Álom.net (2009) ☆ 👁

(N. Forgács Gábor)

magyar vígjáték

1,2
★☆☆☆☆
625 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

  • 1
  • 2
  • ...
  • 4
2020-10-20 17:53:44 elzablues (1) #361

Jó barát vagyok. Anno mindhárom Fifty shades filmet elmentem megnézni egy barátnőmmel. Moziban. Fizettem érte. Igen. Hajdanvolt kisleánykoromtól kezdve tudom, h mazochista vagyok. De a három film alatt nem volt ez annyira tényszerű, mint most, h letudtam ezt a szart. Mert ugye ne nyilatkozzak már valamiről úgy, h nem láttam... Kérnék szépen valami agyfosó molyadékot, aztán takarjon be valaki egy lapáttal a sarokba, hadd felejtsem el ezt, de rohadt gyorsan.

2015-12-19 17:12:13 Jereváni Rádió (1) #360

Az Abigélre hajaz, hol?

előzmény: Szürke Dorian (#359)

2015-12-18 21:35:52 Szürke Dorian (1) #359

Ha létezik az ,,annyira szar, hogy az már jó'' kifejezés, akkor ez ,,annyira szar, hogy az még szar''.
Ezt a mozgóképes terrort nem lehetett könnyű összehozni.
Kivonat: Balfasz mondatok röpködnek, balfasz szereplők között, miközben balfaszságokat csinálnak. Dióhéjban.
A történet (amint már arra utaltam finoman fent is), kicsit lyukas. Ahol nem lyukas ott következetlen, buta, ordenáré, hazug és retardált. Bármelyik jelenetről süvít és sikolt, hogy a forgatókönyvíró még soha nem járt utcán, vagy boltban, netalán iskolában, mert egyszerűen halványlila segédfogalmazói gőze sincs arról, hogy mi a kénköves pokol az a valóság. A tanárok nem ilyenek, a gyerekek sem ilyenek, sőt a szülők sem ilyenek. Egyedül az autók és a kutyák valósághűek ebben a förmedvényben, de úgy érzem ez elég kevés.
A sztori nagyon szigorúan csak a legunalmasabb és legbutább kliséket veszi ki az amerikai tinikomédiákból, gondosan ügyelve arra, hogy egyetlen pillanat se legyen, amit ne láttunk volna már valahol. A történet egyszerre hajaz az Abigélre és a Gossip Girlre, valamint a legostobább hagyományokat követve hoz létre egy olyan atmoszférát, ami egyszerre teremti meg az egyetemes civilizáció kritikáját és a keserédes halálvágyat a központi idegrendszerünkben.
Han valaki ítélőképessége teljes tudatában, full józanul úgy dönt hogy megnézi, lelke rajta. Én szóltam.
(A viccet félretéve megkockáztatom, hogy ez minden idők legrosszabb filmje. Vagy top3, mert a Twilight tolakszik)

2015-07-15 05:35:57 sasi89 (1) #358

Ez a film egyszerűen annyira sz*r hogy már jó :D

2015-07-10 20:59:19 BalaKovesi (1) #357

Az esetleges folytatásról csak annyit: Nem hiszem el, hogy a forgatókönyvíróknak még annyi kreativitásuk sincs, hogy maguktól kitaláljanak egy új történetet. Na ne már. Inkább hagyni kéne az egészet a fenébe. Csak nehogy itt is belekezdjenek az univerzumépítésbe. Az rosszabb jövőt idézne elő, mint amilyet a Terminátor filmekben láthattunk. :D

2015-07-10 20:49:32 BalaKovesi (1) #356

Ugor: Talán igazad van. :D
Critixx: Az Álom.net nem éppen közönségbarát, inkább ,,közönségellenség'' (fantasztikus új szó), és az életünkre tör. :D :)

