The Wolf of Wall Street (2013) ☆ 👁

A Wall Street farkasa

(Martin Scorsese)

amerikai dráma, életrajzi film, krimi, vígjáték

4,0
★★★★☆
1184 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

  • 1
  • 2
2021-05-13 17:33:56 timidbear30 (3) #139

A Casinóra emlékeztető film, csak itt gengszterek helyett brókerek állnak a sztori középpontjában. A legnagyobb bajom az, hogy a főszereplő életszemlélete nekem borzasztó antipatikus, ráadásul néhol mintha egyenesen reklámozni akarnák, ami még taszítóbbá teszi az egészet. Azért el tudtam nézegetni a filmet, de csak két jelenet maradt meg igazán: az egyik, amikor Jonah Hill a kereszteződésben adja át a táska pénzt, a másik meg, amikor DiCaprio és Jonah Hill begyógyszerezve küzdenek. Ha Scorsese merészebb lett volna, és a film végig ilyen elszállt, buggyant komédia tudott volna lenni, akkor tetszene, de sajnos nem így van.

Margot Robbie-t még kiemelném. Ez a nő jó nő és jó színésznő. Nagyon szurkolok neki, hogy kapjon hozzá méltó szerepeket, mert ő igazán filmsztárnak való. Például el tudnám képzelni noirokban, csak most Hollywoodban sajnos a műanyag látványfilmek dívnak. De hátha változik még a trend.

2021-04-10 09:58:36 ifj. Ó. Posszum (1) #138

Azt értettem, hogy szatírát látok, csak inkább tűnt erőlködésnek, mint túlzó fricskának.
Ami a legnagyobb bajom, hogy a filmnyelve nagyon átlagos, ami egy Scorsese filmnél roppantul zavar.
Egy óráig bírtam, de ízlések és farkasok.
Kap majd még egy esélyt.

2021-04-06 15:46:30 Ugor (5) #137

Igen, valahogy felülsz a hátára és megáll az idő. Tényleg...

előzmény: ChrisAdam (#136)

2021-04-06 15:42:37 ChrisAdam (5) #136

No, meg az, hogy ritkán reppen így el a három óra. :)

előzmény: Ugor (#135)

2021-04-06 14:59:30 Ugor (5) #135

Azon kevés filmek közé tartozik, amit hajlandó vagyok bizonyos időközönt újra és újra végignézni. És nyilván nem a már nagyon ismert történet miatt, hanem a kidolgozás részletessége, adagolása, zseniális karakterek, hangulat fokozása, jellemfejlődés, stb. miatt.

előzmény: Xuja (#134)

2021-04-06 14:32:32 Xuja (5) #134

Persze, hogy túl van tolva, ez az egész film egy hatalmas nagy szatíra, aminek a váza valóban egy sablonos felemelkedés - bukástörténet. Én megértem, hogy nem mindenkinek tetszik, de az, hogy egyedi, az szerintem nehezen megkérdőjelezhető.

előzmény: ifj. Ó. Posszum (#133)

2021-04-04 22:59:09 ifj. Ó. Posszum (1) #133

Először használom úgy az osztályzást, hogy szó szerint értelmezem a nézhetetlent. Nem bírtam végignézni, de bevarrom az egyest. Mert ez a film megérdemli. Scorsese sablon pufogtatás, túltolt ripacskodás, túltolt forgatókönyv és unalmas filmnyelv. Scorsesehez képest minősíthetetlen.

2021-03-03 19:17:43 Boxer (4) #132

Remek film, jó szórakozás.

2020-04-12 13:23:17 csabaga (3) #131

Századszor látott történet egy ember felemelkedéséről és bukásáról, csak most bróker a főszereplő. Kegyelemhármas.Még a Tőzsdecápák bemikrofonozása is ott van benne...

2019-08-24 20:26:43 saatonda (?) #130

ráadásul a nézők nem csekély hányada szerepel a zárójelenetben:)

előzmény: The Cortez (#129)

2019-08-24 19:59:11 The Cortez (5) #129

Scorsese lejárató kampánya a brókerek ellen. Mivel ez a Gengszter-trilógiájának 3. darabja, így ugyanazt a felemelkedés-bukás narratívát követi, mint a Casino meg a Nagymenők, és ez a film is úgy lett megcsinálva, hogy az eszesebbeknek átjöjjön a mondanivaló, de azért a prolik is jót röhöghessenek rajta.
Dicaprio kiválóan játssza a szociopata Jordan Belfortot, ráadásul sikerült elérnie, hogy szánalmasnak lássuk az eredeti figurát. A mozi jól bemutatja, hogy mit tehet az emberrel a könnyen szerzett siker + a sok lé, valamint azt is, hogy magas lóról lehet csak igazán nagyot esni. Ja meg hogy a nagypofájú egoistáknak is fájdalmas, ha visszanyal a fagyi!
A poénok és a vegyes stílusú zenék, 1000-el viszik előre ezt az őrült agymenést. Ezeknek, illetve a dinamikus rendezésnek köszönhetően, szinte pillanatok alatt eltelik a 3 órás játékidő. Ebben az az érdekes, hogy az egész alkotás olyan laza, egyben pörgős, mintha egy fiatal srác dirigálta volna, miközben egy 70 éves öregember ült a rendezői székben, aki ezzel meg is döntötte Tarantino azon elméletet, amely szerint a tehetséges, nagy hatású filmesek egy bizonyos kor felett kiégnek, aztán már csak szar munkákat adnak ki kezeik közül.
A sztori ugyan egy igaz történet eltúlzott, szórakoztató tálalása, de a hollywoodi trendekkel ellentétben, még sincs pozitív, követendő példaként beállítva!

2018-12-19 23:12:52 Ugor (5) #128

Ezt most kénytelen vagyok cáfolni: alapvetően hozzátesz Jordan életéhez, fordulópontot jelent. Abba a kis kurta szerepben kivetíti az egész jövőt, átad egy mintát, amit attól kezdve követ a főhős, az abba a világba vezető kulcsot, amit Jordan idáig nem igazán értett meg, vagy nem mert még megérteni.

előzmény: teebchee (#127)

2018-12-19 22:18:18 teebchee (?) #127

En azt nem ertem,hogy McConaughey alakitasat miert ajnarozza mindenki,amikor egy ropke otperces szereprol beszelunk,es semmit nem tesz hozza se a film ertekehez,sem Jordan eletehez. Csipem a faszit nagyon,de egy jelentektelen dolog volt a filmben,mellekszereplonek se neveznem.

