Demolition Man (1993) ☆

A pusztító

(Marco Brambilla)

amerikai akciófilm, krimi, sci-fi, vígjáték

3,6
★★★☆☆
678 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2017-08-22 19:11:20 GothMan (4) #52

Így van, szinkronnal kell nézni (mint általában a vígjátékokat), mert a magyarok jó szokása, hogy plusz poénokat pakolnak mindenbe. Egyébként szerintem, ha manapság jönne ki ez a film (modern verziója), egyből kultikus lenne. Így viszont csak egy "béna kilencvenesévekbeli akciófilm." ;) https://www.youtube.com/watch?v=jielwfSvcso

előzmény: BonnyJohnny (#49)

2017-08-21 23:17:07 BonnyJohnny (3) #51

Egy bizonyos Star Trek film, amit csak Olórin szeret. :D

előzmény: critixx (#50)

2017-08-21 23:08:15 critixx (2) #50

Az efféle "elsősegélynyújtási" munkáiért cserébe tudta kiharcolni, hogy rendezhessen. Aztán sajnos egy bizonyos Star Trek film miatt csúnyán széttört a rendezői karrierje.

előzmény: Ragemarci (#45)

2017-08-21 22:50:05 BonnyJohnny (3) #49

Persze. Az egy buddycop gyöngyszem, ez meg valahol valóban egy bullshit. De hasonlóan szeretem mindkettőt. Főleg a (szinkron) szövegei miatt. Lehet, hogy azzal kellett volna megnézni. Elsőre mindenképp. Meg hát kb. húsz évvel ezelőtt. :D (Mondjuk a 2000-ben megszűnt TV3-on... :D)

előzmény: ChrisAdam (#47)

2017-08-21 22:48:14 critixx (2) #48

Akkor nézd meg szinkronnal is, mert ez pont azon kevés filmek közé tartozik, amiken a szinkron (tele klasszikus szövegekkel) dob valamelyest. :-)

előzmény: ChrisAdam (#47)

2017-08-21 22:21:39 ChrisAdam (3) #47

Tango és Cash szerintem baromi jó, mérföldekkel jobb, mint ez. És amúgy igen, ez bűnös élvezet, így egy nap után nincs egy negatív érzésem se, pedig hatalmas bullshit. Szinkronról nem tudok mit mondani, eredeti nyelven néztem.

előzmény: BonnyJohnny (#46)

2017-08-21 22:00:43 BonnyJohnny (3) #46

Én ezt a filmet minden gyengesége ellenére nem tudom nem szeretni. :) És, ha már említve lett, akkor egyébként a Tango és Cashre is igaz ez.
Amúgy mindkét film megítélésének esetében nagy kérdőjel, hogy a szinkron minősége vajon mennyit tesz hozzá.

2017-08-21 19:16:03 Ragemarci (5) #45

Stuart Baird az Ász!

2017-08-21 17:56:38 critixx (2) #44

Érdemes tudni, hogy a film eredetileg olyan borzalmas katyvasz volt (a pár évvel korábbi Tango és Cash-hez hasonlóan, ahol ha jól emlékszem, három rendezőt is elfogyasztottak Stallonéék), hogy a stúdió (szintén a Tango és Cash-hez hasonlóan) behozta Stuart Bairdet, aki akkoriban arról volt híres, hogy sok filmet utólag mentett meg a vágóasztalon, hogy csináljon belőle egy valamennyire értelmes, nézhető verziót. Baird minden tőle telhetőt megtett, kinyirbálta a sok sok sehová sem tartó szálat (pl. Stallone eredetileg találkozott a lányával a csatornában élők között, stb.) és így született meg ez a végeredmény.

előzmény: ChrisAdam (#42)

2017-08-21 11:05:12 Jereváni Rádió (4) #43

"...de a stáblistát nézegetve nem tudtam eldönteni, hogy a mi a fene volt ez." - Ezt hívják bűnös élvezetnek. :)

előzmény: ChrisAdam (#42)