2015-07-10 20:45:52 BonnyJohnny (1) #355

Hát, ha ez alapján ítélnénk meg a nyugati civilizációt, akkor az tényleg megérett a pusztulásra. :D
Amúgy büszkék is lehetünk. A Dögös és a dög után minden idők legrosszabb romantikus vígjátéka. :)

előzmény: Ugor (#353)

2015-07-10 20:43:41 critixx (1) #354

A rendező saját szavai: "Az MMK már korábban is többször utasította vissza a filmet [Pillangók] azzal az indoklással, hogy nem eléggé közönségbarát. Ezen felbuzdulva úgy döntöttem, hogy akkor csinálok egy közönségfilmet is, hátha azt majd támogatják. Nem így lett, az Álom.net tervére ugyanis azt a reakciót kaptam, hogy Magyarországon nem létezik pompomcsapat, a gyerekek pedig nem autóval járnak iskolába.

De feltenném a költői kérdést, ha én egy fantasztikus filmet akarok forgatni, amelyben például ufók szállják meg Magyarországot, akkor arra is azt mondanák, hogy ilyen nem létezik? Érdekes megközelítése ez a filmgyártásnak, úgy gondolom."

előzmény: BalaKovesi (#352)

2015-07-10 20:40:08 Ugor (1) #353

Ki tudja? Talán ez váltotta ki eredetileg a terroristák dühét és ennek köszönhetjük az Iszlám Államot is.

előzmény: BalaKovesi (#352)

2015-07-10 20:33:19 BalaKovesi (1) #352

A sportközvetítő. :D
Mit tett az emberiség a rendező ellen? Miért súlytott minket egy ilyen csapással?

előzmény: BonnyJohnny (#351)

2015-07-10 20:27:25 BonnyJohnny (1) #351

A srácnak volt egy bandája a filmben, de nem igazán rémlik.
De azt tudom, hogy a film egyetlen jó alakítása Szujó Zolihoz kötődik. :D

előzmény: BalaKovesi (#350)

2015-07-10 20:22:58 BalaKovesi (1) #350

A zenékre emlékszel még? Borzalmasan ízléstelenek. Komolyan mondom ez a filmnek nevezett mocsok egy életre kisérteni fog.

előzmény: BonnyJohnny (#349)

2015-07-10 20:18:10 BonnyJohnny (1) #349

Egyébként nem is a film gyengesége a legdühítőbb, hanem, hogy mi akar lenni, mennyire kínosan nem sikerül neki, és mennyire borzasztó az, ami végül is létrejön a nagy küszködésben.

előzmény: BalaKovesi (#348)

2015-07-10 20:00:22 BalaKovesi (1) #348

Ezt nem tehették velem. EZT NEM! Hogy bírtam én ezt végignézni? Úr Isten. EGYES!
Végértékelés: 10/1

2014-11-27 00:29:59 BonnyJohnny (1) #347

Csak ha a folytatás helyszíne is a VIRÁGGIMNÁZIUM lesz.

előzmény: Ugor (#345)

2014-11-27 00:28:29 Xuja (?) #346

Basszus, csak legyen méltó folytatása... Ekkora filmhez hozzányúlni nem kis bátorság kell, respect!

előzmény: Ugor (#345)

2014-11-27 00:25:24 Ugor (1) #345
2014-02-04 07:40:33 slipknot (1) #344

o.o

előzmény: paksiendre (#340)

2014-01-11 23:36:24 Raul (1) #343

Azért ez valamilyen szinten világrekord szerintem :)

előzmény: grofjardanhazy (#335)

2014-01-11 22:48:44 showme (1) #342

fejtsd ki légy szíves, mi tetszett ennyire benne? :)

előzmény: paksiendre (#340)

2013-10-19 00:59:38 AtomAti (1) #341

Biztos vagy benne?

előzmény: paksiendre (#340)

2013-10-02 18:04:11 paksiendre (5) #340

szerintem jó film :)

2013-05-02 15:21:05 JohnnyJohnny (1) #339

A stáblista végén lévő szöveg visz mindent! :)

