D-War (2007) ☆ 👁

D-War - Sárkányháború

(Shim Hyung-rae)

dél-koreai akciófilm, fantasy

1,7
★☆☆☆☆
95 szavazat
Szerinted:
?
☆☆☆☆☆

Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.

2021-01-01 01:11:30 Mizi (1) #48

ZS kategóriás Terminátor-Star Wars-Gyűrűk ura-Jurassic park-Godzilla-Tini ninja teknőcök-Repülő tőrök klánja-egyveleg a szegény ember Ashton Kutcherjével.

2013-04-03 15:31:47 slawter (1) #47

Ennel mar cask jobb lehet :D. Del-Koreanak ezt kellene bevetnie, ha Eszak tamadna, önkent dobnak el a fegyvert es vonulnanak vissza, csak ne kelljen nezniük...

előzmény: BonnyJohnny (#46)

2013-04-03 13:23:57 BonnyJohnny (1) #46

Különböző okokból már három hete csúszik egy általam tervezett dél-koreai film marathon. Mire sort tudtam volna keríteni rá jött slawter hozzászólása erről a filmről. Ennek úgy kellett lennie, hogy ez a film nyissa meg a sort. :)
Amúgy kritikán aluli. Asylum és SyFy minőség, csak éppen százszor annyi pénzből.

2013-04-03 10:44:56 slawter (1) #45

He? Ez meg mi volt? Aztarohadt, igy elcseszni 70.000.000 dollar - imdb szerint... A latvanyt meg megertem, neha marha jo volt, de a többi. Meneküljön ki merre lat!

2012-07-01 17:17:53 Jereváni Rádió (1) #44

40. perc, elszakadt bennem az ékszíj. Ez valami kész, ilyen szar forgakönyvvel bíró mozit a Megacápa vs. óriáskrokodil óta nem láttam!

2012-07-01 17:04:11 Jereváni Rádió (1) #43

Fél órája nézem, ez a film már 1985-ben is kínos lett volna.

2009-05-01 18:37:26 kakukkka (2) #42

Ezt a filmet amiert egyaltalan meglehet nezni az a kepvilaga miatt van(jo,egyes helyekrol leszamitva azokat a gyenge minosegu lenyeket).Egyebkent szornyu hatast kelt a kis love-story:P Hatborzongatoan ocska alakitas,aki valamit meg er is innen az J Behr...kar,h odaadja magat az ilyen amator filmeknek.Igazan jolallna neki vmilyen komolyabb,minosegibb film.

2009-04-27 17:28:48 "L" (3) #41

A maga bizarr módján engem szórakoztatott. Trash a javából, színészi játék mosolyogtató, de mégis valami miatt egy percig sem untam. A trükkök pedig véleményem szerint igen jól sikerültek, kár hogy forgatókönyvíróra és színészekre nem maradt pénz. Mindenesetre ezerszer ez, mint egy Asylum film.

2009-04-11 01:05:34 Gino007 (1) #40

ARRGH...40 percet elvett az életemből, tovább nem bírtam nézni. 0%

2009-04-02 21:26:42 Rorschach (1) #39

Aztap*csa...
Forgatókönyv az nem volt, pedig nem ártott volna. Egy heti mély depresszió volt a jutalmam, amiért megnéztem.

2008-12-04 12:57:06 Daemiaen (1) #38

Pedig hatalmas élmény volt. :) Pláne, hogy Budapesten csak az Arénában lehetett látni, így nem tudtam ezzel kezdeni a filmes hetet.

előzmény: Zalaba Ferenc (#37)

2008-12-04 11:26:00 Zalaba Ferenc (1) #37

én figyelmeztettelek. :)

előzmény: Daemiaen (#35)

2008-11-24 09:25:05 wayage (2) #36

Ha menni kell, akkor menni kell:)

előzmény: Daemiaen (#35)

