Return of the Roller Blade Seven (1992) ☆

A szamuráj útja

(Donald G. Jackson)

amerikai akciófilm, fantasy, sci-fi

1,9
★★☆☆☆
65 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

  • 1
  • 2
  • ...
  • 4
2017-10-17 15:18:51 ChrisAdam (3) #364

A lehető leglehetetlenebb osztályzatot adtam a filmnek, hiszen ez általában vagy ötös, vagy egyes. Nekem úgy mindkettő, ezért a kompromisszum legyen hármas.
Igazából én nagyon jól szórakoztam, bevallom őszintén. Az egész úgy kezdődött, hogy elkezdtem pakolni a szobámban és valahol a polcom sötét oldalán kezembe akadt a film eredeti DVD-je, amit ha jól emlékszem, még évekkel ezelőtt valaki adott nekem egy KT találkozón, ezúton is köszönöm neki. Nem haboztam, meg is néztem Ivan híres kedvencét.
És tényleg jól szórakoztam, jókat nevettem, de azzal, hogy töviről-hegyire elmondjam, mi történt... nos, bajban lennék. Viszont nem unatkoztam, élveztem a trash nyújtotta minőséget, letüdőztem a VHS korszak hamisítatlan atmoszféráját, a Zs-kategória gyöngyszeme pedig bármilyen szemét is, szerethető film, mert jó humora van és tök jól van tálalva, lehet ironikusnak veszitek eme véleményt, de szerintem nem is utoljára láttam a filmet. (De legközelebb valami tudatmódosító szerrel kéne, ha már így készült - gondolom én.)

Kíváncsi lennék azért, hogy a 300 ezer dolláros költségvetésnek mennyi része ment el kábszira.

2015-10-04 13:55:17 Singularity8 (?) #363

A tegnapi vita után újra elmerültem kicsit a KT múltjának csúnyábbik felében, és arra a következtetésre jutottam, hogy meg kell néznem ezt a filmet.

2015-07-03 10:53:27 kocatt (?) #362

A barátommal néhány hónapja úgy döntöttünk, hogy hetente megnézünk egy-két igazán kevésre értékelt filmet. (ZS+ kat.) Ez a film volt az utolsó amit láttunk, s őszintén megvallva zseniálisnak találtuk!
Az értékelés nyilván a szubjektív, de a saját kategóriájában (ha van ilyen persze) egyszerűen verhetetlen! Aki érti a csíziót az értékelni fogja ezt a filmet is a maga helyén. Minél több hasonló kaliberű filmet nézek, annál kevésbé értékelhetőek számomra a kismillió dollárból készített robotharcos-tengerészgyalogosokról szóló amerikásos filmek! Szóval hatalmas élmény a maga nemében, és biztosan tovább fogunk rá emlékezni, mint a lelki társakat kereső velocy raptorokra...(saját vélemény!)

8*/10 *(Mert több részes, s azokat még nem láttam!) :D

2013-12-12 18:06:42 flake (1) #361

Ha valaki még nem látta volna, de meg szeretné megnézni (jézusom), az nyugodtan írjon nekem egy pm-et :)

2013-01-29 22:11:32 Eglaronion (1) #360

Update: a gólyabál nagyon színvonalasra sikerült. Marad az egyes.

2012-11-03 19:00:01 flake (1) #359

Szerintem valószínűleg pornót akartak forgatni csak túl sok volt a kóla forgatáson :)

előzmény: desmond (#357)

