejezést ne hagyjátok ki: https://www.youtube.com/watch?v=p3Um7u5Ijkw

2016-11-23 13:33:00 Calavera (?) #50

jaj Eli, Eli, nagyon gyenge próbálkozás, főleg egy Hostel és egy Stolz der Nation után, nembeszélve, hogy rémes feldolgozása a Funny Games-nek!
Megnéztem, elment a lányok ugyahogy jók benne, de ha egy olyan bamba férjet akartak, aki nem bír el két lánnyal, és hasraesik egy akármiben és hagyja magát, akkor nem pont Keanu Reeves kellett volna, mert mondjuk ő egy kicsit tökösebb ennél a bamba bénánál.

2016-10-22 16:09:11 The Cortez (3) #49

Ez egy thriller. A 43. komment érdekes, nem is tudtam, hogy erre is utalhat a Knock Knock, de kétlem, hogy Roth ennyire fifikás író/rendező lenne.

előzmény: guybrush (#47)

2016-10-22 11:58:09 goromba (2) #48

Továbbra is tartom a véleményem, azzal a kiegészítéssel,hogy nem vagyok szentlelkű. Mások sem, ahogy a valóságban sem.

előzmény: guybrush (#47)

2016-10-22 11:33:04 guybrush (4) #47

Miért emelné a támadókkal egy szintre? Ez egy horrorfilm! Ebben a műfajban gyakran akkor is megszívják az emberek, ha olyan szent lelkek, mint te. :) Mint ahogy a valóságban is.

előzmény: goromba (#46)

2016-10-22 10:40:15 goromba (2) #46

Nyilvánvaló szociopátiám ellenére erre én is rájöttem, azonban végignézve a filmet, magának az alkotásnak, ezáltal a filmnek, rendezőnek is az az ítélete, hogy egy hibás döntés miatt úszott minden-ezáltal kb. egy szintre emeli az "áldozatot" az elkövetőkkel.
Lehet, hogy egyszerűsítem, de eddig a döntésig egy normális ember, az én értékrendemben nem jut el.
Nálam több fokozata létezik ennek a kapcsolat-stuff-nak, kezdjük úgy, hogy első pont(de persze messze nem ez az első, csak a történet fordulópontját tekintve ugrottam párat):
1. Tisztelet:már ezen a ponton nem történt meg a keféléscúnami-csak szólok!!!
2. Szeretet:több fedeles a dolog, nyilván itt bár benne vannak a gyerekek, de maradjunk csak az asszonynál----lehetetlen, hogy megtörténik a hiba
3. Szerelem:ezen a szinten teljességgel lehetetlen idegen által bármiféle szemmel/pinávalverés --valószínűleg itt mindenki eldobja az olvasószemüveget, de van ilyen,20 év után is-perverz, mi?!- no, eddig nem biztos, hogy eljutott Neo karaktere, ezt beismerem-de ugye, mit is ábrázolt a rendező?
Ha ezen pontok egyikénél sem tartotok, hagyjátok a p.csába az egészet.

előzmény: guybrush (#45)

2016-10-22 10:19:31 guybrush (4) #45

Ezt a végkövetkeztetést pedig nem a rendezőtől, hanem két végletekben gondolkodó pszichopata csaj szájából kapjuk meg, úgyhogy nem árt a helyén kezelni.

előzmény: goromba (#42)

2016-10-22 10:04:15 goromba (2) #44

Nálam ez akkor működne, ha nem mondanák ki a lányok a nagy tanulságot a végén, ami totál baromság.
Vagy, ha kapna egy normál felvezetést a bűnbeesés.
Akkor működne nálam is, ahogy mondod.
Így viszont azt mondom, én, mint családját szerető ember(és csak merem gyanítani, de sokan vagyunk ezzel így,de nálam egy ilyen szituációban első körben a két hülye picsa az ajtó előtt azonnal repül, ha megesik rajtam a szívük, bejutnak telefonálni, de hozzányúlnak a cuccaimhoz, biztos repülnek, ha nagyonnagyonnagyon jó kedvemben találnak, és ezen is átlépünk, de miután ribancoskodni kezdenek(de nagyon), akkor ott tuti, hogy repülnek-----véleményem alapján, legalábbis az én környezetemben a családos emberek így működnek
Ha nem ez az átlag, ráb...tunk.
Ez a véleményem.

előzmény: ifj. Ó. Posszum (#43)