2013-02-03 17:12:53 VMVKWA (1) #338

Tegnap sikerült végigszenvedni a viasaton, a címe lehetne inkább Álom.ne
Mondjuk ez a film mérföldkő lehet, mert ekkora egyetértést nem sok ilyenfajta "termék" tudott produkálni:)

2013-01-31 23:28:40 Eglaronion (1) #337

Ez pofátlan, mi végigültük, de te a könnyű utat választod, és meg se nézed? :P

előzmény: Majvaldo (#336)

2013-01-31 21:55:00 Majvaldo (1) #336

látatlanban adok rá egyest
úgy nézhetetlen, hogy tényleg :)

2012-05-22 12:02:27 grofjardanhazy (1) #335

Két év szenvedés után sikerült végignéznem.

2012-04-04 18:55:41 critixx (1) #334

Csináltunk jó párat. Persze az Álom.net nem tartozik ezek közé.

előzmény: slipknot (#333)

2012-04-04 18:31:11 slipknot (1) #333

amerikai pite alap bakterház és üvegtigris színvonallal.... megint kitettünk magunkért kedves magyarok, az ország egy kultúrális pöcegödör..... MIKOR CSINÁLUNK MÁR EGY FILMET AMI NEM NÉZHETETLEN????????

2012-04-04 15:53:56 slipknot (1) #332

mért kellett???? MIÉRRRRTTTTT???? x.X

2012-02-08 00:29:30 slawter (?) #331

Ha előtte be is kapcsolják a kamerát, egész biztosan jobb film születik, mint az Álom.net :DD.

előzmény: Ptrskay (#328)

2012-01-01 20:04:11 Rorschach (1) #330

Szoftpornó kurvákkal, szinkronszínészekkel és médiagecikkel, hogy klasszikust idézzek.
A végeredménnyel ölni lehet, a trágárságért meg elnézést.

2011-11-04 20:55:14 ChrisAdam (1) #329

Csakis a jó csajok miatt nézhetetlen, egyébként nullás!

2011-10-08 18:39:07 Ptrskay (1) #328

N. Forgács Gábort agyon kellett volna csapni a forgatási kamerával.

2011-07-11 08:31:38 jesi (1) #327

10 percig bírtam ezt az amerikai tini-borzalom utánzást.

2011-07-03 11:20:55 gomez1000 (1) #326

Ha ennyire rossz film, miért van belöle jó pár idézet itt is ? :)

2011-06-15 14:34:13 Amokh (1) #325

Azt hittem Charlie Angyalai a legnagyobb köpedelem , amit láttam...de nem:)Ez valami borzadály, abszolút megérdemelt az 1 hely!!

2011-05-30 22:52:59 von Schatu (1) #324

Erre nincsenek szavak!

2011-05-10 18:32:51 limupei (?) #323

Szabályzat - 1. pont

előzmény: Sorter (#322)

2011-05-10 18:09:56 Sorter (?) #322

http://baaadmovies.blog.hu/

1,15-ös átlag? Nem sok az egy kicsit? :)

2011-04-07 22:55:09 Danesz99 (1) #321

Ez a valami* még a csini pom pom lányok és Labancz Lilla popsija ellenére is nézhetetlen!

*szar

2011-04-01 12:40:28 BonnyJohnny (1) #320

Egy időben a Kis Vuk vezetett (most sincs messze, 16.)... most újra Magyarország került a filmgyártás seggének legaljára. :)

előzmény: Ivan/ (#319)

2011-04-01 12:35:12 Ivan/ (1) #319

Hiába na, ezt is megéltük:)

[link]

2011-02-17 22:07:25 aero2zero (?) #318

Egy vég nélküli magamutogatás, kivagyiskodás az egész "film". Ocsmány!

2011-01-22 12:07:06 Shakti (1) #317

LBM+AFC=WTF?
Súlyos.

