Equilibrium (2002) ☆ 👁

Equilibrium - Gyilkos nyugalom

(Kurt Wimmer)

amerikai akciófilm, dráma, sci-fi, thriller

3,7
★★★☆☆
753 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2022-11-22 21:20:35 Channá (4) #62

A Farghenheit 451-re hasonlított, izgalmas volt, és figyelem fenntartó, összességében nekem tetszett. Bár voltak érthetetlen részek, de szerettem a színészeket, így megbocsátok ennek.

2018-04-23 00:14:06 betti (2) #61

Erőltetett, kiszámítható, gagyi.
Bale érzelmekkel feldúsított feje alig különbözik a gyógyszer által érzelemmentesítettől, pedig nagyon igyekszik. Az érzelmek elhatalmasodásának folyamata hiteltelen és fárasztó (mármint nézni). Beethoven és Eiffel-tornyos hógömb, most komolyan?? Sírok. De ez legalább egy valódi érzelem volt, ahogy az unalom is.

A kiskutya gyönyörű volt, és persze a gyerek pont akkor jött be a szobába, szóval
hálistennek azt az EGY kutyust megmentette, amelyik megnyalta az arcát, a többit gond nélkül legyilkolták, de legalább nem mutatták...

Igen, a kutyába én is beleszerelmesedtem, gyönyörű és cuki, és meggyőzőbb volt a kedvessége, bizonytalansága, ragaszkodása, szóval az összes érzelme, mint a film bármely szereplőjéé. Kár, hogy fél percet kapott a filmben, és az is kár, hogy egy hógömbre, fél perc Beethovenre, egy kiskutyára és Emma Watson kinyújtott kezére bízták, hogy elvigye a hátán a filmet. Mert hogy nem Christian Bale-ra, az biztos. Ő lődözött a megadott táncrend szerint, és erősen a szemem közé nézett jóó sokszor. De ez korrekt sci-fi-akciófilm-utópiához édeskevés.

2018-04-23 00:05:05 betti (2) #60

"a kutyás jelenetnek ereje van, aki azt nem érzi át egy kicsit sem, azzal komoly gondok vannak érzelem terén"

Eleve röhej (és sértő, és méltatlan és-a-többi) az a fajta megközelítés, hogy "akinek nem tetszik egy adott film, azzal vmi gond van / nem érti / az érzelmi intelligenciája zéró" stb, de már bocs, a fenti mondat ultragáz. A kommentelők egyike sem állította azt, hogy általába véve egy kiskutya lemészárlása fölötti hezitálás, ill egy kutya megmentése ne lenne katartikus. Az viszont, hogy konkrétan EBBEN a filmben az ábrázolása egy hozzászóló szerint átélhető-e, megható-e, esetleg gagyi vagy erőltetett, nos, az nagyon más kérdés. Attól, h vki esetleg az utóbbit gondolja, még a legkevésbé sem jelenti azt, hogy "komoly gondok vannak vele érzelem terén".
(Apukámmal néztem anno a Love story című filmet. Mire meghalt a csaj, nekem csorogtak a könnyeim, apu meg elaludt - bennem meg egy világ dőlt össze, hogy ő hogyan képes egy ilyen csodálatos, megható, szívszaggató filmen elaludni, hát nincs neki szíve?! Ekkor kb 13 éves voltam. Azóta felnőttem, és ha képes lennék filmnézés közben elaludni, gyanús, hogy a Love story-n simán menne. Pedig érzelmeim, hát azok vannak :)

előzmény: Livcsy (#16)

2018-02-03 18:45:02 Dió (3) #59

Ez azon ritka eset, amikor újranézéskor két osztályzatot hullik vissza egy film, még pedig kegyelemhármasra. Ami továbbra is elvehetetlen tőle: eszméletlen jó zene, remek sztori (nem végig), és jó színészek. Ami viszont a történet más elemeit, főleg a gun katát illeti, arra azt kell mondanom, hogy szerencsétlen filmvászon ilyen fokú gagyizást nem minden nap látni. Az akciójelenetek arcpirító marhaságait nem tudnám jobban jellemezni, mint ahogy Zalaba kollega a #24-es kommentben már megtette, de nem csak erről van szó - pl. háromszor elmondják Balenek a végén, hogy a világ legfontosabb embere előtt fog állni, és emiatt elkezdik agyonvizsgálni, épp csak egy dolgot felejtenek el: megmotozni őt!!! Ettől függetlenül a sztori jobban sikerült pontjai vannak olyan jók, hogy ebből egy értőbb stáb klasszikot hozzon ki, ha majd egyszer megpróbálják. Remaket követelek David Fincherrel, Roger Deakinssel és Hans Zimmerrel!!!