2017-08-21 00:37:11 ChrisAdam (3) #42

Biztos vagyok benne, hogy a stáb egyik fele részeg volt, a másik pedig be volt szívva. Egészen elképesztő az, hogy mekkora tömeg szemetet szállít ez a film, de úgy, hogy az élvezhető legyen. Tudom, kizáró ellentét kéne, hogy legyen ez így, de A pusztító valami olyasmit kínál, amit kevesen. A teljes káoszt, a totális blődséget, ebben a filmben nagyon kevés dolog van, amire azt tudnám mondani, hogy igazán jó. Van pár ötlet, sőt, maga az alapsztori se lenne rossz, de egyszerűen onnantól kezdve mintha mindenki elslukkolta volna a gandzsáját, aztán valaki a hintaszékben vörös szemekkel látomásokat írt volna le, valaki pedig önfeledten ugrándozva találta volna ki a történetet, a párbeszédeket, mindent. Nem tudom mégse máshogy megmagyarázni, mert a film kívülről tök rendben van, távolról úgy néz ki, mint egy jól szituált 90-es évek eleji akciófilm, egy izomhegyeit mászó Sly-jal, idejéhez képest remek látványvilággal és ötlettárral, de valahogy a film folyását nézve újra és újra feltettem a kérdést, hogy "mi a p***a ez?". Merthogy az egész jövőábrázolása rettenetesen beteg és idegesítő, fárasztó, a történet folyása és a karakterek motivációja, a finálé akkora de akkora baromság, hogy kétségtelenül nevetnem kellett és fognom a fejem. És most jön egy nolani csavar: mindenek ellenére élveztem, pedig nem ma van mazonapom.
Szóval ebben az ellentmondásokkal teli szűk két órában a weed édesgető illatát éreztem minden szcénában és jól esett, de a stáblistát nézegetve nem tudtam eldönteni, hogy a mi a fene volt ez.

2017-06-03 22:54:33 A te Gazdád (?) #41

Rövid leszek: 10/10

2014-04-26 15:40:22 Korben (4) #40

Való igaz!! Ezt a filmet sosem vettem komolyan és számomra elképesztően szórakoztató. Ma sajnos ilyen filmeket már nem készítenek. Viszont... az is igaz ha ezt a filmet komolyan veszed, akkor tényleg egy nagyon rossz film. Nekem úgy rémlik h a készítők tök komolyan gondolták az egészet. Ez a film tulajdonképpen ezért ossza meg annyira a jónépet. Tehát minden attól függ, h ki hogy áll hozzá a filmhez.

előzmény: dikalosz (#37)

2013-12-29 23:43:06 SoZi (4) #39

Azt mondja meg valaki, hogy miért hallom én a Men In Black zenéjét ebben a filmben???
Ott hallani a legjobban, mikor Sly kivergődik a védőhabbal feltöltött kocsiból és megállítja a rendőrfőnök meg a csövesek bandája. De már az ezt megelőző autósüldözés végén is lehet hallani ezt a témát.

2013-07-14 00:39:54 critixx (2) #38

Ez a film, illetve "párdarabja", az ugyanebben az évben készült Utolsó akcióhős a '80-as évek akciófilmjeinek halálára, illetve az azt okozó társadalmi és kulturális változásokra reflektál. 1993 januárjában iktatták be hivatalába Clinton elnököt, ezzel véglegesen elérkezett a "boldog '90-es évek", a "Pax Americana" kora (melynek 2001-ben egy csapásra vége lett...). A hidegháborúnak vége, a a "Gonosz Birodalma" elleni hazafias filozófiát a Clinton-i liberalizmus váltotta fel, minden szép és jó. A Reagan-korszak hősei egész egyszerűen kimentek a divatból, a '80-as évek patrióta szellemiségű, restaurációs és sokszor "nemzeti sorskönyv-javító" (Andy Vajna: "a Rambo elhitette az amerikaiakkal, hogy megnyerték a vietnami háborút") mozijainak leáldozott.

Nem véletlen tehát, hogy épp ebben az évben az előző évtized két legsikeresebb és legmarkánsabban meghatározó izomkolosszusa egyaránt egy-egy erősen ironikus, sőt helyenként gúnyos szemléletű "önboncolgatásban" bukkant fel a mozivásznon. Mindkét film hőse hirtelen átcsöppen a saját világából (vagyis a '80-as évek akciófilmjeiből) egy másikba, melyben az általuk ismert szabályok már nem érvényesek. John Spartan felébred egy olyan jövőben, ahol neki és az általa képviselt szellemiségnek már nincs helye, miként ellenfele is egyfajta "múltbeli hibaként" jelenik meg vírusként a "rendszerben". A film végén Spartan elfogadja, hogy ebben a világban kell élnie, de le is számol azokkal a hamis illúziókkal, miszerint már sohasem lehet szükség egy hozzá hasonló hősre (mint ezt az előző két óra bizonyította, alkalmanként igenis van). (Sőt! Később a történelem is bizonyította ezt. Nagyon durva belemagyarázás lenne, ha Simon Phoenix-et Oszama bin Ladenhez hasonlítanánk, de tény, hogy mindketten a "múlt csökevényeiként" váltak újra veszélyessé. Utóbbi urat az USA képezte ki, hogy az akkor még Afganisztánt megszállás alatt tartó szovjetek ellen harcoljon.)

