X-Men Origins: Wolverine (2009) ☆ 👁

X-Men kezdetek: Farkas

(Gavin Hood)

amerikai akciófilm, fantasy, sci-fi, thriller

3,2
★★★☆☆
836 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

  • 1
  • 2
2018-02-04 17:39:52 erahurka (3) #123

Az elején nem értettem miért utálják annyian, aztán sajnos ahogy ment a film, egyre jobban megértettem. :(

2016-05-29 01:29:42 ChrisAdam (3) #122

Ha áttekintjük a szuperhős leltárunk tagjait a filmtörténelemben, a legtöbbjük sérült, elhagyott, árva és a többi. Nos, Rozsomák talán az egyik legtépázottabb szuperhősünk, aki számtalan háborúban harcolt, s a saját apját is megölte. Rendkívül erős, drámai, karakterközpontú film lehetne ebből fakadóan a Wolverine, ezzel szemben néhány remek akciójeleneten, látványos snitten és hangulaton túl nem mutat. Rengeteg bárgyú dolog van benne, logikátlanság, amik szinte ordítanak, hogy mit keresnek ott. A finálé teljes egésze szinte erről tanúskodik, súlyosan beleértve a professzor ocsmányul kinéző felbukkanását, aminél rosszabb már csak a Terminátor fiatalítás volt rosszabb a széria harmadik epizódjában. Szintén érthetetlen dolog volt, hogy Scott miért és minek bukkant fel.
Amíg a harmadik rész szinte csak egy kongó bádogdoboz volt, kívülről szépen lemázolva, addig ez a rész szinte ugyanez, csak próbáltak beledobálni minden oda nem illő, korántsem koherens dolgokat, legyen ez karakter, történetbeli fordulat, vagy komplett jelenet. Telesűrítették minden szir-szarral, aztán nem maradt más, csak ugyanaz a bádog, ami kicsit máshogy kongott, de kongott, mint az előző, mert lélek ebben se volt, már amennyi lélek kell egy valamirevaló szuperhősfilmhez. (De persze, hogy kell, a zseniális szuperhősfilmhez! Ld. Batman trilógia!)
Ehhez a történethez, és Wolverine karakteréhez egy rendes szkript kell, normális történetekkel, egy Nolan, jobb effektek és kevesebb Instagram filter. Mert igen, azon túl, hogy néhol csúnyán művi és direkt volt néhány beállás, az effekt ecseteket is túl erősen húzták meg a filmszalagon, néhol tökéletesen elrontva az élményt, a finálé ebből a szempontból is pocsék.
A sok negatívum ellenére jobban ízlett, mint a harmadik rész, s egyben kritikusabban tudok rá tekinteni, mint az első részre, de ez talán azért is van, mert ennek sokkal komplexebbnek, bonyolultabbnak kell lennie, mint annak. Míg az első rész egy rossz alapkonfliktura felépített rossz film, ez egy remek alapra épített elbaltázott alkotás, amit hirtelen nem is tudom, hogyan osztályozzak - erős kettes vagy gyenge hármas. A reggel meghozza döntésemet. (update: Meghozta, 45%)

Apropó, ami egész végig mocorgott a fejemben, az az volt, hogy az X-Men széria eddig látott/felfrissített kalandjai számtalan érdekes karaktert vonultatnak fel. Talán a legérdekesebb és legközelebb álló valóban Logan, de ott van Magneto, a professzor, Jean és egy-két tag. Valahogy azt éreztem az első résznél, kicsit a másodiknál is (de ott fel se tűnt szinte), a harmadiknál, s ennél kifejezetten, hogy mind a karakter és a karaktert megformáló színész skatulyába van zárva a rosszul megírt szkriptnek köszönhetően. Hugh Jackman nem a legjobb a szakmában, sőt. Ennek ellenére azt éreztem, az állandó ráncolt homlokon túl ő azért többre képes, mint ahogy az volt a második epizódban. Farkas karaktere is több, mint amit négy rész alatt megtudtunk, megláttunk. De a többi színész, karakter is nagyon is ebben a helyzetben van, talán Picard kapitány remekül belehelyezkedett a megformáltjába, de Ian McKellen szinte szenved abban a papíregyszerű, sablonos főgonosz karakterében. És a többiek... Normális szkriptek mellett persze más lenne a téma, s az a helyzet, hogy az X-ek, ha már különlegesek, akkor úgy is kéne velük bánni a szkriptek megírásakor és nem csak bulldózer látványvilágba folytani a karaktereket. Pont.

Ui.: Lehet én nagyon nem figyeltem eddig, de nekem most esett le, hogy Deadpool az X-Men széria univerzumában csatangol és nem önálló, magányos szuperhős, önálló univerzumban. Csókolom.

