TRON: Legacy (2010) ☆ 👁

TRON: Örökség

(Joseph Kosinski)

amerikai akciófilm, kalandfilm, sci-fi

3,0
★★★☆☆
540 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2016-09-03 19:50:53 ChrisAdam (2) #86

Pedig hát ez nem is az igazi keményvonalas Daft Punk. :) Az az igazán jó!

előzmény: SentryD (#85)

2016-09-03 16:02:26 SentryD (2) #85

Anno, mikor megjelent, 14-15 éves fejjel menten beleszerettem Olivia Wildébe és a látványvilágba egyaránt. Így hat évvel később sajnos már mindkettő fénye megkopott a szememben. Az egyetlen jelenet, ami igazán tetszett, az az, amikor Flynn benyit a játékterembe, ahol felpörög a zene, és beindulnak a poros játékgépek. Ez a pár másodperc tökéletesen hozza a retro játéktermeknek azt a nosztalgikus hangulatát, amit én annyira szeretek, ettől kezdve azonban ki is pukkadt a látványorgia. A számítógép-beli világ ugyan még mindig tetszetős, de bőven nem viszi el a filmet a hátán értékelhető történet és kedvelhető karakterek nélkül, ez pedig szvsz hiányzott. És nem szeretem a Daft Punk-ot :(

2015-12-21 17:09:04 guybrush (3) #84

Azon ritka folytatások egyike, amik szórakoztatóbbak mint az első rész. Bár jelen esetben ez nem egy nagy dicséret, tekintve, hogy az első TRON mozi is talán csak a forradalmi látványvilága miatt lett kultikus. S ez az ökörség sem tud sokkal többet, de a dinamikusabb, ütősebb akciójelenetek, a dupla annyi Jeff Bridges, és a Daft Punk különleges aláfestői miatt bizony felé néz a kacsacsőr.

2012-10-22 21:08:26 opposition (3) #83

Újranéztem. 2-ből felment 3-ba.

2012-08-23 15:31:08 JohnnyJohnny (3) #82

Gyenge karakterek és még gyengébb történet jellemzi a filmet, ám a látványvilága lenyűgöző. Egy üdítő látványmozinak elmegy, de ugyanolyan, mint az első rész volt anno, se több se kevesebb.

2012-04-19 18:18:05 Rorschach (4) #81

Felvittem az értékelést négyesre, mert a zene és a látvány (a háromdé idegesítő torzítása és életlensége nélkül) valami eszméletlen, a hangulat teljesen rendben van az egész film alatt, a sztoriban pedig sokkal több rejlik, mint amit a scriptért felelős hat (!) ember össze tudott okádni.

2011-11-28 23:58:15 Lasliegrand (3) #80

Csak egy tök átlagos de nemisolyanunalmas' látványfilm LENNE, de Daft Punkék zenei aláfestése rohadt nagyot dob rajta. Sokszor már a hideg futkosott tőle a hátamon. :) Csodálom, hogy még csak nem is jelölték Oscarra "a legjobb filmzene" címen. :P Nálam még verte az Inception zenéjét is.

2011-11-04 12:38:10 ChrisAdam (2) #79

nem, de most jövök rá, hogy ez Disney. Na látszik, hogy nem figyeltem! De komolyan, kb nem emlékszek semmire!

előzmény: JeszKar (#78)

2011-09-15 19:56:07 JeszKar (4) #78

Láttad a logót az elején?

előzmény: ChrisAdam (#77)

2011-09-15 19:54:13 ChrisAdam (2) #77

egyszer meg lehet nézni :/ többet vártam. egy Disney filmnek elmenne, ha az lenne :D na m1. megnéztem. ennyi

2011-08-06 00:31:13 trilas (2) #76

Látványos zagyvalék, színpompás közhely-gyűjtemény. Tini srácok kedvence lehetne, ha lenne bármi értelme.

2011-06-26 11:02:15 Gasz András (3) #75

Tron: Örökség:

A zene menti meg a filmet a 2-es osztályzattól. A látvány felemás néha olyan gány érzetem van a CGI okán és a színek is plasztikusak és az egész világ sivár nekem ez nem jött be. A színészekről nem érdemes beszélni Jeff Bridges az aki néha menti a menthetőt, de sajnos a CGI másának arca CGI-vel parodisztikusan rosszul lett megalkotva. A sztori gagyi, bár igaz ez is alapjában véve csakis a látvány miatt került a moziba mást nem is akart szolgálni a nézőknek. A filmzene nagyon jól passzol a film világához és képeihez viszont. Kár, hogy ezt ha jól emlékszem, nem is jelölték az idei Oscaron, hát igen Reznoréké a jövő úgy látszik Gustavo Santaoalla után szabadon. :)
A CGI minősége átlagos szerintem attól még hogy sok a CGI/jelenet benne még nem biztos hogy azonnal nyertes lehet a különféle díjátadókon mindig a minőség fontos s nem a mennyiség. Eredet Potter 7/1 ben kevesebb de jobb minőségű CGI volt szerintem. Néha a kevesebb több s jobb ugye.