A filmtörténet pedig azt mutatta meg, hogy ha valaki nem képes a változásokat észrevenni, akkor ellene megy a trendnek és bukásra van ítélve. Épp Stallone bizonyítja ezt a két évvel későbbi, borzalmasan rossz, önmagát a röhej szintjéig komolyan vevő Dredd bíróval.

2013-07-14 00:15:08 dikalosz (4) #37

Vannak filmek, amiket nem szakérteni kell, meg mély mondanivalót keresni benne, vagy a forgatókönyvének minden egyes betűjét átvizsgálni, jó helyen vannak-e.
Ez olyan film. Bármikor megy TV-ben, ott ragadok előtte!

2013-05-05 17:43:45 Dynast Grausherra (3) #36

A film első felénél (a múzeumos részig), teljesen zseniálisnak tartottam. Utána mintha a forgatókönyvíró megunta volna, és meredeken lezuhant a színvonal. Akad még akkor is egy-két nagy pillanat, a szexjelenet tényleg zseniális, de más szempontból egy nagy nulla az a rész.
Az alapötlet tényleg zseniális (Nemere István regényét nem olvastam, viszont a világkép erősen emlékeztetett Stanislaw Lem Visszatérés című regényére). Remekül kiforgatja ezt az utópisztikusnak tűnő világot. Hiszen itt elvben minden szép és jó, nincs erőszak, jólét van (érdekes gondolat volt a jólléttől a föld alá menekülő mozgalom, csak sajnos a filmben nem bontják ki rendesen), de akarnánk-e élni ebben a világban. Hofi Géza egyik kifejezése jut eszembe, igaz, hogy ő nem egy adott világképre használta, hanem a Lánchíd becsomagolására, de illik ide is. Ez a jövőkép olyan szép, mint a cukrozott takony.
Összességében nagyon nagy kár, hogy a végére csak egy nagy akciózás maradt a filmből, pedig a kiindulás zseniális.

2011-04-05 15:58:38 Leppard (1) #35

Ennek a filmnek kizárólag az alapötlete értékelhető valamennyire. Az összes többi alkotóeleme felett ott az a bizonyos béka... Ennyi szánalmasan idióta szereplőt keveset lehet találni egy "alkotáson" belül együtt.

2010-12-26 20:33:15 Bruce94 (3) #34

Hát eléggé ambivalens érzéseim vannak a filmel kapcsolatban. Remek akciók jó dumák, viszont egy olyan gagyi forgatókönyvet írtak hozzá, hogy netovább. Jó-Jó, hogy ez egy akciófilm, de akkor is. Ennyire gagyi jövőképpel ritkán találkozni.:) [Sly és Bullock szexjelenete a csúcs, csak röhögtem] Sly barátunk azért kitesz magáért és jól megadja a jövőbeli embereknek. Wesly is remek a főgenya szerepében. Sandra Bullocknak nem áll jól ez a szerep valahogy idegesített engem, lehet hogy ebben közrejátszott a szokatlan magyar hangja is. A szinkron zseniális főként a két főszereplőé, illetve nagyon jó Dennis Leary hangja is.
Összeségében egy gyenge négyest megérdemel.

2010-10-21 11:08:06 Reeve1 (5) #33

Nagy beszólások vannak benne.
Kedvencem: amikor Slynak menni kell a dolgát végezni, de a budiban nincs papír, hanem csak 3 kagyló. Ezek után elkezd beszélgetni színesbőrű barátjával, majd mond valami csúnyát, erre a gép 10 egység pénzbüntetésre ítéli. Majd Sly odamegy a géphez, ezekkel a szavakkal: "Köszi te szaragyú, húgyagyú....". A gép már annyi papírt adott ki a sok csúnya szóra, hogy Sly már nyugodtan tudott menni a budira.

