The Hangover Part II (2011) ☆ 👁

Másnaposok 2.

(Todd Phillips)

amerikai-thaiföldi vígjáték

2,9
★★★☆☆
828 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2016-03-29 18:30:57 nihil Velvet (2) #74

Ez u.g.y.a.n.a.z. a film, mint az első, kb. csak más oldalról süt rá a nap, ennyi. És hiába vették durvábbra a figurát, ennek ellenére kicsit erőtlenebb is az egész.

De még a poénok is ugyanazok! A legdurvább copy paste:
Az első részben van egy jelenet, ahol Galifianakis karaktere spontán megfogja a csecsemő karját és elkezd vele "maszturbálni".
Ebben a részben ül az öreg szerzetes mellett, akinek egyszercsak "becsempész" a ruhája alá egy üveget, mintha pénisz lenne.

Ugyan.az.a poén.

2015-10-27 14:35:26 Rea (2) #73

Ez a rész beteg, de nagyon. :)

2013-09-24 13:28:54 manamana (5) #72

Próbáltam valamelyest nem ide vonni az első részt és sikerült. Sokat nevettem rajta, jahhh persze van benne gusztustalan rész. Hogy lemásolták volna, nézzük 3 jó barát csinált valami ökörséget 1x, 2x, 3x és ha ez nem film akkor 4x, 5x.... ezzel mindent elmondtam! Valóságban is a barátokkal nem csak 1x lehet hülyülni!

2013-03-03 11:32:27 PhilipMorris (?) #71

Todd Phillips most megígérte hogy nem csinál egy harmadik első részt is . Állítólag az új, Alan diliházból való megszöktetéséről fog szólni. Hát nagyon kíváncsi vagyok ,hogy valóban lesznek eredeti ötletek vagy marad az első másolása.

2013-03-03 11:02:37 Xuja (2) #70

Nem teljesen a témához kapcsolódik, de: Itt gyakorlatilag lekopírozzák az első rész cselekményét, és azzal akarnak túltenni rajta, hogy premierplánban mutatnak benne gusztustalanságokat. Engem ezek mondjuk különösen nem zavartak, bár egy vígjáték elsősorban legyen vicces, és csak azután undorító, ne fordítva. Viszont az, hogy egyesek az európai szerzői filmeket (pl Taxidermia) intézik el egyetlen szóval, az már számomra érthetetlen. Ha már az amcsi mainstream filmben tendencia a f@szmutogatás, akkor igazán nem lehet senkinek egy szava se. Változott a világ, na, valamikor az Utolsó tangó is botrányfilm volt.

2013-03-03 10:39:16 Ágó (1) #69

Hmm... Régen adtam ennyire nyugodt szívvel karót. Ezek a másnapos/esküvő előtti filmek ebben a formában nekem nagyon nem jönnek be. Tényleg lesz harmadik rész is? Jajj...

2012-09-28 16:20:34 gomez1000 (3) #68

Másodszorra eljátszva majdnem ugyanaz, nem épp telitalálat.

2012-05-05 00:26:02 Zsoca87 (2) #67

Sokat elmond a filmről, hogy többet röhögtem a végén a képeken, mint előtte a filmen...

2012-04-23 10:15:49 aero2zero (4) #66

Bár az alapötlet már az első rész óta nem friss, a poénok ülnek, a brigád még mindig viszi a prímet. :) Legelábbis én nagyon jól szórakoztam a zseniális előzmény után ezen is.

2012-03-29 16:02:08 Karesz84 (4) #65

Nem voltak elvárásaim, így eszméletlenül jól szórakoztam.
Agyhalál rendesen, amit ez a gárda végig művel (újra).

