À l'intérieur (2007) ☆ 👁

A betolakodó
Inside

(Alexandre Bustillo - Julien Maury)

francia horror, thriller

3,5
★★★☆☆
251 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2022-07-26 08:16:40 Norbert Simon (4) #70

Ennyire még nem gondolkodtatott el horror film értékelése. Kicsit kár érte. Főképp a vége felé egy két jelenet miatt. A hangulat a filmben zseniálisan jó. A két színésznő nagyszerűen játszik. A film összességében nem okozott csalódást így sem. A drámai elemek amelyekkel pluszba kiegészül szintén nagyon jók benne. A Martírokhoz képest azonban egyáltalán nem jobb. Üsse kavics maradhat négyesen mert eltekintve a végétől felkavaró filmélmény így is. Éljen Franciaország!

2021-05-13 13:02:28 hellcat (5) #69

Lélekgyilkos, de zseniális.

2019-05-29 22:32:55 jesi (1) #68

Ha nullás osztályzat lenne, ez a film azt kapna. Pocsék hibákkal teli borzalom. Ez nem is film, hanem egy semmi, egy nulla.

2016-10-17 23:42:51 The Cortez (3) #67

Túlértékelt francia horror. Messze elmarad a Mártírok és a Magasfeszültség hangulatától, durvulásától. A kezdéstől a „Nő” megjelenéséig még érdekesnek tűnik (mivel várjuk, hogy beinduljon), de aztán az egész átcsap középszerű lakásfoglalós horrorthrillerbe. Teljesen átlagos alkotás, megspékelve jó sok drámával.

2016-07-20 18:34:25 Szabó Dániel (2) #66

Hát én azt hittem, hogy valami olyan horrort fogok látni amilyet még soha a kommentek alapján, de nem történt így. Egyedül azt a részt találtam feszesnek, amikor megjelent a nő, és még az arcát sem láttuk. Azt hittem hogy valami nagy durranás lesz az arcán, de csak egy szép csaj volt :D Ezért is nem nézhetetlen, mert szerettem nézni őt. untam, a film 3/4-énél be is hoztam az ebédemet és azt kajálva néztem tovább. Nem találtam különösebben durvának gusztustalansági szempontól, sem hangulatiból. A sok hülyeség közül kiemelném a gégemetszést amit olyan jól megcsinált magán közben a fülorrgégészek is félnek tőle mert az egyik legnehezebb művelet. De neki ment, orvosilag képzett fotós volt..

2016-03-31 00:43:00 convar (2) #65

Sztem meg kizárt hogy az a rendőr volt, mert annak - kijelentéseddel ellentétben - tulképpen a fél fejét levitte a golyó:
http://kepkezelo.com/images/js0exuit7gwfeub572dg.jpg


És hogy én is mondjak még egy bakit: az csak nekem tűnt fel hogy karácsonykor még zöldell minden, a fák, a bokrok, a fű is, minden? Értem én hogy globális felmelegedés, meg az is igaz hogy még egyetlen francia telet sem tapasztaltam meg személyesen, de azért na. A lombhullató növények sztem még 2007-ben elhullajtották a leveleiket Franciaországban.

Amúgy semmi gond azzal hogy ősszel forgattak, de akkor miért kellett a karácsonyi időszakra tenni a sztorit? Magának a karácsonynak a történetben semmi jelentősége nem volt, szóval nyugodtan játszódhatott volna ősszel a story, és akkor egy baromsággal máris kevesebb lenne a filmben.

A realitásokat meg hagyjuk már, amikor a nőnek is még annyi esze sincs hogy a törött üvegdarab (amit fegyverként akar majd használni ill. vésőként is fog) "nyelére" rátekerje a törülközőt, hogy az ne vágja már szét közben a kezét miközben az adrenalintól begőzölve görcsösen markolja. Persze, értem én, ennek ürügyén így megint el lehetett csorgatni pár deci művért.

Na meg az ollókezű Edward boszorkány hogy jutott be egyáltalán a házba?

előzmény: Ubul (#50)

2014-03-07 02:31:35 Lil Martin (4) #64

nem azt mondtam, hogy szokványos, hanem hogy durvábbra számítottam.