2014-09-15 22:28:34 lesik20 (?) #58

Kár hogy ez elöbb volt mint a Kill Bill....

előzmény: od.gszal (#56)

2013-08-29 01:02:41 Aaron Boone (5) #57

Sean Bean és Christian Bale egy olyan utopisztikus sci-fiben, amiben Grammaton-papnak nevezett műbőr kabátos, baltaarcú rendfenntartók olyan pisztolyokkal karatéznak, amiknek KERESZT ALAKÚ A TORKOLATTÜZE???!!!

Kizárólag 5-ös osztályzatot érdemelhet!

Sean Bean meghal a harmadánál!

2013-07-10 22:42:19 od.gszal (2) #56

Összelopkodott részek összekeverése:
Fahrenheit 451
Mátrix
Kill Bill
1984
stb.
Rossz úgy, ahogy van, hiteltelen és logikátlan.

2011-12-18 19:38:34 BonnyJohnny (4) #55

A pisztolykata maga tényleg gagyi, de azért az akciójelenetek ettől függetlenül elég mutatósak szerintem. Hasonlóan, mint mondjuk a wuxiás ugrándozás is gagyi, de mondjuk a Tigris és sárkányban, vagy a Hősben elég jól van tálalva.

előzmény: remington827 (#54)

2011-12-18 19:26:06 remington827 (4) #54

Ebbe a filmbe feleslegesen rakták bele ezt az idióta, teljesen valószerűtlen és nevetséges pisztolykatát vagy mi a lótúrót. Annyira gagyi, hogy szinte fáj nézni. A feje fölött kitekeredett kézzel lő hátrafelé ahelyett, hogy karral arrafelé fordulna . . . meg hasonló marhaságok. Pisztolymarkolattal megverni 5 embert . . . sisakban ?! A nagyon gagyi akciójelenetek tömkelege tönkreteszi ezt a sztorit, bár a jónépnek kell a menő vérengzés meg a szuper akció (mátrix mintára, ha már szóba került). Pedig az akciórészek nélkül nagyon jó film, nyomasztó hangulattal meg mindennel, de a megvalósítás nagyon félresikerült. Egyedüli csillagos ötös akció a végén a főnökkel vívott pisztolyharc, az az egy tetszett benne nagyon.

2011-01-29 11:48:40 edi95 (?) #53

Nem mondom h nincs igazad mert mint mondtam meg van már 2 éve h láttam a filmet .
Nincs bajom az olyan filmekkel amik másik dimenziókban játszódnak kivétel a csupasz pisztoly meg pár ilyen jellegű film de ez nem tartozik ide .
Viszont ha mondanom kell 1-2 példát a függetlenség napja az egyik kedvenc filmem emellett bírom a karib tenger kalózait és harry pottert is szívesen nézek , jó kis mesék ezek. Itt nem arról van szó h nem nézek sci fi vagy fantasy filmeket hanem h ez a történet amit itt kitaláltak ezt úgy állítják be mintha ebben a dimenzióban történne ,egyszer csak kitalálnak egy gyógyszert amitől elmúlnak az érzelmek ,ez butaság .És nem tudom h lehet egy érzelem nélküli ember - tehát egy gép mert érzelmek nélkül nem vagyunk mások mint népességnövelők - magabiztos ,cinikus ,elégedett ?Ezek is egyfajta érzelmek .

