The Hangover (2009) ☆

Másnaposok

(Todd Phillips)

amerikai-német vígjáték

3,8
★★★★☆
1431 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

  • 1
  • 2
2017-11-13 22:36:34 Raul (4) #130

Topkomment :)

előzmény: inigo (#98)

2016-12-05 19:37:37 Dezsmant (5) #129

Hosszú idő után, végre tudtak egy olyan vígjátékot csinálni ami az elejétől a végéig hihetetlen jó, nincs benne se unalmas rész se elcsépelt poénok, egyszerűen zseniális.

2014-10-20 22:00:11 DrSzolon (5) #128

Többedszeri megtekintésre már nem annyira szórakoztató, de még intenzíven él bennem az első találkozásom a filmmel, és hogy tényleg mekkorát durrant akkoriban, amikor a mainstream vígjátékok a szex és az övön aluli poénok tengelyén mozogtak. Nagyon jól van felépítve, végig tartogat meglepetéseket.

2012-09-28 15:46:23 Ubul (3) #127

hasonló dolgok jártak az én fejemben is...ok ,logikát nem kell keresni,hanem kikapcsolódni,egy könnyed vígjáték,de igazából én nem tudtam sírva röhögni azokon a jeleneteken,amiken mások igen. Sőt,ilyen jelenet nem is volt benne,mosolygásra alkalmas viszont annál több. Természetesen részemről :) Mondjuk ha jól emlékszem, a pisi/kaki poénokat hanyagolták,ez már azért jó pont a mai vígjátékokhoz képest :D

előzmény: gomez1000 (#126)

2012-09-28 15:21:16 gomez1000 (3) #126

Egyáltalán nem értem a magas szavazatokat elfoglaló helyét. Nagyon erőltetett poénokból áll. Meztelen kínai a csomagtartóban ? A rendőrök élő példának használják a barátainkat sokkoló bemutatóra kisgyerekeknek egy iskolában ? Mike Tyson énekelget ?
Én valahogy úgy vagyok vele, hogy a baromság az baromság, és attól még nem vicces, hogy nem megszokott. Szerintem egy vígjáték két fő dologra építhet, vagy együtt mindkettőre :
1.Vicces helyzetek
2.Vicces szövegek
A filmben levő vicces helyzetekről már leírtam mit gondolok. A szövegek sem túl eredetiek, de azért azok még elmennek. Nem rossz film, de nem is az igazán jó kategória. Sajnos manapság nem készítenek nagyon jókat, ezért tűnik ki a többi közül a Másnaposok.

2012-03-30 21:30:31 Bruce94 (4) #125

A film első 15-20 perce, sőt talán első fél órája után elgondolkodtam azon, hogy ez egy szenvedés lesz, vagy inkább lekapcsolom. Nem volt vicces, a karakterek többsége első benyomásra irritálóak voltak. De jól tettem, hogy nem kapcsoltam le. Onnantól nem volt megállás, s a végén, már sajnáltam, hogy vége lett. A szereplők közül leginkább Stu karaktere tetszett, főleg amikor ideges volt, s a legjobb jelenetek is hozzá kötődnek. A dagadt srácot nem igazán sikerűlt megkedvelnem, s Bradley Cooper karaktere pedig túl savanyú volt számomra. Tyson cameoja nekem tetszett. A legjobb jelenet azonban kétségkívül a filmet lezáró képsor.
Összességében elmondhatom, hogy jól szórakoztam, nem volt akkora durranás, mint vártam, de jó kis kikapcsolódás, akár többször is.
Kiváncsi vagyok a 2. részre.

10/7,5

2012-03-18 07:49:38 m4rv1n (?) #124

Én már elsőre így éreztem. Dagadt Jézus is sokkal jobb a Due Dateben szvsz, azt a filmet 3x is végigröhögtem, ezt meg már először se.

előzmény: erahurka (#118)

2012-01-08 09:13:30 blazserbozso (5) #123

Az újabb idők mára klasszikussá vált zseniális vígjátéka. Bár minden évben készülne egy ilyen!

2011-09-13 15:00:59 JeszKar (4) #122

A tahó humort is lehet jól űzni, és ennek a filmnek (többé-kevésbé) sikeröl.

2011-09-13 14:13:53 Hannibal Lecter (3) #121

Ha kissé rosszmájú akarnék lenni, akkor azt mondanám, hogy ma a felsorolt kellékek nélkül nincs hollywoodi vígjáték. De ez a film nagyon jól sáfárkodik a kocsmahumorral (amitől alapjáraton - mivel alapjáraton nem használják jól - én is a falra mászom.)

előzmény: terika (#120)

2011-09-13 13:23:24 terika (1) #120

Több dolog miatt nem tetszett ez a film, a blőd, tahó, gyalázkodó poénokat és beokádásokat nem is említve - ezek úgy kimaradhattak volna és akkor TALÁN kapunk valami színvonalasnak nevezhető vígjátékot.