2012-11-03 18:50:12 Eglaronion (1) #358

Komolyan nem tudom, hogyan lehetne értékelni ezt a filmet. Tegnap 10 óra körül, kisebb baráti körben akartuk ezt a filmet megnézni (végre!), de többen már az első 10 percben belealudtak, a többiek folyamatosan kérdezgettek a film "komolyságáról". Mire a végére értünk, hirtelen sírógörcsök, "vihhantások" jellemezték társaságunkat, ilyen hatást kevés film váltott ki belőlem. Egyszerre olyan, mint az osztályklipp a gólyabálon, máskor mintha prűd pornó színészek próbálkoznának portfóliót csináltatni.
Megjegyezném, hogy VÉGIGNÉZTEM A FILMET. Még az "előzeteseket", és a "tv spot(akármi is legyen)" szekciót is, és... Huh, mintha az utolsó utáni kinyomásokat végezném egy nagyobb súllyal, teljesen kimurdáltam.
Srácok, ha elvárások nélkül indultok neki, akkor még AKÁR élvezhetitek is, nagyon mély mondanivaló, remek színészek, kitűnő fényképezés jellemezte az egész művet. Olyan atmoszférát teremt, amire egy Green Mile vagy egy Keresztapa már nem lenne képes, és a végére abszolút felülkerekedhet bennünk a szégyenérzet, amint nézzük ezt a tragikus allegóriát a társadalmunk lassú hanyatlásáról. Komolyan, egy emberöltő alatt ezt egyszer muszáj megnézni, bármilyen pénzt megér.
WTF/5

Szeretném megtudni, mennyibe került a film leforgatása, és hogy mennyit "profitált"( még leírni is rettenet).

2012-10-15 11:46:28 desmond (1) #357

A film nézése közben elgondolkodtam, a stáb milyen tudatmódosítókon élhetett a forgatás alatt. Valószínűleg a füvet és az LSD-t kombinálták. :D

2012-07-27 21:16:43 flake (1) #356

És még én azt hittem, a fényben járok... :) El kell gondolkoznom a fényen és sötéten.

2011-04-28 17:51:17 Bruce94 (2) #355

Ez már nem nézhetetlen mint elődje, hanem egy fokozattal jobb annál. Mikor megláttam az egyik üzletben papírtokban, azonnal lecsaptam rá, az ára szinte bagó volt érte. Nem szaroznak annyit ,mint
az elődjében, itt rögtön belecsapnak a lecsóba, mégpedig egy jó kis visszatekintéssel, aztán hadd szóljon. Az alkotás hemzseg a hülyébbnél-hülyébb beszólásoktól [kedvencem: Ez az én szamuráj kardom!], a hasamat fogtam a röhögéstől, vagy amikor Denaldo atya és a Szent bűnöző megegyezésre jutnak. :) Számomra ez is többször megtekintendő rossz film.

10/4

2011-03-21 22:26:31 Ivan/ (5) #354
2011-03-06 21:01:21 Ivan/ (5) #353

Jó kis bemutaó: Baaad Movies - A szamuráj útja Part1

Sose hittem, hogy egyszer meg lesz az ötvenedik szavazat:) Ráadásul jelenleg itt ezt többen ismerik, mint az IMDb-n, ami azért elég komoly:) Ráadásul, ha ez nem volna elég a legrosszabb filmek listájára is rákerült:)

2010-12-19 01:33:56 Ivan/ (5) #352

Most veszem csak észre, két szavazatra vagyunk a bűvös 50-től és úgy felkerülhetne a film a legrosszabb filmek listájára:)

2010-12-19 01:32:39 Ivan/ (5) #351

Igen, ez a rész sokkal összetettebb. Imádom a bene dúló hatalmas szellemi párbajokat. Pl. a Denádó atya VS. Szent Bűnöző valami leírhatatlanul felemelő.

előzmény: padam (#350)

2010-12-17 19:15:51 padam (1) #350

Nagy fába vágták a fejszéjüket amikor alul akarták múlni az előző részt de szvsz sikerült ;-)

2010-05-24 11:02:57 Ivan/ (5) #349

Ha valakinek még nem volna meg, most beszerezheti Denáldoék mára már ritkaságnak számító történetét:)

[link]

2010-05-19 17:12:44 Jereváni Rádió (1) #348

Pelikános válasszal élnék: "Hát erre azért nem mernék megesküdni." :)

előzmény: Ivan/ (#347)

2010-05-19 17:09:01 Ivan/ (5) #347

Ki gondolta volna azt, hogy egyszer kettő feletti átlaggal bír majd DGJ remekműve?:) Ezek után már azon se lepődnék meg, ha előbb utóbb a legjobb filmek listáján landolna A szamuráj útja:)