2011-01-21 22:35:33 hhgygy (1) #316

Ez most megy a hátam mögött, nem tudom megállni, hogy ne nyomjak rá egy egyest, anélkül, hogy odanéznék.

2010-10-29 13:56:01 pyrooo1 (1) #315

Nagyjából a filmösszes dialógusa beleférne a memorable quotesba...

2010-07-27 17:45:07 nejmed (1) #314

Abszolút nézhető nyári mozi:) A kommentek és átlag alapján minimum arra számítottam, hogy sikítva fogom kikapcsolni az első negyed órában, mint egy Paris Hilton filmet, de azért alja és és legalja között is van különbség. Persze egyes kap ettől, de szórakoztató egyes.:) Bűnös élvezet vagy hasonló kategória.:)

2010-07-19 07:36:13 macattila (1) #313

Úristen nagyon szar volt

2010-06-08 09:02:01 mrbaly91 (1) #312

Ilyen szutykot még életemben nem láttam. Ne erőltessék már rá a magyarokra az amerikai imidzset.

2010-05-19 13:53:37 zéel (1) #311

Mondjuk, ezt én sem nagyon értettem!
(Bár így, a Duna Tv-nek "köszönhetően" meggyőződhetem magam is, nem túlzóak az itten hsz-ok: ezt a filmet nem lehet eléggé "leaposztrofálni" (copyright: HL #88)!:(((

előzmény: critixx (#309)

2010-05-18 22:37:33 puttancsospeti (1) #310

A Duna tévé kultúrsznobizmusába belefér ez a kis csiklandó kakukktojás. :-D

előzmény: critixx (#309)

2010-05-18 22:21:48 critixx (1) #309

Az RTL Klubon még oké, hogy ez a program, de a Duna TV-n főműsoridőben??? Megáll az eszem! Esküszöm, leköpöm a UNICEF díjukat, ha legközelebb a székházukban járok...

2010-05-18 21:53:50 zoli1017 (1) #308

hát ez annyira szar volt, hogy nem bírtam abbahagyni.elképesztő ( de ha valaki tudja a zenéket, az leírhatná:))

2010-05-01 04:00:22 kiDDny (1) #307

Ezzel a filmmel csak egy baj van:leforgatták.
Szívesebben nézne az ember egy másfél órán át ásítozó unikornist, mint ezt.

2010-04-05 01:19:38 Moky (1) #306

Ne nézd meg!
Ha már megnézted én kérek elnézést mindenkitől hogy nem szóltam időben.
Szarcsi,foscsi az egész úgy ahogy van!!!

2010-03-23 12:24:17 VMVKWA (1) #305

Szeretném betenni a linkek közé:

http://civilkontroll.net/index.php?/site/mmedia/a_het_mesterloevesze_105/

2010-03-04 12:43:47 Mr. Bandi (?) #304

Ha tetszett a film, nézd meg ezeket is:

Bármi

2010-02-01 17:57:37 [: Azuroo andrew :] (1) #303

majdnem teljesen utószinkronos...mondjuk ez nem is csoda, a két főszereplő teljesen amatőr, gyakorlatilag önmaguk paródiái ... főleg Csernóczki

2010-02-01 17:05:22 Denice (2) #302

Jó...most h visszaolvastam, láttam írtatok utószinkronizálásról...esküszüm h nem vettem észre :D Nem is feltételeztem, hogy egy magyar filmet újra kell szinkronizálni... ez iszonyat. Milyen naiv vagyok xD
Viszont szerintem a szinkronhangok közül vki tényleg saját maga.

2010-02-01 16:05:11 Denice (2) #301

Ja, egy pozitívum: tetszett, hogy ennyi ismert szinkronszínészt lehetett látni élőben is :) Legalább 10-et egyből felismertem a hangjáról.

