Couch surf (2014) ☆ 👁

(Dyga Zsombor)

magyar vígjáték

2,8
★★★☆☆
52 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2021-01-31 14:56:49 dittike (5) #13

Fura és ironikus történetek következnek egymás után, s a kanapé is mindig másmilyen.

2020-09-04 13:04:52 sptt (2) #12

Egy novellagyűjtemény, filmbe kötve. Sajnos komolyabb koncepciót, mondanivalót nem találtam, egy-két jópofa jelenet, de az égvilágon semmi értelme nem volt végignézni ezt a másfél órát. Valószínűleg a Beugróban érdekesebb jeleneteket találnának ki ugyanezek a színészek, ha nem kapnak semmi instrukciót. 4/10

2020-08-02 21:14:01 bambula (3) #11

Eléggé. :)))))

előzmény: metal_face (#10)

2020-08-02 21:13:09 metal_face (?) #10

:DDDDD ezt vastagon benézték

előzmény: bambula (#9)

2020-08-02 21:11:32 bambula (3) #9

Nagyon tetszik a film rövid tartalom leírása az imdb-n.Csak valahogy egy másik film jut eszembe róla. :)

2014-03-10 22:07:37 zéel (3) #8

Nem mondom, hogy Dyga Zsombor nem csinált már jobb filmet is. De, hogy erre a filmre alig volt néző, miközben a Megdönteni...már hamarosan megdönti a 100ezres nézőszámot is!? [link]

2014-03-08 16:33:15 Daemiaen (3) #7

Végig nem éreztem a koncepciót, kicsit úgy tűnt, hogy Dygáéknak erre volt pénzük, hát, ilyet csináltak. Vannak jó szkeccsek, akadnak fölöslegesek, de a végeredményből akkor sem látszik, hogy mi is volt a jóval többre hivatott rendező célja.

2014-02-27 12:16:23 critixx (3) #6

Annak a résznek az értelme (ezért is írják ki a konkrét dátumot az elején), hogy aznap este halt meg Párizsban Jim Morrison. Egyébként szerintem is elég gyenge az epizód.

A Rengetegre tényleg hajaz a film, és igaz, ott sokkal jobban megoldották ugyanezt.

előzmény: Tenebra (#5)

2014-02-27 12:03:16 Tenebra (3) #5

Leginkább szerintem a párizsi rész lóg ki a sorból. Tök értelmetlen, nem is Magyrországon játszódik, nem is a jelenben, és végülis semmi nem történik benne, csak az, hogy a nő szidja Jim Morrisont... :D

Egyébként nem mentség az szerintem, hogy 2011-ben, a mélyponton készült. Számos kiváló film van, ami csak beszéddel fenn tudja tartani az érdeklődést. Például Filegauf nagyon hasonszőrű filmje, a Rengeteg ilyen. Mert ott érdekesek a szituációk, az egyéni élettörténetek. (EGyébként nagyon úgy éreztem végig, hogy ez annak a "lightos" változata akar lenni.)

2014-02-27 11:32:00 critixx (3) #4

Van ebben igazság, a szereplők tényleg iszonyú sokat és feleslegesen beszélnek. Az egy más dolog, hogy ennek a szűkös anyagi keret az oka (a film még 2011-ben, a "vákuum évében" forgott), mely miatt a párbeszéden kívül nem igazán lehetett mással kitölteni a játékidőt.

Az én fő problémám az volt, hogy számos epizódnál úgy éreztem, mintha nem lenne eleje meg vége, meg úgy nagyjából semmiről sem szólna. Van egy ötperces szituáció és kész, de az író nem tudott mit kezdeni vele, a néző pedig csak értetlenkedik, hogy akkor most ez mi is akart lenni? (A válasz: leginkább semmi.)

előzmény: wurlitzer (#3)

2014-02-27 09:39:48 wurlitzer (?) #3

Érdekes, én pont azt éreztem, hogy szinte az összes epizód el van nyújtva. Már mindent tudunk, de ezek a szereplők csak beszélnek, beszélnek. Méghozzá észveszejtően életszerűtlenül. A pszichológusos aránylag jó volt, az epizódok többsége azonban egyszerűen kínos volt. Nagyon szomorú voltam a vetítés után.

előzmény: critixx (#2)

2014-02-26 12:51:51 critixx (3) #2

A "pacás" rész is jó volt, sőt, szerintem az volt a film csúcspontja. A többivel egyetértek. 2-3 kiemelkedő epizód, 2-3 pocsék és egy rakás középszerű, teljesen érdektelen. Én még annyit tennék hozzá, hogy az efféle szkeccsfilmeknél az is probléma, mikor az egyes jelenetek kb. 5 perces terjedelme sokszor nem elég arra, hogy kibontsák a teljes bennük lévő potenciált, meg a sztorit sem. Itt is ez történt.

előzmény: Tenebra (#1)

2014-02-25 21:44:15 Tenebra (3) #1

Hát ez a film nem nyűgözött le. Alapvető probléma, bár nagyon merész ötlet, hogy nincs egy összefüggő történet, tulajdonképpen epizódfüzér az egész. A kanapé és persze a szituációk hasonlósága a kapcsolódási pont. Ráadásul arra vállalkoztak az alkotók, hogy még cselekmény se nagyon lesz, hanem helyzetkomikumok, verbális poénok alkotják majd a film gerincét. Hát, nem jött be. Ugyanis ahhoz nem elég 2-3 jó epizód, mind a 10-nek (legalábbis ennyinek éreztem) ütnie kellene. Ehelyett volt a Pokol, a Dramaturgia, meg a pszichológusos, és ennyi. Legalábbis számomra. A többség erőltetett vagy érdektelen. A párizsi volt a legsemmitmondóbb, a tiniszexelős drogozós gruppenes meg a leggyengébb. Még talán a stáblista alatti jelenet frappáns, vicces, mert weird. :D

Pedig tök jó ötlet volt ez a kanapézás. De a film nem ér többet egy gyenge 3-asnál. A hazai közönségfilm feltámadására (megszületésére!) meg még várok...