Sex and the City (2008) ☆ 👁

Szex és New York

(Michael Patrick King)

amerikai szerelmi történet, vígjáték

2,7
★★☆☆☆
508 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2019-04-01 14:21:37 Maminti (2) #98

A sorozatot kifejezetten csìptem, és ha belekalkulàlom , hogy ez egy ruha-cipő- Vouge -életérzès marketingje filmnek àlcázva, akkor is kellemetlen, talàn kínos is. A 2. rèsz meg szekunder szégyenérzeten kìvül semmi màst nem mozgatott meg bennem.
Ó, ès még egy aprósàg.A vinnyogós(ra kevert ) szinkronhangok-ami esélyesen nem a színèsznők hibàja- az egyik legócskàbb, ami valaha elkészült

2019-03-31 10:06:25 dittike (4) #97

Érdekes most sikerült letölteni végre és meg is néztem nekem azért nem okozott akkora csalódást igaz nem is vártam tőle sokat csak hogy Nőiesen szórakoztasson és persze ezek után megnézem a második mozifilmet is ami készült belőle.

2018-02-10 00:17:48 Ugor (?) #96

Mucius Scaevola meg például a kezét tette a tűzbe.

előzmény: tomside (#95)

2018-02-10 00:11:05 tomside (1) #95

Látszólag az összes létező logikával szembemegy, hogy én ezt megnéztem. Annyi mentségem van, hogy kérésre tettem. Borzalmas, a végén fizikai fájdalmaim voltak, és ez nem egy szófordulat. Szégyelltem, hogy ezt nézem.

2011-10-17 12:20:25 Stone (2) #94

Ez egy két órás reklányfilm volt, ruháknak, kiegészítőknek és nyaralási célpontnak. Arra tökéletes volt, szép színekkel, jól komponált képekkel...

2010-08-21 02:32:29 Kovács Ervin (4) #93

Alapvetően nem néztem a sorozatot teljesen, de azért pár részt láttam. És nem bántam meg, érdekes volt. A filmhez azért szkeptikusan álltam hozzá, de szerintem aranyos volt. Persze, hogy giccses, de valószínűleg nem a jelenlevők a megcélzott nézőközönség.

Egyébként valószínűleg beállítódás kérdése. Engem pl Tarantino filmjeitől ráz ki a hideg, egyesek meg istenítik. Ez van.

2010-07-30 21:07:51 luca89 (4) #92

Nem vagyok az a nagyon "csajszis" fajta, de engem ez a film megnevettetett, kikapcsolt. Nem kell erre alapoznunk az életünket, ez csak egy film, aminek (szerintem) annyi a mondanivalója, hogy néha kell sikítozni, hisztizni, meg nagyokat nevetni, és a felnőttek is viselkedhetnek néha gyerekként( mondjuk a filmben néha ez kicsit sok is:D ). Persze, ha én elkezdenék így viselkedni, ahogy ők...hát...
Úgyhogy ez nem tartozik a legvalósághűbb filmek közé. Szerintem nem is így kell megnézni. Hanem, ha olyan a hangulatod, hogy vevő vagy egy kis hülyeségre.

2010-05-26 22:21:03 Leslie (3) #91

Társadalom ellenes üzenet?
A sorozat minden egyes epizódja arról szól, hogy ez a 4 nő társat akar találni magának, boldog akar lenni, de ez még akkor sem könnyű, ha valaki intelligens, jól szituált, jól képzett, tehetős. Mi ebben a társadalom-ellenes? Már megint előítélet rulz.

előzmény: Ivan/ (#90)

2010-05-26 22:16:13 Ivan/ (?) #90

Előbb utóbb most már megnézem vagy ezt, vagy a második részt. Ugyan valószínűleg nem fog tetszeni, mert eleve ezt a szinglifilm műfaj nagyon kártékonynak tartom, (teljesen táradalom ellenes üzenetet hordoz) de egy esélyt azért megérdemel.

2010-04-23 21:46:24 Kremy (1) #89

Így nőként teljes mértékben elhatárolódom a filmtől és attól,amit közvetít a nőkről...

2009-12-04 16:08:45 mchn (2) #88

Szerintem sem annyira kinos ez a film, bar azert eleg gyenge 3asnak ereztem amikor neztem anno.

2009-12-04 15:08:03 Leslie (3) #87

Elnézést a floodért, de eszembe jutott még valami.
Bár semmi köze egymáshoz a két sorozatnak, de felhoznám példának a Kés/alatt-ot. Első ránézésre, felszínesen megítélve arra is rá lehet fogni, hogy népszerűsíti a plasztikai sebészetet. Rengeteg nő kitömetni benne a mellét, a két főszereplő néha tárgyként kezeli a nőket stb... De ha valaki tényleg megnézi, akkor egyértelmű, hogy nem erről szól. Mondjuk annak még a főcímében is benne van a kulcsmondat: "Make me... a perfect lie."