2014-03-07 00:26:48 Xuja (3) #63

Nem durvulós? Tényleg olyan szokványos, hogy terhes nők végeznek el magukon gégemetszést.

előzmény: Lil Martin (#62)

2014-03-06 23:45:23 Lil Martin (4) #62

Pedig egy terhes nőért nem nehéz szorítani... Itt annyira nem érdekelt, mi lesz vele, mint orbánt, az ország sorsa.

micsoda hasonlat, ráadásul micsoda vesszőhasználattal! gratulálok hozzá. mennyi idő alatt ötölted ki? :)

a filmről: tényleg nem volt olyan durvulós, mint itt említették az első kommentek, de tetszett, izgis volt meg ilyesmik.

előzmény: G-ergo (#54)

2013-06-10 22:51:02 tomside (4) #61

Ez a film nagyon megvesz az elején a realitásával, aztán fokozatosan csúszik át túlzóba. Pont olyan ez, mint amikor a valóság rémálommá válik. Nem is olyan, inkább ugyanaz. Zseni zenék, jól megválogatott főszereplők, szép képek. A végén csak ültem és néztem kifelé a fejemből. Lépcsőfokonként szurkoltam az anyának, hogy csússzon feljebb, és amikor felvágták, még akkor is ott marad a keze környékén az olló, és bíztam abban, hogy a nyakába vágja ennek a boszorkánynak. Izgultam érte, én szerettem ezt a nőt. Nem akarom elfogadni, hogy meghalt, hogy nincs happy end. Komolyan, ez nekem fáj. Ha rokonítottátok - egyébként joggal - a Visszafordíthatatlannal, én A barlanghozhasonlítanám. Aki mindkét filmet látta, talán érti, miért. Amúgy az anya, még ha bűnös is volt a másik nő elvetélésében, "jó" karakter volt, hiszen csak élni akart és életet adni. Szenvedett ő eleget így is. Azt hiszem, ő az egyik leginkább-sajnálom-hogy-meghalt karakterem. Viszont az egész film valami iszonyat jó előkészítője lehet egy folytatásnak: Egy őrült mostoha boszorkány meg az ő fia... fuhh, ezt mennyire meg lehetne csinálni...vagy elszabni akár... kamerával meg ollóval...

2013-05-17 06:02:08 BonnyJohnny (4) #60

Ennyire futotta. :)

előzmény: gomez1000 (#59)

2013-05-16 20:52:53 gomez1000 (4) #59

Köszi, a cím után van értelme a babás jeleneteknek is, de elég hanyagul van megcsinálva.

2013-05-16 19:30:27 BonnyJohnny (4) #58

Ha nem a magyar címet nézed, hanem a francia eredetit, vagy az angol fordítást, rájössz, hogy mi az értelme a "babás belső nézetnek"

előzmény: gomez1000 (#57)

2013-05-16 12:22:51 gomez1000 (4) #57

Egy kicsit értelmetlen durvulás van. Ha volt is valami értelme ennek az egésznek, arra nem igazán tudok rájönni. A babás belső nézetes részeket kihagyhatták volna, mert semmi haszna, másrészt nem is túl látványos. Az első rendőrgárda még úgy ahogy elment, de a második totál csőd.
Alapjában véve azért a kategóriájában egész jó, nem sablonokra épült másfélóra. A hangulata zseniális, de a forgatókönyvön még dolgozhattak volna...

2013-04-23 21:40:18 BonnyJohnny (4) #56

Az előre beharangozott (pl. Olórin lentebb) mindent felülmúló gore valóban elmaradt. Mert nem vitték a nevetségességig túlzásba. A sebesülések végig realisztikusak maradtak (bár talán minden sérülésnek a lehető legrosszabb esetét vették, de hát Istenem...), ábrázolásmódjuk pedig naturalisztikus (ha egyszer olyan, akkor olyan). Például nem idéz a kamera hosszan a hullákon és a sérüléseiken, hanem szépen pásztáz, és közben ott valaki elvérzik, amikor direktbe mutat, akkor pedig csak egy villanásnyit mutatja, az amúgy mesteri maszkmunkákat. Nem hatásvadász, mégis hatást keltő. Sőt ezzel a megközelítéssel sokkal hatásosabb, így valóban veri az összes trancsír horrort. És ehhez társul az a feszült, klausztrofób hangulat, ami a filmnek van, és máris valóban a leghatásosabb horrorfilmek között van. Messze nem a legundorítóbbak között. A hangulat egyébként helyenként kifejezetten pszichothrilleres, ami azért egy elsősorban mégiscsak őrült sorozatgyilkosos gore esetében külön megsüvegelendő.
Röviden egy kis tiszteletkör után mégiscsak oda lyukadok ki, hogy igazat kell adnom Olórinnak (megint). :)
A film vége felé valóban csökken a thriller jelleg, és egy kicsit átesődik a ló túlsó oldalára, de a remek hangulat többé kevésbé koherens marad.

A lentebbi kifogások mindegyikét megmagyarázták, így én már erre nem térnék ki. Viszont a film hibájának mindenképp felróható, hogy a rendőrök nem a legprofibbak, a harmadik pedig kifejezetten balfasz.

2013-01-09 21:40:27 Xuja (3) #55

Nem olyan hatásvadász, mint a Martyrs, viszont legalább olyan sokkoló és brutális. Azért a vége fele már érzi az ember, hogy a kevesebb több lett volna, de összességében nem csalódtam.