2008-11-24 09:07:47 Daemiaen (1) #35

Pedig menni kell. :)

előzmény: Zalaba Ferenc (#34)

2008-11-24 08:04:14 Zalaba Ferenc (1) #34

dameiaen, szerintem erre a "filmre" még te se pazarold az időd. sajna nem annyira rossz, hogy az már szórakoztasson.

egyszerűen csak rossz. :)

2008-11-19 22:05:28 Jereváni Rádió (1) #33

HP-t nem láttam, nem olvastam, így maradt A falu.

előzmény: limupei (#31)

2008-11-19 22:03:59 Olórin (1) #32

ja, jó, gondolom ez az "átlagolhatnád"-ra volt válasz, csak nem kapcsoltam, és enélkül a két tagmondatnak nagyon látványosan nem volt köze egymáshoz:)

2008-11-19 22:03:57 limupei (2) #31

Szerintem inkább a Harry Potterre gondolt, mint a Falura.

előzmény: Jereváni Rádió (#30)

2008-11-19 22:02:35 Jereváni Rádió (1) #30

szabadon, nem szavadon, bocsánat

2008-11-19 22:01:59 Jereváni Rádió (1) #29

"Az, Amit Ágó Kedvéért Nem Nevezünk Nevén" - ez jó, A falu után szavadon (Azok, Akikről Nem Beszélünk) ;)

előzmény: Olórin (#27)

2008-11-19 22:00:34 limupei (2) #28

Miért lenne sötét?

Igazad van, de én mégsem teszem. Mi ebben a Gasz-beszél?:-)

2008-11-19 21:11:14 Olórin (1) #27

"Egyrészt igazad van, de két okból mégsem teszem."
Hö? Sötét van a szobában?:D
Ami a második pontot illeti, az erősen szubjektív, szerintem pl. ez is csak szimplán tré, ahogy Az, Amit Ágó Kedvéért Nem Nevezünk Nevén:) Ami meg az elsőt, az a 30M marhára nem lebecsülendő, mert Koreában ez az utóbbi évek egyik legdrágább filmjének számít.

előzmény: limupei (#26)

2008-11-19 20:49:58 limupei (2) #26

Egyrészt igazad van, de két okból mégsem teszem. 1. Ott 150M állt rendelkezésre és egy elvileg élvonalbéli stáb, itt 30M és tök ismeretlen emberek. 2. Ez olyan guilty pleasure szerűen volt bárgyú (egyetértek az egyik amerikai kritikussal: amikor elkezdik lebontani a várost, az Isten tudja miért, de elkezdtem élvezni), a Travi meg csak szimplán tré volt. Nagyjából ennyi. Persze, ha objektíven nézem, mindkettő ugyanolyan szar, csak a drágábban jobbak voltak a trükkök.

2008-11-19 18:52:47 Ágó (?) #25

Ok! Legyen! :)

előzmény: Olórin (#24)

2008-11-19 18:50:19 Olórin (1) #24

ne, mert nem lenne igazad:)
választhatnék mást, igaz, de valahogy ezt a legnagyobb öröm fikázni... mert megérdemli:)

előzmény: Ágó (#22)

2008-11-19 18:43:14 Jereváni Rádió (1) #23

"Szerelme és az emberiség sorsa a tét." - Hm, tetszik, itt se adnak a kicsire. :)

2008-11-19 18:39:33 Ágó (?) #22

Most mondjam azt, hogy nem láttál még igazán szar filmet? Lehet, hogy szerinted szar, ez OK. Csak nem szeretném ezt hetente elolvasni valamelyik topikban. Itt az ideje, hogy egy másik filmet válassz! :)

előzmény: Olórin (#21)

2008-11-19 18:31:25 Olórin (1) #21

de ha egyszer annyira szar, hogy nem tudom kiverni a fejemből...:P

2008-11-19 18:07:03 Ágó (?) #20

Tessen már leszállni arról a filmről!! :) De tényleg...

előzmény: Olórin (#19)

2008-11-19 17:59:47 Olórin (1) #19

ilyen erővel ugyanígy átlagolhatnád akár a Transformerst is:) Ez is kb annyira trash film, mint az...