2009-12-04 14:56:21 Leslie (3) #86

Fél óra alatt nem lehet megítélni egy két és fél órás filmet. Mint ahogy pár random epizód alapján sem egy sok szempontból összefüggő sorozatot. Na meg maximális előítélettel sem érdemes belekezdeni.
Az ortt-ről meg inkább ne is beszéljünk! Trágya egy testület! Egyébként tényleg az ellenkezőjéről szól, nyilván ők is egy epizód alapján ítéltek.
Amúgy csak azt érték el ebben az esetben, hogy a sorozat maradt délután, csak megvágták, és elnevezték "Sz. és Ny. light"-nak. Tesómmal azon szoktunk poénkodni, hogy így Samantha nem is szerepel a sorozatban. :)

2009-12-04 13:23:45 "L" (4) #85

majd' 140 perces ;)

előzmény: critixx (#84)

2009-12-04 13:12:52 critixx (1) #84

Igen. De a film szerintem ugyanaz, csak 90 percben. Vagy tévedek? Nézzem meg az utolsó egy órát is? :) Bocsi, nem akartam vitát, ízlések és pofonok.

előzmény: deviant (#83)

2009-12-04 13:06:09 deviant (3) #83

critixx,

mint ahogy te is írtad, az ortt ezt a sorozatról írta.

2009-12-04 12:56:41 critixx (1) #82

"A főszereplők hódításait sokkal inkább szexuális kalandokként foghatták fel a nézők,mintsem két ember kölcsönös szerelmén, szeretetén és tiszteletén alapuló párkapcsolatnak. A vizsgált epizód félreérthető üzenetet közvetített a kiskorúak felé, mert azt sugallhatta, hogy a szexualitáshoz nem szükségesek az érzelmek, és azt a képzetet kelthette, hogy a szexualitás pusztán a fizikai kielégülés eszköze, és ebben a partner csupán egy
tárgyiasult eszköz, akinek a személye nem elsődleges tényező."


Hmmm... tényleg az "ellenkezőjéről" szól?? Bocsi a floodért. :)

2009-12-04 12:47:44 critixx (1) #81

De láttam, csak nem bírtam végignézni. És a sorozatból is láttam pár részt, mind mondtam.

Az ORTT - akiket egyébként rühellek, de ezúttal szívemből szóltak - véleménye a sorozatról (ez egy Viasat elleni per jegyzőkönyvéből van, az ORTT azért büntette őket, mert 12-es karikával, délutáni műsorsávban sugározták a műsort):

"A filmben elhangzó kijelentések, amelyek szerint a nok a férfiakat felpróbálják, mint egy ruhadarabot, vagy hogy az előléptetés érdekében valaki magát leszbikusnak vallja, még egy felnőtt nézóoen is megbotránkozást kelthet. Különösen veszélyesek ezek a dialógusok a 16 éven aluli korosztályra, mert az ő világképük, értékrendszerük ebben az időben alakul ki, így sokkal inkább hajlamosak arra, hogy egyes szereplőket példaképnek tekintsenek, életvitelüket mintaértékűnek tartsák."

Szóval hol van akkor az az "ellenkezője", amiről szól?? De nem akarok vitázni, ízlések és pofonok. De számomra kínszenvedés a Szex és New York minden pillanata. :)

előzmény: deviant (#79)

2009-12-04 12:03:44 "L" (4) #80

szivemből szoltál :)

előzmény: deviant (#79)

2009-12-04 12:03:01 deviant (3) #79

kár volt megszólalni, mert ez a film éppen ennek az ellenkezőjéről szól. ettől függetlenül lehet nem szeretni, csak tudod, ha nem is láttad, akkor kár az észt osztani.

előzmény: critixx (#78)

2009-12-04 10:09:58 critixx (1) #78

Számomra a sorozat is kínzás, a filmről ne is beszéljünk. Ugyanaz a szar 90 percen keresztül. Őszintén bevallom, nem néztem végig. Félóra bőven elég volt belőle, ahogyan a sorozatból is néhány rész.

"az élet egy bazi nagy ajándék (valószínűleg egy 500 $-os cipő) rózsaszín szalaggal átkötve, és a nők egyetlen célja az életben, hogy minél többen megdugják őket."

Nos, igen, a Szex és New York üzenete röviden megfogalmazva...

"Ma pont ezek ellentéte a trendi(hogy szinglisen fejezzem ki magam):szóval, maradj független, még ha gyereked van akkor is, a férfiak állatok,, Bridget Jones az Istennő..stb. Hát én ebből nem kérek. Egyrészt mert hamis példát mutat, másrészt pedig a hányinger kap el ha 40 éves nyűglődő szinglik butuska mindennapjait kell néznem."