2012-10-23 12:40:32 G-ergo (1) #54

Szeretem a horrort. Szeretem mikor tudok rettegni egy mozin, mikor zsigeri félelem kerít hatalmába. Szeretem a fojtogató légkört, mikor nehezebben kapok levegőt, mert olyan feszült közeget idéz elő, ami kilép a tv-ből és a hangfalakból, hogy rám telepedjen. Szeretem, mert néha több, mint azt a legtöbben elvárják tőle, komoly dráma, vagy művészi véna is kerül némelyikbe. Ezekkel nagyon ritkán találkozni, de azért lehetne sorolni... De szeretem a horror-t, mert ha épp nem veszi magát komolyan, vagy csak szimplán gagyi, akkor jobb bármelyik vígjátéknál, ami a szórakoztató faktort illeti. Tengernyi vér, pornófilmbe való nők, gyakran fedetlen keblekkel, logikátlan futkorászás, gyakran bagatell végződéssel, ostoba, ámde pont ezért végtelenül vicces dialógusok, csavarok kiszámíthatóbbak, mint hogy egy politikus hazudik... tehát szimplán béna. De móka.
Aztán itt van a jelen mozi. Ez egy jó próbálkozás rettenetes elbaltázása. Pedig néha-néha felmutat olyan dolgokat, ami arra enged következtetni, hogy nem csupa tróger állt a kamera túloldalán. Aztán ha az összképet nézzük, mégis inkább annak irányába gondolkodik az ember. A legdurvább: nem tudtam egyszerűen szurkolni a főszereplőnek. Pedig egy terhes nőért nem nehéz szorítani... Itt annyira nem érdekelt, mi lesz vele, mint orbánt, az ország sorsa. Talán azért, mert annyi logika nincs ebben a filmben, mint gyurcsány éhség sztrájkjában. A nő anyja fergeteges... de rajta is túl tesznek a rendőrök, akik minden egyes megmozdulásukkal azt sugallták, ők meghalni jöttek ide. Nem lövök le nagy poént azzal, ha leírom, meg is tették. A végén a gumibottal való verés meg mi? Miért? Hogyan? Nem szeretném ismerni a forgatókönyvért felelős embert... a nő kiléte meg... na... nem nagy talány, hogy szépen mondjam.
És akkor még nem beszéltem arról a kb. 30 embernyi vérről amit ezek ott páran elfolyattak. A mennyiség amit a terhes nőből is lecsapoltak, kb. Deacon Frost, Nomak, Dracula, Eli és még pár fajtársuk éves fejadagja. De ő még él, harcol, gége metszést csinál saját magán! A végkifejlett is annyira hű a filmhez, hogy szót sem érdemel.
Azért pozitívum is akad, például a maszkmesterek ügyes munkát végeztek és volt néhány ügyes operatőri megoldás. Ennyi? Ennyi.

2012-04-27 01:27:50 Relayer (3) #53

A film első fele zseniális. Izgalmas képi megoldások, remek zenehasználat és a jól adagolt feszültségteremtés teszi emlékezetessé.
Aztán olyannyira elbasszák az egészet, hogy a végére már el-el kalandoztam, pedig az kellett volna, hogy legyen a legizgalmasabb. Igazán kár, hogy a trancsírozás kedvéért annyira szembementek a valósággal, hogy a film átfordul önmaga paródiájába.
A logikátlanságokról már esett szó, de nem tudok napirendre térni, hogyan voltak képesek ennyi ökörséget összehordani.
Ennyire balfasz rendőrök nincsenek. A valóságban biztos, hogy le tudták volna tartóztatni azt a kerge nőt.
Az pedig örök rejtély marad, miért kellett a bűnözőt - na jó, ártatlan- berángatni a házba.
Valamint egy ilyen csendes környéken senki nem hallja a pisztolylövéseket.
A sok gyilkosság látványos, de annyira el vannak túlozva, hogy nem lehet elhinni és komolyan venni, tehát a filmet sem.

2011-05-26 14:10:47 Xaos (5) #52

Életem egyik legjobb horrorja, ha nem a legjobb. De komolyan.
Bár a vége egy hangyányit ront a helyzeten, de az 5-s így is meg van.

2011-03-01 11:21:56 lizardking (4) #51

Az első 20 percben majdnem elaludtam. Aztán beindult a motor, de nagyon durván. Kellően kegyetlen és véres és a gyilkosságok (meg kínzások) elég realisztikusak látványra. Természetesen vannak logikai hibái, de ez egy horrorfilm, én elnézem neki. Az atmoszféra is ott van a szeren, régen láttam már én is ilyen brutális és kegyetlen filmet. Ezek után kíváncsian és reménykedve várom a Hellraiser remake-et.