2011-07-31 22:00:25 Lajos The Silent (5) #119

Nekem tetszett, kicsit erőltetett, kicsit kusza, de nézhető.

2011-07-30 12:30:42 erahurka (4) #118

Minél többször megnézem, annál erőltetettebbnek érzem. Először zseniálist adtam rá, még a második nézés után sem vontam le, de a harmadik óta már csak jó.

Tényleg vannak nagyon jó pillanatai, amiket lehet idézni, meg minden, de nem, nagyon nem zseniális meg a legjobb vígjáték meg ilyenek. Dagadt Jézus viszi a hátán, nem vitás.

2011-07-13 20:57:31 critixx (1) #117

Lehet velem van a baj, de nekem valahogyan nem vicces az, amikor részeg/bedrogozott emberek Mike Tyson szökőkútjába pisilnek, vagy amikor egy üvöltő kínai száll ki valakinek a csomagtartójából és hasonlók...

2011-07-13 20:54:43 Hannibal Lecter (3) #116

Inkább ne akard, ha ez tetszett. :)

előzmény: ChrisAdam (#115)

2011-07-13 17:29:29 ChrisAdam (4) #115

Sztem rohadt jó volt, nekem nagyon tetszett! A másnaposság persze agyoncsépelt, ugyanúgy, ahogy a legénybúcsú körüli bonyodalmak. Hát és persze Vegas körüli bonyodalmak. De rohadtul tetszett. 80% A másodikat is meg akarom nézni!

2011-06-27 18:25:03 robbiemarko (3) #114

Sohasem fogom megérteni mit eszik annyi ember ezen a filmen. Ennél milliószor jobb vígjátékok vannak, persze sokan mondják, hogy erős az alapsztori (másnaposság, kinek nem volt benn része), de hát kérem szépen éppenhogy közepes, semmi extra.

2010-10-19 14:05:43 gerbence (4) #113

Első megnézés után egy 3-asra értékeltem a filmet, és még azt is kissé gyenge lábakon állónak éreztem. Valahogy nem volt elég összerakott, vagy elég átütő, nem is tudom; olyan szétesett benyomást keltett. Néhány jó (de nem túl különleges) figura, pár stílusos felvétel és egy-két nevetős poén - ennyi maradt meg belőle.
Másodszorra egy legénybúcsúról hazajövet, másnaposan és leharcoltan a turistabuszban kezdtem el újra megnézni, és éreztem, hogy eddig nem a megfelelő közegben kapcsolódtam rá a filmre: bizony ezt a mozit fáradt aggyal, bágyadt testtel és másnaposságtól tompa szellemmel kell nézni, és akkor megadja a kegyelem K.O.-t. Azóta beszereztem dvd-n is, és felbotorkált a Legénybúcsú-Ronda ügy páros mellé harmadiknak a témakör örök kedvencei közé.
A sztori valóban gyengécske (nem olyan csavorsan elmebeteg, mit a Ronda ügyé), de hát ez nem titkoltan le van szarva: a lényeg a hangulat és az egy (de inkább csak fél) soros beszólások. Az utóbbi év(ek) legjobb vígjátéka a Zack és Miri mellett.

2010-07-26 22:23:49 Bejci (2) #112

tipikus amerikai trendi fos film...

2010-06-22 22:18:11 SoZi (5) #111

Egy dologról még nem volt szó lejjebb. Nem tudom, moziban hogyan ment, de a filmhez készült szinkron is nagyon betalált! A csapat - élén Scherer "hülye tigris" Péterrel - végre hozzáadja a filmhez azt a pluszt, amit már rég hallhattunk magyar szinkronban. Meg merem kockáztatni, hogy ez a film jobb szinkronnal, pedig nagyon nem vagyok szinkronpárti!
Hogy továbbmenjek, az elmúlt pár évben a vígjátékokat is kihagyom a moziban, a rendkívül gyenge humorérzékkel készült filmek miatt. Ezt is csak most láttam lemezről és könnyesre röhögtük magunkat közben. Gyakrolatilag a sok "Tekerd vissza! Tekerd vissza! BRUHHÁááhhhááhh!!" folyamatos ismételgetése miatt jóval tovább tartott megnézni. :D

Nem mintha számítana bármit is, de valahol kiderült egyáltalán, hogy került oda a csirke? Egyik kedvenc szereplőm Kárloszka mellett. X-))

2010-03-12 18:28:09 wayage (5) #110

Tökéletesen egyetértek azon véleményekkel, melyek szerint az utóbbi évek legjobb vígjátéka. Most bánom csak igazán, hogy nem moziban láttam. Ritkaság, de a poénok másnapi megtekintés után is ütöttek. Bevallom, nagyon bírom Todd Phillips haver vígjátékait, de ez most tényleg ütött, pozitív poén értelemben:)

2010-03-04 22:35:25 taxilovearsenal (4) #109

Ha az amerikai vígjátékok teteje. A klisékből nem tud (teljesen) kitörni,de egyébként felhőtlen szórakozás.