Ezzel is nagyon egyetértek, főleg az utolsó mondattal.

2009-12-04 09:56:30 Leslie (3) #77

Én is szerettem a sorozatot, ebben azért mégis csalódtam. Nem volt meg benne a sorozat humora, erőltetett volt a sztori. Ami heti 25 percben működik, az nem biztos, hogy 2,5 órában is. Az epizódos szerkezete miatt egyébként olyan ez a film, mintha a 7. évadot adták volna le egyben.

előzmény: "L" (#76)

2009-12-04 09:40:14 "L" (4) #76

Férfi létemre még a sorozatot is szerttem, ez a mozifilm pedig remek folytatása/befejezése az említett szériának, de akár úgy is mondhatnám, hogy az "i"-re a pont.
Ez a film egyértelműen a rajongóknak készült, akik többségben nem is csalódottak a film után, a többieket nem is értem minek próbálkoztak vele.

2009-03-24 20:14:48 kakukkka (3) #75

...amikor mar elegem van a tul sok pszihedellikus vagy nyomaszto filmekbol,akkor egesz feldobo...

2009-02-06 23:59:12 CrazyBoy (1) #74

Jön a II. jipppy, hány... hány, jipppy!

2009-01-10 01:51:31 CrazyBoy (1) #73

Bárgyú, ostoba, buta, reklám, egy kis ribanccal néztem meg, neki tetszett, azóta se voltunk együtt...(ja azt mondják a szerelemről is szó volt benne)

2008-12-24 10:12:36 allegra (1) #72

Pontosan így lett: kívül fényes, belül üres cukrozott habcsók, aminek a látványától is kínos émelygés fog el. Nulla, de tényleg nulla tartalom, rengeteg sipítozás, és a kérdés: miért, minek kellett ezt?! (Ne gyertek azzal, hogy pénzért!:) )
(Mondjuk lehet, hogy nem a teljes Lost 3. évad ledarálása után kellett volna belefogni, teszem hozzá halkan.)

előzmény: deviant (#5)

2008-12-22 22:26:08 allegra (1) #71

Fájt, 10 perc után kikapcs.

2008-10-28 22:09:11 deviant (3) #70

semmi meglepit nem hoz. aki eddig is utálta, az most sem fogja megszeretni a sorozatot. én anno láttam az összes évadot, nem all time kedvenc sorozat nálam, de szerintem bőven szórakoztató. nem örültem neki, hogy még egy bőrt lehúznak róla, mert szerintem a sorozatban hat évadnál nem volt több fantázia. végül a mozifilm olyan lett, amilyenre számítani lehetett. a játékidővel komoly gondjaim voltak, ezért hát nem is értem, miért nem karácsonykor mutatnak be egy két és fél órás romantikus filmet. 6/10

2008-07-03 17:28:24 sucre (2) #69

Az egész sorozat olyan életstilust mutat be, olyan értékeket sugall, ami a magyar valóságtól fényévekre van.talán ezért volt sikeres ennyire.De ebben a filmben semmi szexésnyújorkos nincs, még csak nem is buliznak, egyik nőci sem hozza a formáját, nem bontakoznaak ki a karakterek.így akarják lezárni az egészet?Úgy hogy az egészet megváltoztatják.Nem tetszik, hogy megöregedtek és "lenyugodtak". Carrie szikronja szörnyű, és végülis csak Samantha hozza a formáját-tőle hallhatjuk az összes poént. Mármint azt a 2 darabot..

2008-07-01 21:52:56 zsyraf (3) #68

nem nagy durranás. talán ha az utolsó másfél órát levágtuk volna.

2008-06-14 23:04:25 mohás barnabás (?) #67

nah.megnéztem.annyit tudok mondani hogy hímneműek ne nézzék meg.mellettem a csávó majd meghalt a film alatt és végülis kábé a felénél kiment...számomra egészen élvezhető lett volna ,még poénok is voltak benne,de az hogy 2ÉS FÉL ÓRÁS!!!!!!!!!!!!!!!!nekem túl sok a "jóbol".
ezt a mennyiséget csak ha nagyon jó filmről van szó akkor tudom elviselni.összetömöritetthették volna és 1 órával ha rövidebb lenne 3ast adnék rá.

2008-06-07 23:26:47 limupei (3) #66

Tudtad, hogy mi ez, nem? Akkor meg miről beszélünk? Mindenki tudja. Négy csaj partikra jár, vásárol, szerelmes lesz, beszélget, Ennyi.
A kioktató soraidat nem idézem, keresd meg magad.