55%

2011-06-21 13:49:12 Pupos Péter (?) #74

nekem nem jött át a film...szemrákot kapsz attól a pár színtől ami a filmben látható...a zene...vagy jót vagy semmit...a trailerben (és a filmben a motorozós résznél hallható) zene tényleg nagyon tetszett...de az egész...egyedüli pozitívum az új Disney logó...ami még baszta a csőröm a vallással való ismételt kekeckedés...(Flynn "alkotóként" való emlegetése...meg mint annyi filmben vmivel itt is át akarják alakítani)nem elég h szegény Disney-re rájár a rúd amiért a nevében megtalálható a 3db 6-os (megjegyzés: én 4-et találtam)...vmi idétlen most kitalálta ezt a vonalat is...am a legtöbb hasonlóság még így is a Star Wars-al mutatkozik...a főszereplő srácot mindennemű szereptől eltiltom egy életre...borzalmasan "játszik"...az összes szerep unalmas és egysíkú..eltűnt a régi Disney-minőség a mainstream posványban

2011-05-15 14:48:42 JeszKar (4) #73

Nem tudom, hogy, de az a film valahogy működik. Piszok látványos, a zene hatalmas, és az egész valami piszok cool. Jó, a forgatókönny nagyon átlagos, és még Jeff Bridges sem alakít kiemelkedően, de tényleg olyan jó nézni (és hallgatni), hogy muszáj egy négyest adnom rá.

2011-05-04 01:44:04 gabonaaa (5) #72

Olórin-nal egyetértek teljesen!

2011-05-02 15:43:35 limupei (3) #71

Úgy értettem, hogy a filmmel együtt abszolút működőképes, sőt.

2011-05-02 15:13:38 Leppard (1) #70

Azt értem, hogy valakinek bejön ez a zene, de ez mégiscsak egy film akarna lenni...

előzmény: limupei (#69)

2011-05-02 13:57:12 limupei (3) #69

Hát pont a zenéje az, amit még egy darabig emlegetni fognak.

előzmény: Leppard (#68)

2011-05-02 13:23:25 Leppard (1) #68

Csak azért 1-es, mert nincs lehetőség alacsonyabban osztályozni. Sem forgatókönyv, sem színészi teljesítmény, ezzel azt hiszem mindenki egyetért. És mégis majdnem 3-as az átlaga... A látvány miatt talán: aki az ilyet szereti, annak ott vannak az lövöldözős-üldözéses szgépes játékok. Jeff Bridges? Neki vannak filmjei, amelyekben (ezzel ellentétben) színészként üzemel... A zenéje? Arra ott a hifi, ha jót akar valaki. Bár kb a 19. percben felcsendül az amerikai Journey - Separate Ways című nótája (ami ki is emelkedik ebből a hatalmas sz@rkupacból, nem is értem, hogy került oda...).
Ennek a Kosinskinek a nevét pedig megjegyeztem magamnak, persze csak azért, nehogy véletlenül a későbbiekben belebotoljak egy másik "alkotás"-ába.

2011-04-06 15:16:56 opposition (3) #67

Ez nagyon szép...és nagyon buta...

2011-03-17 02:23:39 Dimitryj (4) #66

Hát igen...
A sztori az egyenesen sz@r, klisé hegyek amivel csak lehet avval elrontották a sztorit.
Viszont a látványvilág és a zene zseniális! És szerintem ez nagy mértékben hogy csak nézem és bámulok, gondolkodni nem kell, csak bámulni a látványt - jól emészthető az ovisok számára is = aput anyut be lehet rá rángatni a moziba - nagyobb profit :D
Khmm...
Szívtiproimi:"A film eleje Bill Gates kifigurázása volt: miben más a 12-es verzió az előzőekhez képest? -A nevében! A Microsoft és még pár multicég nem a techikai újításokban érdekelt, hanem a profit maximalizálásában, még ha az ellenkezőjét is állítják."
Vajon mire is gondolok!? :D

2011-03-14 21:46:13 Dió (4) #65

Érdekes, eszementen látványos és mindezt szuper zenével támogatja meg. A mátrixos eszmefuttatások mellőzésével nem tör klasszikusi babérokra, viszont nem is süllyed le idióta hibák szintjére, szóval képes a szórakoztatásra.