2010-05-19 19:36:52 deathcode (3) #32

A megoldás nem kicsit és nem is akármit hagy maga után...

előzmény: Jereváni Rádió (#31)

2010-05-19 19:22:43 Jereváni Rádió (4) #31

Sohasem tudtam, hogy hogy működik a 3 kagyló használata. A Subbának köszönhetően tisztázódott a kérdés. :)

2009-12-30 23:31:21 GothMan (4) #30

Jó volt újranézni. Sőt, ez tipikusan azon filmek közé tartozik, amiket valamilyen oknál fogva nem tudok megunni. Vicces, bugyuta, erőszakos; olyan igazi 90-es évek beli mozi. Ja, és Sandra Bullock. Sose bírtam a csajt, de ebben a filmben lenyűgöz. Mint nő.

2009-11-08 10:47:51 ronin07 (?) #29

Primer szinten két, fallikus lőfegyverrel, illetőleg a nyers erővel viaskodó nemezis üti-veri-lövi-sértegeti egymást, miközben csak úgy repkednek a videókorszakos akciómozik kanszövegei. Hozzáteszem, egy remek Gáti, egy remek Csuja, akár egy remek Bognár (de a sorba illhet még Grúber és Bata is), de egy hasonlóan klasszis Görgényi és Dezsőffy-Rajz aknamunkájának eredményeként nyakamba ömlik a bűnös élvezet szinesztézia és tovaszáll az erőlködés izzadságszaga. Merthogy ott az irónia. "Tűnj a francba, néni!" vagy "Szarni lehet?!", és "Spártai János" a maga egyszerűségével remekül adja a fiktiv, impotens és gyermeteg ("A rendőröket nem képezték ki erőszakra!") és abszurd hatalom kritikáját. ("Maga piszkolja össze magát, te pedig mosakodj!") De mivel '93-ban járunk, 1 évvel ezelőtt meg zsaruk verték szegény Rodney King-et, hát kapjon már referenciát a rasszizmus is a Spartan-Phoenix titánharcban. Látva viszont, hogy Spartan egyenruhában kel birokra az ellenséggel, ha törik-szakad ő maga vagy az uniformis, gonosznak tűnhet az alkotók etnikai hitvallása, ezt viszont béklyózza Phoenix echte szemét beállitottsága, és Spartan durvasággal vértezett polgárőr ösztöne. És akkor megint a hatalom kritikája: hát persze, hogy nem olyan szép egy új világ, amibe távvezérlésű férget irányitanak, pláne, hogy utána a régi ősvilág Jeffrey Dahmerjei új életre keljenek. Egy jelenetben például Phoenix azt mondja: "Olvasszátok ki Dahmert, imádom a faszit!" Huxley regényére egyébként névutalás is történik, a beszélő nevekben egyébként sincsen hiány. A merkantilista és popkulturális odavágások pedig azon túl, hogy habok a tortán, mellékvágányról szatirizálják az államelfajzás oldalhajtásait.

2009-11-08 10:25:38 [: Azuroo andrew :] (3) #28



A kezdő képsorok – melyek finoman szólva is ötlettelenek és közhelyesek - égő város apokalipszisét hivatottak bemutatni.
Egy logikusak éppen nem mondható fordulat után (hős zsarunkat parallel elítélik csak úgy mint Simont) jöhet a film esszenciája, a jövő víziója…



A film próbálja átvenni olykor, kopírozni a regény remekműveket - negatív utópiákat, ám ezzel sokra nem megy; mindösszesen csak a szép letisztult modern épületek alkotta város kép mondható jól kivitelezettnek a „szép új világban”.
Az akciószekvenciák erőtlenek s igencsak banálisak, a belassításokkal vagy az azokat megelőző humorosan keménykedő dumákkal.

A 80as éveket idéző akciófilmes pózolás, mogorva tekintetű hősünkről unalmas kistotálok befeszített felsőtesttel…
talán nem véletlen ha úgy érezzük csupán egy izompacsirta kínos jutalomjátéka ez pályájának alkonyán…



A film talán egyetlen igazi pozitívuma Sandra Bullock jelenléte ( szándékosan nem színészi teljesítménye) aki minden szerepe közöl messze itt a legdekoratívabb, még akkor is ha az egyik jelenetben jól láthatóan egy számmal nagyobb zsaru kabátot kapott a kosztümös kollégájától.
Persze a névválasztás felettébb ötletes: Huxley;), …bár eme filmes vízió lenne csak negyed annyira eredeti mint a zseniális író tollából származó negatív utópia a Brave New World

Pozitívum még egy szellemes megjegyzés Swarciról, mondván hogy ő az államok elnöke lesz, hát majdnem bejött...