2012-02-29 19:19:42 Bia6 (?) #64

Tényleg jónak ígérkezik! Sőőt még az is lehet, hogy lepipálja a két Hangover-t!

előzmény: Kenesei Tamás (#63)

2012-02-28 17:59:34 Kenesei Tamás (?) #63

Szerintem nagyon jó film, mindenbe bele lehet kötni, de vicces volt, jó volt a sztori és Bangkok egy nagyon jó helyszín. És nemsokára jön majd Todd Phillips új filmje a Project X. A trailer alapján nagyon beteg filmnek tűnik!!! :)) http://www.youtube.com/watch?v=eANgPjtxU94

2012-02-28 17:56:42 diablo3 (1) #62

nem tudom mar,hogy mirefel adtam az elso reszre 4-es osztalyzatot itt a kt-en...a filmbol konkretan mar semmire nem emlekszem...
na de ez valami hihetetlen szenvedes volt szamomra...eroltetett,izzadsagszagu poenhegyek kinos szineszi alakitasokkal fuszerezve...roviden igy tudnam definialni ezt a remekmuvet,pedig nagyon remenykedve ultem neki :D a majmos "poenig" birtam,mikor mentek a busszal,remelem nem maradtam le semmirol :D most 1-2 evig megint hanyagolom ezt a mufajt,de az sem kizart,hogy orokre...

2012-02-22 22:38:34 Gasz András (2) #61

Másnaposok 2.:

Sajnos tényleg önismétlő, mindemellett részben emiatt is alig van humoros poén benne ellentétben az első résszel. S sokszor itt már átesnek a ló túlsó oldalára, Szinte kaki-pisi típusú vígjáték lett belőle. Ki írta a sztorit? Sokat gondolkozhatott rajta az első rész után . :) Fel is van adva a lecke a 3. részre. :)

40%

2011-12-20 14:54:36 Victor Vance (4) #60

valamint a kínai srác is érdekes, mikor

megtudja hogy az egyik ujja hiányzik... azért én nem fogadtam volna ilyen nyugisan

előzmény: Victor Vance (#59)

2011-12-20 14:53:28 Victor Vance (4) #59

Másodszorra megtekintve cseppet sem változott az értékelésem, még mindig erős négyes, bár talán még egy hangyányit jobban is tetszett, mint mikor először láttam moziban. Hozza az első rész jó kis másnapos-piás hangulatát, Bangkok pedig nagyon eltalált helyszín, amúgy nagyon sok helyen belelehetne kötni (az alkotók túlságosan támaszkodtak az első részre, gyakorlatilag már remake-nek is lehetne nevezni), valamint a kínai srác is érdekes, mikor

[link]

Azonban a szórakozóhelyen elsütött poén a film legdurvább vicce/jelenete, azok után egyértelművé vált számomra hogy ezt már nem fogják tudni felülmúlni a cselekmény során. Összegezve korrekt, és fogyasztható második rész, persze a rendező meg a stábtagok próbálják bizonygatni hogy eleve trilógiának szánták, de nehogy higgyünk nekik.

2011-11-26 22:38:25 erahurka (3) #58

Van ahol jobb az elődnél, de van ahol rosszabb. Több helyen éreztem erőltetettnek, mint az elsőt. Lehet idővel nekem is csak 3-at fog érni.

2011-11-17 23:33:48 hellasverona (3) #57

Már az elsőt sem értettem,hogy miért övezi akkora kultusz.Amúgy egy jó vígjáték,de nem kiemelkedő!

2011-10-26 09:42:11 tomside (3) #56

Az első sör jól esik, és a második sem rosszul. Pedig nem közöttük van a különbség, csak egyszerűen az első után a második ugyanolyan már nem jelent akkora felüdülést.

2011-07-18 00:14:00 ChrisAdam (1) #55

Megnéztem. Igaza van annak, aki szerint szemét film. Elsőre blikkre annyira nem rossz, de ha jobban átgondolja az ember...

2011-07-04 22:28:41 ChrisAdam (1) #54

Hűű... jajaj, most akartam megnézni. Háát most gondolkodom rajta, ahogy itt olvasom a kommenteket. :/

2011-06-27 18:10:45 tomikapitany (3) #53

1-2 megnevetteto poen van benne, tortenet nulla. Sokkal kevesebb mint az elozo resze.