2017-12-01 23:25:46 dikalosz (3) #126

Néha tud jó is lenni, inkább így :)

előzmény: budaik (#125)

2017-12-01 23:08:39 budaik (4) #125

Azért ez a film sajnos hosszabb a kelleténél, illetve Caprio nem mindig akkora nagy dobás szerintem...

előzmény: Norbert Simon (#124)

2017-12-01 22:51:25 Norbert Simon (4) #124

A Wall Street farkasa egy nagyszerű film. Jó adag fekete humor van benne, irónikus, hosszú, jó mocskos. A Leonardo fenomenális volt mint mindig. Scorsese zseniális rendező ezt tagadni nem lehet. Nyilvánvalóan nem ezt találom a legjobbjának de szerintem az egyik legkiemelkedőbb filmje. Elég élethűen mutatja be a pénzéhes világszemléletet Belfort személyén keresztül. Hogy lehet így pörögni? A Matthew McConaughey és Jonah Hill is remekül játszottak benne. Nekem még az is egy pozitívum volt.

2017-08-27 19:41:50 tomasso (2) #123

Én is így gondolom, ráadásul DiCaprio nem túl eredeti ebben a szerepben.

előzmény: Mario Brothers (#120)

2017-08-27 19:32:35 Mario Brothers (2) #122

Betépve, Casino, Nagymenők, Dühöngő bika, Sebhelyesarcú, Amerikai gengszter, Volt egyszer egy Amerika, Hullócsillag, Anchorman, Amerikai pszicho, Wall Street. Lehet, hogy kicsit túloztam a 20-szal, de ezek azok, amiket kapásból le tudtam írni. Meg nem is ez a lényeg, hanem a hozzászólásom többi része.

előzmény: agymosott09 (#121)

2017-08-27 18:55:45 agymosott09 (5) #121

légyszi mondd az előző huszat, azokat is megnézném!

előzmény: Mario Brothers (#120)

2017-08-27 17:48:05 Mario Brothers (2) #120

Nem is az a baj, hogy ezt már 20-szor láttuk, hanem hogy még ezen felül unalmas, fellengzős, semmitmondó és üres. Csupán Matthew McConaughey miatt kap két csillagot, ő volt a film egyetlen pozitívuma. Túlértékelt szardarab!

2017-01-31 18:52:27 Dezsmant (5) #119

Ez a film annyira jó hogy még 20adjára is élvezhető, Dicaprio legjobb filmje, simán megérdemelte volna már erre az oscart, és jó beinni is közben.

2016-12-30 22:50:02 ryood (4) #118

már iszonyú régen láttam, de egyértelműen a nagymenőket juttatta eszembe.

2016-06-14 01:43:59 ChrisAdam (5) #117

Fergeteges, parádés, egyedi, különleges. Elképesztő, Scorsese még 70 év felett is mindig tud, több energiája és lendülete van a rendezésének, mint néhány 30-40 évesnek. S ami még biztos: Leonardo DiCaprio az elmúlt évek egyik, ha nem a legjobb alakítását tette le az asztalra. Brutális, amit ez a csávó művel, le a kalappal! Ráadásul Margot Robbieval volt, hogy rohadna meg! Akit meg remélem szintén díjaznak és felkarolnak, s nem veszik el az ostoba filmekben, van a lányban kraft.
Zseniális film Belfort kokainos élete, kicsit lehetne néhol csippenteni belőle, 180 perc azért nem rövid. Így 90%

2016-05-05 20:43:46 ZoLeEe (3) #116

Hitler is :D

előzmény: banana (#115)

2016-05-05 20:37:29 banana (5) #115

A nyuszika sokak szerint sütve is jó :)

előzmény: acidphase (#112)

2016-05-05 20:25:53 BonnyJohnny (5) #114

Elég abszurd volt ezzel a kérdéssel szembesülni a főoldalon. :D De sejtettem, hogy Havierezre reakció. :)

előzmény: acidphase (#112)

2016-05-05 20:25:44 Ugor (5) #113

Az nem kérdés, de ha a nyuszi süti meg a Hitlert! Akkor milyen a film?

előzmény: acidphase (#112)

2016-05-05 20:11:37 acidphase (5) #112

És ha a filmben Hitler megsüt egy vidám kis nyuszikát, akkor az most jó film lesz vagy rossz? :D

2016-05-05 19:30:10 Ugor (5) #111

...a Sátánról szóló filmekről nem is beszélve... viszont a vidám kis nyuszikáról, amelyik egy pozitív karakter, meg csak jót...

előzmény: banana (#110)

2016-05-05 18:58:31 banana (5) #110

Akkor Hitlerről csak rossz filmet lehet csinálni? :)

előzmény: Havierez (#107)

2016-05-05 18:26:51 acidphase (5) #109

érdekes érvelések:D attol lenne rossz a film mert abban a főszereplő 'rossz' értékekkel bír? és ha egyszer csak megjavult volna a film közben és pl eladakozta volna az összes pénzét jó célokra, akkor már jó film lett volna ? :-))

2016-05-05 18:26:43 ZoLeEe (3) #108

Még sose gondoltam rá hogy a főszereplő karakterének értékrendszerétől függően is lehet filmet osztályozni... rossz főszereplő= automatikusan rossz film?

Szóval a keresztapa azért rossz mert corleone csúnya maffiózó és nem gumicukrot osztogat? rambót,ponyvaregényt megse merem említteni, az egy morális tündérkert.

előzmény: Havierez (#107)

2016-05-05 17:42:37 Havierez (4) #107

Amikor moziban láttam még úgy ahogy tetszett a történet. Na de nem tudok elmenni amellett hogy a főszereplő egy pénzéhes ember aki sose elégszik meg annyival amennyije van mindig többet akar és kapzsi. Ez nagyon rossz érték szerintem és mivel ez a film a Leonardo Di Caprio alakította emberről szól így nagyon rossz a karakter és emiatt a film is.

