Tony Kaye még az első filmje, az American History X bemutatója előtt korunk legfontosabb és legnagyszerűbb filmesének kiáltotta ki magát. Egy abortuszról szóló dokumentumfilm normális esetben nem érdekelne különösebben, de teljesen más a helyzet, ha egy ekkora őrült a rendező - a szuggesztív képekkel teli előzetes pedig végleg meggyőzött róla, hogy ezt meg kell nézni.
A dokumentumfilm többnyire kiegyensúlyozott, részletesen bemutatja a kérdés mindkét oldalát (bár azért látszik, hogy Kaye pro-choice párti). Ami az egészet különlegessé teszi, az a gyönyörű fekete-fehér fényképezés és a végig feszült, de egyúttal kissé nyomasztó hangulat. A legszembeötlőbb negatívum a néhol túlzásba vitt melldramatikus zene.
Tony Kaye még az első filmje, az American History X bemutatója előtt korunk legfontosabb és legnagyszerűbb filmesének kiáltotta ki magát. Egy abortuszról szóló dokumentumfilm normális esetben nem érdekelne különösebben, de teljesen más a helyzet, ha egy ekkora őrült a rendező - a szuggesztív képekkel teli előzetes pedig végleg meggyőzött róla, hogy ezt meg kell nézni.
A dokumentumfilm többnyire kiegyensúlyozott, részletesen bemutatja a kérdés mindkét oldalát (bár azért látszik, hogy Kaye pro-choice párti). Ami az egészet különlegessé teszi, az a gyönyörű fekete-fehér fényképezés és a végig feszült, de egyúttal kissé nyomasztó hangulat. A legszembeötlőbb negatívum a néhol túlzásba vitt melldramatikus zene.