2011-06-24 17:05:01 yahooboi (3) #52

Az első imádtam,azt hiszem az kapott is egy ötöst,mert elégedetlen voltam az utóbbi évek vígjátékaival. Ez meg most majdnem kettes lett. Nekem sok benne az ízléstelen poén főleg gondolok itt a travis vonulatra. Egyébként,ami meg működött ott,azt egy az egyben megpróbálta ide is "exportálni". Amit meg már láttam azon nem röhögök ugyanúgy...ez lesz az egész rákfenéje. Az első rész miatti respektből nem kapott kettest csak,meg a végén a fotók miatt,az most is jó lett.

2011-06-18 16:00:37 Leslie (4) #51

Nem mintha különösebben számítana az imdb, de pár hete többen is megjegyeztétek, hogy ez a film 1.500 szavazattal csak 7.1-en áll. Most, 34.500 szavazattal még mindig csak egy tizedet esett, és 7-en áll. Csak érdekességképpen.

2011-06-18 15:30:26 slawter (3) #50

Az első rész még jó volt, olyan 7.7/10, de ezt a trailer alapján eldöntöttem, hogy nem fogom megnézni, legalábbis még jó ideig nem, ahogy pedig a kommenteket és egyéb hozzászólásokat elnézem, jól döntöttem.

2011-06-02 20:58:26 Hannibal Lecter (2) #49

Önismétlő és egyéniségtelen. Egyszóval tipikus hollywood-i folytatásfilm, aminek alkotói még arra sem vették a fáradságot, hogy - a mai trendeknek megfelelően - legalább fokozzák vagy bővítsék az első rész motívumait.

2011-06-02 19:59:04 BonnyJohnny (2) #48

Kicsit utánajártam. Nem, ez a film nem egy átlagos Adam Sandler film szintjén van, hanem egy rosszabb Adam Sandler film szintjén van, vagy egy átlagos Rob Schneider film szintjén. Ez a film nálam kettes!
Az előző hozzászólásomon is látszott, hogy elfogult vagyok, az első rész miatt. Ezért volt a közepes osztályzat. De, kicsit objektívebb gondolkodás után tisztábban látok.
Ez egy rossz film.

előzmény: BonnyJohnny (#47)

2011-06-02 19:48:14 BonnyJohnny (2) #47

Hát, ha levesszük, hogy a film hosszának nagyobb része, szinte beállítás pontosságú másolata az elsőnek, marad pár eredeti jelenet. (A filmmel szembeni legnagyobb bosszúságom az az erős folytatás íz, ami elejétől végéig jellemzi.) Ha levesszük azt, hogy a poénok többsége vagy az első részre reflektálás, vagy undorító, akkor még azért marad pár az első részre emlékeztető humorforrás. Ha levesszük, hogy sok jelenetet már eltúloztak, a "folytatásban tegyünk rá egy lapáttal az első részre" filozófia nevében, marad pár az első részre emlékeztető momentum.
Én azért helyenként jókat szórakoztam rajta. Nagyjából annyit, mint egy átlagos Adam Sandler filmen (az nem sok). Szóval szerintem a film simán megvan közepes. A szomorú, hogy az első részre zseniálisat adtam. Ez végképp bebizonyítja, hogy a harmadik részre már semmi szüksége a világnak. De úgy is jön... és valószínűleg azt is megnézem.

2011-06-02 16:00:37 kiDDny (3) #46

Gyengébb kópiája az első résznek, bár voltak benne jó poének, de ez így is csak hármas... nagy kár, mert az elsőre boldog szívvel nyomtam az ötöst.

2011-06-01 16:25:20 Rorschach (1) #45

Seggbekuki és Tysonnélkül hármas, de így...