2011-03-09 19:02:27 Rorschach (4) #64

Mégis kettest kapott :D

2011-03-09 18:35:16 pertwillaby (2) #63

A történet pocsék, mégsem tudok haragudni a filmre, hiszen a zene elképesztő és mégis csak Jeff Bridges a főszereplő.

2011-03-09 18:00:35 Kopasz (3) #62

Ezt a filmet két részletben kellett volna megnéznem. Jól kezdődött, aztán ellaposodott a sztori, de a látvány jó volt és a filmzene. Akár új címen is gondolkodhatnék: Tron - Ökörség(?)

2011-02-02 00:27:06 Szívtiproimi (4) #61

Egyesek bergmani filozófikus mélységet vártak a filmtől - ahogy a hozzászólásokat nézem- én nem! Jó lett volna látni a 28 évvel korábbi előzményt is, de egyes sci-fi sorozatoknál, úgy tűnik, elöbb jön a vége, mint az eleje /lásd Csillagok háborúja/. És ha már itt tartunk, én is féltem, hogy átmegy valami Luke Darth Vader apa-fiú ödipusz-komplexusos Csillagok háborúja utánzásba. Ezt nagyrészt kikerülte, bár fénykardok stb. Azért rendesen végigment a filmtörténeten és újraírta három dimenzióban, pl: Gladiátor; a Ben Hur kocsiverseny jelenete; a legjobb mégis Az akarat diadala c. film megidézése melyben Hitler beszél katonás szögletességben álló tömeg előtt. A film eleje Bill Gates kifigurázása volt: miben más a 12-es verzió az előzőekhez képest? -A nevében! A Microsoft és még pár multicég nem a techikai újításokban érdekelt, hanem a profit maximalizálásában, még ha az ellenkezőjét is állítják. Ez volt az első 3d-s filmem, elsőre nem volt rossz.

2011-01-25 23:57:26 jutas (2) #60

A zene kihúzza valahogy a nézhetetlen kategóriból. Bár, ha már alternatív elektro, akkor én a keményebb részeknél egy indusztriál bandát is felkértem volna muzsikát írni. Daft Punkék utóbbi időben szerintem hallghattak némi Covenantot meg VNV Nation-t. És ez jó pont.

Na mindegy, ebből is látszik, hogy ez hagyott bennem csak nyomott. Ekkora látvánnyal és vizuális kreativitással, micsoda egy apokaliptikus moviet lehetett volna készíteni. De nem lett. Helyette Disney mozieste. Semmi megrendítő, elgondolkodtató.

2011-01-20 13:41:33 amorphka (2) #59

Nem tudom, hogy mit vartam tole, igazabol semmit. Mindenfele eloitelet es varakozas nelkul ultem be a 3D szemuveggel a moziba. Az igazsag az, hogy en nem sok jo remake-et vagy folytatast lattam az utobbi idoben, ezert nem szamitottam sokra, de azert ez a szinvonal meg engem is meglepett.
A tortenet folytatasa szerintem teljesen nyilvanvalo, egy kicsit sem eroltettek meg magukat a forgatokonyv irok: a fiu visszamegy az apjaert es megmenti a vilagot a digitalis gonosztol. Phaaaa! Ha csak par oraval tobbet izzadtak volna a forgatokonyv felett, akkor mar jobbat lehetett volna kihozni belole.
A karakterek rem unalmasak es sablonosak. A fiu szemelyisege a legsutabb szerintem. Szerettek volna egy igazan tokos, zsenialis es szivtipro fiatalembert alkotni, akitol a lanyok bugyija egybol nedves lesz ezert - szamomra erthetelen modon - kisse ellentmondo vagy a valosagban nem minden esetben egyutt jelenlevo tulajdonsagokat gyurtak ossze egy fura fohosbe. Azt akartak, hogy legyen ugyanolyan vagany, mint amekkora zseni, ezert orultmodon motorozik a belvarosban, hazakrol ugral le, de emellett fel perc alatt feltori a vilag legbiztonsagosabb operacios rendszeret a Nokia telefonjarol. Ja, es persze nem hianyozhat a computer guru es az adrenalin fuggo cross-motoros base jumpingos attributum mellol az "open kozossegert mindent" erzsesvilag, amiert mindenre hajlando, meg arra is, hogy a sajat apja volt ceget, aminek Ő a fo reszvenyese megkarositsa es tonkretegye. A szerenyseget, a remete eletmodot mar nem is emlitem mert az annyira klises, hogy mar-mar szinte kotelezo. Jaaajj!
Amennyire vilagi a fiu, annyira filozofikus az apa, tulsagosan is az. Elmeredve es alfaba zuhanva melazik dolgokon. Rem idegesito es nem erzem, hogy tul sok hozzaadott erteke lenne a filmhez.
De egyertelmuen a filmbeli parbeszedek a legborzalmasabbak! Ures es semmitmondo dialogusok, vegig olyan erzesem volt, mintha sulyosan ertelmi fogyatekos pankratorok beszelnek meg a tegnapi focimeccs eredmenyeit, de ugy, hogy 2-nel nem tudnak tovabb szamolni. A vegkifejlet kornyekere a agyhalott allapotban levo zombi traccsparti olyan szintre fokozodott, hogy kezdtem magam kellemetlenul erezni, a kamerat es a fehrekopenyes embereket kezdtem keresni, mert egyre erett bennem a felismeres, hogy ez egy pszihologiai kiserlet, hogy meddig birjuk hallgatni a buta mondatokat. De akkor egyszer csak megjelent a stablista es fellelegeztem… :)
Osszessegeben azt tudom mondani, hogy erre nem kellett volna ennyit kolteni. Az gyenge osszkepert meg a 3D es a szep virtualis vilag sem tudott karpotolni.