2015-01-17 14:18:51 Radesz (2) #121

Önálló filmnek elmenne, de mint eredettörténet, pocsék.

2014-05-07 21:43:03 Lil Martin (2) #120

megnéztem újra. kettes.

2013-05-16 19:31:15 BonnyJohnny (2) #119

Komolyan kérdem, miért?

előzmény: slawter (#118)

2013-05-16 15:44:16 slawter (4) #118

Az elsö X-Men film, aminel azt ereztem, hogy ujra meg tudnam nezni, voltakepp barmikor.

2012-06-01 08:39:13 Lil Martin (2) #117

én régebben láttam, szerintem a legjobb része a sorozatnak. elolvastam itt az összes hozzászólást és asszem megnézem újra.

2011-06-06 00:18:45 Ron (2) #116

második nézésre már nem elment, hanem rossz.

2011-05-29 11:07:55 ronin07 (?) #115

Szerintem az önmagával vívott harcot Peckinpah is értené, a Szalmakutyák után simán rá lehetne bízni egy ilyet.

előzmény: Olórin (#114)

2011-05-29 11:01:21 Olórin (2) #114

Aronofsky nagyon jól hangzott, de igazából fogalmam sincs, mit tudott volna kihozni belőle. Peckinpah és Eastwood szerintem nem passzolnak ehhez. Nolant azért mondtam, mert a karakter lényege az önmagával vívott harca (persze ez az eddigi filmekből semennyire nem látszik), és az ilyen belső konfliktusokat ő nagyon jól érti.

2011-05-29 10:51:07 BonnyJohnny (2) #113

Én a tervezett Arronofskyval is kibékültem volna. 50-60 milliós költségvetés, meg R besorolás.

2011-05-29 10:43:49 ronin07 (?) #112

Rozsomáknak inkább egy feltámasztott Sam Peckinpah kéne, egy megfiatalított Clint Eastwood, 50-60 millió, és R-besorolás. (Még szebb álom.)

előzmény: Olórin (#111)

2011-05-29 10:30:55 Olórin (2) #111

Ennek a karakternek (nem pedig Supermannek) kéne egy Christopher Nolan, egy 50-60 millás költségvetés, meg egy R-es besorolás. (Szép álom.)

2011-05-29 10:23:53 Pete (1) #110

Like. :/

előzmény: BonnyJohnny (#109)

2011-05-29 09:36:46 BonnyJohnny (2) #109

Szerintem ez a film messze nem nézhetetlen, csak szimplán rossz. Különösen az előzményekhez képest. Különösen Wolverine karakteréhez képest... A gyalázat illik rá.

2011-05-29 09:06:29 Pete (1) #108

Kicsit megkésve, egyetlen szó: GYALÁZAT!

2011-01-30 17:58:41 Póda Gergő (?) #107

Rosszab, mint az előző 3, tudom, hogy sokan, főleg a fiatalok kedvelik ezeket a filmeket, én ki nem állhatom őket. Ez a rész is elvett durván 2 órát az életemből.

2011-01-23 22:54:35 slipknot (3) #106

csak azt felejtették ki hogy Rozsomák és Kardfog nem testvérek!!! XD meg hogy a főszereplőt Rozsomáknak hívják!!!!!!!

2010-09-24 22:26:53 zsozs (4) #105

A végét nézzétek meg, a szereplő lista után van még egy jelenet.

2010-08-11 18:28:23 copeland (4) #104

Szerintem ez a rész volt a legjobb. Végre minden kiderült ami az előző részekben még homályban volt.

2010-05-08 01:00:57 Hannibal Lecter (2) #103

Már bocs, de miért foglalkozol ennyit néhány ember nézetkülönbségével? Le kell szarni. Gondolj arra, hogy 10 év múlva a kutya sem fog emlékezni erre a filmre. (Amúgy tényleg nem fog.)

előzmény: JeszKar (#101)

2010-05-07 23:45:50 pepo05 (2) #102

Nem ártana jobban definiálnia, kit ért a mindenki alatt és mi alapján szűrte le, a "mindenkit".

Ez a film az X - Men világához kötődő alkotások közül egyértelműen a legrosszabb. Az egy dolog, hogy csúnyán elbánik, mi több, meggyalázza karaktereit a képregényes eredetijükhöz képest, de a forgatókönyve önmagában is buta, üres, következetességet nélkülöző, teletömve banális jelenetekkel és kigyomlálva Wolverine karakteréből azt a kevés érdekességet is, amit a korábbi X-Men filmek ültettek belé. Pont fordítva kellett volna történjen, mivel ez lett volna a kiváló alkalom, hogy jellemének azon rétegeit, múltjának azon elemeit is hozzácsapják, amit eddig azok nem ismernek, akik csak a filmekből ismerik az alacsony kanadait. Konstrukció helyett masszív destrukciót vittek véghez, ami azért nem kis "bravúr".