Erre pedig "ha meg csak kötekedni jöttél, akkor akár mehetsz is." már végképp nem tudok mit mondani. Nézz már körül:-)

előzmény: Dealer (#65)

2008-06-07 22:56:36 Dealer (1) #65

Hol írtam én ilyet? Legyél szíves idézni, mert én sehol nem látom, hogy leírtam volna, hogy úgy ültem be, hogy ez egy szar lesz. Ha éppen érdekel, totál pozitívan ültem be. Bár nem tudom, egyáltalán miről beszélünk, ha jól látom, egy kockát nem láttál a filmből, ha meg csak kötekedni jöttél, akkor akár mehetsz is.

előzmény: limupei (#64)

2008-06-07 22:49:20 limupei (3) #64

Dehogy veszek vissza. Te kijelented, hogy akinek más az ízlése, és ne adj isten más tetszik neki, mint neked, az megérdemli. Akkor te is, ha olyan filmre mész, amiről tudod, hogy úgy sem fog tetszeni, akárkivel mész is.

2008-06-07 21:57:39 Dealer (1) #63

Picit vegyél vissza, nem kell vagánykodni. Azért mentem el, mert barátnőm rajongója a sorozatnak, és elkísértem. Nem baj, ugye?

előzmény: limupei (#57)

2008-06-07 21:53:26 k3pl3r (?) #62

:D Na igen, az tényleg jó volt, de azért a „Nyerő páros” meg a „Véres játék” sem voltak rosszak.

előzmény: limupei (#60)

2008-06-07 21:44:48 limupei (3) #61

Ja, és a film, aminek ő volt a sztárja az epizódban: Vírus 2 - Támadás Manhattan ellen:Đ

2008-06-07 21:41:27 limupei (3) #60

Én vándámmot egyszer csíptem, a Jóbarátokban, ahol önmagát (és önmaga paródiáját) adta:)

Monica: Őt le tudod ütni?
V.D.: Le.
Monica: És azt?
V.D.: Le.
Monica: És őt?
V.D.: Le.

előzmény: k3pl3r (#59)

2008-06-07 21:39:18 k3pl3r (?) #59

Micsodaaaa? Van Damme ezerszer jobb mint Dolph:) Még Seagal is jobb nála. De azért Van Damme is max egy hármas szintet ér el, de inkább kettest:-)

előzmény: limupei (#58)

2008-06-07 21:31:25 limupei (3) #58

Komolyan gondolja. Amúgy félve, zárójelben: Dolph annyira nem gáz. Persze az, de Van Damme, Seagal és Daniekls mellett tényleg "mester":-)

előzmény: Jereváni Rádió (#56)

2008-06-07 21:29:08 limupei (3) #57

Ha ilyen tájékozott vagy, mi a francnak mentél el rá? Tudtad, hogy mi ez, nem? Te is megérdemled:)

előzmény: Dealer (#50)

2008-06-07 19:37:53 Jereváni Rádió (?) #56

Ezt ugye nem gondolod komolyan...

előzmény: Ivan/ (#55)

2008-06-07 19:36:05 Ivan/ (?) #55

Azért Dolph mestert ne fikázuk már! Jó színész, jó filmekkel:)

előzmény: Dealer (#54)

2008-06-07 19:27:55 Dealer (1) #54

IMDB-n is mindössze 36 szavazat ment rá, úgyhogy nem csoda, hogy most hallok róla először. :D De azt, hogy rengeteg filmet néztem, nem azt jelenti, hogy kedd este TV bekapcs, és aktuális dolflándgrenmozi megnéz, úgy persze, hogy nem a Szex és New York a legrosszabb.

előzmény: Ivan/ (#53)

2008-06-07 19:23:58 Ivan/ (?) #53

Mit mondhatnék...

Nézd meg A szamuráj útjat és alapjaiban fogod átértékelni a szar film fogalmát:)

előzmény: Dealer (#52)

2008-06-07 19:22:02 Dealer (1) #52

Pedig nem alaptalan a kijelentés, 4 éves korom óta eszem a filmeket, persze 12-14 éves korom óta komolyan, heti 3-4 filmet, és elég válogatós vagyok, de így is be-becsúszik 1-2 szar film. Ez viszont MESSZE alulmúlta az összeset, egyszerűen rettenetes. Ez nem egyszerűen szingli film, az a Bridzsitdzsonsz. Ez csak szimplán egy okádék.

előzmény: Ivan/ (#51)

2008-06-07 19:13:25 Ivan/ (?) #51

Minden idők messze legborzalmasabb filmje...