Jah, és bocs mindenkitől ezért az "N" ért csak balf@szkodok :)

2011-01-29 09:28:21 BonnyJohnny (4) #52

Ha az embernek nem lennének érzelmeik akkor ugye mosolyogni se tudnánk, pedig volt mosoly emléxem.
Azok cinikus mosolyok voltak, magabiztosság, elégedettség szülte mosolyok, meg ilyenek. Persze azok is érzelmek... de azok nem a szenvedélyből fakadóak, nem az ellen védekeztek az emberek.
Nem lenne kötödés apa és fia és gyerek és kutya között,
Nem is volt, amíg szedte a szert.
az emberek olyanok lennének mint a játék robotok haza mennének és egy üres szobában néznék a falat majd aludnának és kezdődne előröl az egész.
Ez is történt. Szerintem a film egész jól bemutatja a Metropolist és az 1984-et idéző tömegjelenetekkel. A probléma, hogy a film csak Preston magánéletét mutatja, és csak azutántól, hogy leáll a szerről. Így ott ez nem látszik. De látszanak az üres falak, meg az átláthatatlanná tett ablakok, amik erre az életmódra utalnak. Meg ahogyan elfekszik a kettéosztott dupla ágyon.
Az életnek semmi értelme nem lenne egy festmény szépségét sem tudnánk élvezni, ételből is minden nap ehetnénk ugyan azt mert nem lenne meg az ami emberré teszi az embert.
Azt hiszem ez több szereplő szájából is elhangzik a film során, különböző formákban.
h az emberekben nincsenek érzelmeik egy oltári nagy hülyeségnek tartom.
Egyébként ez tényleg hülyeség, mint a tündék, meg mágia, meg az űrhajók. Sok nagy filmről lemaradsz így. ;)

2011-01-29 08:31:59 edi95 (?) #51

Most olvastam el egyben az összes komot és hát furcsáltam h senki nem írt a SZERINTEM nagyon béna sztoriról.
A filmet már vagy 2 éve láttam sok mindent elfeljtettem azóta de a leglényegesebet azt h az emberekben nincsenek érzelmeik egy oltári nagy hülyeségnek tartom.
Ha az embernek nem lennének érzelmeik akkor ugye mosolyogni se tudnánk, pedig volt mosoly emléxem.
Nem lenne kötödés apa és fia és gyerek és kutya között,
az emberek olyanok lennének mint a játék robotok haza mennének és egy üres szobában néznék a falat majd aludnának és kezdödne elöröl az egész.Az életnek semmi értelme nem lenne egy festmény szépségét sem tudnánk élvezni, ételböl is minden nap ehetnénk ugyan azt mert nem lenne meg az ami emberré teszi az embert.
Ez az egyetlen és legnagyobb bajom a filmel csak azért adok rá 2/10 mert bale megint jól játszik mint mindig de ez akkor is egy izmos 1.

2011-01-21 10:22:22 Zsoca87 (4) #50

Igen, én is imádok minden disztópiát, mindegyik érdekes valamiért.

2011-01-21 01:36:12 kwzatz (5) #49

Lehet, hogy nálam egyfajta fétis a disztópia, de még nem sikerült olyat olvasni/nézni, ami rossz lenne... Az Equilibrium sem kivétel.

2011-01-18 10:01:43 JeszKar (3) #48

Szerintem nyugodtan megteheted, nem olyan rossz film ez:)

előzmény: nejmed (#47)

2011-01-17 23:46:02 nejmed (1) #47

Jah, az 1-es az én véleményem a filmről. Igazából a dolgozat kapcsán kicsit enyhültem is az irányába, de ahhoz sokkal figyelmesebbnek kellett volna lenne, hogy ezek leessenek. Amúgy a koncepció nem is volt rossz, ennek a tudatában, de most már nem változtatok szavazatot.:)

2011-01-14 12:29:55 BonnyJohnny (4) #46

Ja... néha én is kiakadok a történelmi filmek hülyeségeire. Megtudom érteni... szakmai ártalom... :)

előzmény: JeszKar (#45)

2011-01-14 12:05:39 JeszKar (3) #45

Ez nem az ő dolgozata (aláírás a végén), ha jól tudom ő valami művészeti/építészeti dolog miatt adott egyest.

előzmény: BonnyJohnny (#44)

2011-01-14 11:34:54 BonnyJohnny (4) #44

Most nem azért, de, hogy a filmet egyesre értékelő nejmed ennyi mindenre felhívta a figyelmemet az építészet kapcsán, csak jobban tetszik a film. :)