A filmet bár az akciók sem menthették meg, azért segíthettek volna rajta, ha tudtak volna felmutatni valami olyat, amit még nem láttunk. A moziban ha épp nem a fejemet fogtam a sok ordináré baromság láttán, akkor épp bőszen ásítoztam. Egyenesen pocsék film.

2010-05-07 21:49:47 JeszKar (2) #101

Én se, erről beszélek, csak megint avval jöttek nekem, hogy mindenki ezt tartja a legjobbnak, csak én nem meg a hülye internetesek. És most vagy ő él egy külön világba, vagy én.

előzmény: Hannibal Lecter (#100)

2010-05-07 21:38:51 Hannibal Lecter (2) #100

De mi az, hogy "mindenhol"? Merthogy én eddig nem sűrűn találkoztam ilyen véleményekkel...

előzmény: JeszKar (#99)

2010-05-07 21:05:58 JeszKar (2) #99

Nem mondtam én se, hogy a műfaj legalja (a tavalyi év legrosszabb látványfilmekből ez volt a "legkevésbé rossz"), de nem tudom elhinni, hogy tényleg mindenhol ezt tartják a legjobb X-menek (meg a Pókember 3-t a legjobb Pókembernek és még sorolhatnám.)

előzmény: Hannibal Lecter (#98)

2010-05-07 20:53:44 Hannibal Lecter (2) #98

Hát, nem vagyunk egyformák. Akik mozizás közben csak a szemüket akarják kinyitni (az agyukat pedig parkolópályára állítják), azok talán némi joggal elégednek meg ezzel a filmmel. És ne felejtsük el, hogy pl. a fiatalabb korosztály azért zömmel nem korszakalkotó spanyolviasz-gondolatokra és hajszálpontos jellemekre vadászik egy ilyesfajta habkönnyű blockbusterben. Mondjuk ez még nem is a műfaj legalja, de hogy összességében egy hatalmas agygyalulás az egész, az biztos.

előzmény: JeszKar (#97)

2010-05-07 20:06:11 JeszKar (2) #97

Egy kérdés, ti mindenhonnan azt halljátok, hogy ez egy zseniális mű, hogy a legjobb x-men film a legjobb akciókkal? Ugyanis már megint avval jöttek nekem, hogy csak szerintem rossz meg a hülye internetezők szerint, mindenki más szerint egy zseniális mű, akárkit kérdez meg az ember.
Kiváncsi vagyok, mert valahogy ilyennel nem találkoztam.

2010-03-09 21:29:24 Gameface (2) #96

a filmből alig láttam valamit, mert percenként a tenyerembe kellett temetnem az arcom.

2010-03-06 21:22:56 ThomYerk (2) #95

hú hát forgatókönyvre nem sokat költöttek, sok akció egymáson, teljes hülyeség az egész. a CGI is sztem iszonyat, nemtudom miért nem tudtak normálisan vagy legalább hihetően megcsinálni dolgokat. a színészi játék szerintem a legkevésbé sem javított volna a dolgokon, nem tehetnek róla h hülyén írták meg a párbeszédeket, logikátlanságok és klisék halmaza az egész. elég nagy csalódás :(

2010-01-21 19:57:36 acdctibi (3) #94

Egyetértek yesname-el, szerintem is ez a lényege egy ilyen fajta filmnek, nem pedig az a "dráma", amit a Pókember részekben akartak erőltetni...Viszont az a szamurájkard kijön a kézből...XD az tényleg nagyon baromság.

2010-01-16 10:28:14 yesname (4) #93

Tetszetős, látványos akciófilm volt. Engem mindig érdekeltek a hasonló témájú, különleges képességgel megáldott emberekről szóló történetek, ahol nem a drámaiság és a színészi játék számít. Ezeket keressük drámákban, a jó leíró részeket és összetett történeteket pedig könyvekben.
Plusz nálam az az eset forgott fent, hogy valamikor régen végigvittem a belőle készített játékot, ami anno nagyon tetszett. A filmet még csak most néztem meg és jó volt látni, hogy milyen jól megfilmesítették a jáékot. ;) Egyik legjobb játékadaptáció! :)
Szóval maga helyén értékelve osztályoztam, mint mindent. Nem vagyok én véresszemű kritikus szerencsére.

2010-01-14 23:48:33 A. B. Normal (2) #92

Nagyon nem rugdosnám a döglött rozsomákot. Még egy alkalom leszögezni: Jackman _nem színész_, nem alkalmas arra, hogy filmekben szerepeljen. Sok kollégájával ellentétben még _viccnek sem jó_. Mennyen fehérneműt reklámozni. A harcok néha érdekesek, a vigyori pofával még egy nézhető B-kategóriás Deadpool-mozit is el tudnék képzelni. Kétszer is megnéztem, én barom.