2011-02-10 20:42:52 Ubul (5) #50

a zsaru akit fejbelőtt a nő,csak nem halálosan,mint kiderült(elég volt hogy megőrüljön)

előzmény: Rorschach (#47)

2010-12-15 22:16:13 deathcode (4) #49

OFF: Annyiért már talán újra is nézném az Avatar-t!!

előzmény: Rorschach (#48)

2010-12-15 22:00:56 Rorschach (4) #48

Egyébként, egy röpke kis ár-érték érdekesség:
A betolakodó: 699.-
Avatar (2 DVD ugyan, viszont extrának ha jól láttam, egy darab kisfilm volt feltüntetve): 6590.-

Mindenki vonja le magának a következtetést.

2010-12-14 21:22:20 Rorschach (4) #47

Ennél jobban már csak valamelyik kedvenc filmem gyűjtői kiadásával tudtam volna meglepni magam (Köd...*.*), mivel sima DVD-ket nem veszek valami gyakran, pláne, hogy a legutóbbival (Párizs, szeretlek) jócskán befürödtem. Mondjuk a néni nézett egy nagyot, mikor letettem a szalagra a csokit, az ajándéktasakot, meg ezt.

De visszatérve, ki az a fejsérülést szenvedett srác, aki a film végén felkapcsolja az áramot és mindenkire rátámad mint valami veszett kutya?

előzmény: deathcode (#45)

2010-12-14 19:05:12 ichi (5) #46

Az :)

előzmény: deathcode (#45)

2010-12-14 18:55:06 deathcode (4) #45

Remek ajándék!

előzmény: Rorschach (#44)

2010-12-14 18:06:57 Rorschach (4) #44

Messze a legjobb horror, amit az elmúlt időben láttam. A zenéje hihetetlenül el lett találva, a képei bitang erősek, az atmoszféra öl, brutalitás van, a végén a fordulat pedig döbbenetes. Egy dolgot nem értek, ki az a villanyt felkapcsoló faszi?A lentebbi "miért dugta ki a kezét a nyíláson mikor még az ajtóval se tudta eltolni a komódot?"-kérdésre a válasz roppant egyszerű: az ajtó befelé nyílik.

Fun fact: égen-földön próbáltam már letölteni, erre a Karácsonyi Szokásos Évi Baszakodás alkalmával nem meglátom egy Teszkó polcán?

2010-09-18 13:53:20 Prüstü (4) #43

Brutal zura, horror film..egyik legvéresebb és legkegyetlenebb atmoszférájú. A franciák voltak 2007-2009 között a legkegyetlenebb horrorosok, mint valaha a nagy Gaillok Olaszországban.

2010-08-02 20:57:46 bali113 (3) #42

Ubul, amiket írtál nagyon sántítanak, mintha a rendező magyarázkodna körülbelül. :)
Szerinted 1 anyukát, akinek most halt meg a férje és nemsokára szül, és netán még antiszociális is, egyedül hagyja a családja. Ez neked logikus? Az altatós rész is sántít nekem, de arra azt mondom talán... De, hogy valaki ezt műveli egy fejsérülés után, ezt te se gondolod komolyan...

2010-06-11 16:53:49 Ubul (5) #41

nemrég néztem meg újra a filmet,még mindig bejövős az atmoszférája végett...pár dolog,amire én gondolok,és felmerült itt a problémák között


1. azért volt szvsz egyedül,mert ugye 4 hónapja meghalt a férje autóbalesetben,nagyvalószínűséggel a nő hibája végett,és emiatt magába zárkózott,antiszoc lett...

2. mikor a gyilkos nő bemegy hozzá,előtte láthatóan vesz be a terhes nő gyógyszert,nem láttam normálisan az írást,de akár altató is lehetett...bár előtte rémálmai voltak,szóval itt kicsit sántít a dolog,de előfordulhat...

3. a rendőr meg egyszerűen megőrült a fején ért sebesülése végett...(viszont az eléggé íjesztő volt :O)






kb ennyi,amit most feltudnék hozni a filmmel szemben,én így vettem ki a dolgokat,de hát mindenkinek máshogy jöhetnek le ezek :)