2010-02-20 00:18:46 1100101 (4) #108

Zsííír! (=

2010-02-02 13:26:38 Tom85 (5) #107

Hasonló a Vegas baby c. filmhez. Sőt talán az egy kicsivel ütősebb.

2010-01-30 23:01:04 zsolti09 (4) #106

én a rövidebb változatot most néztem meg, hát mit mondjak voltak benne nagyon nagy poénok, bár kicsit éreztem a német koprudokció hatását... Szal tényleg jó vígjáték. Némi párhuazamot t'ok vonni a szintén nemrég láttot Zombielandel. Oda egy Bill Murreyt raktak, ide meg egy Tysont. Ilyen tekintetbe a Zombiland ütösebb ,poénosabb film volt szerintem. Ez egy jó 75 % os, film, de semmikép nem zseniális.

2009-12-23 12:28:32 Gasz András (4) #105

Másnaposok hosszabb változat (unrated):

Nálam első nézésre ment a dvd-re ez a vágatlan hosszabb változat.
Hatalmas poénos és vicces balfék karakterek, emlékezetes ( vagy emlékezetkieséses? :) ) jelenetek, abszurd esetek sora, esetlen hülye és morbid alakok egyvelege ez a film. Főleg a film első felében ütöttek nálam a poénok utána van egy lejtmenet , néha kicsit unalmas is de a végére újra felfelé ível az a hahota mutató. A stáblistánál pedig ötletesek voltak az emlékezetes fényképek a legénybúcsúról. :D
azt nem mondanám ugyan, mint sokan hogy az utóbbi évek (/évtized) legjobb vígjátéka, de 2009-é biztos.

80%

2009-12-20 16:33:14 pyrooo1 (5) #104

http://www.amlikareceptek.eoldal.hu/cikkek/droglap/ghb_-vagy-gina_-a-folyekony-extasy

de elég ha beirod vmelyik keresőbe hogy GHB és mellékhatásai

előzmény: Kalti (#103)

2009-12-20 16:15:05 Kalti (3) #103

Hát jó, legyen, nem erősködöm tovább.

előzmény: Leslie (#102)

2009-12-20 16:09:08 Leslie (5) #102

Pedig ennek a drognak (nemierőszak-drog vagy Gina) pontosan ez a lényege.

előzmény: Kalti (#101)

2009-12-20 16:06:37 Kalti (3) #101

Nem kerülte el a figyelmem, de ezzel együtt is nehezen hihető számomra, hogy egy ilyen enyhén szólva nem hétköznapi buliból semmi az égvilágon nem marad meg másnapra. De tényleg túlragozzuk ezt.

előzmény: metal_face (#100)

2009-12-20 15:59:26 metal_face (4) #100

Nem csak a piától lettek kiütve barátaink, hanem
Alan tetézésképpen tett a piájukba egy kis drogot (partidrogot). El is hangzik a filmben, hogy a partidrog mellékhatása az emlékezetkiesés.

előzmény: Kalti (#99)

2009-12-20 15:31:49 Kalti (3) #99

Velem is előfordult már természetesen, hogy kirúgtam a hámból, nem is kicsit, de azt nem hiszem el, hogy annyira ki tudod ütni magad, hogy másnap egyetlen aprócska momentumra se emlékezzél. Persze tudom, hogy ez nem több, mint egy egynyári vígjáték, nem kell leragadni ilyen dolgokon, de nem is elsősorban erre gondoltam, amikor azt írtam, hogy életszerűtlen a sztori, hanem inkább azt követő bonyodalmakra.

előzmény: inigo (#98)

2009-12-20 15:17:11 inigo (4) #98

gondolom nem iszol :)

előzmény: Kalti (#97)

2009-12-20 13:45:11 Kalti (3) #97

Megmondom őszintén némileg meglep ez a rakás jó osztályzat, sokkal többet vártam, csak néhányszor sikerült mosolyt csalnia az arcomra, ezek a pillanatok is szinte kivétel nélkül Galifianakis nevéhez fűződtek, ezt leszámítva 12 egy tucat vígjáték, abszolút életszerűtlen sztorival és erőltetett fordulatokkal.

2009-12-14 08:51:17 "L" (5) #96

Nincs kétség, az év egyik legjobb filmje, harmadjára immáron DVD-n még mindig zseniális, már-már klasszikussá érett fél év alatt. Aki nem látta és 1,5 óra felhőtlen nevetésre vágyik tegyen vele egy próbát.