2010-02-25 03:32:17 Alan Smithee (1) #346

A [url=http://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Shaw]Zen Filmmakingben[/url] tényleg nincs forgatókönyv. Shaw "professzor" még könyvet is írt a módszerükről, így bárki elsajátíthatja a technikát, és forgathat ilyen mély filmalkotásokat. :)

2010-02-16 18:39:29 JeszKar (?) #345

Nyilván bizonyos szerek hatására születtek meg ezek a mondatok.

előzmény: Mr. Bandi (#344)

2010-02-16 12:17:15 Mr. Bandi (?) #344

Ja, hogy ezek a gyöngyszemek spontán, rögtönzéssel jöttek elő a fejükből? Akkor viszont elismerésem. Rég röhögtem annyit, mint mikor végigolvastam az idézetgyűjteményt :D

előzmény: JeszKar (#343)

2010-02-16 12:05:04 JeszKar (?) #343

"Kicsit nehéz elhinnem, hogy ezt a mondatot valaki komolyan beletette egy forgatókönyvbe."

Ne hidd, hogy volt bármiféle forgatókönyv :)

előzmény: Mr. Bandi (#342)

2010-02-16 12:04:04 Mr. Bandi (?) #342

Olvastam őket, de ez ragadott meg leginkább. Kicsit nehéz elhinnem, hogy ezt a mondatot valaki komolyan beletette egy forgatókönyvbe. Mondjuk ez se semmi:
"Ha valamit igazán szeretnél megérteni, előbb be kell menned az egyik oldalán, aztán ki kell jönnöd a másikon."
Ja, meg a "Rajtam van a korcsolya. Látom a gonoszt." Vagy valami ilyesmi. :DDD

előzmény: Ivan/ (#341)

2010-02-16 10:52:01 Ivan/ (5) #341

Persze:) Sőt amit az idézetek között találsz az is mind értelemszereűn elhangzik a fimben.

előzmény: Mr. Bandi (#340)

2010-02-16 10:47:25 Mr. Bandi (?) #340

Ez a "Menj ki a kertbe és fürödj meg a fényben" halálkomolyan benne van a filmben? :D

2010-01-12 12:24:24 Ivan/ (5) #339

Tipikus olyan film, aminek időt kell adni, mert hónapok szükségeltetnek, hogy felfedezzük a benne rejlő rejtett zsenialítást:)

előzmény: VVega (#338)

2010-01-12 12:20:49 VVega (1) #338

Nem a legrosszabb filmek listájára fog ez felkerülni. Lassan a legjobbakéra :D

2010-01-12 11:21:06 Cesare Gonzago (5) #337

Látatlanban karóba húzta. Ennek örömére - és mert álmatlanság ellen tegnap este beraktam a lejátszóba - javítok az osztályzatomon: immár nem csak "lélekben" zseniális.

előzmény: Ivan/ (#336)

2010-01-12 11:08:35 Ivan/ (5) #336

Azta lehet, hogy már Bolond is látta?:) Vagy egyszerűen csak rávágra a tuti nézhetetlent?:)

2009-12-30 00:40:51 Il Matto (1) #335

"A sivatag közepén doboló akárki és a pucér nők szerintem a filmes szakma csúcsát jelentik."

Így igaz, a doboló csávó afféle világirányító, a két felületesen fedett testfelületű hölgy pedig körülötte a világosság és sötétség illetve azok örök harcának metaforái akarnak lenni. Szerintem teljesen zseniális, hatalmas filozófia rejtezik mögötte.

előzmény: simijohnny (#334)

2009-12-22 23:03:24 simijohnny (?) #334

Ivan: Köszönöm hogy emlékeztettél rá, már majdnem végig megvan... majdnem. Az első rész az kivégezve. A sivatag közepén doboló akárki és a pucér nők szerintem a filmes szakma csúcsát jelentik.