2010-02-01 16:03:53 Denice (2) #300

Elszántam magam, h mindenáron végig nézem ezt a filmet :D Így utána sok gondolat kavarog a fejemben.
Sosem láttam még filmet, amit ennyi hihetetlen mennyiségű szar zenével raknak tele. Nem volt jobb az okádék groovehouse-nál meg a többi még rosszabb, dallamtalan, ritmustalan, szar szövegű fosnál?
A másik, hogy ennyi lenyúlást egy filmbe összezsúfolni még szintén nem láttam. Ez megdönt minden csúcsot :D Meg azt nem értem, hogy az összes csaj marha jól nézett ki, még a statiszták is, egyedül a főszereplő Ribanc 'overdose' Lillának volt hányingerkeltő feje. Ezen a smink sem segít. Szilikonmelle meg bárkinek lehet. Ezek még hagyján, ha legalább elégséges szinten játszana. De nem. Találhattak volna jobbat is. Biztos keményen megdolgozott a szerepéért :P xD
De végignéztem, ezért kettes.

2010-01-21 19:46:46 Ugor (1) #299

Bruce, én megpróbáltam. De attól, hogy pár tapló kánonban káromkodik még pluszban alatta, nem lett nagyobb élmény. (((

2010-01-21 19:01:21 Bruce94 (1) #298

Én az előzetese alapján megadtam rá az egyest és igazam volt.Most már láttam a filmet a Baaad Moviesos srácok kommentálásában.
Csak így érdemes megnézni.


[link]

2010-01-17 18:54:24 Jereváni Rádió (1) #297

Ne akadj ki, az Álom.net csak a magyar fantasyk sorát gyarapítja. :)

előzmény: Karin (#295)

2010-01-17 18:44:56 whiteman 01 (1) #296

"Azonnal fejezzék be a verekedés tevékenységét!" :DDDD

előzmény: Karin (#295)

2010-01-17 18:43:06 Karin (1) #295

Ez a kemény, emberek, nem a kád széle.
Amikor egy percen belül kivonult az egész kerületi rendőrkapitányság, mert pár csuvasz kölök pofozkodik a dizsinél, ráadásul még a zenét is kinyomták(aminek az egyetlen kevésbé fájdalmas 20mp-t köszönhetem), na akkor telt be a pohár.

2010-01-08 15:59:13 izmoskardviragillat24 (1) #294

"erre nincsen szó, sem több szóból álló kifejezés" :D

2010-01-02 19:10:26 [: Azuroo andrew :] (1) #293

Legyünk már korrektebbek, ne csak Lillát értékeljük. Mi a helyzet a fiú főszereplővel ? Ő még Lillát és messze-messze alulmúlta a hülye arcot vágok így játszok végig a filmben arcával...a neve nem jut eszembe :D

2009-12-30 19:11:47 van zan (1) #292

erre nincsenek szavak..

2009-12-30 13:34:53 bodzasfanta (1) #291

mondjuk az erdekelne hogy miert kellett tobb szereplot is szinkronizalni. ennyire nagyon benak voltak?

2009-12-30 12:50:25 critixx (1) #290

Szerintem a hivatásos színészek sokkal idegborzolóbbak ezen rosszul megírt bugyuta klisészerepekben. A Labancz Lilla-féle amatőrök szimplán idegesítőek, de tőlük nem is várnék színészi teljesítményeket. Illetve hát a testriszáláson és fejbólintáson kívül semmit sem.

előzmény: Raul (#289)

2009-12-30 12:34:50 Raul (1) #289

"Sajnos" csak kb. a közepétől láttam, ezért nem is osztályozom most még le, de azért muszáj írnom :)
Előtte nem bírtam elképzelni, hogy tényleg ennyire rossz legyen, de valóban. Aki a párbeszédeket írta, szerintem évtizedek óta el van zárva a külvilágtól. A forgatókönyv hiányát most még jóindulatúan betudom annak, hogy nem láttam az elejétől :) Színészi teljesítményben sajnos messze nem Labancz Lilla a legrosszabb, hanem Czifra Kinga, illetve a hajón pofozkodó "barát", akiben sajnos nem tudom kit tisztelhetünk (nem figyeltem eléggé a karakter nevére).
Remélem azért egy szürke februári hétfő estén mondjuk a film+-on megismétlik, és teljes egészében is megcsodálhatom ezt az alkotást.