Ugyan nem láttam, de azért ezt erős túlzásnak érzem:) Mondom ezt úgy ráadásul, hogy sorozatot se néztem és többnyire baromira ellenszenvesnek találom a szingli filmeket.

előzmény: Dealer (#50)

2008-06-07 19:10:12 Dealer (1) #50

Minden idők messze legborzalmasabb filmje, akinek ez tetszik, az meg is érdemli. Remélem, aki képes volt zseniálisra értékelni ezt a szemetet, tényleg el is hiszi, hogy az élet egy bazi nagy ajándék (valószínűleg egy 500 $-os cipő) rózsaszín szalaggal átkötve, és a nők egyetlen célja az életben, hogy minél többen megdugják őket. Gyönyörű...

2008-06-06 10:28:05 Cesare Gonzago (1) #49

Kivétel marad, Ivan/, én is remélem. :)

Éljen John Wayne! :D

előzmény: Ivan/ (#32)

2008-06-06 10:25:41 Cesare Gonzago (1) #48

Valóban Finnország volt az első, és Svájc az utolsó: az alpesi államban 1975 óta azavazhat a szebbik nem.

Egyébként a szóban forgó kérdés függ a politikai kultúrától és a hagyományoktól. Az északi országok femininebbek, mi "macsók" vagyunk, és "dísznőket" ültetünk a törvényhozás és a kormány díszhelyeire. :)

előzmény: deviant (#41)

2008-06-05 23:47:58 limupei (3) #47

Akkor Sally tőle lopott:)

előzmény: cucu (#46)

2008-06-05 23:44:54 cucu (?) #46

Ha már off...

Thatcher védelmében: Argentína kezdte a háborút, egy férfi (Leopoldo Galtieri) vezetésével, Thatcher csak reagált rá, ahogy köll.

Egyébként Golda Meir (az izraeli "Vaslady") mondta, hogy Being a grandmother, I'm certain we're going to have peace in the Middle East, for I know there are other grandmothers in Egypt, in Jordan and in Syria who also want their children to live.

előzmény: limupei (#37)

2008-06-05 22:54:08 limupei (3) #45

Attól még egy jégcsap volt:)

előzmény: Jereváni Rádió (#44)

2008-06-05 22:52:55 Jereváni Rádió (?) #44

Tudom, h off de egyébként szült két gyereket.

előzmény: limupei (#42)

2008-06-05 22:52:18 krihu (3) #43

Hű, de kíváncsi voltam, mi sül ki a finn példából... De jó, hogy eszembe jutott :)

Egyébként Európában elsőként ebben az országban adták meg a választó jogot nőknek, 1906-ban. A világon elsőként Wyoming államban még valamikor az 1860-as években.

2008-06-05 22:25:38 limupei (3) #42

Jaj, Maggie nem anya volt, hanem egy angol jégcsap nevelőnő:)

Ivan: Veled pedig elérkeztünk oda, hogy miért alakultak ki a férfigyűlölő nők:-) Mondj ilyeneket életed szerelmének és biztos szül neked öt gyereket:-)

előzmény: Jereváni Rádió (#40)

2008-06-05 22:24:58 deviant (3) #41

kicsi OFF

januártól május végéig finnországban tanultam. tény, hogy a parlamentjükben sok a nő, de nem azért, hogy nők is üljenek a bársonyszékekben. ezt úgy értem, hogy finnországban nem úgy gondolkodtan, mint itthon, nem mondják ezt, hogy egy pozícióra csak azért alkalmas valaki, mert nő. (kapásból öt parlamenti képviselőnőt tudnék mondani, aki totál alkalmatlan. no de ez itt nem is fontos.) csak a szorgalom és a rátermettség számít. és ez náluk igaz az élet minden területére. ebben az országban már nagyon korán kialakult a női egyenjogúság. talán finnország volt az első, aki szavazati jogot adott a nőknek, de például a második világháborúban nők és férfiat egyaránt fegyvert fogtak, és harcoltak. és ennek ellenére egy percre sem éreztem, hogy ez egy feminista társadalom, egyszerűen érvényesül az egyenlőség.

2008-06-05 21:49:12 Jereváni Rádió (?) #40

Lásd Margaret Thatcher esete a Falkland-szigetekkel.

előzmény: limupei (#37)

2008-06-05 21:48:19 Ivan/ (?) #39

Lehet, bár ennek ellenére se kívánkoznék egy ilyen világba:)

előzmény: limupei (#37)

2008-06-05 21:47:12 Ivan/ (?) #38

Ezért tartom hülyeségnek a nőkvótát, ezt a hülye egyenlősdit.

Egyet kel értenem. Mondjuk vannak (minimálisan) olyan poziciók ahova semmi szin alatt nem engednék nőket, (Pl. katonaság, rendőrség vagy más hasonló dolgok) mert egyszerűen fizikailag és érzelmileg alkalmatlanok rá.

előzmény: Jereváni Rádió (#34)

2008-06-05 21:44:28 limupei (3) #37

Egyébként a női politikusról mindig Sally Field egyik köszönőbeszéde ugrik be. Ezt mondta: "Ha az anyák irányítanák a világot, biztos nem lenne kurva háború."