2008-11-18 22:03:26 limupei (2) #18

Rideg matematika: mozifilmnek egyes, trashnek hármas. És igazad van Olórin, már csak az a fránya kocka hiányzott belőle:)

Viszont egyszer hatalmasat röhögtem. Nem spoiler, úgyhogy leírom: amikor a sárkány-varázsló-szellem fazon fogja magát és átsétál a vaskerítésen, és az ezt meglátó öreg nénike is ki akarja próbálni:-)

2008-05-10 18:48:24 vadPINGvin (1) #17

Életem egyik meghatározó élménye, melyben bizonyítást nyert, hogy Uwe Boll nem fokozhatatlan. Mindenképp látni kell, hogy képben legyen az ember, miket is lehet kamerával elkövetni. A színészek csak lazán röhejesek, a "történet" értelmetlensége viszont török trashrendezőknek is dicsőségükre válna.
Persze lehet, hogy én nem figyeltem eléggé, de nem tudom miről szólt. Vannak ezek a sárkányok, akik miatt egy-egy lánynak néha meg kell halni, és amelyik miatt meghal, az a mennyországban jut. De hogy miért is kell meghalnia, és melyik is a jó sárkány, meg kik azok a fura harcosok akik ezt meg akarják akadályozni /vagy siettetni, vagy kitudja/, az igazából nem derül ki. Mielőtt valaki elkezdené megmagyarázni, azt én is hallottam amit a filmben mondtak ezekről, csak épp egy hatéves gyerek logikai szintjétől feljebb ez már értelmetlen zagyvaság. Azon alul lehet, hogy okés a sztori. :)
Kedvencz jelenetem, amikor a lány felébred, mert rosszat álmodott. Következő jelenetben száguld vele a kórházba a mentő. Barátnője meg akarja látogatni, de nem tudja, mert súlyos az állapota. Reggel felébred, de be van zárva a szobába, előtte biztonsági őr aki fapofával hallgatja amint dörömböl. Közben újságíró próbál bejutni hozzá, de nem lehet mert fertőző!!! Így próbáljon valaki Kóreában rosszat álmodni. :) És az egész film nonstop ennyire logikus és értelmes.
A trükkök meg valami egészen különlegesek. Van egy-két gigantikus jelenet ahol gyengébb amerikai produkciók látványával veszi fel egészen sikeresen a versenyt, az összes többiben pedig a Power Rangers látványvilágát próbálja alulmúlni.
Valahogy rá kellene magamat beszélni a „rendező” előző filmjére, mert mindenképp érdekel milyen művel is érdemelte ki ezt a nagy költségvetést, de mivel az IMDb szavazói és a helyi 6 szavazat szerint is az még rosszabb, félek maradandó károsodást okozhat. :)

2008-02-21 17:06:50 Olórin (1) #16

hát ez a baj, hogy a trükkök is borzasztóan alacsony színvonalúak.

2008-02-21 16:59:30 carmine (4) #15

Na gondoltam leírom a véleményemet, mint az egyetlen, aki négyest adott rá. :) ÉN minden filmet igyekszek a műfaján belül értkelni. (Persze nem mindig sikerül.) Nos ez egy alapvetően B-kategóriás akciómozi, csak a drágábbik fajtából. Tehát a történet sokadagos és a látványra van kihegyezve a dolog. Nagyjából ez jellemző a B-kategóriás filmekre. Csak itt kivételesen technikailag jobban volt megoldva a dolog, mint mondjuk a Boa vs. Phyton című filmben. Most őszintén: a Godzillának mitől volt jobb a sztorija? Ott is a látványon volt a hangsúly, csak nevesebb színészekkel és még több pénzzel.Tény, hogy kusza a film, de kit érdekel amikor ilyen izuális trükkök vannak egy olyan filmben, ami szándékoltan olyan amilyen. Ha valaki nem bírja az ilyen típusú filmeket annak jogosan nem tetszik. De aki szereti a b-kategóriás, trash moviekat, annak érdemes megnézni, mégha klasszikus nem valószínű, hogy lesz belőle.