2016-10-22 09:54:08 ifj. Ó. Posszum (5) #43

Amikor ennyire sok az ellentmondás, sőt, maga a helyzet blőden irreális, akkor nekem gyanús szokott lenni, hogy másról van szó, mint egy átlag szituációs horror. Már a cím is utalhat erre: Knock Knock. A horrorsztorik nagy részében ezzel a mondókatöredékkel a gonoszt szokást jelölni. Ha a két lányt, mint kísértőt fogjuk fel, az apuka karaktere pedig a tiszta ember, akit megkísért "a gonosz", akkor máris zöld utat kaphat az irreális cselekmény. Keanu Reeves egy próbatétel előtt áll, elbukik és ezért jó nagy büntit kap. A lányok is már annyira elvetemültek és a valóságtól elrugaszkodottan kegyetlenek, hogy tényleg gyanússá válik, hogy allegorikus szerepük van. Úgyhogy ebben az olvasatban nálam ez egy elég erős, groteszk társadalmi szatíra.

előzmény: goromba (#42)

2016-10-22 08:07:33 goromba (2) #42

Sok kérdés megfogalmazódott bennem a film kapcsán.
pl. van egy házaspár, akik szeretik egymást, nem tudnak kefélni egy hónapig, úgy, hogy van két gyerekük, akik kb. azért már iskoláskorúak, a szülők meg látszólag otthon dolgoznak, akkor ez hogy nem sikerült?
Aztán van egy ember, aki szereti a családját, majd amikor bekopogtat két, rögtön ránézésre is 50-100 dolláros ribanc, egy órán belül levarrja őket(elvileg értelmes ember, aki végig tudna gondolni teljesen egyértelmű dolgokat)?
Mindezt úgy, hogy a uber-re várakozás alatt bőven kiderül, hogy két fékeveszett kis idétlen luvnyáról van szó-szóval az sem reális, mikor maga is meglepődik, hogy ezek itt bizony most meg lesznek csinálva.

És akkor itt vagyok én, a néző, akinél van asszony, nagyon régóta, van gyerek nagyon régóta, és azt gondolom, a lányoknak max. a küszöbig lett volna esélye.És van egy csomó rokonom, ismerősöm, akiről szintén tudom ezt. Erre meg azt kapjuk végkövetkeztetésként, hogyhát mindenkinél így működik
Nos, erre mondom én, hogy lófaszt!

2016-10-03 23:41:13 guybrush (4) #41

Én nem láttam benne megfejtést, max olyan feltételezéseket, melyeknek nem leltem alapját a filmben. Nekem úgy tűnik a rendező sem. :)

előzmény: The Cortez (#40)

2016-10-03 22:45:39 The Cortez (3) #40

Akkor nem olvastad végig mindet. A megfejtés a 34. kommentben található!

előzmény: dézi (#38)

2016-10-03 22:44:31 The Cortez (3) #39

Mindjárt javítottál! Keanu egyetlen megbocsájthatatlan bűne az volt, amikor a film elején pojácáskodott a gyerekekkel. Más nem ugrik be. A félrekúrásba meg belekergették. Persze kivághatta volna őket, de erre részletesebben kitér a 34.komment.

előzmény: guybrush (#37)

2016-10-03 21:18:39 dézi (5) #38

nem éppen, az volt eddig ebben a fórumban az üdítő kivétel.

előzmény: The Cortez (#36)

2016-10-03 21:03:52 guybrush (4) #37

Elismerem, a hatás kedvéért kissé sarkítottam, amikor azt írtam, hogy jogosnak érződik Keanu karakterének a büntetése. De ő sem volt éppen egy ma született bárány, azt se felejtsük el! Ettől függetlenül én végig neki drukkoltam, ráadásul még azonosulni is tudtam vele. Nos, akkor ennyit a férfigyűlöletemről :)

előzmény: The Cortez (#36)

2016-10-03 20:25:16 The Cortez (3) #36

A 29. kommentben be is mutatkozott egy.

előzmény: dézi (#35)

2016-09-27 20:04:17 dézi (5) #35

"Előfordulhat, hogy Eli Roth egy áruló" :D :D jó kis teszt ez a film, kiszűri a szexista nézőket, már csak ezért is érdemes volt megcsinálni. :) kíváncsi vagyok az eredeti Death Game-re is, most látom, hogy olyan is van.