2009-11-27 18:56:43 carmine (3) #95

Ismét egy csalódás. Idén nem először. Nem mondom, hogy rossz film, mert voltak benne jó poénok, de ezek többsége csak Alanhez köthető. Phillipsnek - a Balek sulit leszámítva - mindegyik filmje jobban tetszett ennél. Sőt, a hasonló témát feldolgozó Hé haver hol a kocsim-on is többet nevettem anno. Közel sem az év vígjátéka nálam. Egynek elmegy, nem bántam meg, hogy megnéztem. De én nem látom benne azt a zsenialitást, amit az emberek többsége.

2009-11-27 11:37:11 gaben (4) #94

82 idézet a filmből? Ez már majdnem a forgatókönyv :-)

2009-11-13 23:00:45 bodzasfanta (3) #93

hol van ez egy klasszikus vegasi vakációhoz képest?! hármas, elmegy

2009-11-10 22:17:45 k3pl3r (?) #92

Nagyon tetszett, majdnem ötös. Csak az a baj, hogy voltak gyengébb pillanatai is. Nekem speciál a kínais részek nem nagyon tetszettek. A kínai srácon kívül egy olyan karakter sincs, aki ennyire egyszerű, bugyuta és ötlettelen. Elég eröltetettnek éreztem és abszolút nem illett bele a filmbe. Mintha az Austin Powersből szalajtották volna. Azért szerencsére a film nagy része baromi jó, és a felirat melletti buliképeket is nagyon jó ötletnek tartom, és marha jók is lettek.

2009-10-11 17:53:07 insano (5) #91

Az utobbi unalmas és csöppetsem szórakozató felhozatal után én úgy gondolom ez a film elég ötletes és igen szórakoztató, és a karakterek is jól lettek megalkotva (ebbe a szereposztást is értem)

2009-08-24 21:28:33 kakukkka (5) #90

sztem roviden szuper ez a film...vagy csak az utobbi iparimennyisegu hulladekok utan tunik igy?? hat...

2009-08-22 21:45:55 Hannibal Lecter (3) #89

Ami pedig a karaktereket illeti, nálam egyértelműen Ed Helms töketlen, szolgalelkű, mégis szeretnivaló balekja vitte a prímet. Már Helms pofavágásai és mozgáskultúrája is megér egy misét, de több jelenet is (a "mixerrel kúrt!" froclisorozat és társai, vagy "A tigris hogyha szundít" kezdetű dal előadása) alátámasztja abszolút elsőségét nálam. Aztán persze hatalmas élmény Galifianakis figurája is, és bár Bradley Cooper macsó tanáralakja a legkevésbé izgalmas és kidolgozott hármójuk közül, ennek ellenére ha minden vígjátékban látnék egy feleannyira lökött és humoros karaktert, mint az övé, szinte már boldog lennék.

2009-08-22 21:40:34 Hannibal Lecter (3) #88

Jól látod. :) Nem tökéletes a film, ezt nyomban le kell szögeznem. (Főként a kaszinózós "a hotelszobában talált zsebkönyv segítségével nyerünk" ámokfutás és a számtalan vörös hering után a főhősök képébe bámulóan primitív megoldás erőszakolt ki belőlem egy megrovó szemöldökráncolást.) Szóval nálam a kissé kiszámítható történetmenet rezgette meg a lécet, a poénok területén viszont vitába kell szállnom megállapításoddal: elég a rengeteg beírt idézet közül mazsolázgatni, hűen tükrözik a film verbális értékeit, bravúros humorát, ami szinte minden percben kicsal egy őszinte mosolyt a nézőből. És nem böfögős, arcra pisilős, fingós, meg mittudoménmilyen egyéb szofisztikált szituációkon alapuló "altesti viccekről" beszélek, hanem ötletes, eredeti, bájos, rakétaként becsapódó verbális és "tettleges" humorról.

előzmény: Dió (#87)

2009-08-22 21:32:33 Dió (3) #87

Ha én vagyok az első, aki látja a filmet, a kellemes, negédes, és egyébként tényleg ügyesen kibontott történet hatására egy gyenge négyest lehet, h rápakolok, de ennyi ötös és ilyen elvárások után bennem inkább az merül fel kérdésként, hogy ezen túl mit nyújtott nektek a film?! Én kb két-háromszor ha felnevettem. Vannak benne kedves poénok, de nálam szinte egyik sem a térdcsapkodós fajta, míg nálatok, ha jól látom, igen.

2009-08-19 16:38:09 Hannibal Lecter (3) #86

Kellemes kikapcsolódás, ötletes történet, őszinte, sallangmentes humor. Mi kell még? A szereplőgárda pedig igazán telitalálat, külön kiemelném Galifianakis és Ed Helms bravúrozását. Nem sokszor fordul elő mostanában, hogy ilyen vérfrissítő, bugyborékoló komédiába botlanék. Nem tökéletes ugyan, de mindenképp innovatív és stílusos.