2008-01-31 11:46:56 sapgabor (1) #14

Felénél kikapcsoltam. Sajnáltam volna még azt az egy órát az életemből.

2008-01-03 20:27:19 Olórin (1) #13

á, dehogy:P

2008-01-03 20:24:38 wayage (2) #12

A főgonosz sisakkal a fején és a hatalmas serege nem emlékeztet titeket valamilyen filmre???

2008-01-03 19:50:41 Olórin (1) #11

sztem gyalázatos volt a látvány. összességében a lények is pocsékul festettek, bár azok még csak-csak elmentek jobb pillanatokban, de pl. a CGI-járművek valami eszméletlenül szarok és hiteltelenek voltak. Emellett a rendezés teljes katasztrófa. A karakt*r szót le sem merem írni a filmmel kapcsolatban. Forgatókönyv meg nem volt.

előzmény: wayage (#10)

2008-01-03 19:36:10 wayage (2) #10

A látvány néha egész jó volt, történet viszont szinte nulla...Bár ismerek olyan filmeket, amelyeknek nincs semmi történetük, de mégis nézhetőek. Ez nem az.

2008-01-03 14:26:55 Olórin (1) #9

ügyes húzás;)
szerencsére egyértelmű, hogy a 20%-ot ennek a mosléknak a nullájához kell mérni:P

előzmény: Ágó (#8)

2008-01-03 13:41:53 Ágó (?) #8

Hú, akkor kb. 50%-60% körül mozoghat.
Nem hiszem, hogy ennyiért megérné... :-)

előzmény: Olórin (#4)

2008-01-02 23:45:25 Brumi (2) #7

Pont olyan pillanatomban kapott el, amikor bármilyen mozgóképnek örültem, ez pedig határozottan mozgott. :)
Egyszer végig lehetett nézni, nálam ezzel kiérdemelte az elégségest. A story kusza, a színészek semmilyenek, az angol nyelv förtelmes, volt 1-2 akciójelenet, amire lehetett pontott adni, egyébként komplett csődtömeg.

előzmény: Olórin (#6)

2008-01-02 23:33:51 Olórin (1) #6

Mélységes alázattal kérdem, mivel érdemelte ki a 2-est?:)

előzmény: Brumi (#5)

2008-01-02 23:32:25 Brumi (2) #5

Szerintem az értékelés magáért beszél. Nem kérdéses, te imádni fogod. :)

előzmény: Olórin (#4)

2008-01-02 23:31:42 Olórin (1) #4

hát én csak annyit mondok inkább, hogy a Transformers pont 20%-kal jobb film ennél:)

előzmény: Ivan/ (#3)

2008-01-02 23:18:39 Ivan/ (?) #3

Részletesebben?:) A tartalom egy igen igéretes trash film benyomását kelti és szeretnék valami biztatót hallani róla, hogy el tudjam dönteni: felvegyem-e a megnézendő filmjeim listájára vagy se?:)

előzmény: Olórin (#2)

2008-01-02 23:09:41 Olórin (1) #2

MUHAHAHAHAHAHAHA
0%

2007-10-06 22:17:55 KaeL (3) #1

Véletlenül került hozzám a film, igazából nem is tudtam mire számítsak. A rossz és az elmegy között van valahol a véleményem, ugyanis történetileg kissé zavaros és értelmetlen, de jól láthatóan a technikai kivitelezésbe sok energiát beleadtak, ez némileg kompenzálja. Egyszernézhető kategória, de aki kihagyja, az sem veszít semmit.