2016-09-27 16:15:13 Danesz99 (3) #34

Több kérdés is felmerült bennem a film közben:
1. Ha esetleg Reeves kikosarazza és kidobja őket a házból, akkor szépen szó nélkül elballagnak, mint két jól nevelt iskolás lány? Kötve hiszem. Legalábbis ha a realitások talaján maradunk, akkor valószínű még kegyetlenebb bosszút állnak. Tehát Reeves abban a pillanatban hogy ajtót nyitott, vesztett.
2. Az smafu hogy időközben megöltek egy embert? (Merthogy minden kétséget kizáróan Louis-t ők ölték meg.) Persze ez biztos belefér a gyermeteg, lelketlen, értelmetlen bosszúhadjáratukba, már csak azért is, mert a megbánás legapróbb jelét sem mutatták, sőt jól szórakoztak rajta. Nálam speciel ott szakadt el a cérna, amikor törtek-zúztak és tönkretettek mindent. Ez nálam egy rémálommal ér fel. És hogy mi volt a motivációja ennek a két finom lelkű leánynak? Passz. Rossz gyerekkor? Nem. Az elnyomott és megalázott nőkért tették volna? Még a feltevés is nevetséges. Itt egész egyszerűen két elkényeztetett libát látunk, akik a világon mindent megkapnak/megkaptak az élettől, még soha nem estek pofára és éppen ezért nekik mindent szabad. És az hogy kisebb kutatást tartottak a környéken hogy a lebukás veszélye a lehető legkisebb legyen, meg egyértelműen azt mutatja, hogy ők itt mindenképpen kicsinálják szegény Keanu-t. Az meg hogy a világon mindent, de mindent bedobtak a cél érdekében, hát… nem tudom ki az aki ellent tudna állni. Pedig ez tényleg egy hepi család mint ahogy azt az elején láthatjuk. Tudom hogy banális példa, de ez olyan mintha tőlem kérne egy kis aprópénzt egy koldus kislány akit mondjuk természetesen meg is sajnálok és amikor adok neki, cserébe szemen szúr.
Tulajdonképpen nem a filmre haragszom, ezért is dobtam rá egy hármast, hanem azért mert totál felba**ott agyilag. De ez már legyen az én gondom. Két érzés kavargott bennem a film alatt a lányokat illetően: hogy most a lelket is kikefélném belőlük vagy szétverném a fejüket egy téglával? De azt hiszem ebben a sorrendben.

2016-09-24 11:09:14 The Cortez (3) #33

Ettől tartok én is, de azt is el tudom képzelni, hogy a film szándékosan kétértelmű, mert ha egyértelműen olyan lenne, mint amilyennek leírtam, akkor lehet meg sem jelenhetett volna.

előzmény: Mizi (#32)

2016-09-24 09:17:50 Mizi (3) #32

Szerintem Eli Roth egészen mást akart "mondani" a filmmel, de nekem is ez a megközelítés a szimpatikusabb.

előzmény: The Cortez (#30)

2016-09-24 09:15:55 Mizi (3) #31

.

2016-09-24 02:04:55 The Cortez (3) #30

Eli Roth bemutatja nekünk, hogy milyen az, amikor házhoz jön az Ingyen Pizza, és hogy hogyan teszik tönkre a ku*ák a férfiak és – ha van – családjuk életét unalomból, érdekből, szórakozásból stb. A valóság szerencsére ritkán olyan durva mint a filmben, de a lényeg így is benne van: „Ingyen Pizza”, manipulálás, megrögzött hazudozás, fenyegetőzés, követelőzés, rágalmazás. És az a szomorú, hogy a társadalom ostobábbik fele ezeknek a bűnözőknek hisz. Persze többféleképpen lehet értelmezni a sztorit. Előfordulhat, hogy Eli Roth egy áruló, és Ő is a „Minden férfi szemét” című hazugságot akarta Nekünk felvázolni. Remélem inkább az első verzió!

A nyitójelenet egész jól sikerült a kamerakezelésnek köszönhetően. Nem sokkal később feltűnik Reeves, és szánalmas bohóckodásba kezd a gyerekekkel együtt, majd megjelenik a 2 k*va és egy színvonalas erotikus pár perc veszi kezdetét. A film csak ezután csap át tipikus házfoglalós thrillerbe.
A színészi játék kritikán aluli. Reeves hihetetlenül gyengén alakít. Egyetlen ütős jelenete, amikor elszakad nála a cérna, és óbégatva küldi el a 2 csajt az anyjukba (abban a monológban mindent elmond az összes mai pszichopata nőről). Vártam, hogy jobban elguruljon a gyógyszere és levadássza őket, de a revans az sajnos elmaradt. Bezzeg a Köpök a sírodra filmekben (és a hasonlókban) lehetett, pedig ha úgy vesszük itt is nemi erőszak történt (ráadásul kétszer).
A finálé az Eden Lake-hez hasonló, mert itt is sokáig a nézőben marad a feszültség. Mondjuk, ha pszichopata akkor nem, mivel happy end-ként fogja fel a befejezést.
Jól indult, de a közepétől hiteltelenné és logikátlanná vált. Az utolsó képsorok viszont durván nyomasztóak.