2009-08-15 16:06:32 diablo3 (4) #85

Cam-os filmeket egyaltalan nem nezek,min.R5...de ezt a filmet cam-os verzioba neztem meg anno,mert lattam h nagyon dicserik mindenfele es mar nagyon ki voltam ehezve 1 jo kis vigjatekra XD es nem bantam meg...mar az intronal szetrohogtem az agyamXD..a dagadt gyikarcot nagyon birtam lol

2009-08-15 14:25:03 smallwisher (5) #84

Ahh, imádtam, egyszerűen imádtam ezt a filmet :D Minden pillanatát. Feldobott.

Meg olyan jól néz ki Vegas... olyan giccses, hogy az már szép.

2009-08-14 19:59:18 mchn (3) #83

Hat nevetni azt nem tudtam rajta, de az otletet egesz jol felepitettek 4,5/10

2009-08-13 09:40:24 "L" (5) #82

Igen, Mogyoródon még működik ilyen.

előzmény: deathcode (#81)

2009-08-13 09:25:08 deathcode (4) #81

Autósmozi? Kisajtolok pár könnycseppet.

2009-08-13 09:14:53 "L" (5) #80

Megvolt autósmoziban másodszorra, egyszerűen zseniális, de tényleg. :)

2009-08-12 00:04:21 Kremy (4) #79

Évek óta nem néztem vígjátékot,mert nem volt mit. Ha néztem is,akkor is valami katasztrófa volt amin nemhogy röhögtem,sírtam.
AZonban ma eljutottam a Mammutba megnézni a Másnaposokat,és rendesen tömve volt a terem. És ezt most nem képletesen hanem szó szerint értem,csak az első sor volt szabad.
Igazából sokat vártam tőle,mert mindenhol csak jót olvastam.
És tényleg azt kaptam amit vártam,konkrétan végigröhögtem és nem csak én hanem egy teremnyi ember ami különösen hangulatossá tette.
4-est azért kap,mert 5-öst azokra a filmekre szoktam csak adni amiket akárhányszor meg tudnék nézni újra és újra. Ez pedig azért nem olyan,negyedszerre mondjuk már nem lenne olyan vicces.
De így csillagos négyes.

2009-08-11 21:17:27 pyllango (5) #78

Szerintem mindent leírtál helyettem. =)

előzmény: bali113 (#77)

2009-08-08 21:32:56 bali113 (5) #77

Zseniális a film. Manapság kevés vígjáték készül, amit érdemes megnézni, sajnos...
Ez a film üde színfolt. Jó sztori, ötletes karakterek, fergeteges poénok jellemzik. Tökéletes szórakozás. A film elejétől a végéig fenntartja az érdeklődés, ami rengeteg filmről nem mondható el mostanában...

2009-08-07 10:32:38 Deneir (5) #76

Véleményem szerint az utóbbi időben a vígjáték piacot az Apatow-filmek uralják. Köztük üde színfolt ez a film, régen röhögtem ennyit hangosan moziban. Aki 1,5 óra vinnyogásra vágyik, az húzzon a moziba és garantáltan nem fog csalódni. :)

2009-07-26 16:53:39 Marla Singer (5) #75

"A jó átlagot szerintem annak köszönheti, hogy akinek nem tetszene, nem is nézi meg."
Ezzel nem értek egyet. Az átlagnéző az összes többi filmet is azért nézi meg, mert reméli, hogy jó, érdekes, stb lesz és tetszeni fog. Ez a film azért jó és széleskörben népszerű, mert tényleg elejétől a végéig lehet nevetni, nincs tele olyan gusztustalan, agyament farelli- féle poénokkal, ami nem mindenkinek jön be, világsztár sincs benne, akit esetleg az előző filmjei miatt utálnak és szerintem az idősebbeknek is szórakoztató.

előzmény: a6notes (#69)

2009-07-23 10:03:29 sapgabor (4) #74

Tyson cameoja ha csak egy poén miatt is de nálam nagyon nagyot ütött.

Amikor megvolt a medencébe hugyozós Alen kiütése by Tyson és konszolidálódott a hangulat Stu kedélyesen felajánlja még a távozni készülő Tysonnak : Egy harapást a fülemből ? Ez kész :)

előzmény: Semprini (#50)

2009-07-23 00:35:35 Toldi Kristóf (5) #73

Hát nem tudom, mi hárman néztük, és régen nevettem ennyit egy filmen:D Szerintem zseniális, nem új ötlet, de a megvalósítás jó, egy vigjátéktól meg nagy történetet ne várjunk el:)

2009-07-22 08:30:48 deathcode (4) #72

Semmmmmmmi különös. Elég gagyi és erőltetett volt hellyel-közzel, de volt pár tényleg vicces helyzet. Aztán meg volt 10 perc amikor semmi. Sőt, kicsit fáradt voltam meló után és úgy a tizedik perc környékén lehet, hogy el is aludtam 1-2 percre. :D Zach G elviszi a hátán a filmet. Elviszi akárhová! A záró képsor szinte jobb volt az egész hóbelevancnál! Erős hármas.