2009-12-10 15:46:06 Ivan/ (5) #333

Budaörsi Tescoban (hosszú idő után) a papírtasakos kivitel megint hegyekben áll, 149Ft-ért! Aki kedvet érez nevezzen be, Denádó atyáék kalandozásaiba:)

2009-11-19 12:42:15 KishercegNagyur (5) #332

Először tavaly szilveszterkor láttam nyolcadmagammal. Először mindenki azt mondta, hogy lehúzó ilyenkor filmet nézni; de nincs a zenének, képeknek,italnak és drogoknak vagy bármi másnak kombinációja ami ezt a hatás váltaná ki.
Katartikus könnyzuhatagban zihált mindenki a végére. Rögtön felkerült az "Otthon piálás mellé való" filmek élére.
Azóta beszereztünk egy P3-as gépet csak azért, hogy az egyik sarokból folyton áradhasson az ige. Sok szar filmet láttam már, de ez tényleg megérdemli a kis házi szentélyt.

2009-11-13 15:26:25 Ivan/ (5) #331

Első BD lejátszóm megvétele után (sajnos BD lemez még nincs hozzá, de am késik…) sokat gondolkodtam mivel avathatnám fel a lejátszót és hosszú gondolkodás után a választásom Scott Shaw elnyűhetetlen alkotására esett. Régen láttam már, de érdemes volt újra megnézni. Ismét egyé váltam én és a bushido, együtt nevettem és dacoltam Hawkkal a féktelen gonosszal való csatározási során és újra rájöttem, hogy bizony A szamuráj útja egy időtlen és megkerülhetetlen alkotás és minél többször nézzem, annál jobban élvezzem. Ezért úgy döntöttem az egyes osztályzatom (hiába művészileg nem olyan kiváló alkotás ez, de a szellemisége meg a mondanivalója engem meggyőzött) feljavítom zseniálisra.

10*/10

2009-09-05 20:01:59 ekrekirts (1) #330

Naaaaa nem "kellett" azt nézetni senkivel, egyszerűen kínálta magát néhány üveg sör után, és azért ismerjük el piásan, társaságban sokkal szórakoztatóbb volt :) Ha reggel hazajövetel után bekapcsoltam volna a gépet még talán küldök is rá egy zseniálist xDDDDD mostanra ez felejtős lett :)

előzmény: VVega (#328)

2009-09-05 16:04:46 Jereváni Rádió (1) #329

Én józanul néztem meg! (igaz uténa meg kellett innom egy felest) :)

előzmény: VVega (#328)

2009-09-05 15:56:16 VVega (1) #328

Tegnap ekrekirts és én végignézettük négy új emberrel (plusz három 20 perc után elmenekült). Ami a legmegdöbbentőbb, hogy ez még részegen és társasággal sem éri el az értékelhetőség küszöbét. Persze így többet lehet nevetni rajta, de a szar attól még szar marad.

2009-08-30 00:13:03 Ivan/ (5) #327

„…méghihetetlenebb, hogy ezt kiadták DVD-n”

Inkább az a hihetetlen, hogy a trilógia másik két részét, nem voltak képesek kiadni:(
Különben, ha így haladunk lassan még a legrosszabb filmek listájára is felkerülhet a film egyszer:)

2009-08-24 12:17:01 ekrekirts (1) #326

Hihetetlen, hogyképesek ekkora szart csinálni, ami méghihetetlenebb, hogy ezt kiadták DVD-n????????? WTF??? Ez 5Ft-ot nem ér papírtokban.

2009-08-23 00:34:14 VVega (1) #325

Nem is emlékszem már rá, hogy mikor néztem végig egy filmet utoljára, ilyen leírhatatlan szinten szenvedve. Pedig az első 10 perc alapján azt hittem, hogy esetleg a nejmed mester által kitaposott ösvényen indulok fényben fürdeni, csoki ás vanília létezéséről meditálni. Ekkor ugyanis még sírva röhögtem, hogy ezt most így hogyan, vagy hogy mivaaaan? De ezek a percek gyorsan tovaszálltak. Fél óra után olyannyira leépültem, hogy onnantól már történhetett bármi, Jacksonék nem tudtak reakciót kicsikarni belőlem, hacsak a másodpercenként pár milliónyi agysejt elpusztulását nem vesszük annak. Semmi eddig általam látott filmhez sem hasonlítható rettenet, agyfaszban csak a GiAnts-hez mérhető celluloid merénylet. Látnom kell a trilógia többi darabját is :D