2016-08-15 10:12:59 guybrush (4) #29

A Knock Knocktól valóban nem kell magvas mondanivalót várni, de meglepően sok nemi és párkapcsolati kérdést felvet: Egy nő megerőszakolhat-e egy férfit? Vagy csak fordítva létezhet ilyen? Mi minősülhet egyáltalán nemi erőszaknak? A házasságtörés mekkora bűn? Minden férfi disznó, és csak egyet akar mind? Valójában mind állatok vagyunk, és nem kéne monogámnak lennünk, mert az ellentmond a természetnek?

Nekem az is tetszett benne, hogy a két nő a vonzerejét nem azért használja, mert rajonganak Reevesért, hanem, hogy bebizonyítsák miként gondolkodik a legtöbb férfi. A bosszújuk az elnyomott nőkért, az áldozatokért szólal fel, nem személyes okai vannak.

Keanu pedig bár nem követett el semmilyen bűncselekményt, mégis jogosnak érzed azt, amit kap. Tárgyiasítja a két csajt. A végén konkrétan az ingyen pizzához hasonlítja őket. Mint ahogy az unalmas feleségét is megcsalja. De nem ezt tennénk mi is az ő helyében?

Szerintem az Elemi ösztön óta nem volt ilyen provokatív, műfaji kliséket kiforgató erotikus thriller. Persze vannak ellentmondásai, és butaságai is dögivel, viszont szatíraként, fekete komédiaként kiválóan működik.

2016-05-19 18:50:23 Leo_Stotch (3) #28

Végig 4 és 2 között imbolygott. Az eleje jó, aztán kezdett komolytalan lenni, ugyanakkor a hangulat kitartott.
A mélypont
mikor megjön Luis. Ott az a bénázás majdnem kinyírta a mozit.

Igazából ha még bevállalósabb, betegebb, elborultabb, akkor ez egy jó film is lehetett volna. Tetszett az "újkori" tecnika, áldása, átka, meg igazából a három főszereplő is.
Keanu lehet jó, gyenge, olyan mint Cage, nem tudok rá haragudni.

2016-03-26 15:28:33 Bong (?) #27

Alátámasztom, hogy a Where is my Mind egyenlő a Harcosok klubjával. Miért? Mert csak, és kész! :D Annak a filmnek a végéhez jobb zenét lehetetlen lett volna találni, és ha Eli Roth beszúrja az egyik tucathorrorjába, szerintem egy csomó ember Fincher kultfilmjére fog asszociálni. Az meg nem biztos, hogy előnyös egy tucathorrornál - mondjuk még nem is láttam, szóval lehet nem is tucathorror, de akkor is. :D

Egyébként nekem a Taxinál is mindig beugrik a Ponyvaregény.

előzmény: BonnyJohnny (#26)

2016-03-26 14:46:10 BonnyJohnny (3) #26

Á, értem. Szóval csak bizonyos filmek zenéinél érzed ezt, és ez pont betalált. :)

előzmény: mokiszin (#25)

2016-03-26 14:34:06 mokiszin (2) #25

csak értelmetlen lenne sorolni, mert ez egyéni, személyes dolog, hogy melyik film az, amelynek a zenéjével nem "viccelünk"

előzmény: BonnyJohnny (#24)

2016-03-26 13:11:54 BonnyJohnny (3) #24

A Taxinál még senki nem hozta fel, hogy ugyanazzal a zenével kezdődik, mint a Pulp Fiction. :) De hosszan lehetne sorolni.

előzmény: mokiszin (#23)

2016-03-26 11:47:24 mokiszin (2) #23

nem a licence-ről van szó, hanem a film által a zenéhez tartozó élményekről, tartalomról, érzésekről (természetesen ez személyes). erre értettem, hogy sznob vagyok... :)
egy kultfilm végéről kiszedni egy zenét, és egy másik film végére pakolni, akkor lenne rendben, ha homage-ról lenne szó. de ennek a filmnek az esetében ilyen nem fedezhető fel. szerintem.