(1o / 4)

A szinkronhangok egy-két kivétellel nagyon jó választások voltak: Gáti Oszkár és Csuja Imre nagyon jó

2009-05-25 16:18:19 pókmacska (4) #27

Ez a film kifejezetten rossz, és Stallone-t nem szeretem, sőt utálom (bocs)...de valahogy mégis jó az egész. Hát magyarázza meg, aki tudja...ambivalencia a köbön.

2009-04-21 20:34:18 acidphase (?) #26

nagyon jo film, bar mar ki tudja hanyszor lattam de megin megnezem a tvben:P csak a sly meg a snipes:)

2009-04-16 21:47:05 Livcsy (5) #25

jah: azt kihagytam, hogy ZSENIÁLIS!!!! :)

2009-04-16 21:46:38 Livcsy (5) #24

erőszakmentes jövőkép, utópia... most ezen pörög az agyam, aztán eszembe jutott a pusztító :D szerintem be is rakom egy kicsit :)
és ti már rájöttetek, hogy hogyan kell használni a kagylókat???? :D
bocs a spoilerért, de inkább legyen, minthogy ne legyen ;)

2008-11-06 11:08:40 DOE (5) #23

Hát emberek,talán hatodszor láttam de oly jókat nevettem rajta...marha nagy beszolasok vannak benne...kiraly film...imádom

2007-12-01 13:15:24 Mikkey (5) #22

ez zseniális kategória. szentem minden idők 1ik legjobb action filmje. király beszólások, jövőkép. mindig örömmel nézem !!!

2007-07-02 11:14:56 gyilkosvirus (5) #21

Marha jó eksön, király beszólások (jó a szinkron!) debil jövőkép... Egy igazi klasszikus, persze nem úgy mint a Casablanca, de attól még klasszikus ;)

2006-08-04 12:26:36 Leslie (5) #20

A Cliffhangert és a Bérgyilkosokat is imádom. :)
Sztárolom azokat is, ha kell. Nem érdekel, ha más szerint gagyi. :)

2006-08-04 11:04:00 Daemiaen (5) #19

Mármint a Bérgyilkosokban. Remélem, Olórin is arra gondolt. :)

előzmény: Dió (#18)

2006-08-04 10:59:50 Dió (4) #18

He? Észre se vettem. Erre majd odafigyelek legközelebb, szvsz az egy tökéletes jelenet.

előzmény: Daemiaen (#14)

2006-08-04 10:58:58 Dió (4) #17

Nem, a Cliffhanger az az a film, amikor a Dolomitok káprázatos sziklái között (a világ egyik legszebb helyén) isszonyú feszült, kellően véres, és jól felépített macska-egér harcot vív pár tökéletesen felépített karakterrel 110 percen keresztül :)

előzmény: limupei (#15)

2006-08-04 10:58:37 Olórin (1) #16

Pontosan az:) De ettől még jó kis tökös akciófilm:)
(amúgy persze, hogy nem fagy oda a töke, hiszen Stallone... jaj, te kishitű:)

előzmény: limupei (#15)

2006-08-04 10:51:26 limupei (2) #15

Bocsánat a közbeszólásért, de a Cliffhanger az nem az, amikor Stallone egy szál pólóban van a mínusz 30 fokban a hegyen és nem fagy oda a töke? :-)

2006-08-04 10:42:02 Daemiaen (5) #14

Csak az a taxis jelenet ne lenne bántóan amatőr blue box...

előzmény: Olórin (#12)

2006-08-04 10:39:36 Dió (4) #13

Miután szemet szúróan virít itt az egyes értékelésed, nem túl nagy vigasz (sőt, vicces) amikor azt mondod, hogy a cliffhanger ennél szerinted jobb :D

2006-08-04 10:26:59 Olórin (1) #12

A Cliffhanger jó! (ennél ezereszer jobb)
Copland is, meg a Bérgyilkosok is nagyjából nézhető (a taxis jelenet rohadtjó), de azért nem nagy szám.