2009-08-21 15:29:47 puttancsospeti (?) #324

Hát az bagóér' van! Rohanok és megveszem! :D

előzmény: Ivan/ (#323)

2009-08-21 14:56:45 Ivan/ (5) #323

Második rész kijött DVD-n. Időnként szokott lenni Tescoban 99Ft-ért.

előzmény: TubicaKázmér (#322)

2009-08-17 17:56:03 TubicaKázmér (?) #322

az első részt leszedtem, valaki meg tudná mondani, honnan tudom leszedni a második részét ennek a remek trilógiának?:D

2009-07-20 14:12:04 Ivan/ (5) #321

Pontosan mikor?:))

előzmény: Brumi (#304)

2009-07-03 17:37:43 puttancsospeti (?) #320

Az úr a pokolban is úr- csillag ragyog az egyesen is!
A mínusz ötös is csak ötös!

:D

előzmény: Il Matto (#319)

2009-07-03 17:25:57 Il Matto (1) #319

Én a csillagos egyes intézményét javasolnám ennek és az ilyenforma trashgyöngyszemeknek.

előzmény: puttancsospeti (#317)

2009-07-02 18:25:42 metal_face (1) #318

A toplisták akkor egy kicsit máshogy néznének ki! :)

előzmény: puttancsospeti (#317)

2009-07-02 18:21:05 puttancsospeti (?) #317

"...egyszerűen nem tudom felfogni, hogy nem kapott ez a film egyetlen zseniális értékelést sem."

"Nézd meg, és akkor majd felfogod. :)"

Lehet, hogy egy mínusz ötös járna neki!:-)
Újfajta értékelést kell majd bevezetni... :D

előzmény: Jereváni Rádió (#311)

2009-07-02 17:34:31 Jereváni Rádió (1) #316

Aki a trash-filmekkel akar egy kicsit behatóbban foglalkozni, annak muszáj látnia ezt, mert a RotRB7 egész egyszerűen megkerülhetetlen „alkotás”. :)

2009-07-02 17:08:38 puttancsospeti (?) #315

Még nem volt szerencsém az alkotáshoz, de a képek is nagyon meggyőzőek és ilyen karakterekkel, mint: Szent Bűnöző és Szellemi Vezető, stb.-biztos vagyok benne, hogy nem mindennapi spirituális élményt kínál majd, egy életre szóló útmutatóval!
Feltétlenül beszerzem és pótolom a hiányosságot!
:D

2009-07-02 16:41:12 nejmed (4) #314

A fény ösvényére lépéshez nem elég csak megnézni a filmet. A lakótársam, aki becsületesen végignézte velem a szamuráj útját, nem is akart hallani a trilógia nyitódarabjáról! (amit el sem hittem, mert úgy tűnt tetszett neki:P) Tehát nem lehet mindenkiből fényharcos! :)

előzmény: Ivan/ (#313)

2009-07-02 15:32:09 Ivan/ (5) #313

barátnőm a 12. percnél feladta

Így sose lesz a barátnődből, igazi fény harcosa lány. Bírd rá, a maradék játékidő megtekintésére is, és utána már csak úgy úszkálni fog a fényben, ha kimegy az utcára:)

2009-07-02 12:42:52 Il Matto (1) #312

Végre valahára! (Hála Ivan/ kultúrmissziós tevékenységének)
Egy spirituális/biblikus eposz bontakozott ki a szemeim előtt. Megtekintve a véleményem továbbra is:
Olyan fokú filozófiai megvilágosultság tükröződik benne, melynek mi kisstílű halandók akár reinkarnálódások sorozatán kereszül több szintet meglépve is még a görkorija sarkához sem érthetünk fel.
Tekintve azonban, hogy a barátnőm a 12. percnél feladta és az 50. perctől kezdve én is csak a megvilágosulás és a Fény útjára való rátalálás erős vágyától hajtva tudtam csak magam a maradék 27 perc elszenvedésére rábírni, ez bizony nézhetetlen.