2015-03-21 17:10:23 caulfield (4) #106

Több tekintetben a film még visszafogott is. A túlzásra hangolt hangszere kicsit hamiskásan szól. S ebből ered az anakronizmusa. Mert az általa ábrázolt “szekuláris” világ, mára meghaladottá vált. A hedonizmus pedig talán - a technológiai térnyeréssel - visszafogottabb is lett. A ’80-as, ’90-es évek bróker-tombolása elmúlt: sokkal kevesebben is vannak, kevésbé is kifizetődő, és éppen ezért (kiváltképpen Magyarországon) azok, akik megmaradtak ebben a szakmában szépen össze is folytak/ folynak a kurrens hatalom képviselőivel. Ezért tűnik mai szemmel Belfort magán működése romantikus anekdotázásnak egy olyan világról, ahol a szürke zakós, metróval járó, erkölcsi integritást megtestesítő rendőr határozottan elválik prédájától. Talán éppen ezért a mai világ az itt ábrázoltnál sokkal kegyetlenebb és sokkal durvább.
Scorsese mondanivalója, filmjének kifutása - annak jellegéhez hasonlóan - a túlzás csapdájába esik. Tulajdonképpen az 1987-es tőzsdekrach hullámát meglovagoló szociopata Belfort “sikere” lesz ez a produkció is, ahol a világ egyik legünnepeltebb, legelismertebb rendezője kollaborál vele és nem rest kameráját szinte kizárólag az őt alakító aktuális szupersztárján tartani, annak látványos világában feledkezve s egy hígított, terhelten bírálni, provokálni akaró, pesszimista perspektívát erőltet a nézőjére. Ahelyett, hogy abban a bizonyos kicsit esetlenül, de egyértelműen felépített metrókocsiban maradt volna.

2015-01-04 22:09:45 Horváth Szabolcs (4) #105

Ugyanazt éreztem mint amikor a Dühöngő bikát láttam: kiváló rendezés kiváló szinészekkel ( azt hiszem Dicaprio még sosem játszott ekkorát), de egy olyan történetet mesél el ami nem igazán érdekel, ezen felül olykor öncélúnak hat. Ez a fajta hedonizmus egy kicsit sok volt nekem.
Ettől függetlenül érdemes megnézni.

2014-11-03 15:43:56 hellasverona (3) #104

kikapcsoltam a 30. percben. annyira unalmas már a brókerek gizdulását nézni.
leo meg vallja be , hogy meleg és vigye haza az oscart, mert addig nem fog kapni amíg ez meg nem történik.

2014-11-03 00:14:31 gregibroki (3) #103

Érdekes, régen találkoztam ezzel a helyzettel. Adott egy jó sztori, rendező, pazar színészek, de nekem sok volt. Egyáltalán nem sikerült ez a film. A kevesebb több lett volna. Majd legközelebb.

2014-10-30 17:08:09 beelzebub (4) #102

Aki nem hiszi, az járjon utána. :) Aki azt hiszi, hogy ez egy tini fiú vágya, az téved. Ez minden férfi vágya. Az is téved, aki szerint túlzó, kisarkított, kiszínezett.

2014-08-31 14:38:27 Xuja (5) #101

Scorsese utóbbi években való munkássága is nagyon a kedvemre való, de tény, hogy ezek a filmek nem közelítik meg a korai, klasszikus remekműveit. Ez az őrült, elmebeteg és sírvaröhögős szatíra a brókerekről viszont telitalálat. Caprio is remek persze, de nálam Jonah Hill viszi a pálmát: Donnie szerepében élete legjobb alakítását nyújtja.

2014-08-26 07:33:26 Jereváni Rádió (4) #100

Di Caprio, Hill, McConaughey, és a többiek fantasztikus, amit művelnek; a miliőre, a hangulatra nem lehet panasz (Scorsese-nél ez szinte kötelező, mégis mosolyt csalt az arcomra, hogy pl. hallhattam a Cypress Hilltől az Insane in the Braint vagy a Naughty by Nature-től a Hip Hop Hooray-t), a Mester tényleg megmutatta, hogy hetven felett is tud jó filmet készíteni, meg azt, hogy képes kb. egész Hollywoodot megenni reggelire. A jelenetek is tényleg parádésak, az ember reakciója az „Ezt nem hiszem el!” + bicskanyitogatás és a vinnyogva röhögés közötti skálára van predesztinálva van tőlük. De mégis: beüt az Aviátor-szindróma. Annyi jó jelenet van benne, tényleg tobzódik a film tőlük, hogy olyan, mintha semmit nem akartak volna kihagyni. Így viszont kimaradtak vagy éppen elnagyoltak a szépen, alulról építkezős jelenetek, amik összekötik a csúcspontokat. A forgatókönyvön kellett volna még dolgozni egy kicsit, akár hatalmas jeleneteket is ki kellett volna vágni, hogy olyan mesterművé válhasson, mint a Nagymenők vagy a Casino. Nem sikerült sajnos, marad a hiányérzet, de ettől még a négyest simán hozza. Scorsese így is jött, látott, győzött, és lemosott mindenkit, csak éppen saját magát nem sikerült megugornia.

2014-07-27 18:11:09 csabaga (3) #99

Gatsby a regényben és a 76-os filmben egy normális ember.

előzmény: Hicks (#98)

2014-07-27 16:30:55 Hicks (3) #98

Nem tudja valaki, a Dicaprio által alakított karakter az ugyanaz, mint a Nagy Gatsby-ben?

2014-05-09 11:20:46 Leppard (2) #97

Ez a film egy újabb adalék ahhoz, mennyire elcseszett ez a világ és, hogy az ember a legbetegebb állat.

2014-04-30 17:10:22 csabaga (3) #96

Egy időben szabály volt nálam,ha egy filmet Oscarra jelölnek,akkor megnézem.
Ezt a szabályt a 10 majd 9 filmes jelöléseknél szegtem meg már egyre többször.

előzmény: McCl@ne (#95)

2014-04-29 18:32:25 McCl@ne (5) #95

Akkor meg - ha ezeket tudod - mi a francért foglalkozol egyáltalán ezzel a filmmel? Min rágódsz mindezek tudatában? Ez nem a te filmed, de nem értem, miért kell ehhez egy másik ember, hogy rájöjj.

előzmény: csabaga (#93)

2014-04-29 17:29:07 zéel (5) #94

...vagy pl. kíváncsi vagy, hogy hogyan él korunk hőse, a sikeres bróker! (Aztán, ízlés szerint, undorodhatsz vagy irigykedhetsz. Esetleg "csak" elgondolkozol a világ folyásán.) Ráadásként kapsz egy izgalmas filmet egy sokat tapasztalt rendező-óriástól és egy ifjú színész zsenitől a főszerepben.

előzmény: McCl@ne (#92)

2014-04-29 17:17:03 csabaga (3) #93

A rendező utolsó 12 évét nem kedvelem.
DiCapriót sohasem kedveltem.
Az itteni kritikákat olvasva,ez a stílus nem az én világom.Ahogy látom,más is van így...
Az imdb-t és a többi értékelést majd megnézem 10 év múlva,mire lecseng a film.A rotten nem is olyan magas...