2011-05-31 23:11:09 k3pl3r (?) #44

Hm. Ez szinte tényleg ugyanolyan mint az első, csak egy picit gyengébb. Én jól szórakoztam rajta, de mivel az elsőre is csak erős négyest adtam, erre akkor csak erős hármas jár.:(

2011-05-29 17:08:46 Leslie (4) #43

Én is igénylem, főleg ha jól csinálják. Tegnap megnéztem az Elhajlási engedélyt. Ha nem tudom, hogy Farrelly-film, akkor rá sem jövök. Olyan semmilyen lett. A Másnaposok 1-2-ben viszont szimpatikusak a karakterek, működik a kémia közöttük, ezért is szeretem, ezért is tud vicces lenni. És ez mostanában olyan ritka. Tényleg kb Apatow a másik, aki még képes rá mostanában, főleg a Superbad-ben.

2011-05-29 17:01:26 Hannibal Lecter (2) #42

Én igénylem, mivel ez az alműfaj a '90-es évek első fele óta gyakorlatilag tetszhalott állapotban van. Az Apatow-filmeket - egy kivételével - nem láttam, viszont ha abból indulok ki, mennyire (nem) tetszett a Felkoppintva, akkor nem is akarom.

előzmény: deviant (#40)

2011-05-29 16:49:22 deviant (2) #41

persze, eddig még nem volt vele baj. road trip ma is jó kis komédia, a starsky és hutch szerintem jópofa, az oldschool már felemás, de ferrell menti a menthetőt, míg a másnaposok első része is összességében igen jó kis vígjáték. de most eljött az a pont, amikor valahogy rohadt unalmas lett az egész: nem is a téma, inkább a szemlélet ahogy philips megközelíti.

előzmény: Zalaba Ferenc (#35)

2011-05-29 16:44:26 deviant (2) #40

szerintem apatow ezt szinte minden évben újra meg újra feltámasztja, szóval én annyira nem igényleg ezt.

előzmény: Hannibal Lecter (#36)

2011-05-29 14:02:16 Hannibal Lecter (2) #39

Az, hogy ezt is felisszák a népek, az előzmények tükrében egyáltalán nem csoda.

2011-05-29 13:59:33 Hannibal Lecter (2) #38

Az első részre értettem.

előzmény: Zalaba Ferenc (#37)

2011-05-29 13:58:45 Zalaba Ferenc (2) #37

Egyetlen? Érdemes lesz megnézni a hétvégi adatokat...

2011-05-29 13:51:00 Hannibal Lecter (2) #36

Hollywoodnak égető szüksége lenne a 'buddy movie' feltámasztására, szóval önmagában véve jó dolog, hogy valaki folyamatosan ezzel kísérletezik. Az már más tészta, hogy egyetlen nyári kasszarobbantás után nem kellene mindjárt ilyen áttetsző és kényelmes módon prostituálódni.

2011-05-29 13:35:47 Zalaba Ferenc (2) #35

Szerintem semmi baj nincs azzal, ha valaki egy típusú filmet rendez, amíg nem ugyanazt a filmet rendezi meg újra meg újra. :)

előzmény: deviant (#32)

2011-05-29 13:34:19 Zalaba Ferenc (2) #34

Nekem ez a véleményem. És ehhez a montázshoz elég volt a második rész trailere.

2011-05-29 13:02:36 BonnyJohnny (2) #33

A mai világban szerintem biztos állásnak számít, ha valaki csak egytípusú filmet készít. Nancy Meyers, Roland Emmerich, Michael Bay... egy csomó szakbarbár alkot manapság Hollywoodban... George A. Romero és Wes Craven, akiket az újidők tettek szakbarbárrá (kicsit önmaguk paródiájává). Ne felejtsük el, ezek a rendezők nem filmművészek, csak iparosok! (Hát Romero művésznek indult, de ma már nem az.) Amúgy meg minek próbálkozna valaki mással, ha máshoz úgysem ért?

előzmény: deviant (#32)

2011-05-29 12:52:36 deviant (2) #32

philips álljon le a haverfilmekről. nem készíthet egy rendező csak ugyanolyan filmeket!