2010-02-28 10:58:34 bali113 (3) #40

Hát nekem is vegyes érzéseim vannak ezzel a filmmel kapcsolatban, mint lentebb már páran írták. A brutalitással és a vérrel nekem nincs bajom. Ebben a filmben van bőven mindkettő, de nem éreztem, hogy ez a film annyira kitűnne e téren a többitől. A film számomra egy jó ötlet, ami sajnos nem lett kihasználva. Az első felében teljesen jól működött, amíg a különböző baromságok nem kezdtek el jönni. Az atmoszféra a helyzet nagyon tetszett, de a hibák miatt idegesítővé vált a film, főleg a végén.Lentebb már említették ezt és nem értem, hogy lehet egy terhes nő egyedül a szülése előtt 1 nappal. Mint kiderült volt ember az életében, akinek ő fontos volt. Ezt lent is magyarázgatták az okosok, de ez nem logikus nekem. A következő: amikor a gyilkos nő bemegy először kitakarja a terhes nőt az ollóval játszadozik rajta, majd elkezdi vágni. Nem tudom elképzelni, hogy bárki ne kelne fel sokkal kevesebbért is. Persze itt is az okoskák bemagyarázhatják, hogy mélyen aludt... Ezt inkább nem is kommentálom. De van még itt nekem ilyen furcsaság! Egy terhes nő nagy nehezen bemenekül a fürdőszobába a gyilkos elől. Mi a fenéért hősködik utána, ő Rambo? Ki akar jönni, nyúlkál kifele a fürdőszobaajtó kivésett nyílásán, ráadásul rossz irányba, ami érthetetlen számomra. Logikusan mire gondolhat?(persze film) ,,Kimegyek és terhesen lebirkozom és megmenekülök..." A rendőrök bemennek a házba az egyik az emeletre és látja, hogy mi történt, felszólítja társát, hogy tartóztassa le a nőt. Kb. mikor rájöttek, hogy nem terhes a nő lehetett elképzelésük, hogy ő a zaklató lehet és hogy mi történt. A sejtések beigazolódnak, a felszólításra az egyik rendőr kezdi is őrizetbe venni. Ilyenkor, mint macskát szarni a földhöz vágják az illetőt a valóságban vagy fegyverrel a földre kényszerítik, de ahogy a rendőr megfogta, úgy is esélytelennek kellett volna lennie a nőnek. Ez abszurd. Utána leszúrja, fetreng a srác, a társa meg nem hallja... Érdekes! A kedvencem a végén a srác, aki gumibottal püfföli a terhes nőt. Ez megint mi? Miért? Teljesen logikátlan, baromság. És a végén a slusz poén, hogy még ezek után él a baba. Na ezeket a lenti hozzászólásokhoz még hozzá akartam csatolni. Szóval ezekért nem tetszett a film. De lekötött, szóval egy hármas alá. Meg mondjuk kiváncsi lennék, aki 4, 5 ös osztályzatot adott, az mit lát ebben a szinte sztori nélküli filmben. Belegondolok a kedvenc filmjeimbe az 5, biztos nekik is van ilyen. Ez a film is 5 ? Ez nekem nagyon érdekes. Na mindegy. A lényeg, hogy egyszeri nézésre, az erősebb idegzetűeknek ajánlott. Azért nem rossz!

2010-02-13 16:08:53 Suhok (4) #39

Férje meghalt, az anyja pedig pont úton volt, sőt, még a kollégája is benézett, meg hívta a zsarukat is. A 4-esben igazad van, bocsi. De még senki se akart kinyírni. Lehet, hogy abban az esetben elveszteném a józan ítélőképességemet.

előzmény: carmine (#38)

2010-02-13 16:02:00 carmine (1) #38

1. Én sem aztí rtam, hogy kórházba menjen, de legalább otthon lett volna valaki mellette.
2.Mondjuk ebben van valami. :) 4. Ebben egyetértek, de miért nem tolta el az ajtónak feszülve és miért próbálta egy kézzel?!

A filmekben meg ez is jó, hogy sokan, sokféleképpen látják és értékelik.

előzmény: Suhok (#37)

2010-02-13 15:53:44 Suhok (4) #37

Válasz a kérdéseidre:

1. Bármelyik percben szülhet, de kórházba csak akkor visznek, ha már megkezdődtek a fájások, és a vajúdás akár több órán keresztül is eltarthat.
2. Manapság elég nehéz külömbséget tenni némely esetben anya és lánya között. Vegyünk például egy 14 éves kifejlett kiscsajt, akit összekevernek az édesanyjával. Nem beszélve arról, ha magára ken 6 tonna púdert és másfajta kenceficét.
3. Rendőr kontra gyanusított-nos, ebben kénytelen vagyok igazat adni :)
4. Saját tapasztalat: pánikhelyzetben hatalmas erőt vagy képes kifejtetni. Biológiai szempontból megemelkedik a másodperc töredéke alatt az adrenalin szintje a vérben, megfeszülnek az izmok, az elsődleges reflexek pedig aktiválódnak: menekülj vagy támadj választás elé kerül a szervezet. A sok hormontól és neurotranszmitertől egy pillanatig nem érzel fájdalmat, fáradtságot, a túlélés hajt. Biztos veled is fordult már elő hasonló. És mivel minden ember más, mindenkinél különböző az ingerküszöb és a "válasz".


Persze mindez nem kell, hogy egy filmnézőt érdekeljen. Ha nem tetszett a film és butyutának tartod, legyen, nem gond, csak próbálok rávilágítani arra, hogy ahány ház, annyi szokás, és mindenki másképp látja a dolgokat és mindig más magyarázatot próbál találni. Én személy szerint elfogult vagyok a francia (és általában az európai) filmekkel kapcsolatba :)

előzmény: carmine (#32)

2010-02-04 18:19:25 carmine (1) #36

Szoktam figyelni rájuk, de alapvetően csak magamra hallgatok. :) Amúgy szeretem a horrorokat. Nem is kicsit. De azért elvárásaim vannak feléjük. Épp ezért ma reggeli rossz horror-élmény ellensúlyozásaként este megnézem a zseniális Texasi láncfűrészes mészárlást. :)

És bocs az OFF-okért.

előzmény: deathcode (#35)

2010-02-04 18:05:18 deathcode (4) #35

Ne nézz ilyeneket :) Hallgass a gépi ajánlóra, a szerintem szerinted értékre és hasonló felhasználókra.