előzmény: BonnyJohnny (#22)

2016-03-26 09:33:13 BonnyJohnny (3) #22

Én nem is ismertem fel. :P
De egyébként amit írsz, nem igaz. Egy licenselt zene nem tartozik egyik filmhez sem. Pont ez lenne a lényege. :D

előzmény: mokiszin (#21)

2016-03-26 09:23:02 mokiszin (2) #21

KR-t én nagyon szeretem... de ez mégis mekkora baklövés?! hatalmas!
és igen, tudom magamról, hogy erősen sznob vagyok, de ezzel a zenével többet nem lehet filmet befejezni!! ez a harcosok klubjához tartozik! annyira húztam fel magam rajta, mint mikor egy cápákról szóló dokufilmben a rekviem egy álomért zenéjét használták! nem lehet!!

2016-02-07 13:44:37 Jason13 (4) #20

Eli Roth nekem ezzel a filmjével sem okozott csalódást.
A rendező nagy rajongója az olasz direktor, Ruggero Deodato munkásságának, ez pedig meg is látszik pályája alakulásán. 2013-s kannibál-mozija, a The Green Inferno után egy házfoglalós thrillert készített és ez nem lehet véletlen, mivel a talján filmes is a Cannibal Holocaust után szállította le a Ház a park szélén-című alkotását.
Na, de ez csak egy kis érdekesség. A Kopp-kopp szerintem egy teljesen vállalható, sőt, kifejezetten szórakoztató zaklatós thriller, ami ugyan felvonultatja a műfaj betegségeit (logikátlanságok és életidegen helyzetek), de engem elkapott a hangulata.
Maga a téma is érdekes volt számomra, hiszen melyik férfi tudott volna ellenállni a két nő csábításának? Igaz, Roth közel sem boncolgatja mélyen a feldobott kérdéseket, azonban a film számomra még így is működött. Ugyan sokak kifogásolták a színészi játékokat, nekem azzal sem volt bajom. A két zaklató csaj kellően őrült volt és Reeves is remekül helyt állt az egyre kétségbeesett férfi szerepében.
Nekem még a befejezés is tetszett, ott a rendező elborult humora is megcsillant.
Tény, hogy nem egy tökéletes mestermű ez, de én jól elvoltam vele. Talán lehetett volna egy kissé véresebb és a két csaj is mutathatott volna többet magából, de engem még ebben a formájában is lekötött a film.
Igazából akik szeretik Roth elborult stílusát (rajtam kívül lehet nincs ilyen ember:)), azok tehetnek egy próbát ezzel a darabbal is.

2016-01-24 13:38:31 kovi1970 (1) #19

Nemtom mikor hagytam abba, nem tudott lekötni.
A szerepe szerint 2 gyagyás csaj szívatja Reevst. Eh (legyint)!

2016-01-18 11:43:13 o0o (1) #18

Na jó, elismerem, tényleg lehetséges, hogy egy filmen belül nagy színvonal-ingadozás legyen. Itt van például ez. A szöszi bimbója 5-ös, a film többi része 1-es. Ez 1,04-es átlag, tehát 1-es.
VISZONT!
Ha a végén Keanu fejét
széttrancsírozták volna egy fűnyíróval
esküszöm megadtam volna rá a kettest! Ekkora magas labdát kihagyni...

2016-01-05 23:47:56 VVega (2) #17

Vannak jobb pillanatai, talán még jelenetsorai is, de összességében elég gyenge film. Keanu Reeves viszont nagyon-nagyon gyenge. Hatalmas miscast szerintem, játékával többször is teljesen kizökkenti az épülő feszültséget vagy drámát.

2015-11-30 16:49:55 Kogaledo (3) #16

Számomra meg éppen Haneke Furcsa játéka mellett tűnt ez egy elég sablonos és didaktikus filmnek. Mert míg Haneke esetében épp az erőszak értelmetlensége és az áldozatok tehetetlen sodródása az, ami zseniálisan és nagyon finoman van ábrázolva, itt aztán semmit nem bíztak a nézőre: pl. a magányos autó a parkolóban, az összefirkált családi fotók, a csajok által kimondott erkölcsi tanulság stb stb mind olyan direkt, hogy szinte már giccses. K.R. sem volt valami fényes, igazából, ami a film mellett szól, hogy van benne némi izgalom, meg váratlanság, számomra mégiscsak egy közepes színvonalú popcorn mozi volt, bár látszott, ennél azért jóval több akart lenni.