2011-05-29 11:49:05 ronin07 (?) #31

Rohadt nagy gáz, ha egy film folytatása gyakorlatilag csak remake-je az előzőnek. Vígjáték esetén, ahol a poénoknak spontán kellene ütniük és röhögésre bírniuk engem, és valami újjal próbálkozni, még nagyobb gáz. Phillips találjon ki új szituációkat a harmadik részben.

2011-05-28 18:09:59 andras_a (4) #30

Lehet, hogy furcsán hasonlított az első részre, de rég nevettem egy filmen ennyit, nekem már ezért megéri a 4-est

2011-05-28 00:01:47 deviant (2) #29

nulla eredetiség, nemcsak ugyanaz az alapszituáció, de még a poénok is ugyanazok. szégyenletes.

2011-05-27 19:21:53 Lorden (3) #28

Talán a Reszkessetek betörők 1-2 kapcsolatához lehetne hasonlítani, ott is az első rész menetén történik minden, csak itt még hatványozottabban igaz.
Legalább egy kis módosítás jót tett volna neki, ez így inkább 1.5 mint 2. rész.

2011-05-27 19:16:55 Leslie (4) #27

Azért a Jóbarátoknak, ahogy kb minden szitkomnak megvannak a maga sablonai, és visszautalgatásai. Ahogy ennek a filmnek is. Tény, hogy itt a szituáció, szerkezet teljesen ugyanaz. Ez igaz.

Bonnyjohnny: Pl a Rém rendesben Al Bundy minden kövérnős sztorija ugyanolyan volt, és mégis mindig nevettem, Kelly ugyanolyan ostoba, Bud ugyanolyan szerencsétlen. És nem untam meg. Akkor miért lenne unalmas, ha Galifianakisék is ugyanolyanok még másfél óráig, mint ezelőtt?

Engem is zavar a copy-paste ennél a filmnél. Csak azt mondom, hogy a megkedvelt karakterektől szívesen meghallgatom a poénokat kicsit másképp is. Mint itt.

előzmény: limupei (#25)

2011-05-27 19:16:13 BonnyJohnny (2) #26

Nyilván. :) Csak arra reagáltam, amit mondtál. ;)
Viszont más egy húsz perces kis gondűző, ami minden rész után újabb és újabb bonyodalmat ad (még ha a bonyodalmak több évad alatt azért természetesen ismétlődnek is, nem részről részre), mint egy mozifilm, aminek a folytatásában részében leforgatják ugyanazt. Ez még akkor sem jó, ha mégegyszer ugyanaz, csak minden több és nagyobb elvet követik. De több kritika is arra utal, hogy itt még arról sincsen szó.
A frissesség és az eredetiség pedig nálam nagyon sokat nyomott a film értékelésébe. A folytatásnak ugyanezekkel a karakterekkel másról kellett volna szólnia. Így elvész ez az erő. Ha pedig telepakolják erőltetett poénokkal és kínos visszautalgatásokkal, akkor aztán tényleg kalap kabát.

Mindenesetre még nem láttam, nem ítélkezem felette, csak azt mondom, hogy ha mindez igaz, akkor nálam nem egy jegyet esik vissza az értékelése. (Az első rész amúgy nálam is zseniálison áll!)

előzmény: Leslie (#24)

2011-05-27 19:14:23 limupei (?) #25

De ott minden részben más a szituáció, nem pedig ugyanaz. Itt meg úgy hallom, hogy az egész ugyanaz még egyszer.

előzmény: Leslie (#24)

2011-05-27 19:09:10 Leslie (4) #24

Jó-jó, de nem két rész, hanem 10-11 évad alatt.
Attól, hogy a Jóbarátok utolsó két évada már egy kicsit kevésbé zseniális, mint az előző 8, attól még a 200+ epizód kismillió vidám percet szerzett.

előzmény: BonnyJohnny (#22)

2011-05-27 19:08:26 Leslie (4) #23

Az imdb-vel sem feltétlenül értek egyet mindig. :)

előzmény: VVega (#21)