2010-12-15 18:00:47 uccse (5) #43

Nem csak a harcok jók, az igaz, hogy nem eredeti a mondanivaló, de egy ilyen remek képivilággal és történettel kiváló egyveleget alkot.
(és a Mátrix is közhelyes, meg nem eredeti mégis sokan szinte külön élőlényként kezelik)

2010-12-15 17:41:46 Rorschach (5) #42

Ezt mind aláírom, a harcoknak viszont olyan koreográfiája van, hogy én majdnem besz*rtam. Vagy azok sem jöttek be?

előzmény: [: Azuroo andrew :] (#41)

2010-12-15 16:16:31 [: Azuroo andrew :] (2) #41

Ezt filmet szerettettem volna szeretni, de néhány jelentében annyira közhelyes, mondanivalójában pedig annyira másolat és önismétlés hogy az amúgy (máskor) kiváló Bale és a (nem rossz) végső fordulat sem tudja közepesre feltornászni.

(10/4)

2010-12-15 15:49:48 nejmed (1) #40

A filmről elég sokat veszekedtünk az évfolyamtársaimmal, így nem lepődtem meg, hogy a "Média és építészet" féléves esszének elkészült egy elemézés az Equilibriumról. Mihelyt kap rá jegyet a leányzó, felteszem az elemzések közé. Előbb nem, mert ha a tisztelt tanár úr rágoogliz, akkor nehogy baj legyen belőle. =)

2010-09-29 17:58:59 Hi-tech Angel (5) #39

Elég sok utópiát láttam, mégis "hasra estem" tőle. :) Ez a film nem hatásvadász. Egyszerű negatív utópia, lélektani dráma, kevés romantika, és akció... ezekből áll össze.
Christian Bale - mint mindig - nagyszerűt alakított. A film elején ki nem állhattam őt, felemelő érzés volt látni a benne kibontakozó embert. A fiáról nem is bezsélve.
A kutyás, és a Beethovenes jelenet nagyszerűre sikeredett. Hát még a finálé! Emlékezetes végjátéka van, rendhagyó, arról nem is beszélve, hogy a pisztoly-kata nem elég, hogy mutatós, elhiteti a nézővel, hogy ez bizony veszélyes, és hatásos harcművészet. :D

Remélem, Christian Bale-ről még 200 év múlva is hallani fognak.

Ötös ^^*

előzmény: Manómaszat (#38)

2010-03-27 15:12:17 Manómaszat (2) #38

Úgy érzem, ettől a filmtől és annak "mélységétől" azok esnek hasra, akik itt láttak először negatív utópiát, nekem spec. hatásvadász, végtelenül ötlettelen és sablonos.

"Sajnálatos módon van benne egy megbocsájthatatlan hiba. Felírja a művészet = ornamentika egyenletet, aminek a hibássága majd 100 éve benne van a köztudatban. Aki ezt csak elmélyíteni tudja, bűnöző! (szerintem)"

Van biza ebben valami.

2009-12-17 11:08:44 simijohnny (4) #37

Csak azért emeltem ki, mert emiatt butaság lenne lehúzni, főleg mivel tudom hogy te odavagy az animéért, láthatsz ott eleget.

Egyébként még most se értelek. :D

2009-12-17 10:59:52 nejmed (1) #36

Sajnálom, számomra a "savanyúcukor szopogató" oldal is tele volt művészettel, nem értettem, hogy miért fáj nekik csipketerítő! XD Ne érts félre, ez a hülye körítése annyira fájt nekem, hogy amióta megnéztem, a sztoriját el is felejtettem, sőt fénykoromben sem gondoltam semmilyen univerzumban következetesnek. Az egyes a személyre szabott tüskének jár.:)

2009-12-17 10:24:17 simijohnny (4) #35

Még mindig a kedvenc "nem tökéletes" filmem. Hasonlítgatják a Mátrixhoz, lopott sztori, hibák stb. Ha már ennyire oda akarjuk csatolni, akkor érdemes megemlíteni, hogy a Mátrix 2.,3. része körülbelül 2-3 gondolatot nyálaz át hússzor, jó szájbarágósan és unalmasan, amit csak egy 12 éves gyerek nem érez végtelenül gagyinak (determinizmus, döntés), melyeknek kábé zéró jelentősége van mikor másodjára hallja az ember és csak azért vannak ott, hogy próbáljanak továbbra is okosnak látszani a sok piff-puff mellett.