2009-06-17 16:19:21 Jereváni Rádió (1) #311

"...egyszerűen nem tudom felfogni, hogy nem kapott ez a film egyetlen zseniális értékelést sem."

Nézd meg, és akkor majd felfogod. :)

előzmény: Il Matto (#307)

2009-06-17 15:07:53 Il Matto (1) #310

Hétvégén is voltam és nem találtam! Hiába túrtam a 99, meg a 149 Ft-os tárlót! :-(

előzmény: Cesare Gonzago (#308)

2009-06-17 15:07:52 Il Matto (1) #309

Hétvégén is voltam és nem találtam! Hiába túrtam a 99, meg a 149 Ft-os tárlót! :-(

előzmény: Cesare Gonzago (#308)

2009-06-17 14:25:49 Cesare Gonzago (5) #308

Ugorj le egy teszkóba, és légy részese a misztériumnak!

előzmény: Il Matto (#307)

2009-06-17 13:50:54 Il Matto (1) #307

Az idézeteket olvasva egyszerűen nem tudom felfogni, hogy nem kapott ez a film egyetlen zseniális értékelést sem. :-)
Olyan fokú filozófiai megvilágosultság tükröződik bennük, melynek mi kisstílű halandók reinkarnálódások sorozata után a több szintet ugorva még a görkorija sarkához sem érthetünk fel
Az a párbeszéd Hawk és az utonálló között... az "Ím ígyen szólt Zarathustra" messzire elbujdokolhat! :D

2009-05-26 16:52:07 Ivan/ (5) #306

:)))))

Mi Magyarok meg sehol se vagyunk ezen a térképen:) Hiába van Kis Vukunk vagy Álom.netünk, ezek sehol sincsenek egy Vashi Kanhoz képest:)

előzmény: Jereváni Rádió (#305)

2009-05-15 08:03:31 Jereváni Rádió (1) #305

Egyébként lelki szemeim előtt kirajzolódik a szar filmek világtérképe. Rajta olyan fontos központokkal mint: Japán ([link], [link]) – Hongkong ([link], [link]) – India ([link], [link]) – Törökország ([link] [link]) – Egyesült Államok ([link], [link]).

2009-05-15 00:06:30 Brumi (1) #304

Nincs sok, csak előrevetítik Hawk kalandjait. Nemsokára ezeket is megnézhetitek...

előzmény: Ivan/ (#303)

2009-05-14 23:54:41 Ivan/ (5) #303

Engem az érdekelne vajon ezeknek a filmeknek van-e közük a trilógiához?

Roller Blade Warriors: Taken by Force
Roller Blade

2009-05-14 23:47:32 Cesare Gonzago (5) #302

Mazochista őrült.

előzmény: mchn (#300)

2009-05-14 23:47:08 Cesare Gonzago (5) #301

"Sok minden történt a második sötét kor óta."

Az első rész eleve a második sötét kor eseményeinek állít ércnél maradandóbb emléket?

2009-05-14 23:46:40 mchn (?) #300

http://www.imdb.com/title/tt0107954/usercomments
10/10et ravagta az egyik srac :D

2009-05-14 23:41:19 Cesare Gonzago (5) #299

Azért kíváncsi vagyok, kik vettek részt benne.

előzmény: Ivan/ (#297)

2009-05-14 23:40:51 Cesare Gonzago (5) #298

Sajnos nem tudtam írni, mert a telefonom híján volt a jó magyar pengőforintnak.