2011-05-27 19:07:51 BonnyJohnny (2) #22

Nem láttam még sitcomot, ami a végére ne fulladt volna ki, vagy legalábbis ne veszített volna az erejéből.

előzmény: Leslie (#20)

2011-05-27 19:05:27 VVega (3) #21

Félre érted :) Nagyon is figyelembe veszem és adok rá. Itt mindössze Leslie "A kritikusokkal én vígjátékok kapcsán nagyon ritkán tudok egyetérteni." mondatára reagáltam, hogy ha még nem is vennénk figyelembe az ő szavukat, az imdb érték akkor sem túl biztató.

előzmény: limupei (#19)

2011-05-27 19:01:00 Leslie (4) #20

Csak azt írtam, hogy "nehezen tudom elképzelni". Azóta elolvastam jamamura cikkét, és most kicsit erősödött a képzelőerőm :)
A frissesség, eredetiség stb-vel egyetértek, írtam is, hogy önismétlő, le is vontam egy pontot.
"Ugyanazok az emberek, ugyanazok a poénok.." Én ha megszeretek karaktereket, akkor szívesen látom őket újra, akár hasonló szituácókban. Ezért szeretem a sorozatokat, és ezért nem unok meg egy többszáz részes szitkomot sem.

előzmény: BonnyJohnny (#18)

2011-05-27 18:59:55 limupei (?) #19

Egyébként VVega, ha nem veszed figyelembe a kritikusok véleményét, akkor miért figyeled az X-Men kritikai átlagát?:)

2011-05-27 18:52:11 BonnyJohnny (2) #18

Én sokban osztom Leslie véleményét.
Az első rész nagyon tetszett. A Kids Are All Right szerintem sem vígjáték, de bármi is, közepes. Az Easy A is inkább csak mosolyogtató, bár az nem is akar harsány lenni. (Amivel nem értek egyet, az a Kick/Ass, mert szerintem az is nagyon jó.)
De azzal nem értek egyet, hogy akinek az első rész tetszett, annak automatikusan tetszeni fog ez is. Egyrészt, ha ugyanazok az emberek elsütik ugyanazt a poént, akkor az nem vicces. Másrészt, az első rész erejét nagyrészt annak frissessége, eredetisége adta.
Én már a trailer alapján is hajlok arra, hogy csalódáskeltő, ezért nem is várom. Legkevésbé sem azért, mert minden folytatás rosszabb (bár tény, hogy pár üdítő kivételtől eltekintve ez sajnos valóban így van, és sok esetben elég nagy a minőségi zuhanás a folytatásra).

2011-05-27 18:48:33 Zalaba Ferenc (2) #17

Ezért van csak 1500 szavazat. :)

2011-05-27 18:47:38 VVega (3) #16

Éppen ez az, a megelőlegezett bizalom sincs meg. A nagy slágerfilmek ennyi szavazatnál még bőven 8.5 körül szoktak állni, meglehet, hogy 20x-30x ennyi voksnál már ötössel kezdődik az érték.

előzmény: Zalaba Ferenc (#14)

2011-05-27 18:43:36 Zalaba Ferenc (2) #15

Jelen. Az első rész szuper, a második rész szar.

előzmény: Leslie (#13)

2011-05-27 18:43:20 Zalaba Ferenc (2) #14

Majd ha tízszer vagy hússzor ennyi szavazatnál is ezen a szinten áll majd a pontszám, akkor talán érdemes lesz rá adni, addig viszont csak a megelőlegezett bizalmat élvezi, mint kb. minden egyéb olyan film az IMDb-n, ami valaha is szóba került egy kocsmai beszélgetés során.

előzmény: VVega (#9)

2011-05-27 18:38:56 Leslie (4) #13

Így már megvan.
A első rész tényleg jobb volt vmivel, de ez kb ugyanazt az élményt adja, ugyanaz a szerkezete, hasonló poénok. Nehezen tudom elképzelni, hogy akinek az tetszett, annak ez nem fog.

előzmény: limupei (#11)