2010-01-06 20:19:27 Norman (2) #91

Nekem egyátalán nem tetszett mintha valami régi 90 es film lett volna leszámítva a végét talán egy kicsi izgalom volt benne ! A végén de aztb se vitték túlzásbaMeg hogy simán kinyirták a "szupercsapat" összes tagját! Abba se volt semmi izgalom

2009-07-14 01:07:07 jo21 (2) #90

Reménykedtem benne, hogy a halovány harmadik rész után valami ütős sztorival állnak elő. Sajnos az egész történet annyira érdektelen és unalmas. Meg ahogy kinéz a főellenség a végén!!! Úristen azon röhögnöm kellett!!! :DDD

2009-07-05 23:42:11 myke7 (2) #89

Jó kis popcorn mozi, főleg aki szereti a mutáns sztorikat. Fanatikusoknak nem való, mert a filmben azért akad torzítás.

2009-06-01 04:30:26 -senki- (2) #88

Vannak érdekesebb részei a történetnek, ellenben vannak akkora hülyeségek is hogy csak dőltem... XD Pl. már a kezdő stáblistán Farkassék végig harcolják az amerikai történelem összes háborúját... hogy ne.

A karakterábrázolás is facsipesz, az akció jelenetek se fogtak engem.

2009-05-27 08:09:20 Olórin (2) #87

Kell a fenét:)

előzmény: Hannibal Lecter (#84)

2009-05-26 22:52:51 Gasz András (2) #86

Így. No.

2009-05-26 22:52:32 Gasz András (2) #85

Ez így igaz, de ha a fele nézhetetlen számomra a filmnek, akkor már biztos nem jövök ki a moziból egy fikarcnyi mosollyal sem. Ugyanígy dvd-nél. A befizetett összeg elvész a semmibe. Ygx mindenképp nézhetetlent kap. De én mint írtam nagyon kevés nézhetetlen filmmel rendelkezek szerencsére.

2009-05-26 20:25:22 Hannibal Lecter (2) #84

Óriási tévedés, ez nem így működik. Igenis a nézhetetlent is végig kell nézni ahhoz, hogy teljes értékű véleményt alkothass róla, és tisztességesen pontozd.

előzmény: Gasz András (#81)

2009-05-26 19:43:52 Gasz András (2) #83

A mindenkin gyorsan áthaladunk és 1 perc alatt bemutatjuk aztán lesz vele majd valami később 1 secre, szisztéma nagyon nem működött.

előzmény: Gasz András (#82)

2009-05-26 19:42:58 Gasz András (2) #82

X-Men kezdetek: Farkas:

Kicsiny várakozásom volt a film felé, azok után hogy se Singer se Ratner nem volt jelen. A végeredmény nagyon szíven ütött. Negatív értelemben. Ennyi logikátlanság gagyiság ritkán látható szerintem még a képregényfilmekben is.
Sokan leírták már előttem spoilerben mik azok a bizonyos baromságok, de a film végi összecsapott harc és utána egy régi ismerős érkezte hirtelenjében tacsra vert sok minden hibát is előtte. Testvériség kitüntetése meg a képregényt ismerve de , az egyszerű halandónak is erőltetettnek tűnhet és szintén hülyeségként hat.
A film zenéjének némely lágyabb része egy az egyben, na jó 99%-ban Batman Begins, ez szép. A CGI iszonyat szar a végleges változatban is. A karmoknál is rossz pedig azt hányszor látjuk a film allatt, a hátterek is látszanak, a harcoknál gatyi CGI ugrások vannak stb., pedig ez kérem szépen 150 millióba került. A harcok nagy része érdektelen kivétel a már sokat említett helikopteres , bosszúlós részt. Esetleg még a film eleji főcímet éltetném pozitívan mivel hasonlít kicsit a Watchmen bevezetőjére. (habár az egész Watchmen filmet nem láttam még). Nekem a film közepe tetszett igazán, a gyerekkori rész iszonyat rövid és szinte értékelhetetlenül gatyin megírt, a mellékszereplők is nagyon félvállról vették a munkát, Jackman, és Schrieber vállát lehet csak megveregetni. A forg. könyv írójét és a rendezőjét meg kicsit megkorbácsolni minimum.

Sokat is gondolkoztam a 2-esen de azért összességében a film rövidségét (egy ilyen egyszerű de gatyiságokkal teli sztorira már szinte +), pörgősségét egy két látványos jelentet, 1-2 dallamos szép zenei részt és a 2 főszereplő alakítását tekintve meg adnám neki talán az iskolai közepest is, aláhúzva.