2015-11-03 20:55:30 Mikkey (4) #15

akinek tetszett, az próbálkozzon be a Perfect Host c filmmel, kb egy kategóriára teszem.
tetszett, finom Roth kézimunka, családépítő tréningeken vetíteném :)

2015-10-22 08:15:25 ifj. Ó. Posszum (5) #14

Hát ez tök rendben volt, az eddig látottakból a legjobb Eli. Miniminimális trancsír, beteg, gonosz, groteszk humor. Szegény Keanu viszont elég leharcolt és elég trash, jópofáskodó apuci helyett inkább egy szanatórium vegetáló páciensére hasonlít az a karakter, de mindent kárpótol a két csaj. Zseniálisak, komolyan, főleg Ana de Armas.
Szép továbbgondolása Haneke Furcsa játékának.

2015-10-15 21:12:46 dézi (5) #13

hát kinek mi az Eli minőség. nekem elég izgalmas rendező, egészen jó és bátor társadalomkritikus horrorokat csinál, mer szembemenni az elvárásokkal, ezek nálam abszolút szimpatikussá tették eddig, ezzel a filmmel meg pláne. kíváncsian várom a további filmjeit is, na meg a Green Infernot, azt még nem láttam.

előzmény: BonnyJohnny (#12)

2015-10-14 09:12:15 BonnyJohnny (3) #12

Eli Roth és a komplex kérdések? Erről lemaradtam... Abban viszont egyetértek, hogy ez a szokásos Eli minőség... csak nálam ez gyenge hármast jelent.

előzmény: dézi (#11)

2015-10-11 21:27:44 dézi (5) #11

bírom Elit, meg hogy ilyen provokatív filmeket csinál, még ha a feminizmusával kapcsolatban van is némi kifogásom - bár ez inkább a várható fogadtatásra vonatkozik, nem is annyira a filmre. elég komplex kérdéseket feszeget, csak sajnos a közönség nagy része szerintem nem fogja érteni (ismét).

2015-10-10 09:50:29 BonnyJohnny (3) #10

Áááá...
Az zavart meg, hogy az immortal két m-el van, és hirtelen felindulásból ezt is két l-el írtam. :D És mivel a szó így írva is értelmes volt.. valahogy nem tűnt fel. :P

előzmény: ChrisAdam (#9)

2015-10-10 09:48:19 ChrisAdam (?) #9

Nem lehet hallani? :o

;)

előzmény: BonnyJohnny (#8)

2015-10-10 09:08:48 BonnyJohnny (3) #8

Na igen, de azért, mert Keanu Reeves hallhatatlan. :D

előzmény: Mizi (#7)

2015-10-10 01:34:39 Mizi (3) #7

Annyira azért ne. :) A filmben egy 43 éves fickót játszik, de a csajok el sem akarják hinni, hogy ilyen öreg, miközben a való életben pedig már 51 múlt a színész.

előzmény: ChrisAdam (#6)

2015-10-09 21:16:48 ChrisAdam (?) #6

szegény Keanu Reeves tökre sajnálom. :(

2015-10-09 19:58:58 Mizi (3) #5

Keanu, a boldog családapa először egy jófajta pornóban találja magát, majd elszabadul a káosz...
Végül is a műfajában ez nem egy rossz film, kellően feszes, jut bőven az izgalomból. Csak az zavart, hogy ha a főhős nem lett volna ennyire balfék, akkor vagy 20-szor kicsinálhatta volna az ellent a játékidő során. De ez a zsáner egyik eleme, így inkább nem is rovom fel.
A vége is rendben volt, nem olyan, mint amilyenre számítanánk.

2015-10-09 19:44:22 Ubul (2) #4

na, akkor legalább a vasalást feldobja :D

előzmény: ChYga (#3)

2015-10-09 17:21:46 ChYga (3) #3

KR volt elég gyér (pedig amúgy nem szokott vele bajom lenni). de nyilván a film sem túl emlékezetes, azért egynek megteszi vasalás mellé. :D

előzmény: Killjoy (#2)

2015-10-09 15:39:44 Killjoy (2) #2

A film vagy KR a rossz? Mondjuk Eli Roth-tól amúgy sem várok sokat, de Keanu Reevesben még bíztam...

előzmény: ChYga (#1)

2015-10-09 15:35:12 ChYga (3) #1

Keanu Reeves régen volt ilyen rossz filmben, de ennek ellenére is totál nézhető.