Az Oscarra jelölt filmek közül a Nebraska és a Philomena-Határtalan szeretet c. filmekre várok.

2014-04-29 17:03:08 McCl@ne (5) #92

Martin Scorsese rendezte.
DiCaprio fantasztikusat alakít benne.
imdb: 8.4
rotten: 77%
kritikus tömeg: 4.17
Nem értem, mi kell még ezen kívül. Vagy ennél csak jobb paraméterekkel rendelkező filmeket nézel meg? Tehát évente 2-3-at?

előzmény: csabaga (#91)

2014-04-29 16:23:53 csabaga (3) #91

Én azon gondolkozom,miért kellene ezt megnéznem....

2014-04-29 00:34:43 nandras (1) #90

én mindent megpróbáltam, isten bizony mindent megpróbáltam, de nem ment.
ez a film egyszerűen nézhetetlen szar. ahogy a fiam fogalmazott, "fingós, böfögős, hányós kinlódás".

2014-04-24 08:03:47 Rohmer (?) #89

A dvd kiadása a hónap végén fog megjelenni szinkronosan?

2014-03-25 09:26:49 ilozka (1) #88

Én másfél órányi kínzást bírtam ki a háromból, de ebből kb. fél óra arról szólt, hogy hány kiló bogyót vett be és hogyan b****ta a k****t. Semmi gond a témával, de amikor már huszadszor hallod ugyanazokat a bárgyú frázisokat, eldurran az agyad... Ez a 90-es évekbeli dugós-fingós tinivígjátékok színvonalát sem éri el, azok legalább belefértek másfél-két órába....

2014-03-23 23:14:13 Sántha Orsolya (2) #87

Egy kanos tizenéves fiú delíriumos álma arról, hogy milyen lesz az élete, ha majd nagy, gazdag és sikeres lesz. Bár visszakaphatnám a három órát, amit rászántam.

2014-03-14 21:58:37 zéel (5) #86

A Wall Street farkasa szinkronrendezője, Dóczi Orsolya kapta az év szinkronrendezője díjat.
2013 legjobb szinkronszínésze pedig Hevér Gábor lett a Szinkronszemlén. (Ő volt Leonardo DiCaprio magyar hangja.)
Tudom, nem friss hír, viszont a díj teljesen megérdemelt. Úgyhogy szerintem, itt a filmnél is megérdemel egy említést.

2014-03-09 06:27:11 budaik (4) #85

Jogos!

előzmény: dorothygale (#84)

2014-03-09 00:10:21 dorothygale (3) #84

Nem tetszett a film üzenete. Ez a film nem èr Oscart, ès Leo màr hasonlò szerepet is jàtszott, a Kapj el ha tudsz-ban. Hasonlò nagyzolòs èletmôd...szèlhàmos figura, könnyû csajokkal, FBI üldözi....s vègül el is kapja.

2014-02-25 00:17:01 chaplinfann (5) #83

Röviden és tömören fogalmazva.

2014-02-25 00:16:42 chaplinfann (5) #82

Az utóbbi évek egyik legjobb filmje! :)

2014-02-17 14:47:33 Ficus Cucis (4) #81

Tisztelettel és szeretettel köszöntöm a film alkotóit azon alkalomból, hogy A Wall Street farkasa a 2013-as év legnézettebb filmje lett Magyarországon.

2014-02-12 15:32:33 grofjardanhazy (4) #80

Ha 180 helyett 152 perc lenne, ötöst adnék rá, így viszont csak négyest érdemel. Néhol kissé vontatottnak éreztem, egy-egy jelenetet ki is húztam volna, ettől függetlenül azonban remek, rövid idő múlva újranézést érdemel.

2014-02-05 08:04:59 ender1112 (2) #79

A Wall Streeten nem igazán dolgozott, mert még aznap kirúgták a válság miatt, amikor kezdett, ha jól emlékszem ;) De ennek ellenére brókerként drogozott, és a film ezt taglalja igen hosszan, nem pedig a pénzügyi dolgait.

előzmény: cinemagi (#76)

2014-02-04 11:24:22 kkatja666 (2) #78

3 óra tömény ömlengés a drogok a lové és a szex oltárán!:P Vajon ki pénzelte ezt a filmet? :D

2014-02-02 22:25:18 hogyi (4) #77

nem vagyok egy nagy Matthew McConaughey rajongó, de ebben a filmben az ő mellékszerep alakítása volt a legjobb alakítás. A film amúgy a hossza miatt már kezdett a vége felé untatni.

2014-01-28 21:28:15 cinemagi (4) #76

miért ütik? de Caprio Jordanja sem a WallStreeten kezd drogozni, csak később - de akkor már felsejlik az út

előzmény: ender1112 (#72)

2014-01-20 12:13:45 Singularity8 (5) #75

HVG-n olvastam, hogy miket is csinált az igazi Jordan Belfort, és mintha a film történetét olvastam volna szóról szóra. Oké, tudtam, hogy adaptáció, de azért egy-két jelenetnél volt olyan gondolatom, hogy azokkal csak fel akarták dobni az egyébként is durva valóságot. Hát nem, azok is megtörténtek...

2014-01-20 11:56:52 BonnyJohnny (5) #74

Szerintem az is azok között a jelenetek között volt, ami miatt NC-17 lett volna a film besorolása. És azok kivágásával lett R kategória.

előzmény: szkomac (#73)

2014-01-20 11:49:49 szkomac (?) #73

Hibátlan film 10/10

állítólag DiCaprio felesége ujjazta magát a rózsaszín ruhás jelenetben, azt pl kivágták... de minek?

2014-01-19 17:41:05 ender1112 (2) #72

"Én megtapasztaltam annó 1,5 hónap erejéig a bróker életet mint segéd és ott is ugyanezt láttam, amit itt."
"Drogokat nem láttam szerencsére még. :)"
"Szóval számomra nagyon is hű volt a film a sajnálatos valósághoz."
Ezek a mondatok ütik egymást, mert a film nagyrészt arról szól, hogy drogok hatása alatt mit tesznek a brókerek ;)

előzmény: Gasz András (#69)

2014-01-19 15:10:52 Gasz András (4) #71

Igen ez érződött is rajta a vége felé mintha rétest tésztát nyújtottak volna szó szerint is! :) Amikor már nem lehet tovább húzni a témát úgy érzed, de Scorsese szerint mégis. :)

előzmény: opposition (#70)

2014-01-19 14:59:07 opposition (4) #70

A film egyetlen hibája a játékidő. Ez a történet egyszerűen kevés a három órás játékidőhöz, még ilyen zseniális alkotógárda mellett is.