55%

2009-05-26 19:32:52 Gasz András (2) #81

Nálam is azt takarja plusz ha nem ajánlom másoknak. Vagy ha áttekerem a lényegét nézem csak meg az nézhetetlen-. Szerencsére nagyon csekély számban van ilyen.

előzmény: Hannibal Lecter (#80)

2009-05-24 19:48:25 Hannibal Lecter (2) #80

"Csak azért nem nézhetetlen, mert végigültem a mozit..."

Nem nagyon értem az összefüggést:) A "nézhetetlen" kategória nem azon filmek táborát jelöli a pontozási szisztémában, amelyeket félbehagyunk borzasztó minőségük miatt. :-)

előzmény: robertjordan (#76)

2009-05-24 19:42:07 HejjaX (3) #79

kellemes csalódás a ritka sz*r x-men filmek után. valószínűleg az a három trágya x-men is kellett ahhoz, hogy ezt ennyire jónak érezzem.

2009-05-24 19:33:12 dvcs (1) #78

borzalmas :S

2009-05-24 12:24:04 Dimitryj (3) #77

Nézhető, szórakoztató, de semmi extra. 1x meg lehet nézni de túl sokat nem kell várni tőle.

2009-05-13 22:30:42 robertjordan (2) #76

Azt hiszem öregszem. 3-4 éve még biztosan jobbra értékeltem volna. De ez borzasztóan sovány volt. Ennél gagyibb történetet már ki sem lehetett volna találni. Bűn a Marvel-univerzummal szemben amit gavin hood (ezek után csak kisbetűvel) és csapata elkövetetett. Tiszta szemét az egész.Csak azért nem nézhetetlen, mert végigültem a mozit...

2009-05-11 09:23:29 vadPINGvin (3) #75

...univerzumhoz...

előzmény: vadPINGvin (#74)

2009-05-10 22:26:25 vadPINGvin (3) #74

Érdekes adalék az X-Men univezrunhoz. Sokat nem unatkoztam, annek ellenére hogy semmi igazán eredeti nem történt benne, a végső akció meg kifejezetten tetszett.
Kíváncsi lennék akkor is ennyire eladható lenne-e a figura ha még az első részben Dougray Scott elvállaja a szerepet.

A mutánsos-szuperhősös sztorik mindig is a gyenge pontjaim voltak, úgyhogy most egy újabb letudva, fenhetem a fogaimat a Push-ra. Ha ideér egyszer...

2009-05-10 19:15:34 Olórin (2) #73

Kedves tőled, hogy így magadra vetted, de én általánosságban beszéltem. És bocs, hogy nem mentem végig az összes eddigi hozzászólásodon, hogy leellenőrizzem, szóvá tetted-e már:)

előzmény: Hannibal Lecter (#72)

2009-05-08 21:28:25 Hannibal Lecter (2) #72

Nem tudtam, hogy te már 10 éve problémázol rajta, én életemben először említettem meg. Nehogy már bíróság elé állítsatok ezért. HejjaX: ott fityeg előtte a mágikus "X-Men" a címben, erre nem gondolsz? :-)

előzmény: Olórin (#70)

2009-05-08 21:22:20 Pálfi János (4) #71

Jó film. Bár egy valamennyi vért is tehettek volna bele.

2009-05-07 18:28:13 Olórin (2) #70

Őszintén szólva engem az nyűgöz le leginkább, hogy 10 év után még mindig képesek vagyunk a k*rvára létfontosságú Farkas-Rozsomák elnezevezésmizérián problémázni:P

2009-05-07 17:37:34 Gameface (2) #69

azért a százszor elcsépelt farkas név mellett tenni le a voksot a szimplán menő rozsomák helyett nem kicsit ciki. gondolkozzatok már, gyerekek.

2009-05-07 17:23:05 Amy (4) #68

Érdekes, hogy csak Reynolds szánalmasan rossz alakítása tünt fel nektek, szerintem Collins überelte. Harmatgyenge szegény lány. Jackman hozta a formáját, gyakorlatilag elviszi a filmet a hátán. Schreiber és Will I Am érdekes színt visznek a filmbe. Kár, hogy Kardfog karakterét úgy lebutítják az 1. részben.

2009-05-07 17:01:48 HejjaX (3) #67

biztos sokan mennének be a moziba a "Rozsomák" című filmre :)

előzmény: Hannibal Lecter (#63)

2009-05-07 15:45:33 largo (2) #66

Olórin:
"Mert ezek a műfajok kívül állnak a logika törvényein?"
Respekt ezért a megjegyzésért:)))

előzmény: Olórin (#61)

2009-05-06 23:14:50 Hannibal Lecter (2) #65

"Szóval tartom, lesz mit elmagyarázni a következő részekben."