2009-07-21 23:10:41 Semprini (4) #71

A Szextúra tényleg nagyon jó volt, a Spancsereket még nem láttam, de ez nekem se jött be annyira.

előzmény: Leslie (#70)

2009-07-21 22:40:56 Leslie (5) #70

Mondjuk ez nem túl jó hozzáállás. (Mármint, hogy direkt utálni akarsz egy filmet.) Adott esetben nagyon jó élménytől fosztod így meg magad.
A jó átlagot egy hónapja én is azzal magyaráztam, amit írtál. Most már viszont ez nem állja meg a helyét. A 171 szavazat KT-s viszonylatban már soknak számít, és még mindig bőven 4-es átlag felett van. Az Imdb-n már több, mint 45ezren szavaztak és még mindig benne van a Top 250-ben.
Egyszerűen az a helyzet, hogy 1-2 évente tényleg születik egy-egy jó vígjáték. És ez ilyen. Sőt idén szerencsénk volt, mert ez már a második jó vígjáték. (A másik a Szextúra volt, és a Spancsereket még nem is láttam.)

előzmény: a6notes (#69)

2009-07-21 22:24:17 a6notes (3) #69

Engem sem vágott hanyatt - bár az igazsághoz hozzá tartozik, hogy kicsit daccal ültem le elé, a sok pozitív kritika után, egy ilyen "na majd én megnézem azt" hozzáállással, de nem sikerült utálnom, vagy rossznak éreznem. Viszont nevetni nagyobbakat nevettem az In the loop-on. Kinek a pap,...
A jó átlagot szerintem annak köszönheti, hogy akinek nem tetszene, nem is nézi meg. Mint ahogy én sem néztem volna meg normális esetben - csak azért néztem meg, hogy én lehessek az első aki megmondja a tutit és nagy egyest ad rá :). Nem sikerült.

2009-07-21 21:05:02 gaillard (3) #68

Egy emlékezetes beszólást sem tudnék idézni, nemhogy 77-et.

2009-07-21 20:50:12 CrazyBoy (5) #67

Ilyen a vígjáték:)

2009-07-19 20:35:55 ZoLeEe (5) #66

Moziban láttam és nagyon tetszett, sok benne a poén és az abszurd szituáció- annyit nevettem rajta,hogy belefájdult a vége felé a hasam...

2009-07-15 16:31:06 Tomiee (4) #65

Ritka, hogy ilyen jó vígjátékra ülhet be az ember.

2009-07-12 20:24:27 Golyo (5) #64

Szerintem szerinted, és tényleg.
Nagyon jó volt.

2009-07-10 12:58:06 superboo (4) #63

én néha könnyesre röhögtem magam. igazi röhögőgörcsös vígjáték:D

2009-07-07 19:55:58 ekrekirts (4) #62

Nagyon nagy film! Végig szakadtam rajt, aki teheti nézze meg :D

2009-07-05 20:30:17 Marla Singer (5) #61

Végre egy vígjáték, amit tényleg végig lehet röhögni!

2009-07-02 13:27:58 Rorschach (5) #60

Nem vitatom, hogy korábban kezdte, csak azt mondom, hogy én az ő vígjátékain nem nagyon tudok nevetni. Pár mosoly meg két hangos röhögés két óra alatt, és ennyi, és ez a jobb eset. Viszont ez a film más, 22 olyan idézetet írtam, amin hangosan röhögtem, és ez még korántsem mind.

2009-07-01 23:59:41 limupei (4) #59

Spancserek.

Apatow azért korábban kezdte. Azért ő már ott volt a '90-es években Jim Carrey-vel és Ben Stillerrel az oldalán. Na meg a Larry Sanders Show.

előzmény: deviant (#58)

2009-07-01 23:08:03 deviant (4) #58

melyik a másik film?

szerintem is van benne valami, de ha jó végiggondolom, todd philips korábbi filmjei nagyon hasonlóak.

előzmény: limupei (#55)

2009-07-01 22:36:52 limupei (4) #57

Azt hittem, a Olórin/Rorschach párbeszédre reagáltál.

előzmény: -senki- (#56)

2009-07-01 22:28:24 -senki- (4) #56

Hát azt írták hogy alig nevettek, stb... pl.

előzmény: limupei (#55)

2009-07-01 22:12:39 limupei (4) #55

Szerintem stílusról beszélnek, nem humorról.