2010-02-04 18:01:03 carmine (1) #34

Nálam egy film nem attól lesz nézhetetlen, mert nem néztem végig. Általában azok tartoznak ide, amiknél már a végére mindenfelé figyeltem, csak a filmre nem, vagy ha a végébe már bele-bele tekertem. Ez az utóbbi volt. De abban egyetértek veled, hogy az valóban baj, hogy én ezt megnéztem. :-)

előzmény: deathcode (#33)

2010-02-04 17:57:51 deathcode (4) #33

Azért az elég fura, hogy többen tartják nézhetetlennek, mint rossznak :) Nem is veletek van a baj, hanem azzal, hogy megnéztétek, hahaha! [img]http://www.tandjent.com/meshforum/images/smilies/laugh[1].gif[/img]
Helyesbítem magam: nem mondom, hogy jó film, de legalább piszok véres és nem látszik műanyagnak. Ezért érdemli meg a négyest.

2010-02-04 16:01:01 carmine (1) #32

Hát ez valami borzalom volt. Ennyire idegesítő és elb****tt film utoljára a Paranormal Acitvity volt. Az oké, hogy literszámra folyik benne vér és hiperbrutálisra van megcsinálva. De ez sajnos nagyon kevés, ha a történet nulla. Gyakorlatilag az összes szereplő vagy hülye, vagy idegesítő. Szinte mindnek kívántam halálát. Bosszantó volt az a sok logikátlanság vagy minek is nevezzem őket:Bármelyik percben szülhet, de a nő csak azért is egyedül marad otthon. A főszerkesztő, hogy a francba hihette a gyilkosról, hogy az a legalább 30 éves nő anyja. A rendőr minek visz be egy gyanúsítottat egy lövöldözés helyszínére. A fürdő ajtaján vágott lyukon kifacsart testhelyzetben akart arrébb tolni egy kézzel egy szekrényt, miközben az ajtóval sem tudta. Egyszóval: sz*r.

2009-08-21 20:26:04 deathcode (4) #31

Végre elég vér. Végre elég realisztikus. F@szaf@sza.
Ja, és felirat nélkül néztem, haHA!

2009-07-10 23:07:57 Mikkey (3) #30

vessen + a horror társadalom de ez nálam csak egy 3masra elég. hiába a sok gore meg kegyetlenkedés, ha a történet marha egysíkú és néhol kifejezetten idegesítő.

2009-06-22 17:20:26 Semprini (3) #29

A film első fele dögunalom, aztán jön Beatrice Dalle, aki már a Betty Blue-ban se volt százas, itt meg aztán egyenesen mínusz ötvenes, és elkezdi terrorizálási hadműveletét. A film készítői alighanem kaptak akciósan vagy ingyen pár hordónyi művért és gyorsan fel akarták használni, mielőtt lejár a szavatossága - ez sikerült is. A vége már tényleg abszurdba hajlóan beteg, olyannyira hogy a császármetszéses résznél nekem beugrott a Monty Python Az élet értemé-ből a "Kivehetjük a máját?"-jelenet.
Tényleg elég brutális film, gyengébb idegzetűeknek- és gyomrúaknak nem ajánlott.
10/5,5

2009-06-10 11:07:49 "L" (4) #28

A kezdés, a hangulat és a durvábbnál durvább jelenetek miatt valóban megérdemli az összehasonlítást a legfelkavaróbb filmekkel, viszont sajnos nem képes végig ezt a színvonalat képviselni és a gore ellenére a végére egy fejetlen, nevetséges őrület marad. Mindezt átlagolva 3-as.

2009-04-23 16:20:08 Daemiaen (4) #27

Pont, mint a Magasfeszültség. Én mikor írtam, hogy nem bírom az ilyen stílust? Amúgy. :)

előzmény: Zalaba Ferenc (#26)

2009-04-23 16:16:40 Zalaba Ferenc (3) #26

jó, de én bírom az ilyen stílust, habár ez a film csúnyán kiverte a biztosítékot, s nem azért, mert túl félelmetes vagy véres volt, egyszerűen csak idétlen bohóckodás lett a végére.

előzmény: Daemiaen (#25)

2009-04-23 16:11:43 Daemiaen (4) #25

Amióta láttam. Nem egy bonyolult dolog. :)

Mondjuk annyival nem tér el a te pontodtól sem. ;)

előzmény: Zalaba Ferenc (#23)

2009-04-23 16:06:56 Zalaba Ferenc (3) #24

(mármint nálad.)