Például azt, hogy ez a rész miért lett ilyen szar? :-) Kár, hogy így atomjaira szedik az egész X-franchise-t. Már gólyafosként keringenek a megrázóbbnál ijesztőbb spin-off hírek az interneten...

előzmény: goromba (#64)

2009-05-06 13:40:03 goromba (3) #64

szerintem pont leírtam, mi a logikátlan, meg következetlen(pl. spolireben).De meg tudom még említeni pl.hogy nem értem, Kardfog mitől olyan beszaratós minden mutánsnak, mikor igazából még a Rozsomák/Farkastól is gyengébb képességű a srác-szóval,szerintem majdnem bármelyik másik mutáns le tudná gyűrni -meg pl. Scott sem tud a Farkasról az elsőben semmit, aztán itt szerintem ha nem is látta, de valaki csak elmondta neki, hogy az a kiszabadítós gyerek teleszkópos csontú volt,nagy pajesszal, nagy hajjal meg ilyenek.Szóval tartom, lesz mit elmagyarázni a következő részekben.

előzmény: opposition (#60)

2009-05-06 13:15:02 Hannibal Lecter (2) #63

Ha már logikánál és következetességnél tartunk, számomra külön rossz pont, hogy 9 éve Farkasoznak a magyar fordítók Rozsomák helyett. Magyarországon is kiadtak annak idején egy X-Men nevű képregényt, ha nem tudnák a kedves címadó rémek...

2009-05-05 19:53:35 Hannibal Lecter (2) #62

Biztosan. Képregényfilmet csinálni baromi nagy művészet, mit nekünk logika...

2009-05-05 19:31:04 Olórin (2) #61

Mert ezek a műfajok kívül állnak a logika törvényein?

2009-05-05 19:22:30 opposition (4) #60

Tetszenek a "következetlen" és a "logikátlan" kritikák egy fantasy sci-fiben... :)

2009-05-04 12:50:11 Rorschach (3) #59

Goromba: ez volt a tökéletes összefoglaló a filmről, komolyan.

2009-05-04 10:25:54 "L" (4) #58

Látványos, izgalmas, szórakoztató, kell ennél több? Nekem tetszett, pedig az "X" hősök sosem tartoztak a kedvenceim közé.

2009-05-04 08:04:18 goromba (3) #57

Hát, nem igazán éri el az első három(főleg a második) szintjét.Tulajdonképpen,nem lenne rossz, csak volt eddig három, ami jobb volt.
Nem igazán érthető számomra a karakterek válogatása.
Nem nagyon értem, minek kellet bele Gambit, ha meg a folytatásokban szerepe lesz, az könnyen lemoshat egy-két olyan szereplőt, akik az első háromban voltak.aztán a keverék srác meg annak ellenére, hogy majdnem minden képessége megvolt, rohadtul gyorsan kimúltkicsit következetlennek tűnt az egész, annak ellenére, hogy értem én, ez egy új sorozatot vetít előre, és most a Farkasra kellett helyezni a hangsúlyt,de már az első három is majdnem csak róla szólt, ami nem lenne baj,csak amikor a napnál világosabb, hogy pl. a Scott gyerek lazán szarráégethetné,csak nem értem, miért nem hagynak el karaktereket, vagy miért nem munkálják ki a Rozsomákot sokkal jobban.
Összességében, jó kis film, kellő mennyiségű akcióval, de egy kicsit kapkodós, néhol logikátlan és pazarolja a karaktereket.

2009-05-03 23:39:31 Zalaba Ferenc (2) #56

a filmből készült játék köröket ver a mozira, s ez elég ciki.

2009-05-03 20:28:04 Rorschach (3) #55

Ez naaagyon látványmozi, ami X-men filmtől szokatlan, de rohadtul.
Viszont ez még nem is lenne baj, ha a látvány mögé nézve nem egy düledező kártyavárat látnánk, pedig de. A szereplők irreális helyzetekre irreálisan reagálnak, így a készítők az idiotizmusra folyamatosan pakolnak még egy lapáttal.
Vázlatos, összeszedetlen, viszont marhajól néz ki, és érdekes.
Az értékelés azon múlik, hogy ki mennyire tud elsiklani a vázlatosság felett...

2009-05-03 01:31:12 k3pl3r (?) #54

Szerintem marhajó akció mozi volt. Szinte végig pörgött, egy percig se unta az ember. Az akció jelenetek kellően látványosak, dinamikusak és ötletesek. A CGI is viszonylag rendem volt. Amikor meg éppen nem akarta senki se kiontani a másik vérét, tökös és humoros szövegekkel ostorozták egymást. A Singer féle filmektől azért elmarad, de mint nyári blockbuster mozi, remek.