Amúgy érdekes, hogy idén már a második film, aminél felmerül, hogy "Jé, ez nem is Apatow." Kicsit megmozgatta a fickó az állóvizet, legalábbis rég volt már rá példa, hogy Hollywoodban valaki stílust teremtett, amit aztán utánozni lehetett. Tíz éve biztos nem, de lehet, hogy több.

2009-07-01 21:22:47 -senki- (4) #54

Hát jó, a humor végkép nem objektívan mérhető egy dolog, szal ezen nem érdemes témázni.

2009-07-01 20:21:02 Olórin (5) #53

Ez most olyan szempontból vicces kicsit, hogy szerintem ezt akár Apatow is csinálhatta volna:)

előzmény: Rorschach (#52)

2009-07-01 20:19:50 Rorschach (5) #52

Én pedig titeket nem értelek... Végre egy vígjáték ami nem Apatow-féle agyatlan, erőltetett poénokból áll, ráadásul van története is, a legtöbb szereplő hiteles, nekem nem is kell más.

2009-07-01 18:26:39 Fakap (3) #51

Én sem értem ezt az átlagot az imbd-n a 8.3at meg pláne nem. 2-3 jelenet ami tényleg üt a többi egy jó közepes komédiában simán benne van.Én egy Dumb és Dumber szintü ökörködös röhögőst vártam de helyette kaptam egy filmet amin néha elmosolyodtam egyszer kéccer hangosan röhögtem. A mozijegyet éppen megérte de semmi többet nem tok mondani.

2009-07-01 14:28:46 Semprini (4) #50

Én is jobbat vártam, főleg a sok pozitív kritika alapján, ehhez képest nem mondhatom, hogy végigröhögtem volna. Persze volt pár jó jelenet, de voltak idegesítően erőltetettek is.A kínai maffiózós rész nagyon idétlen volt, Mike Tyson cameója pedig teljesen felesleges ráadásul nagyon irritáló. A szereplők enyhén szólva közepesek, a legismertebb név, Heather Graham pedig alig szerepelt.
Talán második megnézésre jobban fog tetszeni, de egyelőre csak közepes.
10/7

2009-06-30 22:27:52 zephon (3) #49

A film alapötletéből és a jó kritikákból kiindulva sokkal jobbra számítottam... nekem ez csak egy közepest ér meg. Nem volt sok szívből jövő kacaj a film közben, egy vígjátéknál pedig nem árt.

2009-06-25 11:46:12 Umberto (4) #48

"Nézd csak! A matrac! Hogy tudtuk oda feltenni?"

"Ja, csak a tigris..."

2009-06-25 10:06:52 "L" (5) #47

No comment, ezt látni KELLLLLLL!!! :)))
"nem Te, Te dagadt Jézus..." :)))))))))))))

2009-06-24 23:55:21 josh123 (5) #46

Hatalmas film, de egy olyan film amit moziban érdemes megnézni. Garantált a 1,5 óra röhögés:D!

"nem neked szóltam dagadt Jézus":D

2009-06-24 23:52:53 osi (5) #45

nem tudom, nekem a másnapossággal kapcsolatban kb. az jött le, hogy a másnap reggel első három percében mindenki kijelentette, hogy hajg de szarul van, de fáj a feje, hányingere van, stb. aztán kb. ezzel le is volt tudva az a hű de nagy hangover.

Mikor nem találták a haverjukat, már más miatt fájt a fejük ;) Meg nem is ettek egész nap :P Na jó ,azért egy délelőtti rókázás még belefért volna... :D

előzmény: Zalaba Ferenc (#31)

2009-06-24 22:34:27 madcows (5) #44

csak annyit szeretnek hozzafuzni a filmhez, hogy: :)))))))

2009-06-24 18:26:31 ronin07 (?) #43

Carloska mindörökké.

2009-06-24 18:10:36 -senki- (4) #42

Tiszteletem azoknak a filmeknek amikből még nem lőttek le semmit... :D

előzmény: gringo (#35)

2009-06-24 17:24:43 a6notes (3) #41

elég legyen, mert hívom az erdészt!

előzmény: gringo (#38)

2009-06-24 17:23:09 Oscee (4) #40

pwnd

előzmény: gringo (#38)

2009-06-24 17:10:44 Olórin (5) #39

Jól van, büszke lehetsz.

előzmény: gringo (#38)

2009-06-24 17:01:52 gringo (3) #38

Beszéljünk magyarul: poén-újrahasznosítás helyesen.

előzmény: Olórin (#37)