2008-06-05 21:42:15 limupei (3) #36

Ó, én ilyet nem is mondtam...sőt nagyonis osztom a véleményedet, legyen az, ami/aki hasznos és jó.
Egyébként a filmeknél is ki vagyok akadva emiatt, főleg a "kötelező afro-szerepelő" miatt. Véleményem szerint sokkal megalázóbb egy embernek, ha csak azért krül bele valamibe, mert az előírás, nem pedig azért, mert szükség van rá.

előzmény: Jereváni Rádió (#34)

2008-06-05 21:33:32 Olórin (?) #35

ilyenkor kicsit meglepődöm, aztán eszembe jut, hogy John Wayne az egyik kedvenc színészed:)

előzmény: Ivan/ (#32)

2008-06-05 21:22:20 Jereváni Rádió (?) #34

Szerintem ez nem azon múlik, hogy az illető nő vagy férfi. Ezért tartom hülyeségnek a nőkvótát, ezt a hülye egyenlősdit. Ne azért kapjon meg valaki egy pozíciót csak mert nő az illető, hanem azért, mert az összes közül ő a legjobb (uez férira fordítva is persze problematikus). Ez rohadtul ne függjön már az illető nemétől.

előzmény: limupei (#33)

2008-06-05 21:06:27 limupei (3) #33

Mintha a férfi politikusok jobbak lennének. Lásd a mi kis "fővárosi nagycirkuszunk". Ott ülnek közel négyszázan, ennek 80%-a férfi és nagy része totál inkompetens barom. Finnországban meg nagyjából működnek a dolgok már elég régóta.

előzmény: Ivan/ (#32)

2008-06-05 20:03:14 Ivan/ (?) #32

...egy olyan korban, amikor a finn kormány több mint fele nő (+ az államfő)...

Hál isten ez a világ többi részén nem így van, és remélem nem is lesz így soha. Finnország maradjon csak meg kivételnek, ami erősíti a szabályt.

2008-06-05 19:38:24 krihu (3) #31

Légy szíves, olvasd el a 27. sz. hozzászólásomat, hogy valami minimálisat meg is tudj a sorozat főszereplőiről. Egyszerűen nem igaz a Szex és New Yorkot mint a szingli életmód felmagasztalását kezelni. Négy nőt mutatnak, akik közül 3 egyértelműen 1-1 férfi oldalán találja/reméli megtalálni a boldogságát. (És mind a négyen diplomásak, és nem azért kötnek ki a férfiak oldalán, mert azokkal akarják eltartatni magukat.)
(Bridget Jones mint tisztelt istennő?!? B.J. a történet kezdetén valóban szingli... És éppen ettől a helyzettől akar megszabadulni. Szex-istennőnek nevezi magát - Darcy mellett. Ő a szerelme.)

A szingliség mint túlzott nőiesség?!?
A jelenleg is közkeletű sztereotípiák egyike, hogy a nő csak akkor teljesedhet ki, ha feleség, s pláne anya lesz. A szingli nő éppen hogy férfias.

Az egyedülállóságot és a házasságot nem lehet rangsorolni. A kérdés ugyanis az, hogy ki mit kezd azzal a helyzettel, amiben van.

És ne haragudj, de arra pedig egyszerűen nincs kedvem reagálni, hogy egy olyan korban, amikor a finn kormány több mint fele nő (+ az államfő),
:)
egyáltalán szóba kerülhet, hogy a szégyen vagy k*rva bélyeg elkerülése miatt kellene valakinek mindenképpen férjhez mennie.

A filmről... Nem akartak többet, mint a sorozat (dicséretes), de kevesebb sem lett. Akik azt nem kedvelték, ne próbálkozzanak ezzel. Szeretni valóknak, esendőknek mutatja a szereplőket, van benne némi önirónia, humor is akad. Az elmaradt esküvő környékén rettenetesen leül, a ruháktól is kezdtem megcsömörleni, két viccesnek szánt alpáriság is előfordul itt; de aztán Louise figurája kihúzza a filmet a mélyből.
Nagy meglepetések nincsenek. Én azt értékelem, hogy merték Samanthát megmaradni Samanthának.
Így 3:1.
És ugyan mindenki a szexszel kapcsolatban emlegeti a filmet, de valójában ezúttal is a barátságukat nevezném főszereplőnek.

előzmény: gellert01 (#29)

2008-06-05 10:08:23 deviant (3) #30

de azért csak leírtad mégegyszer ugyanazt. :)

előzmény: gellert01 (#29)