2009-04-23 16:06:38 Zalaba Ferenc (3) #23

daemiaen, meg vagy te huzatva. ez a film mióta jó?! :D

2009-03-28 10:55:11 Suhok (4) #22

Nekem szinte "kínorgazmusom" volt a filmtől. Szinte minden egyes mozzanata-leszámítva a végkifejletet-magával ragadott, és nyomot hagyott bennem. Nem tudom nevén nevezni a dolgot, lehet ez beteg, perverz, gore, y kategória, bármi, de nekem új volt, nyers, magávalragadó, pár apróbb bökkenővel, melyek felett hajlandó vagyok szemet hunyni.

2009-03-03 23:27:12 Zalaba Ferenc (3) #21

van neki már magyar címe is: A BETOLAKODÓ. forgalmazza a cinetel.

2008-10-29 00:53:02 drav (2) #20

(Nem) örülök, hogy részese voltam ennek a "goregia"-nak.
Ez az a film, amit csak azoknak ajánlok, akik azt gondolják magukról, hogy már mindent láttak. De nekik nagyon!
Kár, hogy nem lehet egyszerre egyest és ötöst is adni egy filmre, így maradok a kérdőjelnél. Különben is, a film nézése közben folyamatosan ez járt a fejemben: Mi a f_szom ez???????

2008-10-23 00:55:09 jackguyver (4) #19

nagyon beteg

2008-10-15 20:09:35 ichi (5) #18

Ahogy mondod.Nekem is az egyik kedvenc horrorom.

2008-10-15 19:56:33 Olórin (4) #17

Igen, az eredeti Texasi (nálam minden idők talán legjobb horrorfilmje) atmoszférája mérhető ehhez - a vacsorajeleneté pedig talán túl is tesz rajta.

2008-10-15 19:33:05 ichi (5) #16

Biztos voltam hogy ezt fogod írni és igazad is van.Kicsit félreértettem de azért a Miike filmnek és a Passiónak is megvan a maga nyomasztó atmoszférája ha nem is ennyire mint ennél a filmnél.Hasonló tényleg csak a Visszafordíthatatlan van meg talán a '74-es Texasi láncfűrészes vége,a terror ott is jelen van elég nyomasztó atmoszférában.

2008-10-15 17:39:21 Olórin (4) #15

Na, itt jön az, hogy tényleg szubjektív:) Én a durvát nem egyszerűen csak magára a gore-ra értettem, hanem a körülményekre a nyomasztó atmoszférával meg a ténnyel együtt, hogy itt egy terhes nőről van szó. Mert ha csak a vérengzést nézzük, akkor akár mondjuk Gordon Lewis Blood Feastje is felveheti ezzel a versenyt, de összhatásában nekem ez sokkal durvább volt annál, a Passiónál, a Miike-féle Masters of Horrornál, meg szinte minden másnál is, amit láttam.

2008-10-15 17:35:37 ichi (5) #14

elnézést! Gibson

2008-10-15 17:33:45 ichi (5) #13

Nem vitatkozom tényleg nem túloztál.
példa? ott van mondjuk Takashi Miike mester The masters of horror első évadjában nyújtott filmecskéje ami azért kavart némi port és egy gyenge gyomrúnak elég kemény vagy Kazuyoshi Kumakiri Kichiku-ja sem egy vígjáték :) aztán Black sun-The nanking massacre,van egy olyan jelenete ahol egy japán katona (II. világháborúban játszódik) a puskája végén lévő szuronnyal segít világra egy csecsemőt.Különböző stílusú filmek de egyben közösek: élethűen ábrázolják az erőszakot,brutalitást,stb...-t.A jelződ még a Mel Ginson féle Passióra is ráillene szerintem,azért az sem volt semmi főleg a korbácsolós jelenet.

2008-10-15 16:42:32 Olórin (4) #12

Mi az a túlzás? Mármint én úgy gondolom, hogy eléggé "hozzá vagyok szokva a horrorhoz és az ehhez hasonló filmekhez", de szerintem nem túlzás, én tényleg nem nagyon tudok hirtelen ennél durvábbra gondolni. Ezért örülnék pár példának tőled:) A Visszafordíthatatlan is kemény, való igaz, de nem ennyire (bár ez persze már erősen szubjektív is lehet...)

2008-10-15 13:45:24 ichi (5) #11

Dehogy! Azért mert egyszerűen zseniális és teljes mértékben egyetértek veled (kivéve azt az enyhe túlzást) csak én ötöst adtam rá nem pedig négyest.A zseniális jelző jött le nálam mikor vége lett.
Francia "horror"-ban hozzá hasonló talán a Visszafordíthatatlan,na az elsőre picit megütött és szintén van olyan jó mint ez a film.

2008-10-15 06:56:42 Olórin (4) #10

neked azért ötös, mert nem ütött nagyot?