2014-01-19 11:12:30 Gasz András (4) #69

A Wall Street farkasa :

A tavalyi év másik nagy meglepetésfilmje a Rush mellett. A két kedvenc eddig számomra. Hihetetlen színészi játékok, kolosszális humor megannyi jelenetben. (a nézőtéren a kacajok sorát lehetett hallani mindig) Az embert csak viszi a vásznon látottak sora! Martin Scorsese pörgős fiatalos filmet csinált 70 évesen. Pedig 3 órás! Igen a vége felé már vontatott, s picit soknak érzi az ember a játékidőt ez igaz. Matthew McConaughey éttermi beszélgetése, mellyel bevezeti a nézőt, ebbe a brókervilágba és az ottani 'erkölcsös' nézetekre s élvezetekre :) nálam mellékszereplői kategóriában szintén Oscar jelölést ért volna. Dicaprio végig változatos játékot mutat be, hol be van ütve mint állat, hol szemét és köcsög mint állat, hol az adrenalin a pénzéhség élteti, hol csak szomorú és kétségbeesett, hol megvádolt, vagy épp baromi jó kedvű. Nagyon változatos szituációkba kerül. A Django elszabadul-ban és a Viharszigetben is Oscaros alakítást nyújtott és most is, kérdés kap e már végre egy szobrot! :) A film amolyan dramedy,. hisz valós személy története, valós események vannak a filmben. De kicsit azért tuti ki van színezve itt jön képbe a drámai vonala mellett a vígjátéki rész. Tanulságok és egy klasszikus felemelkedés-bukás történet is közben folyik a vásznon. Igazán tömény élmény, A duma meg nem áll, mint a legtöbb korai Scorsese filmben. Nagyon tetszettek a kikacsintások a nézőkre Dicaprio néha kitekint a vászonról. A vágás a fényképezés is szuper látványosan illik a 80-as évekhez amit felölel a film és ehhez a bróker élethez amit itt láthattunk. Ha még vágnia kellett Scorsesenek hogy beférjen a 18+-ba, nem tudom mik vártak volna még a nézőre. Így is masszívan 18+-os a film mindenhol csak nálunk 16+-os érdekes... Máskor meg 16+-os egy 12+ os film... ORTT furán osztályoz.
DVD-n lehet azért a kivágott részek is benne lesznek :
Én megtapasztaltam annó 1,5 hónap erejéig a bróker életet mint segéd és ott is ugyanezt láttam, amit itt. Kihasznált emberek, ha meg van kötve az üzlet pedig mindennek elmondott hülyék a brókerek által akik csak élnek mint hal a vízben. Hajó az árfolyam vagy van egy sikeres üzlet, akkor meg az megy mint a filmben megörülés! :) Drogokat nem láttam szerencsére még. :)
Szóval számomra nagyon is hű volt a film a sajnálatos valósághoz.
Nagy piros pont Scorsesenek, hogy a régi rendezők közül ő képes csak igazán megújulni, felfrissülni úgy, hogy közben megtartja stílusjegyeit is.

90%

2014-01-17 01:58:38 ender1112 (2) #68

Mondjuk, valamiféle keveréket jól össze lehetett volna hozni, csak azt nem úgy kellett volna csinálni, hogy a film kilenctizedét telenyomják Hangover szintű poénokkal, és az utolsó pár percre meg beteszik a drámát...Akkora az már senkit nem tud elérni.

előzmény: ender1112 (#67)

2014-01-17 01:33:50 ender1112 (2) #67

El kellett volna dönteni, hogy vígjáték, vagy dráma legyen. Bár nem igazán látom, hogy lehetne ebből valódi vígjátékot csinálni, szóval mindegy :D

2014-01-14 23:36:19 zsandar filip (3) #66

A valóság szörnyű, ez ok.
Valójában a film, mert csak vv kukkolást nyújtott, Scorsese-től többet vártam, sajnos.
Se szatíra, se társadalomkritika, és legkevésbé vígjáték , leginkább csak az idő hosszú, felesleges eltöltése. Nekem.

előzmény: BonnyJohnny (#64)

2014-01-14 22:25:59 Polonkai Ákos (3) #65

nem ültem be túl nagy elvárásokkal a moziba, de semmi újat nem adott a film, sem a szélhámos vonalon, sem a drogvonalon, csak egy szórakoztató, túlhypeolt iparos munka

2014-01-14 08:02:35 BonnyJohnny (5) #64

Most a film nem tetszett, vagy a valóság, amit ábrázolt?

előzmény: zsandar filip (#63)

2014-01-13 22:01:20 zsandar filip (3) #63

Nekem kínlódást jelentett, de tudom, sovány egyedül maradok a véleményemmel.

Scorsese egyedi és utánozhatatlan, kedvelem a filmjeit és elismerem, mint a 20.sz. egyik eminens rendezőjét.
A filmet, mások számára alkotást és remekművet - először le sem akartam osztályozni, hiszen után olvasgattam és kiderült, hűen követi az önéletrajzíró stílusát, felszínességét, "pokoli" könnyedségét. A film pörög, mint a mintha ringlispílben ülnénk, ömlik a moslék a szájból ki és be, a néző hahotázik.
Scorsese simán lenyomja a torkunkon a világ felszínes, hányásos valóságát és ráadásul igaz történet a mottó.
Mottó 2 pedig, tedd és örülj létezésed gazdagságának, csalj pénzt, szerelmet, barátságot, mert TE és a TE egod a legfontosabb. Nincs akár egy villanásnyi utalás sem az ellenkezőjére, hiszen Scorsese hívatkozása ott áll, csak "pontosan követi a regényt", úgymond.
A szomorú az, hogy a mostanság felnőtt fiatalság bizonyos rétege ezt magának is vallja, hiszi, ez így igazságos, mert ügyes ember megérdemli.

A főszereplők bombasztikusak / Di Caprio egyébként az egyik nagy kedvencem/, mi röhögve kajáljuk a szutyok poénokat, díjesővel vagy nélkül ez Scorsese igazi kacsintása a mai VV burleszkhez.

