„Fredric Jameson, a posztmodern világhírű teoretikusa hosszú tanulmányt szentelt A terrorizálóknak, amelyben azt állította, hogy ezzel a filmmel került fel Tajvan a világ filmművészetének térképére. A terrorizálók a modern európai film, elsősorban Antonioni hatását mutató, sok szálon futó bűnügyi történet a nagyvárosi elidegenedésről és a művészet elüzletiesedéséről, amely egyszerre szól rólunk, a globalizált nagyvárosok mindennapjairól és a sajátos távol-keleti kultúráról. ”
„Yang a steril lakásbelsők és idegen utcák kimért tempójú hűvös képein örömtelen, atomizált társadalmat fest nézői elé, ahol kizárólag a siker számít, ahol összeomlottak a hagyományos konfuciánus erkölcsök, ahol mindenki terrorizálja – anyagi vagy lelki értelemben – a másikat és becsapja a hozzá legközelebb állókat is.”
„Fredric Jameson, a posztmodern világhírű teoretikusa hosszú tanulmányt szentelt A terrorizálóknak, amelyben azt állította, hogy ezzel a filmmel került fel Tajvan a világ filmművészetének térképére.
A terrorizálók a modern európai film, elsősorban Antonioni hatását mutató, sok szálon futó bűnügyi történet a nagyvárosi elidegenedésről és a művészet elüzletiesedéséről, amely egyszerre szól rólunk, a globalizált nagyvárosok mindennapjairól és a sajátos távol-keleti kultúráról. ”
„Yang a steril lakásbelsők és idegen utcák kimért tempójú hűvös képein örömtelen, atomizált társadalmat fest nézői elé, ahol kizárólag a siker számít, ahol összeomlottak a hagyományos konfuciánus erkölcsök, ahol mindenki terrorizálja – anyagi vagy lelki értelemben – a másikat és becsapja a hozzá legközelebb állókat is.”