2009-12-30 11:11:54 Jereváni Rádió (1) #288

Lehet, hogy műfajilag más kategória, de nálam a nézhetetlenségi veresenyben nincsenek műfaji megkötések. Nézhetetlen és nézhetetlen között is van különbség, míg az A másik ember...-t nem bírtam végignézni, addig az Álom.net meg se kottyant.

előzmény: critixx (#287)

2009-12-30 11:09:16 critixx (1) #287

Azért az más kategória szerintem. Habár nézhetetlen borzalom, azt nagyjából öt képzőművészetis, selyemsálas "művészbarátjuknak" készítették az alkotók, ez pedig a nagybetűs "közönségfilm". Az Álom.net-et egyelőre csak a Kis Vuk és a Szuperbojz című csodákkal tudom egy lapon emlegetni.

előzmény: Jereváni Rádió (#286)

2009-12-30 11:00:28 Jereváni Rádió (1) #286

Kíváncsi lennék rá, mert eddig nálam a legrosszabb magyar film kategóriában az A másik ember iránti féltés diadala című rettenet vezet.

előzmény: Ivan/ (#285)

2009-12-30 10:49:02 Ivan/ (1) #285

Én tartom, hogy Gerencsér Tomi mesterműve megeszi ebédre mindkét csodát, csak azt sajnos széles körbe (még) egyáltalán nem ismert.

előzmény: Jereváni Rádió (#284)

2009-12-30 10:40:38 Jereváni Rádió (1) #284

148 nézhetetlen szavazatával, és az 1,17-es átlagával még mindig csak a második legrosszabb film. Hiába a Kis Vuk még mindig alulmúlhatalan, és ez így van jól.

2009-12-30 10:37:43 [: Azuroo andrew :] (1) #283

Ez a film amúgy nyereséges lett nem ? :D

2009-12-30 10:20:13 napola (1) #282

Közel 300 komment után semmi újat nem tudok írni, de ennyit mégis muszáj:
Nincs olyan negatív jelző, amit ezzel a Rémálom.net c. borzalommal kapcsolatban túlzónak éreznék.

2009-12-30 08:49:07 Ivan/ (1) #281

A Barátok közt rajongókkal ugyanez a helyzet. Berényi Miki egykori legkeményebb ellenségét Fenyvesi doktort is viszontláthatjuk itt:)

előzmény: Cesare Gonzago (#243)

2009-12-30 07:35:30 deathcode (?) #280

Labancz Lilla walks into a bar.
The bartender asks, 'hey, why the long face?'

2009-12-29 23:00:59 Cesare Gonzago (1) #279

Ritkán idézek xpresszes kritikát, ezúttal kivételt teszek. Niwork írása:

Régen volt már a KisVuk, így régóta szükségét éreztem, hogy valamelyik celluloidpazarláson előre kitervelt vérbe alázást kövessek el, az Álom.net pedig már az első hírek óta ideális jelöltnek tűnt. Persze eleve hendikepes a dolog, hiszen a tinivígjátékok már őshazájukban, az USÁban sem képviselik a kultúra csúcsát, de odaát ennek nagy hagyománya van, és néha egészen nézhető darabokat hoznak össze, amik már majdnem súrolják a középszerűség alját. Erre a rémálomra azonban még az sem lehet mentség, hogy "mi magyarok ilyet tudunk", mert a végén kiszámolom, hogy hány lélegeztetőgépre lett volna elég a költségvetés és marketingkampány ára, és hány fával kevesebbet kellett volna kivágni, ha nem nyomtatják a belőlük készült papírra, hogy "tali a moziban... cupp-cupp".