2014-01-12 21:08:04 Ugor (5) #62

Az egyik szemem így, a másik meg úgy… ez egy nagyon jó film – igaz, helyenként kissé hosszúnak éreztem – szóval nagyon jó filmes élmény, sok emlékezetes résszel és képpel, néha önfeledt szórakozás, néha izgalmas környezet és élet, hitt, vélt vagy valós háttérinfók a gazdagok gyökereiről. Na és a gyökereken van a hangsúly. Az viszont egyszerűen kétségbeejtő, hogy az ember ilyen kendőzetlenül és brutálisan szembesül azzal, hogy a világ vagyonának túlnyomó többsége, pénz, yachtok, helikopterek, szupernők, luxusautók stb. tényleg gátlástalan rablók, szélhámosok, herék, paraziták kezén van, és mi ezt látjuk, tudjuk, és még el is megyünk megnézni a moziba. Emberek tömege, akik életükben nem teremtettek értéket, semmit, csak telefonálgattak, hülyítettek másokat, hazudtak, ígérgettek vagy éppen „kócsoltak” újabb leendő élősdieket. Na, nem mintha ez meglepetés lenne, de azért így töményen mégis megrázó.

2014-01-12 11:13:57 simijohnny (2) #61

Az utóbbi idők legtúlértékeltebb filmje. Tudom, ez a leggyökerebb hozzászólás, ami filmes oldalon létezhet, szóval a legtöbb embernek tetszik, nekem nem. :) Lehet majd ki is fejtem, de igazából nagyon üres az egész.

2014-01-11 12:56:15 cinemagi (4) #60

a jó és a zseniális között őrlődöm. Matthew McConaughey volt számomra a filmben a legfantasztikusabb. Talán az is gond, hogy megszoktuk már a színvonalat, amit Leonardo DiCaprio hoz. A film pedig számomra azért nem egyértelműen zseniális, mert a kétharmadánál kicsit kifulladtam, vagy úgy éreztem, elég már ebből a világból. De ez inkább ízlés kérdése, a film mint film remek.

2014-01-09 16:17:12 zéel (5) #59

Egy érdekes észrevétel a film kapcsán ITT.
Ne mellesleg, egy ismeretlen (!) Scorsese film (It's Not Just You, Murray!) ugyanott!
Olyannyira ismeretlen, hogy az itteni adatbázisunkban sem találom!

2014-01-06 22:46:42 Polonkai Ákos (3) #58

miért nem lehet normálisan spoilerezni???

2014-01-04 23:09:14 carmine (3) #57

Csak akkor annyira drámaira veszik a dolgokat, hogy elüt az abszurditástól. Na engem ez zavart, és emiatt nálam nem működött a kohézió.

előzmény: BonnyJohnny (#55)

2014-01-04 23:08:25 chaplinfann (5) #56

az utóbbi évek legjobb filmje :-)

2014-01-04 23:04:17 BonnyJohnny (5) #55

Ez egy abszurd humorú vígjáték. Nem lehet komolyan venni. És az, hogy ezzel mégis közel áll a valósághoz, a legtöbb drámánál ütősebb kritika.
A dráma és a krimi inkább csak fel-fel tűntek, mikor az életrajzon alapuló történet megkövetelte.

előzmény: carmine (#54)

2014-01-04 22:56:46 carmine (3) #54

Lényegesen jobbra számítottam. Az elején még jó is volt a film, de aztán szép lassan és hullámozva esett a színvonal. Egyrészt teljesen feleslegesen volt 3 órás film és azt se bántam volna, ha eldöntik a készítők, hogy milyen műfajú filmet csinálnak. Volt ez dráma, krimi, vígjáték és egy idő után paródia is. Nem baj az ha több műfaj is keveredik egy filmben, ha megfelelő az egyensúly és nem össze-vissza keverik a dolgot. Lényegesen jobban tetszett volna, ha csinálnak egy erős 2 órát belőle és nem ismételgetik folyton, hogy miket csinálnak bedrogozva. Egyszer-kétszer még vicces is tud lenni, de a lépcsős jelenetnél már inkább fárasztó volt és elintézte, hogy ne lehessen az egész filmet komolyan venni és ezáltal kicsit önmaga paródiája lett.
A színészi játék gyakorlatilag egytől-egyik kiválóak. DiCaprio-ról eddig is tudtuk, de itt Hill is bemutatta, hogy kitudott lépni a tini vígjátékok skatulyájából. Bár a pénzcsinálóban is bizonyított, de így már az is biztos, az nem egyszeri dolog volt.

2014-01-04 17:05:33 BonnyJohnny (5) #53

Egyébként a filmben mutatott dolgok bunkók, borzasztóak, erkölcstelenek, undorítóak, szomorúak és szánalmasak.
Például a film úgy kezdődik, hogy törpéket (mármint alacsony embereket, nem bábukat!) dobálnak célba. Ez borzasztóan bunkó és sértő... de olyan abszurd, hogy nem tudsz nem röhögni... :D
És ezután a film folyamatosan pakolja az abszurditást, olyan dinamikával és kiváló ábrázolással, hogy nem tudsz nem végig röhögni. :D És mikor azt hinnéd nem lehet fokozni... hát de, vagy, ha fokozni nem is mindig sikerül, fenntartani végig, mind a három órán(!) keresztül.
Zseniális!

Ott van a jelenet, mikor DiCaprio seggéből kihúzzák a SPOILER... ennek is undorítónak kéne lennie, de mégis röhögök, pláne, mikor a forgatókönyvírók kihozzák a jelenetből a dupla poént (ugyebár a biztonsági szó esete).

De ott van a már lentebb is említett csúcsjelenet. Az PONTOSAN annyira vicces, mint egy szélütés... mégis végigröhögöm. És egyébként az a jelenet is szenzációsan van felépítve, egymás után sorakoztatva, sőt, folyamatosan fokozva a csattanókat.
Szerintem, hogyha a kocsiig jutás jelenetét egy komoly filmbe tennék be (mondjuk egy drámai biopic, valami rokkant emberről), akkor a leforgatott képi anyag egy az egyben felhasználható lenne. Nyilván, a történeti háttér, a jelenet körítése, és a kommentár miatt vicces.