2011-05-27 18:38:49 Olórin (2) #12

Nem mintha náluk olyan hűdefényesen állna... kevesebb mint 1500 szavazattal 7,1. 6 közelében lesz ennek a vége...

előzmény: limupei (#11)

2011-05-27 18:34:43 limupei (?) #11

Szívrablók. A kritikusokra meg én sem adnék, ha nem lett volna ugyanezeknél az első rész majdnem kétszer ennyi:) Az imdb-s bandára viszont végképp nem adok.

előzmény: Leslie (#8)

2011-05-27 18:29:54 Hannibal Lecter (2) #10

Nekem sincsenek nagy elvárásaim, főleg úgy nem, hogy Phillips már tavaly, a Repülők, vonatok és automobilok vérszegény újragondolásával sem aratott. Ez meg az eddigiek alapján vérlázítóan repetitívnek tűnik.

2011-05-27 18:22:35 VVega (3) #9

Nincsenek nagy elvárásaim, ha a kritikusokat nem is veszem figyelembe, az 1500 szavazat alatti imdb 7.1 mindennél beszédesebb.

2011-05-27 18:16:39 Leslie (4) #8

A Ha/ver nálam minden volt, csak vígjáték nem, annak is közepes. A Könnyű nőcskén talán kétszer ha elmosolyodtam. A gyerekek jól vannak az nálam nem vígjáték, de bármi is, akkor is közepes. A Szívtiprók kapcsán mire gondolsz? Ilyen címmel csak egy 10 éves film van. (Ami egész jó film, de nem mostanában volt moziban.) A Woody Allen-filmet majd megnézem.
A kritikusokkal én vígjátékok kapcsán nagyon ritkán tudok egyetérteni.

előzmény: limupei (#7)

2011-05-27 17:49:03 limupei (?) #7

az első rész óta ez a legjobb vígjáték moziban.

Hát ezt sajnos kötve hiszem a 4,7 kritikai átlaga mellett + a Ha/Ver, Könnyű nőcske, Szívtiprók, A gyerekek jól vannak, Férfit látok álmaidban stb. ismeretében. De ha még egy tucat ember megerősíti, akkor megnézem:)

2011-05-27 17:44:31 Leslie (4) #6

Nemsokára meglesz. Sosem adom fel, hogy jó vígjátékokat találjak.

előzmény: Umberto (#5)

2011-05-27 17:42:58 Umberto (?) #5

Akkor nézd meg az Elhajlási engedélyt!

előzmény: Leslie (#4)

2011-05-27 17:37:41 Leslie (4) #4

Majdnem ugyanaz, mint az első rész, csak más helyszínen. Mivel azt is szerettem, így ezen is jól szórakoztam. Mivel önismétlés, és mivel az előző jobb volt, ezért ha az gyenge 5-ös, akkor ez gyenge 4-es. Az meg nem ezt a filmet dícséri, hogy az első rész óta ez a legjobb vígjáték moziban.

2011-05-27 16:22:43 unfamous (4) #3

a recept ugyanaz,mint az elozonel, es nem kell Aronofky-i magaslatokat kerseni benne. en, es a majdnem telthazas terem is vegig rohogte az egeszet, es 1-2 izlestelen dolgot leszamitva [nem,nem sz@rnak es nem is finganak benne] szerintem rendben van film. Figyelembe veve az utobbi idok gyenge vigjatek termeset, szerintem roppant szorakoztato film, persze nem, ha az ember ugy ul be ra, hogy ezdeszarleszmertmindenfolytatasmindszar.....

2011-05-26 21:57:30 peti0290 (4) #2

Szóval nem hozza az első rész színvonalát? Ettől féltem...(

2011-05-26 21:43:21 Daemiaen (3) #1

Ötlettelen és mindenfajta igényességtől mentes, már az első perceiben is idegesítően banális produktum, ami nemhogy megmutatja, de sokkalta inkább megerősíti, hogy Todd Phillips egy tehetségetelen kis mázlista.