2011-01-13 09:53:32 Zoliz (2) #58

Ez a film egyszerűen rossz.

2011-01-02 16:21:51 Rorschach (4) #57

Sajnos pont annyira lett rossz film, mint amennyire reménykedtem, hogy nem lesz az. Döbbenetes, amit ez a rendezőnek titulált bácsi kihozott az alapanyagból, de talán nem is ő a legfőbb ludas.
Dizni. Ez, kérem, egy olyan szó, aminek hallatán az undor és a hozzá nem értés gondolatai suhannak át az agyamon. Döbbenetes, hogy ezek a fafejek mennyire nem tudnak filmet készíteni, amit a Perzsia hercegénél leírtam (vázlatos, nincs történet, életidegenek a párbeszédek, életképtelenek a főhősök, hatásvadász a látvány), az ugyanúgy megvan itt is. Szóval, mint film, döbbenetesen nagy csalódás lett a Tron. Bridges karaktere pedig az év legszarabbja, mindenféle gondolkodás nélkül ki merem jelenteni. Egyszerűen döbbenet, de az alma sem esett messze a fájától, hálát kellett volna adnom, mikor befogták a szájukat, már pedig azt csak akkor teszik, ha akció van. Az viszont megér egy misét.
Szóval, tényleg letaglózva ültem a moziban, elsején(lehet ezzel a másnapos mozizással van a baj), kómásan, fájó gyomorral, mikor is azt láttam, hogy ezek még az akciókhoz sem értenek. Lehet, magasak voltak az igényeim, de szerény véleményem szerint ennyiből illene megfizetni valakit, aki rendesen megkoreografálja az összecsapásokat. Nincs egy normális fájt, sehol. Ütögetik egymást ezek a marhák, mikor annyit kéne tenniük, hogy a (hátukon/kezükben lévő!!!) koronggal kettészelik a másikat, de nem, az egy helyben állás és ütés az praktikusabb, de amikor használják a lemezt, monoton (és még véletlenül sem érdekes) dobálgatásba torkollik az egész, a repülős mutatvány pedig annyira megragadott, hogy egy nap távlatából alig emlékszem rá.
Ha már röpködés, a filmben VAN pozitívum, nevezetesen:
-a látvány: ESZMÉLETLENÜL gyönyörű a film, minden egyes képkockája fantasztikus, minőségi munka, az megint más, hogy néhol piszkosul hatásvadász volt (légvitorlás).
-a zene: köpni-nyelni nem tudtam. Átlagos, vagy épp átlagon aluli jelenetek alatt rázott ki a hideg a Daft Punk munkája miatt, komolyan, ha oszkárékban van egy csepp ízlés, ez fogja elvinni a zenéért járó szobrot.

Mint film, megbukott, technikai oldalról viszont ennél zseniálisabb az éven nem volt. Az átlag pedig hármas.