2008-06-05 09:57:52 gellert01 (?) #29

Összecsapnak a vélemenyek, nem akartam lavinát elindítani, de a sorozatban és a filmben is gondolom; egyértelmű a szingliség és az ebből fakadó túlzott nőiesség erőltetése. pl.:100 évvel ezelőtt ha egy 16 éves lány nem tudott férjhez menni az maga volt a szégyen, ha 50 évvel ezelőtt valakinek középkorúan még mindig nem volt férje, arra "furcsán" néztek az emberek:k*rva. Ma pont ezek ellentéte a trendi(hogy szinglisen fejezzem ki magam):szóval, maradj független, még ha gyereked van akkor is, a férfiak állatok,, Bridget Jones az Istennő..stb. Hát én ebből nem kérek. Egyrészt mert hamis példát mutat, másrészt pedig a hányinger kap el ha 40 éves nyűglődő szinglik butuska mindennapjait kell néznem.

előzmény: limupei (#23)

2008-06-04 18:31:12 krihu (3) #28

A megdöbbenéstől félregépeltem: 'láthatáron' természetesen.

2008-06-04 18:25:08 krihu (3) #27

Teljesen felcsigáztatok. Holnap munka után azonnal rohanok is, és megnézem ezt a "morál-leépítő liberális szemetet", ha kell, kétszer egymás után, hogy biztosan megszabaduljak az erkölcsi érzékemtől. Onnantól kezdve hajh, de könnyű lesz az élet!

Éljen a négy bulizós szingli, akik közül az egyik gyermeke apjának felesége
(a pletykák szerint meg fogják csalni, de hát a férjek is bulizhatnak néha); az a kis butácska, aki képes volt zsidó lenni a szerelme miatt, és egy kis kínait örökbe fogadni (állítólag saját gyerek van a láthatáson);
a gizda, aki sok szakítás után is ugyanarról a férfiről gondolja, hogy a Big (talán meglesz az esküvő is);
meg a legöregebb, legráncosabb, aki legnagyobb csodálkozására szeretetet kapott és adott is egy srácnak (őmeg vagy megmarad a monogámiánál vagy nem).

Sosem gondoltam volna, hogy egyetlen mondat erejéig védelmembe veszem ezeket a csajokat...

2008-06-04 15:56:32 zsyraf (3) #26

de elég erősen mégis azt a nézetet közvetítik, hogy a szingliség ("") marha jó buli.

előzmény: limupei (#23)

2008-06-04 14:53:10 mohás barnabás (?) #25

szerintem én csak a ruhák meg a cipők miatt fogom megnézni...:P kb ennyit ér.:D

2008-06-04 09:19:55 deviant (3) #24

abszolút nem vészes a sorozat. sőt, én jól elszórakoztam rajta. ettől függetlenül hülyeségnek tartom, hogy véghezvitték a mozifilmet. remélem a jóbarátok producerei nem követnek el ekkora hibát.

2008-06-04 08:55:09 limupei (3) #23

No igen, ez van, ha valaki csak belenéz valamibe. Csak tájékoztatásul közlöm, hogy ebben a sorozatban egyáltalán nem házzasság- és gyerekellenesek a főszereplők, tekintve, hogy már félúton van köztük házas.

2008-06-04 00:50:01 gellert01 (?) #22

Tudom nem kéne egy film kapcsán társadalmi és politikai vitákba bocsátkozni, de ez a Sex és New York valahogy kihozott a sodromból. A környezetemben érzem ezt a szingli-feelinget. És bosszant. Sok csaj nem akar, nem hogy házasodni, de még gyereket sem. Azt hiszik buli lehet az egész élet. Higgyék csak!!Ráncosodjanak, én meg röhögök...

előzmény: Jereváni Rádió (#19)

2008-06-04 00:37:43 k3pl3r (?) #21

Egy Jóbarátok mozinak én is örülnék! Nagyon imádom a sorozatot, már nem egyszer néztem végig. Utanna olvastam és sajnos nem nagyon akarnak a színészek se filmet készíteni belőle. Pedig szerintem is simán pozitívba jönnének ki. Sőt még idehaza is tuti siker lenne. Kár érte:(

előzmény: limupei (#6)

2008-06-04 00:37:10 sAnyi (1) #20

A sorozat jó volt de filmet felesleges csinálni belőle ;)

2008-06-04 00:31:51 Jereváni Rádió (?) #19

"Morál-leépítő liberális szemét." - Tömör megfogalmazás, de alényeg benne van. Plusz humor sincs benne. Annyira ajánlották a csajszik, h mennyire nagy egy sorozat, hogy egy ültő helyemben megnéztem egymás után két részt a viasaton. A számat nem tudtam elhúzni tőle. Az agyon hype-olt szingli trend erőltetett terméke.

előzmény: gellert01 (#18)

2008-06-04 00:24:47 gellert01 (?) #18

Én még nem láttam és elvből nem is fogom megnézni. Amennyit (max10 perc összesen) láttam a sorozatból az éppen elég. Morál-leépítő liberális szemét.