Isten bizony, én sok mindenre felkészültem: a sok vihogásra, a még több rózsaszínre, a klisékre, arra, hogy intravénásan kapom majd a Bravo és a 13 magazinok tartalmát, és arra, hogy néhány mondatot csak a plázapicsa-magyar szótár felütésével tudok majd megérteni, de a végeredmény még ennek fényében is meglepő. A következő dolgokkal nem rendelkezik ez a "film": forgatókönyv, rendezés, szöveg, fényképezés, hangmérnök, és általában zenével sem. A párbeszédeket például időnként egymás mögé rakott filmcímek alkotják, vagy éppen arcpirító műkemény ostobaságok cikáznak a szereplők között. De hát ahol az iskolaigazgató is csak irodalmi közhelyeket tud felböfögni (Reviczky Gábor), ott az "antidepi bogyi" tök átlag. A szánalmasságot jól közelíti az, hogy az egyik szereplőt azért hívják Nikónak, a másikat meg Ricsinek, hogy utána el lehessen sütni egy övön aluli poéncsírát Nicole Richie-re utalva. A tiniket játszó tiniken kívül így csak az vállalt szerepet itt, aki rég eladta a lelkét, vagy sosem volt neki.
Az író közben egy egyszerű, ötlépéses sablonszerkezetet nem tud betartani (boldogság-változás-kiközösítés-bizonyítás-boldogság), így aztán még azt sem éreztem, hogy történne valami. Mintha a készítők csak hallottak volna olyanról, akik látták a Hajrá, a Bajos, a Nagydumás meg a mittudomén milyen csajokat, de ők maguk nem néztek volna meg egyet sem. Így aztán tudták, hogy kell bele luxus, pompom-lóbálás és bálkirálynő-választás, csak azt nem, hogyan kell a film fennmaradó 99%-át kitölteni. Nem csak a karakterek feje visszhangzik az ürességtől. Érdemes volt látni, ahogy például vízióikban megjelenik egy iskolai bál, mert arra nem voltak képesek, hogy statisztákat felbérelve eloszlassák az AFC által egyébként hatásosan megidézett, unott hullaszagot. Akkor talán az erőltetett pompomos ugraburga sem úgy nézett volna ki, ami mellett a középiskolai 64-ütemű gyakorlat akrobatamutatványnak tűnik.
A hiányérzet kitöltésére persze van sok csöcs meg segg, olykor egy-egy vagináig tolt objektív, vagyis mindaz, amiknek bemutatására és eladására eredetileg készült a film, és mint azt többen kiszúrták, általában más stílusú és korosztály-besorolású alkotások tartalmaznak. Luk nélkül nem csak ementáli nincs. Igazából pont **banc Lilla nem csípte a szemem, ő pont ilyen stílusban találhatja meg önmagát: pucsít, pislog, vihog, nyerít, hisztizik, és sikít, ha letörik a műkörme, vagy kispriccel az üdítő az üvegéből; kell ide ennél több? A film mélypontját így nem ő, hanem az Álom.net torz mutánsa, az affektáló macsó jelenti.

Röviden: Bámulatos tehetségtelenséggel lekoppintott, amerikamajmoló, pink "foscsi"... cupp-cupp.

2009-12-29 22:31:07 Jereváni Rádió (1) #278

Egyébként az Álmok útján köröket ver erre a szarra, plusz az legalább vicces volt.

előzmény: Cesare Gonzago (#276)

2009-12-29 22:30:24 simijohnny (1) #277

Marad, ha már ott van. : ) Asszem pont te mesélted Jereváni történetét Spears kisasszonnyal. "Olyan mocsok szar volt, hogy ennyi erővel lehetne zseniális is."

előzmény: Cesare Gonzago (#274)

2009-12-29 22:29:02 Cesare Gonzago (1) #276

Igen, emlékszem! Felejthetetlen... :D

előzmény: Jereváni Rádió (#275)