Annak idején én is kortyolgattam szeszt a RotRB7 - mától ez a film kódja! - nézése közben és után. Ami a szinkronistákat illeti, csak egy régi klaszikus jelszóra szorítkozom, múltidőben: tudták, merték, tették. S ezért minden tiszteletem az övék. :)

előzmény: Jereváni Rádió (#296)

2009-05-14 23:40:12 Ivan/ (5) #297

Szinkronról: bár sose voltam támogatója, de szerintem a magyar szinkron ezúttal igen igen ütős lett:)

2009-05-14 23:37:46 Jereváni Rádió (1) #296

Igen, ennyire lesújtott a RotRB7. utoljára Vahsi kan-nál éreztem ilyet, de ez még azt is felül(vagy alul, attól függ honnan nézed)múlta. A trash filmek özönében tényleg kimagaslik a kuriózumjellege miatt, mondhatni a szar filmek óceánjának fekete igazgyöngye a Szamuráj útja. Hétfőn nem is tudtam megnézni egyszerre, mert rohadt fáradt voltam a melóból hazajövet, fél óra után feladtam, mert muszáj volt innom egy felest az agyzsibbasztás miatt amit a film okozott. Emiatt csak tegnap fejeztem be. Látni kell, mert ilyen tényleg nincs még egy a világon. Pontozni, százalékolni a filmet felesleges, – ezen a szinten – nincs értelme. A magyar hang is elképesztő, vajon tudták a szinkronszínészek, hogy miben vesznek részt? Vagy Fábry szövegével élve, ösztönös marxistaként nem tudták, de tették?

előzmény: Cesare Gonzago (#294)

2009-05-14 23:34:29 Cesare Gonzago (5) #295

Hasznos hivatkozás: [link]

2009-05-14 23:23:26 Cesare Gonzago (5) #294

Ennyire lesújtott az élmény, JR? :D Egyébként én a napokban néztem újra. :)

előzmény: Jereváni Rádió (#291)

2009-05-14 11:43:31 Mviktorio (1) #293

Végre sikerült vennem egy példányt. Hétvégén eljön a nagy nap, csak nehogy csalódjak benne. :D

2009-05-14 11:37:35 Ivan/ (5) #292

Na, látod, mostantól új időszámítás kezdődött Nálad is. Teljesen átértékelted Te is szerintem amiket eddig a filmekről gondoltál. Vannak ugye a filmek (ilyen olyan jó és szar filmek egyik oldalon) a másik oldalon meg vannak a Rollerblade filmek:)

előzmény: Jereváni Rádió (#291)

2009-05-13 23:31:10 Jereváni Rádió (1) #291

Csak annyit tudok mondani, amit egy sportriporter mondott valamelyik olimpián: „Hát ilyen nincs! Ilyen nincs, és mégis van!”

Pillanatnyilag nem tudok többet szólni a témához. Megyek aludni, hogy a sötét oldal megkísértsen. Remélem reggel megfürdök a fényben.

2009-05-12 14:32:16 Cesare Gonzago (5) #290

Még egy darab áll a raktárban.

előzmény: Brumi (#288)

2009-05-10 20:29:58 JeszKar (?) #289

Most már szerintem az első részt nézem meg először, hogy jobban átérezem, hogy hogyan épül fel a zseniális cselekmény, és hogy milyen precíz a jellemfejlődés:)

2009-05-10 19:55:08 Brumi (1) #288

Nekem van egy extra példányom, de Cesare Gonzago és Ivan is rendelkezik több "limitált" papírtasakos kiadással.

előzmény: JeszKar (#287)

2009-05-10 19:52:27 JeszKar (?) #287

Gondolom ezt a részt Iván kolégától lehet beszerezni.

2009-05-10 19:50:35 Brumi (1) #286

Az első rész tényleg úgy kezdődik, ahogy írod. Ideje megnézned mindkettőt. :)

előzmény: JeszKar (#280)

2009-05-10 19:46:50 Cesare Gonzago (5) #285

Hálás köszönetünk! Még e héten sort kerítek a film letöltésére.

előzmény: Brumi (#284)

2009-05-10 19:44:03 Brumi (1) #284

Íme az előzmény. Várom az élménybeszámolókat a hardcore rajongóktól!