Az Equilibrium ezzel szemben azt mutatja be, hogy mi történik ha Orwell (1984) és Huxley (Szép új világ) világa találkozik, amit kemény fejjel nyugodtan lehet lopásnak is nevezni, de ennyi erővel nyugodtan át lehet fáradni a Mátrix 1. topikba és leírni hogy egy az egyben lenyúlta a GITS elemeit, amivel jelzem az ég világon semmi baj nincs, mert jól csinálta, ahogy ez a film is. Szóval a lopott sztori csak ürügy maradt.

Az akciójelenetek sem nézhetetlenek, semmiképpen sem, a Gun-kata is cool. Igaz, nem annyira változatosak mint pl. egy 200 millás filmnél, az E-re 20 milla volt összesen és szerintem jól is használta fel. A végén azért érződik hogy még a gigantikus csarnokok sem tudják ellensúlyozni a belső technika hiányát. A társadalom eszköztára eléggé szélsőséges végleteket mutat, a rendőrségi feljegyzések egy hatalmas kódex-szerű könyvbe íródnak, míg otthon van kivetítő, a központban pedig pár "laptopról" hirdetik a big-brother igéit. És ha már irányítás, az egész belső rendszer egy elég lyukas digitalizálódást vonultat fel. Jelzem nekem ez sem probléma, csak a film legvégén éreztem egy kis hiány, de ettől még nem szar a film, sőt!

Ezen pedig csak mosolyogtam:

nejmed: "Sajnálatos módon van benne egy megbocsájthatatlan hiba. Felírja a művészet = ornamentika egyenletet, aminek a hibássága majd 100 éve benne van a köztudatban. Aki ezt csak elmélyíteni tudja, bűnöző! (szerintem)"

2009-06-01 13:46:44 VVega (2) #34

A zseniális szó tényleg nem kifejezés erre a filmre, az unalmas gagyi szókapcsolat sokkal jobban megállja helyét :)

előzmény: christianbale (#31)

2009-06-01 13:09:59 wayage (4) #33

Szerintem egy kicsit előre szaladt az időben:)

előzmény: carmine (#32)

2009-06-01 12:27:23 carmine (3) #32

Batman-trilógia alatt a sorozat melyik három részét érted?

előzmény: christianbale (#31)

2009-06-01 12:04:09 christianbale (5) #31

A Zseniális szó nem kifejezés erre a filmre :) Egyszerűen maga a tökély... s így vagyok a Batman-trilógiával is :) :).... s ez még csak a kezdet... Nemsokára beérik a várva várt dicsőség :) :)

2009-02-27 15:00:39 a6notes (3) #30

érdekes, hogy mindenkinek a mátrix jutott eszébe - gondolom, azt látták többen. pedig a film nyilvánvalóan a fahrenheit 451-re épít, ha megnézitek truffaut filmverzióját, felismeritek, a teljesen nyilvánvaló analógiát, már a kezdő képsortól. Lakótelepi ház, tűzvédelmi öltözet, a kultúra elégetése.

2009-02-09 01:22:02 nejmed (1) #29

Sajnálatos módon van benne egy megbocsájthatatlan hiba. Felírja a művészet = ornamentika egyenletet, aminek a hibássága majd 100 éve benne van a köztudatban. Aki ezt csak elmélyíteni tudja, bűnöző! (szerintem)
De csak emiatt még lehetne kettes, ha jó lenne a film, de a 1984-es utánérzés, patetikusság, kínos akciójelenetek miatt csonk nélküli egyes. Az egy kiskutya megmenése miatt megölt emberek száma pedig szimplán mosolyt csalt az arcomra.
A képek szépek voltak, ezt mondjuk el lehet ismerni.