2011-01-02 16:13:37 Lajos The Silent (4) #56

Maga a film szerintem nem olyan nagy durranás, láttam már jobbat is. Mindenesetre a látványvilága egyedi, a 3D meg hab a tortán!

De ami nekem a legjobban tetszett: az a ZENÉJE! Az valami fenomenális!

2010-12-30 22:10:39 vadPINGvin (3) #55

Teljesen átlagos, helyenként unalmas film, nagyon ötletes látványvilággal és fájdalmas párbeszédekkel.

Viszont ez volt a legcsodálatosabb Daft Punk videóklip amit valaha láttam!!! :)

2010-12-30 01:38:12 Nevotil (4) #54

Nekem összességében tetszett :) Persze az esemény fordulatai nem okoztak túl nagy meglepetést, egy-kettő volt csak amire nem számítottam, amúgy elég nyilvánvaló volt a történetvezetés.
A látványvilág és a zene is tetszett :D A fordítás is jó volt olyan szempontból, hogy jól szórakoztunk egyes szófordulatokon.
A 3d nálunk rendben volt, más kérdés, hogy akadt, hogy levettem a szemüveget, mert 2d-ben volt sokáig a film. Egy szavam nem lehetett, mert előre szóltak a mozi elején. Mégis a harcok miatt megérte a 3d-s jegy, jól néztek ki :)
Mindenesetre néztem volna tovább, elfért volna pár magyarázat, de így is tetszett.



2010-12-29 18:46:05 nejmed (1) #53

Most voltam először, lehet nem vagyok alkalmas befogadója.

2010-12-29 17:28:56 Rorschach (4) #52

A kép volt szar, vagy eleve nem bírod az imaxet?

előzmény: nejmed (#51)

2010-12-29 14:45:06 nejmed (1) #51

Egy biztos, én többé IMAX terembe be nem teszem a lábam. Hasogatott a fejem, fájt a szemem, kavargott a gyomrom közben, szal inkább elaludtam rajta. De amit láttam az nagyon gagyi volt. Ennyire borzasztó mozis élményem még nem volt.

2010-12-21 22:37:41 Kremy (3) #50

A párbeszédek kínosan bénák voltak.Értem én,hogy a látványra kell építeni egy ilyen filmet,de akkor is,ezek a három szavas mondatok meg kontrák,hihetetlenül untam egy idő után. A szinkron csapnivaló volt,a szétpixelezésnél röhögtem fel,hogy na ne már,ennyire nem kéne tükörfordítani...

2010-12-21 01:42:35 betta (2) #49

szerintem iszonyatosan unalmas volt, ha nem lett volna popcorn, valsz el is aludtam volna...erre rátett a szinkron (a "na, tiplizzünk!" volt a csúcspont), a béna párbeszédek, a 99%os pontossággal kiszámítható jelenetek (a maradék egy százalék azok a wtf-kockák, amiket nem is értettem, h kerültek bele meg minek egyáltalán), stbstb...legalább a poénok sikerülhettek volna, de sajnos erre sem futotta.
(viszont cillian murphy bevillant egy pár percre az elején jeeej)

2010-12-20 21:12:20 Oscee (4) #48

A vasárnap késő esti vetítésen is ugyanúgy kimaradt pár mp-re a jobb szem képe.

Amúgy szerintem dettó ugyanaz, mint a klasszikus darab, jobb zenével és hanyagabbul elmagyarázott/alátámasztott világgal és háttértörténettel. A látvány ütős, a pár akciójelenet is jó, de a 3D azért annyira nem nagy szám ismét, kevés olyan jelenet van, amiben kimondottan jól mutat.

2010-12-20 20:31:31 Brumi (4) #47

Azért sem rajongtam különösebben. :)

előzmény: The Hungarian (#46)

2010-12-20 18:30:24 The Hungarian (3) #46

Meg a film maga, nem? :)

előzmény: Brumi (#45)

2010-12-20 17:15:40 Brumi (4) #45

Az Avatarnál fel sem tűnt a piszok, ott sokkal jobban zavart a gépész alkalmatlanságából fakadó életlenség. :)

előzmény: Zalaba Ferenc (#44)

2010-12-20 17:11:22 Zalaba Ferenc (3) #44

Ezzel a piszokkal már a Harry Potter 6 esetében is találkoztam, illetve később mindkét alkalommal az Avataron. Most is feltűnt itt-ott, de úgy tűnik, közben megtanultam ignorálni. :)

2010-12-20 17:02:07 Brumi (4) #43

Én is IMAX-ben néztem (szombaton, a 11:45-ös előadáson) és bármennyire ütős volt a látvány, apró hibák azért csökkentették a makulátlan élményt. A fekete foltokban megjelenő digitális piszok viszonylag sokszor (és sok helyen) látható volt, a sztereoszkópikus 3D pedig egy alkalommal átváltott monóba (a jobb szemmel gyakorlatilag csak a nagy feketeséget lehetett látni), szerencsére ez csak egy fél pillanatig tartott (és a szemüveg levételével meg is szűnt). A 3D egyébként nagyon rendben volt, ahogy a film is, soha rosszabb látványmozit.