2006-08-04 10:14:59 Dió (4) #11

Én tényleg szeretem ezt a filmet (már megint így kell kezdenem:), de nagyon meglep h mindenki így sztárolja, semmivel nem jobb sok Stallone filmnél: ugyanezt megérdemelné a
-Bérgyilkosok (visszafogott, zseniálisan felépített kis thriller)
-Copland
-Specialista (talán)
-Cliffhanger, ami szvsz meg a kilencvenes évek egyik legjobb, legmaradandóbb és legfeszültebb thrillere.
De tényleg, Cliffhangertr miért nem sztároljátok így?

2006-08-04 09:41:10 Daemiaen (5) #10

Hiperjó film, hiperjó beszólásokkal, hiperjó gyerekkorom egyik kedvence.

2006-08-04 03:00:13 Leslie (5) #9

Ivan/-nal értek egyet, ez a film úgy nagyon jó, ahogy van. Hemzseg az idézhető dumáktól, és nagyon cool. És szerintem a sztorija sem annyira bugyuta. Simán jobb az utóbbi évek "akciófilmjeinél". (M:I:3 meg a többi)
Bár kicsit elfogult vagyok, mert életem első akciófilmje volt, ha jól emlékszem. :)

2006-08-03 23:34:53 Olórin (1) #8

Bizonyos bugyuta akciófilmekben én is tudom értékelni a(z akaratlan) bájt, de ez akkora megafos, hogy képtelen vagyok negyed óránál tovább nézni:)
(bár az eleje még tényleg egész jó, de aztán...)

2006-08-03 23:09:56 Ivan/ (5) #7

"Engem Sandra Bullock idegesített még..."

Ez jó:)))
Kevés filmjeinek egyike, ahol engem nem zavart a jelenléte:)

2006-08-03 23:05:32 Dió (4) #6

Stallone és Snipes valóban egydimenziósak. Snipes valóban különbözik egy picit a sablonkarakterektől, Stallone már nem. De kár is karakterekről beszélni egy ilyen filmnél, mert egyértelmű, hogy az ember nem amiatt nézi őket :)
Engem Sandra Bullock idegesített még...

2006-08-03 22:58:12 Ivan/ (5) #5

"nyitó- és zárójelenet felér egy tucattal"

Azért a múzeumos akció se semmi ám:)

"hihetetlenül jó" karakterek már erősen kifejtésre szorul"

Mit kell ezen magyarázni?!:) Kapunk egy cool Stallonét és Snipesot, akik ugyan elégé egydimenziósak (de egy ilyen filmnél ez a jó) , de mégis kiválóan funckciónálnak mert különböznek a hasonló filmek sablonkaraktereitől és ezáltal valamilyen szinten eredetinek mondnám őket.

Ráadásul az akció közben dumák amiket elsütnek, isszonyatosan jók, és egy percig se vállnak erőltetté:)

2006-08-03 22:47:44 Dió (4) #4

A gond az, hogy szerintem a készítők nem önszántukból csinálták ilyen nevetségesre. Ők azt akarták, hogy komolyan vegyük.
De tényleg nem akarom szidni a filmet, mert anno még a kedvenceim listáján is fenn volt (azóta felnőttem:)

előzmény: Ivan/ (#3)

2006-08-03 22:40:00 Ivan/ (5) #3

"film által felvázolt jövőkép bődületesen nevetséges"

Szerintem emiatt is jó a film. Egyszerűen nem szabad komolyan venni:)

2006-08-03 22:33:18 Dió (4) #2

Ennyire azért nem jó a film, hogy kétszer is nyomatékosítsd a véleményed :)
Amúgy többé-kevésbé egyetértek. Az akciók kiemelkedőek (nem mintha sok lenne belőle, de a nyitó- és zárójelenet felér egy tucattal), a dumák valóban jók.
A "hihetetlenül jó" karakterek már erősen kifejtésre szorul (mitől olyan jók?), azt pedig még muszáj, hogy a film által felvázolt jövőkép bődületesen nevetséges. Amikor azt a dalt énekelgetik a kocsiban... bahh.
Wesley Snipesnek jól áll ez a figura!

2006-08-03 22:01:55 Ivan/ (5) #1

Sly egyik utolsó igazán jó filmje. Bödületesen jó dumák és akciók és valami hihetetlenűl jó (bár nem túl bonyolult) karakterek!:)

9/10