2008-08-26 08:47:51 smoochie (4) #28

c. könyv - a lényeg kimaradt

2008-08-26 08:47:27 smoochie (4) #27

"Mátrix sem teljesen eredeti"
PKD: A halál útvesztője c. első "jelenete".. :)

előzmény: Jereváni Rádió (#7)

2008-08-04 20:48:43 Jereváni Rádió (5) #26

Ha igazi zs-kategóriát akarsz látni, akkor ajánlom figyelmedbe az alábbi filmeket:
Kínai Herkules
Blackjack
A bosszú mocsara
A fegyverek szava (más néven A szállítmány)
Csillagközi ütközet

előzmény: Zalaba Ferenc (#21)

2008-08-04 20:38:13 vadPINGvin (4) #25

Csak a látványt dicsértem, a logikát nem. :)

2008-08-04 20:24:44 Zalaba Ferenc (1) #24

a látvány valóban fergeteges. bale és tsai kalimpálnak, mint a szélmalmok, és mindezt egy olyan harcmodorként (gunkata) reklámozzák, ami csak és kizárólag akkor működik, ha az ellenség szabályos körbe áll körülöttük. természetesen így tesznek.

2008-08-04 20:13:30 vadPINGvin (4) #23

Ja és Ultaviolet rulez! :)

2008-08-04 20:13:09 vadPINGvin (4) #22

Nem olyan rossz az. Igaz a sztori nagyon sablonos; 1984-től 451 Fahrenheitig mindenhonna lopva, és nem is túl jól, de a fergeteges látvány kihúzta jobbra mint az átlag.

előzmény: Zalaba Ferenc (#21)

2008-08-04 20:06:32 Zalaba Ferenc (1) #21

egyszer? én legalább kétszewr megnéztem, mert nem értettem, hogy lehet ekkora felhajtást csinálni egy zs-kategóriás baromság körül. sebaj, herr wimmer jól megelőlegezte az ultraviolet c. mesterművét. :)

előzmény: allegra (#14)

2008-08-01 18:16:48 Fuller (5) #20

"az a hetven őr hogy ne lője szitává"

Minden filmben ott van ez a baki. A főhős mindig túléli az ilyen helyzeteket.... sőt, minden helyzetet.

előzmény: Dió (#19)

2008-07-24 00:23:59 Dió (3) #19

"arra is van magyarázat, mert a főhős nagyon jó kiképzést kapott"

Hogy az egyik színésznek az idézetekben is megtalálható mondatával éljek :), "körbejár az érvelésetek".
Arra ki lehet képezni valakit, hogy mit csináljon pár fegyveres őr ellen, de arra, hogy amíg pl másodpercekig tölt, addig az a hetven őr hogy ne lője szitává, arra N-E-M. Hadd ne folytassam annak az ominózus résznek a hibáit...

előzmény: Livcsy (#16)

2008-05-24 21:54:09 Fuller (5) #18

Nem tudom, de én inkább állatokat szoktam megsiratni :)

előzmény: Johnny Crunch (#10)

2008-04-22 18:41:11 krihu (3) #17

A történet 'déja vu' többszörösen.
Az akciók hiteltelenek.
Christian Bale csodálatos.
Néhány jelenet (Beethoven, kezek az asztalon) zseniális.

2008-04-14 17:59:06 Livcsy (5) #16

pfff... ahogy érzitek. nekem tetszett cstlakozom az alant megszólalókhoz. fantasztikus, a kutyás jelenetnek ereje van, aki azt nem érzi tá egy kicsit sem, azzal komoly gondok vannak érzelem terén (komolyan!) vagy ő is gyógyszert szed, nemtom.
abban igaza van Diónak, hogy a végén az már nevetséges (70 ellen 1) de ha úgy vesszük arra is van magyarázat, mert a főhős nagyon jó kiképzést kapott meg minden...(ütési szögek, halálozási arányok blabla) szal nem is kell annyira kikapcsolni azt az agyat :D

2008-03-25 19:36:23 [: Azuroo andrew :] (2) #15

Így van.

2008-03-25 19:06:39 allegra (2) #14

Halovány, 12 egy tucat, egyszer nézős sajnos.

2008-03-16 17:09:23 Marla Singer (5) #13

Nekem nagyon tetszett. Bár az ilyen disztópia filmeknél nem lehet kikerülni az 1984-et, mindig abból indulnak ki, de nem zavart, hogy nem volt olyan eredeti az alapötlet. Nemcsak a színészek, de az akciójelenetek is jók voltak,a történet sem laposodot el. Egyedül a Bale foglakozásának "pap" fordításával nem tudtam kibékülni, ez nem illik bele az az érzelemmentes világban.