Ryan Reynolds-al szerintem semmi probléma nem volt. Egyszerüen nem volt elég ideje (ami nagy kár, mert az egyik legérdekesebb karakter lehetett volna), ez meg nem az ő hibája.

2009-05-02 19:06:59 Hannibal Lecter (2) #53

Na, ez dupla volt, bocsánat.

előzmény: opposition (#51)

2009-05-02 19:06:51 Hannibal Lecter (2) #52

Az első 3 mondattal tökéletesen egyetértek.

előzmény: opposition (#51)

2009-05-02 18:10:06 opposition (4) #51

Ryan Reynolds kit érdekel? 5 perces szerepe volt. Az idő alatt hozta, amit kellett...a semmit :)!
A film meg kafa!

2009-05-02 17:04:53 Hannibal Lecter (2) #50

Nem hát. Meg egyébként is, 10 000 év alatt sem tudtok meggyőzni. :)

előzmény: Brumi (#48)

2009-05-02 15:16:29 Döglégy (3) #49

persze hogy nagyon halovány volt a képregénybeli karakteréhez képest.Egyetértek veled hogy tele volt a film felesleges karakterekkel akikre nem volt elég idő hogy kidolgozzák.De ha Deadpoolra több idő jutott volna Reynolds akkor is hozta volna érzésem szerint az elvárást Wade megformálásához

előzmény: Olórin (#42)

2009-05-02 15:13:27 Brumi (4) #48

Nem egy Sean Penn, de fényévekre van a Dudikoff-féle egynézéses akciósztároktól, több műfajban is megállja a helyét. Ajánlom figyelmedbe a The Nines-t, ahol egyszerre három külüböző karaktert játszik, mindegyiket rendkívül meggyőzően. De felesleges ezen vitatkozni, nem az ő 10 perces jelenléte miatt lesz a Wolverine jó/rossz film.

előzmény: Hannibal Lecter (#44)

2009-05-02 15:05:43 Hannibal Lecter (2) #47

Köszönöm a tájékoztatást, akkor a legközelebbi filmjénél majd betolom az üvegszemem, hallókészüléket a bal fülembe, és egész végig keresni fogom azt a spirituszt.

előzmény: Zalaba Ferenc (#46)

2009-05-02 15:01:19 Zalaba Ferenc (2) #46

doktor úr, a jelző freddie prinze jr.-ra talán illik, na de ryan reynoldsba ennél sokkal több spiritusz szorult.

előzmény: Hannibal Lecter (#44)

2009-05-02 15:00:44 puttancsospeti (?) #45

Vagy a rengeteg tehetségtelen szépfiúnak, jóképű tahónak... :-)

előzmény: Hannibal Lecter (#44)

2009-05-02 14:59:25 Hannibal Lecter (2) #44

Nekem semmit, csak egyszerűen nem fedeztem fel a jelenlétében színészi munkára utaló jeleket. Bazmeg, most komolyan, nehogy már kinyaljuk a seggét ennek a tehetségtelen szépfiúnak. Mimikátlan bájgúnár.

előzmény: Brumi (#43)

2009-05-02 14:55:49 Brumi (4) #43

Ryan Reynolds teljesen jól hozta a karakterét, szerintem a srác jó színész. Mivel ártott neked, hogy ennyire elismerően nyilatkozol róla?

előzmény: Hannibal Lecter (#34)

2009-05-02 14:54:49 Olórin (2) #42

Wade a képregénykarakter röhejesen halovány utánzata volt - bár ez nem igazán Reynolds hibája, az igaz. Ettől féltem amúgy már a trailerek idején is: teleszórták a filmet mindenféle mocskosul felesleges karakterekkel, akikkel foglalkozni persze nem volt idő, csak odarakták őket mutiba, hogy a fanboyok örüljenek - és az egész a főhős személyes történetek rovására ment.

előzmény: Döglégy (#40)

2009-05-02 14:51:56 Hannibal Lecter (2) #41

Tökéletesen szar.

előzmény: Döglégy (#40)

2009-05-02 14:43:59 Döglégy (3) #40

Nem tudom hogy akkor milyen arcot kellene vágnia egy profi bérgyilkosnak miközben a munkáját végzi.Reynolds nagyon jól hozta a képregényből Wade lényegét,mást nem igazán tudok elképzelni erre a szerepre.Ryan Reynolds erre tökéletes volt hogy játsza a faszagyereket.

előzmény: Hannibal Lecter (#38)

2009-05-02 14:42:21 Gasz András (2) #39

Jaj ne ezt is így elcsesszék. Lehetséges ez? :( Talán a Batmanek (3. ? jó lesz e) után ez volt a legjobb képregényfilmes trilógia.