2009-12-29 22:24:35 Jereváni Rádió (1) #275

Britney-effektus, megértem, én is átestem már rajta. :)

előzmény: Cesare Gonzago (#274)

2009-12-29 22:14:53 Cesare Gonzago (1) #274

És ennek ellenére marad a zseniális osztályzat?

előzmény: simijohnny (#272)

2009-12-29 22:04:22 simijohnny (1) #273

Nem értem mi a problémád most, ezek csak filmek, van sok jó film a világon.

előzmény: jesi (#271)

2009-12-29 22:03:19 simijohnny (1) #272

Bocs a flood-ért, de én is most néztem meg először. A zseniális értékelésemet az előzetes megtekintése után adtam poénból, mert mindenki ezt fikázta, nézd meg, közel 300 hozzászólás. Mellesleg kijelenthetem, eddig ez a LEGrosszabb film amit életemben láttam, viccen kívül. De élvezet volt végigszenvedni, nagyon sokat röhögtem.

előzmény: simijohnny (#270)

2009-12-29 22:02:08 jesi (1) #271

Nem ezzel van bajom, hanem hogy értékes filmek vesznek el (2-3 szavazattal) és ez elszomorító.

előzmény: simijohnny (#270)

2009-12-29 21:59:43 simijohnny (1) #270

Az előbb írta le Jereváni Rádió, azért mert hírhedt film már régóta itt a kt-n. Ennyire egyszerű.

előzmény: jesi (#269)

2009-12-29 21:43:49 jesi (1) #269

Oké, csak olyan remekműveket miért csak 2-en látták, mint a 33 jelenet az életből.

előzmény: terika (#265)

2009-12-29 21:41:22 whiteman 01 (1) #268

Nézhetetlen, bűnrossz, de látni kell! Nem vicc, hatalmas élmény ez a film! És nem az "annyira rossz, hogy már jó" kategória, ó nem. Ez valami egészen más. Nem viccesen rossz, kínosan rossz.Totális leégés. Komolyan mondom már magamat szégyelltem, mikor néztem. Nem mindennapi élmény, az biztos!

2009-12-29 21:41:02 nejmed (1) #267

A Kis Vuknál coles kettese húzhatta fel a javasolt átlagot, 900 közös filmünk van, zömében animációk, letolta a sok egyest súlyban. Itt is ilyesmi lehet! :)

előzmény: Mviktorio (#266)

2009-12-29 21:38:55 Mviktorio (1) #266

Hmmm, nyilván a leosztályzott filmek alapján számol. :)

előzmény: nejmed (#264)

2009-12-29 21:37:13 terika (1) #265

Ez nagyon nagy általánosítás. Ugyancsak vadászom a remekműveket is a tévében és azokat is megnézem, de nem hiszem, hogy csak én vagyok így ezzel. Ez elég messzemenő következtetés lett...

előzmény: jesi (#260)

2009-12-29 21:31:10 nejmed (1) #264

Én is meg akartam, de kiment a fejemből. (A gépi ajánlóm nagyon optimista, 2,25-re taksálja az ízlésemet Álom.net-ügyileg, a Kis Vukot pedig 2,08-ra.) Mi ez, ha nem esély! :)

előzmény: jesi (#260)

2009-12-29 21:29:14 Jereváni Rádió (1) #263

Mondjuk azért az Áom.net hírhedt is lett itt a KT-n, lefogadom, hogy egy csomóan a negatív hírverés miatt nézték meg, egyébként pénzt nem adnának ki rá. Ha valamilyen csoda folytán leadnák főműsoridőben a Szamuráj útját, biztos, hogy minimum 30-40 új szavazat jönne rá a KT-n.

előzmény: jesi (#260)

2009-12-29 21:28:44 Zsocci (1) #262

Ez kegyetlen volt!

  • 1
  • 2
  • ...
  • 4