2008-03-12 20:42:23 gellert01 (5) #12

csatlakozom, bár hasonló a mi világunk is, csak nem érzelmeket folytanak el, hanem hamis érzelmeket generálnak bennünk. reklám-fogyasztói társadalom....

2007-12-25 23:13:54 yuriko (?) #11

Szerintem egy frankó kis akció - sci-fi egy remek Christian Bale-el és, ha nem is eredeti, de érdekes jövőképpel. Bármikor újra tudnám nézni.

2007-12-25 23:09:23 Johnny Crunch (?) #10

Nem tudtam eltalálni, hogy sírjak vagy röhögjek rajta. A kutyás rész meg kifejezetten röhelyes volt, mert premier plánban ment az öldöklés, de a kutyákat nem mutatták, nehogy szegény érzékeny nézőket sokkolja :)

2007-07-19 10:51:19 mina (5) #9

van egy anime, aminek majdnem hasonló a sztorija, annyiban, hogy a jövőben a háborúk miatt ki akarják irtani az érzelmeket - melyik is az?
az a kiskutya ennivaló :D kicsit könnyeztem is érte, én már csak ilyen érzelmes vagyok ;) főleg, hogy a miénk is ilyesmi, csak más színű.
Christian Bale nagyszerű volt :)

2007-02-10 14:53:15 tsanyi10 (1) #8

story:1
jelenetek:1
film:1
többet nem érdemel hogy irjak rola.

2007-01-28 22:13:27 Jereváni Rádió (5) #7

Bár a film nem legeredetibb (1984 + Mátrix keveréke, bár a Mátrix sem teljesen eredeti vö. Ghost in the shell), de mégis egy fantasztikusan jó filmet sikerült készíteniük.
100%

2005-11-08 22:04:33 azazell0 (4) #6

nov. 15. 21:40, TV2! Ne hagyjátok ki!

2005-09-27 23:59:39 Dió (3) #5

Pont azokban volt a hiba.
Már sorry, de mégis mi a rákot műveltek ezek a fináléban? Egy ember kb nyolcvan ember ellen. Bale akárhogy pörög-forog, mégsem csinál mást, mint lassan menetel előre, épp ezért amíg az első 10et lelövi, addig a maradék hetvennek már szitává kéne lőnie őt. Ráadásul van olyan is, hogy egy helyben áll a terem közepén, és egy két másodpercig csak tölt. Addig a fegyveres őrök plédet terítenek és uzsonnáznak, vagy mijazistent csinálnak? És ez csak egy jelenet a sok közül. Tudom, nehéz elhinni hogy mégis ötöst adtam rá, de ezek a hibák kiborítottak. Ha az agyamat félreteszem ezekre a percekre akkor a katarzis megvan a köbön, mert valóban látványos, minden más meg tökéletes.

2005-08-11 20:23:46 Trib (5) #4

Lehet, hogy volt 1-2 hiba benne, de a csatajelentek nekem akkor is baromira tetszettek! :D

2005-04-07 18:58:14 Dió (3) #3

A jövőbeli világ amit a film feltár előttünk nagyon nagy kérdéseket vet fel.
Egy két jelenet (kiskutyák lelövése, Bale meglátja a világot, társának halála) különösen meghatott, viszont a vége felé az akciójelenetek helyenként lehúzták. Olyan hibák is voltak benne ami felett nem tudtam szemet hunyni, de még így is nagyon jó film.

2005-04-02 13:23:38 azazell0 (4) #2

Vannak hibái a filmnek, de összességében szerintem is igen jó. Külön érdemes kiemelni az egytől egyig remek színészeket. Kár, hogy nem Christian Bale játszotta el Neo szerepét...

2005-04-01 18:10:47 dor3po (4) #1

Érdekes jövőképet mutat be a a film, számomra kicsit hihetetlen volt. A sztori a Fahrenheit 451-re emlékeztet, de azért vannak igazán megragadó és eredeti jelenetek is bőven. A zene és az akciók viszik a pálmát, de összeségében nagyon élvezhető film.