2009-05-02 14:35:51 Hannibal Lecter (2) #38

Pfff? 4-5 perc alapján neked ő a legszimpatikusabb? Nincsenek igazán aprólékosan kidolgozott jellemek a filmben, de Reynolds faarcú tökösgyerekét az utolsó helyre sorolnám, az biztos.

előzmény: Zalaba Ferenc (#36)

2009-05-02 09:40:51 ronin07 (?) #37

Tőlem is megkapja az elégségest. Mi ebből a tanulság: "Az ikszmenek is meg vannak má' halva."

2009-05-02 07:44:27 Zalaba Ferenc (2) #36

Wade zombisított "kiszerelése" pedig nyilvánvalóan röhej.

ez egyrészt spoiler, másrészt azt már nem reynolds alakította. egyébként az ő figurája volt a legszimpatikusabb a filmben.

előzmény: Hannibal Lecter (#34)

2009-05-02 02:40:54 Olórin (2) #35

Kiábrándítóan buta film - még úgy is, hogy eleve nem voltak az egekben az elvárásaim.

2009-05-01 21:18:30 Hannibal Lecter (2) #34

Ryan Reynolds szerintem senkinek sem kitűnő választás - most is megmutatta, hogy annyi tehetség van benne, mint egy döglött lóban. Wade zombisított "kiszerelése" pedig nyilvánvalóan röhej.

előzmény: Döglégy (#33)

2009-05-01 09:57:19 Döglégy (3) #33

Számomra Wade Wilson karakterének a megcsúfítása a legnagyobb tőrdöfés ebben a filmben.Az eredeti karakter fanyar humorú,beszólogatós igazi badass,pont úgy mint a film elején.De amit tettek vele...pedig ryan reynolds kitűnő választás volt Deadpool szerepére.A CGI néhány helyen botrányosan rossz pedig én nem harapok ennyire az ilyen hibákért,de azért valami igényességet varázsolhattak volna bele

2009-05-01 08:33:07 Zalaba Ferenc (2) #32

synger=singer.

előzmény: Zalaba Ferenc (#29)

2009-05-01 07:05:46 Daemiaen (2) #31

Bár csak az lett volna nevetséges...

előzmény: Hannibal Lecter (#27)

2009-05-01 00:02:10 Hannibal Lecter (2) #30

Jöhet a következő spin-off, ezúttal Küklopszék tanoncéveiről.

előzmény: Zalaba Ferenc (#29)

2009-04-30 23:49:22 Zalaba Ferenc (2) #29

egyszerű, de nem bárgyú, felszínes, de kielégítő szórakozás. sehol sincs synger gondolkodóba ejtő, emberi és stílusos filmjeihez képest.

2009-04-30 21:26:10 gringo (2) #28

felesleges, de muszáj :D össze kell kötni a többi résszel, elvégre a legutóbbi x-men 3 éve volt és nem mindenki emlékszik úgy rájuk, mint a rajongók.

2009-04-30 21:14:19 Hannibal Lecter (2) #27

Xavier professzor és Scott Summers szerepeltetése teljességgel felesleges volt. Vicces, hogy Stewart csak úgy előbukkan a nagy semmiből, épp amikor Rozsomákék már "eltakarították a szemetet." Nevetséges.

előzmény: largo (#26)

2009-04-30 11:01:41 largo (2) #26

Stúdiófelvétel volt. A feltűnésének képe többszörös trükkfelvétel, ez ordítóan kimunkálatlanul látszik a workprinten. A furcsa helyett pedig sztem inkább a "szarul néz" ki a legjobb jelző. Úgy tudom CGI segítségével fiatalították meg. csak épp a ráncok eltüntetésétől még nem lesz fiatalos valaki, tekintve, hogy ugyanolyan löttyedt maradt az arca, kicsit sem vékonyabb, ráadásul épp úgy kopasz. De az ő feltűnése is csak egy, a halovány szálak közül, amik a korábbi filmekkel való kontinuitást akarják megkötni. Szimplán nincs megírva ez a film.

előzmény: gringo (#25)

2009-04-30 06:14:59 gringo (2) #25

Feltűnik Picard kapitány is, mind a 15 pixelével. Valami nagyon furcsa benne, mintha smink helyett ez is szoftverrel lenne festve. Nem tudom, nagyon-nagyon fura. A rossz értelemben fura.

előzmény: puttancsospeti (#23)

2009-04-30 06:13:08 gringo (2) #24

"a CGI nagyon rendben van"

Hááát, nem tudom. Amikor az öreg pár házában elővillantja a karmait, kiesett a popcornos tasak a kezemből a röhögéstől, annyira látszik rajta, hogy háromdéstúdió vagy mi.

előzmény: Brumi (#16)

  • 1
  • 2