2010-12-20 16:22:12 henisz (2) #42

Hét lehet... :(

2010-12-20 16:12:50 Zalaba Ferenc (3) #41

Valamit elbarmolhattak a vetítéssel. A Rácson belül játszódó jelenetek 3D-sek - a film 90%-a ott játszódik. Ráadásul én nagyon szép minőségben láttam a filmet - igaz, ott voltam az első vetítésen (legalábbis azt hiszem).

2010-12-20 15:49:22 henisz (2) #40

Szombaton 17:00-kor néztem az IMAX-ban és ezen a vetítésen a nagy része 2D volt vagy nagyon gagyi 3D iszonyatos rossz képminőséggel.

2010-12-20 15:45:02 deviant (4) #39

ne csúsztassunk már! a jelenetek túlnyomó többsége kőkemény 3d.

előzmény: henisz (#38)

2010-12-20 09:29:23 henisz (2) #38

Nekem nagyon nem tetszett. Sztori nulla, látványra sem volt nagy szám, ráadásul elég dühítő, hogy úgy reklámoznak valamit, hogy IMAX 3D és köze ne volt hozzá. A kép iszonyat rossz mínőségű volt IMAX-ben, tele fekete pötyökkel, és volt egy rész amikor bejött a vászonra egy gogantikus fekete volt. A jelenetek nagy része 2D... Szóval ez egy igazi átverés. Szerintem jobban jártam volna a sima verzióval. Ami nekem tényelg nagyon-nagyo hiányzott a filmből az a térhatás, a málység , távolság érzete stb. Ja és a legjobb a következő mondta a filmben amitől kaptam egy kiseeb röhögőgörcsöt: (Star wars után szabadon)
"Én nem vagyok az apád" :)

2010-12-19 14:32:47 Olórin (4) #37

Bizoy, a Daft Punk iszonyatosan sokat tesz hozzá az élményhez - rég hallottam score-t, ami ennyire fel tudja javítani a filmet. Összességében abszolút kellemes meglepetés, jó ritmusú, piszkosul látványos és dögös, és a Disney-szag sem érződik rajta.

2010-12-18 14:18:04 deviant (4) #36

a daft punk filmzenéje miatt és a látvány miatt érdemes megnézni. elsőre még talán izgalmas is az örökség, de mondom: a zene nagyon nagyot dob ez egészen. és persze jeff mindig COOL! :)

2010-12-17 20:28:56 adam924 (3) #35

a 3d húzza fel csak, így nálam 3-as
a zene tényleg eszméletlen, de
a nagy hightech informatikus jeleneten az elején meg felröhögtem a moziban :D az katasztrofális volt, legalábbis informatikus szemmel :)
valamint a párbeszédek, csak romlottak jelenetről jelenetre...

2010-12-17 17:23:00 Zalaba Ferenc (3) #34

Mikor az emberek a felesleges 3D-t szídják, az azért van, mert ebben a filmben sincsenek vászonba nyúlkálós, öncélú jelenetek.

Ne higgyetek nekik.

A Rácson belül elképesztően él a 3D.

2010-12-17 17:09:30 VVega (4) #33

Pár szép jelenet, eszelősen jó zene, vállalhatatlanul rossz, önmaguk paródiájába hajló párbeszédek, kevés és gyenge akció, semmitérő, abszolút minekvan 3D. Csalódás.