2008-10-15 00:30:42 ichi (5) #9

Így utólag visszagondolva azért aki nincs hozzászokva a horror-hoz vagy az ehhez hasonló filmekhez annak tényleg nagyot üt.

2008-10-15 00:12:32 ichi (5) #8

Erős egy alkotás azt aláírom de a lenti beharangozóra ez a film nekem nem ugrana be (egyből).

2008-04-25 23:25:48 Olórin (4) #7

Az egy ön-gégemetszés volt, hogy kapjon levegőt... khm, szerintem elég egyértelmű volt...

"ehhez képest én végig tudtam ülni idegbaj nélkül"
idegbajt én sem kaptam, de én nem tudok ennél durvább filmre gondolni...

előzmény: Dió (#6)

2008-04-25 23:21:26 Dió (3) #6

Az meg külön érdekelne, miért kell nyakonszúrnia magát egy olyan nőnek, aki egyrészt terhes, másrészt már így is vagy néggyel több lyuk van a testén a kelleténél. Ha ez valami orvosi szempontból fontos lépés volt, akkor okés, de menjenek a fenébe a készítők, ha elvárják a nézőtől, h megértse a pontos okát. Kb két percig csak fogtam a fejem, h mi van?!

2008-04-25 23:19:14 Dió (3) #5

Úgy beharangoztátok lentebb a brutalizmust, h a néző valami elképzelhetetlen poklot várna, ehhez képest én végig tudtam ülni idegbaj nélkül - tény mondjuk, h valóban jelentősen durvább az átlagnál.
Ami magát a filmet illeti, iszonyú erősen indul, és - bár sztem az atmoszféra szintúgy túl lett harangozva; mármint én ennyire fojtogatónak nem találtam - azért valóban erős, és van benne sok okosan és pszichés szempontból elég durván megoldott jelenet.
Aztán a közepe táján jön pár erős nyúlás (egy ölős jelenet a Barlangból, sorozatvakuval gyilkoskeresés a Fűrészből), és még ha ezek véletlenek is lennének, azt már nem lehet elnézni, amit a végén csinálnak. Engem nem csak AZ a bizonyos jelenet zavart, hanem az egész vége, egyszerűen nem tudom, mit akartak elérni a készítők ezzel az arculfosással. Nagyon rávágnám a kettest, de tény, h erős erényekkel is büszkélkedhet, így nem teszem.

2008-04-18 22:53:01 Eduardo Zayas (5) #4

Őszintén megmondva életemben most láttam először ilyen típusú filmet.Nagyon tetszett.Valaki véletlen nem tudja megmondani hogy a végén amikor a nő ült a székben a gyerekkel az alatt milyen zene ment?ill.hogy ki komponálta vagy mi a címe?

2008-04-12 14:13:00 emőke (4) #3

Meggondolkodtam, átjavítottam én is négyesre, megérdemli. A végét azt tényleg elszúrták kissé, pedig annyira jól indult!
Amit még külön megemlítenék, az a "zene". Igazi ínyenc alkotássá válhat azok számára, akik a minimálra meg a zajokra gerjednek. :D

2008-04-12 01:13:04 Olórin (4) #2

Az utóbbi három, vagy öt... nem, tíz év legjobb horrora lehetne, ha nem válna röhejessé a végére, és nem csúszna bele néhány bosszantó logikai hiba. De még így is... iszonyú nyomasztó pszichohorror, ami fokozatosan megy át már-már perverz mértékű gore-ba. Az alkotók mindkettőt mesterien oldják meg, egészen egy bizonyos jelenetig a vége felé. Az atmoszférája valósággal szétmarja az ember idegeit, a gyilkosságok pedig a gyomrot teszik próbára - egy olyan filmben, amiben egy terhes nőt terrorizálnak bő egy órán át. Nem szokásom ilyen nagy szavakkal dobálózni, de ezt a filmet tényleg csak olyanok nézzék meg, akik nagyon sokat el tudnak viselni. Minden téren.

2008-03-14 15:42:29 peeeet (4) #1

A film 4 pontot kapott nálam,de mindenkinek felhívom a figyelmét,csak az erős idegzetű horror rajongóknak ajánlom a megtekintését.Senki ne várjon nagy történetet,csavaros szálakat,cselekményt.Ez a film egy kevés szereplős,többnyire 1 helyszínen játszódó rendkívül véres horror.Az igazi ereje a filmnek,a jelenetek brutalitása,direktsége.Kíméletlenül mutat mindent a kamera,nincsenek utalások,hogy itt most valaki megsérült,meghalt -nagyon élethű minden,sokszor felkavaró még az erős idegzetűeknek is.Francia alkotásról van szó,magam sem gondoltam,hogy a horror kategóriában létezik ilyen film,ami látszólag egyszerű,érdektelen és mégis a maga 80-90 percében egy brutális ,felkavaró,sokkoló hatalmas vérfürdőt ad a műfaj rajongóinak.