2009-06-24 14:33:48 Olórin (5) #37

Úgy csinálsz, mintha az egész hozzászólásom arra a zárójeles megjegyzésre lett volna kihegyezve. Minthogy nem volt, a roppant érett "nincs semmi egyéb" visszavágás és stílustalanozás teljesen értelmetlen. De ha már így magadra vetted (bár nem akartam ekkora jelentőséget tulajdonítani neki) irritáló ez a nagy inglisezés, főleg egy olyan szónál, amit ugyanolyan egyszerűen vissza lehet adni magyarul.
Erőltetettnek azért éreztem, mert ahogy mondtam, nincs manapság olyan vígjáték, ami ne kölcsönözne innen-onnan, ez viszont úgy tette, hogy felülmúlta azokat, amikből merített (bár Cheech & Chong ügyben nem tudok nyilatkozni), és itt még mindig csak egy-két poénról beszélünk - ezért túlzásnak tartom annyival elintézni az egészet, hogy poén újrahasznosítás.

jamamura: nagyon bájos érv:) de a legtöbbet láttam.

előzmény: gringo (#35)

2009-06-24 14:12:12 Zalaba Ferenc (4) #36

több judd apatow produkciót kellene nézned. :)

egyébként ami tetszett, hogy az összes vegasi/legénybúcsúzós/szétpartizzuk-a-fejünket jellegű vígjátékkal ellentétben ez magát a bulit nem mutatta.

előzmény: Olórin (#32)

2009-06-24 14:02:01 gringo (3) #35

Nem sértődtem meg, csak hülyeség ezt a beszéljünkmagyarul-kártyát előhúzni, amikor már nincs semmi egyéb. Stílustalan (mint ez a film). Szerintem pedig egyáltalán nem erőltetettek a párhuzamok: a másnaposan felébredünk és valaki egy állatot hurcolt be a buliba már le volt lőve a Tom Hanksos filmben, csak szamárral. Sőt, már 1968-ban berángattak állatot buliba, ld- Peter Sellers és az elefánt. És a forgatókönyv - a párbeszédet leszámítva, mert az tényleg fényévekkel jobb - egy az egyben a nyolcvanas évek Cheech and Chong-vígjátékait idézi.

előzmény: Olórin (#29)

2009-06-24 13:46:45 goromba (4) #34

Én úgy értettem a másnaposságot, hogy a filmhez való viszonyulás hasonlított nálam egy másnapos állapothoz.Az persze teljesen jogos, hogy a másnaposság, mint hangulatromboló tényező, a maga -általam ismert:)-valójában nem jelent meg a vásznon.Saját élményeimet figyelembe véve, azt mondom, ez nem nagy baj talán, mert én valószínűleg nem jártam volna körbe Vegast, hogy mi történt, meg hol a haver-ez valóban nem életszerű.
És valóban-ahogy már említettem is,igen csak ismert már az alapötlet, ami önmagában meg nem is nagyon bonyolult.Viszont az események egymásra épülése, az tényleg rendben volt.Szürreálisnak meg nemigazán kellet volna lennie szerintem-legalábbis számomra Galifianakis önmagában elég szürreális volt.Egyébként meg szürreálisnak ott volt pl. a Crank, azt meg legtöbben soknak találják.

előzmény: Zalaba Ferenc (#31)

2009-06-24 13:35:49 Daemiaen (3) #33

Ronda ügy, na, ott voltak ám szürreális megoldások. Csak jelen vita partnerei közül senkinek sem tetszik. :)

előzmény: Zalaba Ferenc (#31)

2009-06-24 13:31:15 Olórin (5) #32

"eme rejtélyek megoldása annyira tesco gazdaságos volt"
Hű, ezzel nagyon nem tudok egyetérteni:) Épphogy zseniálisan volt felépítve a forgatókönyv, nem volt egy darab felesleges, öncélú vicces jelenet sem, mindegyik hozzátett valamit az összképhez, és továbblendítette a cselekményt. Vegasi klisék... oké, azok, de én ilyen jó forgatókönyvvel nem sok vígjátéknál találkoztam az utóbbi években.

előzmény: Zalaba Ferenc (#31)

2009-06-24 13:02:03 Zalaba Ferenc (4) #31

nem tudom, nekem a másnapossággal kapcsolatban kb. az jött le, hogy a másnap reggel első három percében mindenki kijelentette, hogy hajg de szarul van, de fáj a feje, hányingere van, stb. aztán kb. ezzel le is volt tudva az a hű de nagy hangover.

és igazából a cselekmény is lehetett volna izmosabb. egy vígjátéknál általában másodlagos, de ez a film egy macguffinra épül, azaz egy mozgatórugóra, hogy hová tűnt ez, honnan került elő az, s eme rejtélyek megoldása annyira tesco gazdaságos volt, hogy csak vonogattam a vállam. sokkal szürreálisabb megoldásokra vártam, nem pedig ilyen las vegasi tucat klisékre, mint az instant esküvő a kurvával.

előzmény: goromba (#27)

  • 1
  • 2