2010-12-17 01:25:53 Adam Taylor (3) #32

Az első részben megjelenő komplett világhoz (és itt elsősorban az elgondolását, ne adj' isten a filozófiáját értem) nagy görcsösen akar pluszban hozzáadni valamit, de ez nem igazán jön össze. Magával az ötlettel nem lenne gond, de az egészet aláássák a "fordulatok" és persze hogy minden a leghálivúdibb módon oldódik meg...oké tudom túl sok forradalmi dolog elmélet szintjén egy ilyen költségvetésbe nem fér bele...
Nem is vártam Tolsztoj-mélységű karaktereket, de az, hogy 2 óra alatt egy értelmes összetett mondat nem hagyja el Sam száját, ismét picit irritáló. Bridges viszont hozza amit kell, derekasan megküzd a sokszor nevetségessé tett karakterével, de szerintem végül ő győz, így nem válik önmaga paródiájává. Olivia Wilde pedig egyszerűen gyönyörű, és szerintem még tehetséges is.
Az, hogy mégsem csalódás a film, a maximális látványvilágnak köszönhető, és az első rész tiszteletben tartásának. A technikai újítások jók voltak, bár nem egy kütyüről/jelenetről a Star Wars ugrott be. A zene szintén fantasztikus, nálam az év legjobbja. Szégyen-nemszégyen, ez volt az első IMAX élvényem, és veszettül élveztem, a negatívumok ellenére pedig a film is lekötött. Nem sokkal több az elsőnél, de el sem vesz belőle szerencsére. Az meg az én bajam, ha picit agyalni is akartam volna a látottakon.

2010-12-16 07:39:29 Daemiaen (4) #31

Rengeteg rejlik ebben a Tronban, amit - természetesen - nem sikerült kiaknázni, viszont vizuálisan az élmezőnyben van. Azonban egyre inkább baj, ha ettől kell hasraesni.

2010-12-15 23:18:57 Gameface (3) #30

igazán törölhetnék már a szavazatait. hol a virtuális esküdtszék?

előzmény: Zalaba Ferenc (#29)

2010-12-15 23:16:29 Zalaba Ferenc (3) #29

Szia Pierrot,
ha tudom, hogy jössz a sajtóra, akkor lepacsizhattunk volna. Régóta szeretnék veled személyesen is találkozni és kifaggatni arról, hogy találsz időt ennyi film megnézésére. Egy logisztikai zseni lehetsz.
Üdv: jsz

2010-12-15 08:02:47 largo (3) #28

Találó és valszeg igaz is.
A story-t egyértelműen elmondja reklám, de az kevésbé fontos, mint inkább a kivitelezése. A ügyes dialógok, változatos cselekmény, érzelmi kötelékek... a lényeg hogy lepjen meg, ötletekkel, bármivel...
Bár, én már látatlanban elkönyveltem csalódásnak...

előzmény: Ágó (#27)

2010-12-13 22:47:24 Ágó (3) #27

Bocsánat, de emellett a rotten-es vélemény mellett nem tudtam csak úgy elmenni. Nagyon tetszik, bár elég merész:
"It's a bit like Fast and Furious, directed by Stanley Kubrick on holiday." :)

előzmény: Gasz András (#26)

2010-12-13 22:42:26 Gasz András (3) #26

Úgy hogy félek mindkét film látványfilm lesz és ótvar szar történettel, rendelkezik.

2010-12-13 21:59:27 ronin07 (?) #25

Akárhol is oktassák...

előzmény: JeszKar (#24)

2010-12-13 21:57:16 JeszKar (4) #24

Nálam nem, nálam rosszabb az animációs tananyag.
Rorschach: ettől még az első.

előzmény: ronin07 (#23)

2010-12-13 21:55:46 ronin07 (?) #23

Tananyag? Jézusom! (bevesz egy ciánkapszulát)

előzmény: JeszKar (#21)

2010-12-13 21:55:22 Rorschach (4) #22

Inkább csak valami összegányolt techdemo, ami se jó, se szép, maximum új. Remélem, a Tron más lesz.

előzmény: JeszKar (#21)

2010-12-13 21:49:37 JeszKar (4) #21

Az első computer animált film volt, ezért több helyen tananyag a film animációs témában.

előzmény: Rorschach (#20)

2010-12-13 21:41:17 Rorschach (4) #20

Miért, abban mi az úristen volt olyan forradalmi, amit eme remek ne tudna überelni? :)

előzmény: JeszKar (#19)

2010-12-13 21:15:26 JeszKar (4) #19

Hát igen az eredeti se a történetéről volt híres, hanem inkább a forradalmi látványvilágáról, azonban látvány tekintetében forradalmat csinálni egyre kevesebb esély van manapság (az Avatar után pláne.)

előzmény: yuriko (#18)

2010-12-13 21:10:48 yuriko (?) #18

Bár nem nagyon értem, hogy mit jelent amit írsz, de az eredetiből kiindulva szerintem itt is garantált az ótvar történet. Az ost pedig régóta elérhető innen onnan.

előzmény: Gasz András (#16)