És így tovább... példának fel lehetne sorolni szinte az összes szcénát.

előzmény: Kakimatyi (#51)

2014-01-04 15:41:47 zéel (5) #52

Undorító. Alighanem ez a kulcsszó a filmmel kapcsolatban.
Persze nem a film az undorító, az bravúros, az remekmű. Scorsese fiatalos (fiatalkori) lendülete itt bölcsességgel, bőséges élettapasztalattal párosul.
A főhős (Leonardo DiCaprio zseniális alakításában, a kiváló színészünk Hevér Gábor magyar hangján) sem igazán undorító. Ő csak él (időnként visszaél) a rendszer által kínált lehetőségekkel.
Hát, akkor mi az, ami igazán undorító? A rendszer. Az eufemisztikusan fogyasztói társadalomnak keresztelt rendszer. Ahol a fogyasztó, az valójában, nem más, mint egy átverni való balek.
Persze, biztos van más olvasata is a filmnek. Csak Tenebra gondolatébresztő hozzászólást írt. (Ő a hibás!:))

előzmény: Tenebra (#50)

2014-01-04 15:34:45 Kakimatyi (5) #51

Őszintén szólva nem erre számítottam, nem gondoltam volna, hogy ilyes poénok hatására életemben valaha fogok még 3 órán keresztül görcsre rándulva sikítani a röhögéstől, mégis ez történt :) (pedig nem 16 vagyok, és a Félelem és reszketést már a bölcsiben betéve tudtam) Újfent bebizonyosodott, hogy kurvára nem érdemes informálódni semmilyen filmmel kapcsolatban, mert ez így nekem akkora pozitív sokk volt annak ellenére, hogy teljesen mást vártam, hogy a kezdeti "jó-jó, kell a lendületes kezdés hogy még kegyetlenebb és tanulságosabb legyen a zuhanás" elképzelésemet meg sem tudtam igazán élni, egyszerűen nem hagyta a film, mert másodpercenként bombázta az idegrendszeremet jobbnál-jobb poénokkal és történésekkel. És mindeközben azért mégiscsak kaptunk valami baromira hiteles infót arról, hogy milyenek is ezek a srácok, honnan jönnek (morálisan), illetve hogy milyen embert kíván meg az ilyesmi. Nem úgy, ahogy azt dokumentarista jelleggel manapság páran már elmagyarázták nekünk (Krízispont és tsai, hanem, khmm, kokainba és nevetésbe fúlva tanulunk a történetből. És Nem egyszer nézős brainfucker pörgetésről van szó, csak a kezdeti sokk nem engedi egyből felfedni a remek struktúrát és komplexitást. Scorsese elképesztő ! Ahogy a színészei is, akiken látszik, hogy tudatában vannak: hogy ez most az, amire mindenki emlékezni fog. Ha nem készít több filmet a mester, akkor ez tökéletes befejezése az életműnek.

2014-01-04 10:27:44 Tenebra (5) #50

Kevés olyan alkotó van a filmtörténetben, aki pályáján végig következetesen az tudott maradni, ami. Aki meg tudta őrizni fiatalkori lendületét. Szerintem ilyen Welles, Godard vagy Malick, és ilyen Scorsese is.
Jó, persze voltak gyengébben sikerült filmjei, már a hetvenes évektől kezdve, de nála ez azt jelenti, hogy nem az a "scorsese"-s kiválóság, hanem egy jól összerakott mestermunka lett (pl. New York bandái vagy a Rettegés foka - mindkettő tetszett, de azért el kell ismerni, Scorsese ezeknél tudott jobbat is). Nos, ezzel a filmmel azt hiszem, visszatért régi önmagához ismét. A hetvenen túl olyan, mint mikor az Aljas utcákat vagy a Nagymenőket rendezte, semmit sem változott.

Mert hát ez a film kiváló. Jó, van pár kissé már a film cselekményvilágához is képest erőltetett, túlpörgetett jelenet például mikor a végén a Lemontól betépnek, és a főhős próbálja haverját megmenteni a fulladástól... :D, de ezekből kevés van. Amúgy minden elemében egy jól összerakott, ha kell, vicces, ha kell, drámai film egy igazi undorító alakról. Legalábbis számomra ezek a tőzsdebrókerek mindenképp azok, főleg, akik ilyen életfilozófiával bírnak. De Scorsese ezt egyáltalán nem ünnepli, hanem az irónia segítségével, megfelelő távolságban mutatja be, kritizálja ezt az egész rendszert.

Mert hát ez a tőzsde lefordítható a Nagymenők gengszterbandájára - Scorsese direkt úgy rakta össze ezt a filmjét is, mintha gengszterfilm lenne. Nem is tudom, melyik kritikában olvastam, de jó volt a hasonlat: Jordan Belford Henry Hill tökéletes mása.

És ha már itt tartunk: én e film hatására módosítottam a Férfi ezüst Vapitin, mert bár már a Djangoban is nagy volt Di Caprio, de ez... Szerintem élete legnagyobb alakítása, de ha nem is, a 2013-as évé mindenképp (a Mester két zseniális férfiszínésze mellett természetesen). Scorsese nagyon jól ráérzett, hogy őt kell istápolnia, és tulajdonképpen egy új Robert De Niroként szerepeltetnie a filmjeiben. :D Ez a szerep olyan volt számára, mint Joker Heath Ledger számára: abszolút eggyé vált Belforddal, tényleg olyan volt, mintha nem is Di Capriot látnám, hanem ezt a velejéig romlott és ellenszenves tőzsdecápát.

Ami pedig még kiemelendő a remek zenéken kívül, az a hangulat, a jelenetek. Barátnőm említette a film után, hogy ez bizony köszönőviszonyban sincs az átlagos, szürke blockbusterekkel. Tizenkettő egytucat szuperhősfilm és Gyűrűk Ura vagy 300 koppintó fantasy, vagy akciószar után igazi felüdülés ez a hangnemváltásokkal és emlékezetes jelenetekkel teli film. Nemcsak tartalmilag, formailag is bravúros, és tényleg szinte a stáblista után azonnal újranézné az ember. Minden egyes megmozdulása aranyat ér. Egy átlagos hollywoodi filmnek már akkor tudjuk a sztoriját, mikor a trailerét sem láttuk még, csak a film címét elolvastuk. Dögunalom, szürkeség, álepikusság. Ezzel szemben A Wall Street farkasa végre fel tudott valami olyat mutatni, ami már régóta hiányzott fősodorbeli amerikai filmekből: a HANGULAT.

Nem is ragozom tovább, számomra az év egyik nagy filmje.