2008-06-01 22:39:02 limupei (3) #17

Húha, ez minden csak nem bukás.

2008-06-01 08:57:13 deviant (3) #16

én szerettem ezt a sorozatot, de eszembe nem jutna megnézni a mozifilmet. az összes promó anyagtól felfordult a gyomrom, amit láttam belőle. ez az első hétvége sikeres lesz, mert minden rajongó azonnal látni akarja, aztán szépen abbamarad az érdeklődés.

2008-06-01 01:03:33 limupei (3) #15

Érdekes egy dolog ez, mert a bazi nagy siker ellenére, ez mégiscsak egy kábeltévés rétegsorozat, ami mindenki más (vagyis nem rajongó) gyomrát megfeküdte. Az átlag betudható ennek, a bevétel meg a nagyobbacska rétegnek:)

Amúgy inkább az "Indy" második heti szereplése miatt aggódnék, ami szemlátomást nagyobbacska lesz, ha nem húz bele szombaton.

2008-05-31 23:56:42 Zalaba Ferenc (?) #14

ez ugyanolyan előleg, mint az indy 4 9.0-ja. a sok kocka pedig utálja a klimaxos csajokat. az imdb adatait csupán 2-3 héttel a bemutatót követően lehet hitelesnek venni.

2008-05-31 23:27:28 Ivan/ (?) #13

Az lehet, de ilyen negatív nézői véleménnyel, nem számíthat valami hosszú lefutásra.

előzmény: Zalaba Ferenc (#12)

2008-05-31 23:25:15 Zalaba Ferenc (?) #12

gondolod? 26 milliót hozott pénteken.

2008-05-31 23:09:08 Ivan/ (?) #11

Azta imdb-n elég tréül áll. Szerintem ez lesz az év egyik legnagyobb bukása.

2008-03-30 22:47:35 deviant (3) #10

még csak '90 közepén járok. :)

2008-03-30 22:44:28 Ivan/ (?) #9

És tudsz már annyira belemenni az internetbe a windows kilencvenöttel, mint régen Feri?:)

előzmény: deviant (#7)

2008-03-30 22:42:20 deviant (3) #8

szerintem ez a film legjobb esetben is csak közepes lesz. a bevétel meg...

előzmény: limupei (#6)

2008-03-30 22:40:04 deviant (3) #7

én most nézem újra a szomszédokat, és egyre jobban értékelem, jólvan?! :)

2008-03-30 21:13:57 limupei (3) #6

Kit érdekel a tartalom, ha a legóvatosabb becslések is 150 millió +-t jósolnak? Na jó, költői kérdés volt:)

Amúgy Ivan: a csigakettes csinálja. Hogy spóroljon évi 200 milkót, minden évben összevág egy egész estés epizódot a Jóval Rosszabból, és levetíti az "elitnek" és ezzel már támogattak egy mozifilmet.

Én egyébként egy Jóbarátok mozit akarok nagyon nagyon nagyon:( Tudom, hogy hiú ábránd (csak a 6 színész kerülne 120 millióba), de talán meghozza a kedvüket a box office elemzők jóslata: minimum 350 millió bevétel az USA-ban:)

előzmény: Ivan/ (#4)

2008-03-30 21:06:32 deviant (3) #5

én az életben nem gondoltam volna, hogy folytatni fogják. szerintem nem lesznek képesek tartalommal megtölteni. mindenesetre kiváncsian várom mit lesznek képesek kihozni belőle.

2008-03-30 21:05:55 Ivan/ (?) #4

Ugy irigylem Háivudot. Minden sorozatnak idővel lehet moziváltozata. Idehaza meg ez sajnos elképzelhetetlen. Pedig milyen jó lene egy BK mozfilm, vagy mondjuk egy Szomszédok - 20 év mulva mozi. Pl. megtudnám, hogy 2008-ban, hogy láttja a magyar valoságot Vágási Feri:)

2008-03-30 21:02:08 limupei (3) #3

De lezárták, de nem visszavonhatatlanul. Úgy értem nem patkolt el senki vagy ilyesmi.

2008-03-30 20:56:00 Olórin (?) #2

én nem nagyon néztem, de nem zárták le ennek a sztoriját teljesen az utsó évadban? (jó, tudom, hogy Hollywoodnak ez nem akadály, de mégis...:)

2008-03-30 20:33:46 limupei (3) #1

Elnézve a képeket, a szokásos 30 perc helyett, most egy 90 perces divatbemutatót kapunk:-)