2009-05-10 19:43:47 Cesare Gonzago (5) #283

Ideje volna abszolválnod a filmet is.

előzmény: simijohnny (#282)

2009-05-10 19:31:24 simijohnny (?) #282

A képekkel továbbra sem tudok betelni...

2009-05-10 19:15:40 bengeeno (1) #281

Ja, hogy még emlékeztető is van...na, ez azért tényleg övön aluli :S

előzmény: Brumi (#279)

2009-05-10 19:05:06 JeszKar (?) #280

Ez avval kezdődik, hogy ez az atya oda add egy kardot ennek a szőke csajnak. A pap egyfolytában azt mondja mielött neki adja: soo much danger.

előzmény: Brumi (#279)

2009-05-10 19:01:04 Brumi (1) #279

Tuti, hogy ez a második rész, mivel egy 7 perces "az előző rész tartalmából"-összefoglalóval indít, így pár karakter motivációja tisztázatlan marad az előzmény ismerete nélkül.

előzmény: JeszKar (#276)

2009-05-10 19:01:01 JeszKar (?) #278

Nem hasonló, ugyanaz.

előzmény: Cesare Gonzago (#277)

2009-05-10 18:56:04 Cesare Gonzago (5) #277

A hasonlóság nem a véletlen műve, hanem a zen-műfaj lényege. Még forgatókönyv sincs.

előzmény: JeszKar (#276)

2009-05-10 18:48:49 JeszKar (?) #276

Amúgy van egy olyan sanda sejtésem, hogy, amit mindenki látott valójában az az első rész. Ugyanis nekem sikerült 93%-osan beszerezni az elsőt, és bele is néztem, de az itteni képek tök ugyanolyanok, mint amik abban voltak.

2009-05-10 18:45:38 Cesare Gonzago (5) #275

Türelmetlenül várom! :D

előzmény: Brumi (#273)

2009-05-10 17:47:53 Brumi (1) #274

Sajnos azt nem találom sehol, de keresem ezerrel. :)

előzmény: Cesare Gonzago (#272)

2009-05-10 17:46:44 Brumi (1) #273

Jön a link nemsokára...

előzmény: nejmed (#271)

2009-05-10 17:43:26 Cesare Gonzago (5) #272

Remélem, a harmadikat is megszerzed.

előzmény: Brumi (#269)

2009-05-10 16:07:46 nejmed (4) #271

Megosztod valahogy? Én is kíváncsi vagyok.

előzmény: Brumi (#266)

2009-05-10 13:19:26 Cesare Gonzago (5) #270

Fizetek. Nekem megéri. :D

előzmény: Brumi (#269)

2009-05-10 00:42:56 Brumi (1) #269

Sajnos csak egy VHS->XviD konverzió eredményét sikerült beszerválni, de a bushido lényege átjön kisebb felbontásban és angol nyelven is. Jogdíjat fogok érte kérni, mert ahogy elnézem elég nagy lesz rá a kereslet. :)

előzmény: Cesare Gonzago (#268)

2009-05-10 00:22:02 Cesare Gonzago (5) #268

Éreztem, hogy itt valami történik... Szokásommal ellentétben épp nyugovóra tértem volna, gondoltam, még egyszer benézek ide, s mit ad Isten: Brumi birtokolja az első részt!

KELL AZ ELSŐ RÉSZ!

előzmény: Brumi (#266)

2009-05-10 00:18:16 Hannibal Lecter (?) #267

Na most aztán felkészülhetsz, hogy a többiek vadászni fognak rá(d). :)

előzmény: Brumi (#266)

2009-05-10 00:02:37 Brumi (1) #266

Időközben sikerült beszereznem az első részt, ha épp olyan kedvem lesz, akkor megnézem és beszámolok róla. :)

előzmény: Ivan/ (#264)

2009-05-09 21:58:08 Cesare Gonzago (5) #265

Én pénteken újfent megnéztem. Csak úgy. Mert jobb dolgom nem akadt, és volt a hűtőben egy palack pezsgő. A film lepergett, a palack felét megittam. :)

előzmény: Ivan/ (#264)

  • 1
  • 2
  • ...
  • 4