2014-01-03 21:38:38 zéel (5) #49

Bizony. Ráadásul nem akármilyen zenék.
Pl. Elmore James a film elején vagy aztán másik nagy kedvencem (aki Bp.-en is koncertezett!) Bo Diddley, no meg John Lee Hooker...és még hosszan sorolhatnám.
Egyébként, az eredetileg tervezett feliratos helyett szinkronizálva néztem meg. (Teljesen rendben volt.) Ugyanis kedvenc art mozijaim úgy gondolták, hogy este 9 órás kezdéssel adják ezt a három órás filmet.
Most ennyi. Ja, és ilyen sok embert moziban (Sugár), egy hétköznap délután, évek óta nem láttam.

előzmény: Zalaba Ferenc (#17)

2014-01-03 10:57:07 McCl@ne (5) #48

A tavalyi év messze legszórakoztatóbb filmje lett!
Az amúgy hihetetlen, hogy egy 71 éves ember kalapálta egésszé, de ezt már annyian leírták, annyi helyen, hogy nem ragozom.
Nem is magasztalnám tovább, inkább egy apró megjegyzés: ha egy kalap alá vesszük a Nagymenőkkel és a Casinoval (amit szerintem megtehetünk a rengeteg közös nevező miatt), akkor talán elmondható, hogy a - nálam ezek közül amúgy "csak" 3. helyre kerülő - Nagymenőkben lett legjobban bevezetve a főszereplő. Bár rühellem Ray Liottát, de az ő gyerekkori néhány perce elég magyarázatul/alapul szolgált a későbbi tetteihez, jelleméhez.
Ez a Casinoból teljesen hiányzik, ugyanakkor DeNiro annyira megfogta Ace karakterét, hogy nagyon rövid idő után azt érezzük, tudjuk, milyen ember. Ezzel szemben Jordan Belfort végig kicsit távolinak tűnik. Nyilvánvaló, hogy mit miért csinál ($), az is teljesen világos, hogy miért élvezi, el is mondja, illetve DiCaprio nemcsak a maximumot hozza ki a karakterből, de szerintem nem várt, új dimenziókkal is feltölti (minimum olyan jó színész, mint DeNiro, ha máskor nem [de!], hát itt bizonyítja). Viszont valószínűleg magában a karakterben nincs annyi, mint az előző két főszereplőben: egyszerűen nem érdekes annyira, sőt, egyáltalán nem érdekes. Egy faszi, aki bekattant a sok pénztől és kokótól, és ennyi. Valószínűleg ez a felismerés - illetve a kézenfekvő mivolta - terelte a filmet a vígjáték irányába, hogy más fajta tartalommal fogják meg a kedves nézőt.
Ez igazából egyáltalán nem a film kritikája, sőt, ha az, akkor pozitívnak számít, mert tudja, hol teljesít gyengébben és hogyan kompenzálja azt!

Szóval 9 pont a 10-ből, sok újranézés, nagy kedvenc, a tavalyi év dobogósa (és még egy jóval erősebb évben is simán felférne), instant klasszikus, welcombebackScorsese, meg a többi :)
De a Casino még ennél is jobb film.

2014-01-02 20:15:13 cucu (4) #47

Ugy tunik, ez nem olyan egyertelmu:

"After learning of Belfort’s book deal, the government sent notices to his publisher restraining their payments to him. It then worked out an arrangement with Belfort to take 50 percent of the book’s proceeds. Belfort says he tried to give the government 100 percent of the book deal money, but they wouldn’t take it. “I don’t want these books like an albatross around my neck,” he says. “It’s negative energy for me.”"

Illetve vita van arrol, hogy most eleget fizet-e vagy sem:

"The letter sketches out estimates of Belfort’s speaking and consulting income over the past few years—some of the income numbers have been blacked out for privacy purposes—and concludes that he’s been underpaying, requesting that the court find Belfort in default."

"The U.S. Attorney withdrew its motion to hold Belfort in default of his obligations on Oct. 25 so the parties could continue negotiating."

előzmény: Brumi (#46)

2014-01-02 19:04:39 Brumi (5) #46

Úgy tűnik, hogy egy centet sem keres vele.

előzmény: cucu (#42)

2014-01-02 17:34:12 lizardking (5) #45

Ezt biztos, hogy újra fogom nézni, mert ötös-gyanús. Viszont kíváncsi lennék, hogy ha nem Scorsese neve díszelegne a cím alatt, akkor is ennyi lenne az átlaga a filmnek? Csak mert kb azt mondanám erre a múvira (kis túlzással), hogy "Félelem és reszketés Las Vegasban, csak brókerekkel, nem újságírókkal". Persze annak a filmnek sem szar az átlaga, meg ezt is még csak 87-en látták... Meglátjuk.

2014-01-02 12:38:57 tarax (2) #44

inkább szánalmas.

előzmény: Lil Martin (#40)

2014-01-02 11:18:10 Glasseye (4) #43

Szerintem a története és karakterek alapján egy nagyon jó filmet is ki lehetett volna ebből hozni, azonban vannak nagyon gyenge pontjai a filmnek. Alapból nagyon hosszúnak találtam a 180 perces játékidőt, szerintem egy 2-2,5 óra bőven elég lett volna, és akkor Scorsese-nak nem kellett volna fölösleges jeleneteket beletennie (gondolok itt az altatóval való drogozásra ami 20 perces komédiába fulladt, vagy a végén a túlbonyolítás hogy akkor köp e a főszereplő vagy nem stb..). Valahogy az volt az érzésem hogy kényszerből lett ilyen hosszú és sok jelenet csak azért volt beletéve hogy húzza az időt a rendező. Viszont a film eleje és közepe parádés, szépen be van vezetve minden, megismerkedhetünka brókerek és tőzsdei dolgozók életével és munkájával. Sok hasznos információt szereztem arról hogyan is működik a az üzleti élet. Ha az utolsó fél órát kivágták volna akkor zseniális, év filmje lett volna nálam. Di Caprio választása a főszereplőnek kiváló húzás volt. Parádézott a szerepében. Viszonyt hiányoltam több sztár jelenlétét a filmből. Nem tetszett hogy a mellékszereplőket ismeretlen színészek alakították.Összességében azért egy jót megérdemel mert nem volt szokványos a története és tetszett hogy nem egy Hollywoodi tucatfilm volt!

2014-01-02 00:36:36 cucu (4) #42

Viszont ha jol ertem, a bevetelei felet a korabbi aldozatai kartalanitasara kell forditania. Amely megallapodast persze megszegett...

előzmény: cucu (#41)

2014-01-02 00:31:16 cucu (4) #41

Egy kerdes: az igazi Jordan Belfort, akinek a konyvebol keszult a film, kap reszesedest a mozibevetelekbol? Vagyis en most adtam neki penzt vagy sem?

2014-01-01 23:52:16 Lil Martin (4) #40

igen, ez vicces.

előzmény: tarax (#39)

  • 1
  • 2