2010-12-13 21:03:50 Olórin (4) #17

András, hogy az úristenbe jön ide a Transformers, áruld már el nekem...

előzmény: Gasz András (#16)

2010-12-13 19:37:53 Gasz András (3) #16

Állítólag a Daft Punk (régen nagyon imádtam őket az Around the world videójuktól kezdve egészen 2001 ig kb) erős filmzenét alkotott, még ha hasonlít Zimmer utóbbi munkáira is. Ez igaz?
A Transformers 3 meg iszonyat hülyeség gyakorlatilag egy reboot, ha az 1-2. rész 'történetét' figyelembe vesszük vagy csak ennyire hülyék vagy nagyon jól játsszák a hülyét az amerikai vezetők az 1.-2. részben. :)
Remélem itt annak ellenére hogy Disney logo is van benne, nem nyúltak az ótvar történet, szép effektusok mutatványához.

2010-12-13 19:16:42 limupei (3) #15

Tudom, most raktam oda, ezért szóltam:)

előzmény: Rorschach (#14)

2010-12-13 19:03:10 Rorschach (4) #14

Direkt megnéztem, akkor viszont még nem volt ott.

előzmény: limupei (#13)

2010-12-13 19:02:41 limupei (3) #13

Hatos -> lásd "linkek"

előzmény: Rorschach (#12)

2010-12-13 18:56:15 Rorschach (4) #12

Tízből nagyságrendileg hányas?

előzmény: Zalaba Ferenc (#11)

2010-12-13 17:28:27 Zalaba Ferenc (3) #11

Maximális audiovizuális élmény, agyzsibbasztó sztori, hurkarakterek.

2010-12-10 13:57:54 Rorschach (4) #10

Monnyuk ez a "kicsi emberkék működtetik a gépeket"-felfogás megmosolyogtató, de mégiscsak '82-es az eredeti.
Amúgy a rendezőben én bízom, belekukkantottam pár reklámjába, és már biztos vagyok legalább abban, hogy nem csak annyi látvány lesz a filmben, amit a trailerben ellőttek, ez is valami, remélem, ha már Disney, a Karib-szériához fog hasonlítani.

A CGI-Bridgesszel pedig nekem semmi bajom.

előzmény: yuriko (#9)

2010-12-09 22:42:27 yuriko (?) #9

Én kizártnak tartom, hogy a történet felnőjön a látványhoz és a zenéhez. És most egyáltalán nem amiatt gondolom, hogy a Disney logó virít a trailer elején vagy, hogy egy elsőfilmes rendezővel van dolgunk, hanem egyszerűen számomra rendkívül béna és nevetséges a virtuális világnak ezen elgondolása. Semmiféle komolyságot nem várok a filmtől, inkább valami látványbemutatót eszméletlen jó zenével.

előzmény: Rorschach (#7)

2010-12-09 22:16:43 myke7 (3) #8

Közben ránéztem a rendezőre, itt semmi info. Wiki azt írja, ezzel fog bemutatkozni a vásznon...
Technika terén ő is otthon van a leírások szerint, de ez elég lesz?
A fiatalító technika pedig inkább Final Fantasy-szerűvé alakítja JB-t. Mondjuk az ő játéka még ad okot a bizalomra. :)

előzmény: Rorschach (#7)

2010-12-09 22:05:41 Rorschach (4) #7

Én is ettől félek, mert ugye a Disney kötelez...

előzmény: myke7 (#6)

2010-12-09 21:42:30 myke7 (3) #6

Már vagy 1 hete nyüstölöm a zenéjét, elképesztő amit a Daft Punk alkotott. Nekem filmzene még így nem jött be. A látvány nem lehet kérdés, de kap-e kellő komolyságot a történet, a színészek munkája és a rendezés?

2010-11-23 22:08:00 Rorschach (4) #5

Mondjuk ennél nagyon baj ne legyen :D

2010-11-23 20:52:48 Olórin (4) #4

Még csak bele-belehallgattam a zenébe, és abszolút jónak tűnik, de egy Inception hasonlóság nagyon megütötte a fülemet.
Inception - 528491
Tron Legacy - Fall

2010-11-23 20:25:42 deviant (4) #3

most már látni akarom! és hallani a zenét, mert ez valami iszonyatosan jó! féltem, hogy elcseszik, de nagyon jó lett a végeredmény.

2010-11-23 17:57:16 Rorschach (4) #2

...még akkor is ötös :)

2010-11-23 16:25:42 Zalaba Ferenc (3) #1

H a film fele olyan jó lesz, mint a zenéje...