Ahhoz, hogy kommentelhess, be kell jelentkezned.
Nem tudom, én nem tudok ennyire pozitív lenni, s számomra egyértelmű a vég is.
Remekül kezdődött, lebilincselő volt, majd szép lassan, de annál biztosabban kezdett feleslegesen belassulni és erőltetetté válni, aztán két ponton ismételten volt olyan jelenet, amely tapsot érdemel. Irdatlan jó ez a film mikor a tárgyalóteremben járunk, s rendkívül sótlan, unott, mikor máshol. Főszereplő csajszi remek, de nekem egyből Mia Goth ugrott be, hogy nem azért "játszik" ilyen jól mert nagyszerű színész, hanem mert a valóságban is baj lehet a toronyban.
Persze, lehet az is, hogy tévedek. :) A mellékszereplő kiscsaj pedig elképesztő idegesítő, ráadásul kettejük kapcsolata megtöri a film ritmusát. Pascal Planteban van potenciál, viszont sokat kell dolgoznia még, hogy zseniálisat alkosson.
Kissé stílus a tartalom felett bukéja volt ennek a mozinak. Mélyebben is bele lehetett volna ebbe a témába nyúlni. Sőt... Kell is!
Mindenesetre nem rossz film ez, azonban nagyobb a füstje, mint a lángja.
Inkább a kegyetlenség fokozásának tűnt, a bizonyítékként való felhasználása már csak járulékos.
előzmény: jesi (#7)
Szerintem az első, de ki tudja, nem egyértelmű.
előzmény: jesi (#7)
A végén Kelly-Anne azért hagyja ott a pendrive-ot, mert bizonyítékot akarta odaadni, vagy azért, hogy kiborítsa őket? Mert elsőre a második opció volt az egyértelmű, aztán...
"nem utolsósorban pedig volt benne egy bírósági jelenet, ahol a szívem egy fél percre szerintem megszűnt vért pumpálni."
Már 1 hónapja láttam ezt a filmet, de ez a jelenet még mindig kísért esténként... a másik, ami szintén bekúszott a bőröm alá és még mindig nem szabadult belőlem, amikor a főszereplő csaj a meggyilkolt lánynak beöltözve este besétált a lány otthonába, majd szelfiket készített magáról
Ritka hátborzongató egy film ez.
előzmény: Dió (#1)
Pont tegnap láttam a Széttörvét. Véletlenül alakult így, nem szándékosan választottam ilyen tematikusan a néznivalót. A Split is jó film, de ehhez képest egy cukormázas Disney mese...
Ezt egy művészmozinak a kistermében láttam. Így a film brutálisat ütött már a legelején, konkrétan olyan volt, mintha mi is ott ültünk volna a tárgyalóteremben, és lélegzetvisszafojtva hallgattuk az ügyész beszédét... Aztán a rendkívül irritáló, taposnivaló rajongó csaj bezavart egy kicsit, de szerencsére egy idő után a helyére került, mi pedig a mozivászonra tapadt tekintettel vártuk a végkifejletet. Az előző hozzászólóval egyetértek, a motivációkba egy kicsit jobban is beavathattak volna minket, de még így is egy baromi erős, nem mindennapi film, amelynek a megtekintése egyáltalán nem ajánlott mindenkinek, de akinek igen, annak nagyon.
Nagyon nyomasztó cucc, a hangulata, képi világa, zenei aláfestése elsőrangú, a főszereplőnőről ne is beszéljünk...óriásit alakít! Viszont a karakterek motivációi és a forgatókönyv terén maradt hiányérzetem rendesen...
„Közel tökéletes, moralitásjátékként is értelmezhető, lélekgyilkos zajokkal operáló, civilizált viselkedés és tabu összefonódását vizsgáló pszichothriller. Tárgyalótermi filmként és dark web-tudósításként is helytáll.”
Akinek tetszett az Egy zuhanás anatómiája és nem zavarja egy még hátborzongatóbb téma, az ezt a filmet is nézze meg.
Fogják nézni ezt is. Márciusban behozza az ADS a magyar mozikba is.
előzmény: Dió (#1)
Miközben az Egy zuhanás anatómiája tarol, a kistestvérét, a Red rooms-t senki sem nézi, pedig jók a kritikái és én is csak ajánlani tudom. Bár a felszín alá nézve inkább van köze a Jokerhez, mint az előbbi filmhez, hiszen avval foglalkozik, hogy miből és hogyan lesznek a pszichopata gyilkosok. Az erőssége viszont abban rejlik, hogy főszereplőjének nem a bíróságon gyerekgyilkosságért ülő férfit teszi meg, hanem egy random szemlélőt, aki első ránézésre egy teljesen átlagosnak tűnő nő, a függöny mögé nézve viszont...
Elsőre amúgy hármast adtam rá, mert szerintem alaposabban is félrehúzhatta volna azt a bizonyos függönyt (ha már egyszer ez volt a célja), a játékidőből vagy fél órát kukáztam volna, illetve témáját tekintve én az egészet bizonyos értelemben feleslegesnek tartom. DE olyan nyelven és olyan eszközökkel beszéli a nagybetűs Filmet, és egyszerűen akkorát játszik a főszereplő csaj, hogy a fal adja a másikat. Emellett az is tetszett, ahogy a dark webet bemutatta, nem utolsósorban pedig volt benne egy bírósági jelenet (a kislánynak öltözős), ahol a szívem egy fél percre szerintem megszűnt vért pumpálni. Az már most ott van az év legemlékezetesebbjei között.
Kivételesen jó és tetszett,hogy van ez a szép, mindig feketébe öltözött, elegáns, merev és a maga szigorú szabályait követő csaj, párosodva a világ elől elrejtett meglehetősen élénk fantáziájával.
Mint valami éjszakai batgirl.
Ez miatt hátborzongató is, mert sokszor néztem,hogy na vajon mikor derül ki,hogy ő a gyilkos.
De: nyilván minden ilyen csaj csak modell lehet, ért kicsit a hackerkedéshez, saját ai asszisztense van felhő nélkül (aki azért intelligens mert nem rasszista és nem akarja őt megölni...), esténként pókerezve vagy épp a metrón ülve, vagy evés közben, vagy éppen élete licitjén élesben simán megkeres a kártyával 1 millió eurót. De dícséretes,hogy számára a pénz csak eszköz és nem cél. Mert az.
A modellkedés meg neki nem csak egó dolog, hanem mintha egy felkészítő lenne, ahol ő élesíti a kését, a későbbi szelfijeihez és átalakulásaihoz.
Na de ki ne akarna ilyen álom világban élni? Először teljesen hiteltelennek tartottam, de aztán néztem,hogy hát kb én is így éltem a rózsadomb tetején és még divatfotóztam is ilyen csajjal mint a Kelly-Anne. Ezért is érdekelt a film.
Először azt szűrtem le,hogy ő egy ilyen batgirl, aki erőfitogtatásból és szadizmusból csinálja,hogy mutogatja magát a gyilkosnak,hogy tessék itt vagyok, szeretnél? Nem biztos,hogy ez sem lenne igaz. De inkább rossz kapcsolata lehetett az apjával, ezért is alszik az utcán, mert otthon már nem tud, és megvan neki is a tragédia története. így meg átmegy valami durvább verzióba,hogy tetszik neki a férfi és ugyanakkor gyűlöli is, és képes kislány is lenni miatta, ezért is mutogatja magát neki. Ezért szakítja meg a kapcsolatot vele a modellügynöksége is. A kislány ágyában is a szelfit meg neki csinálta. (és ezért nem vesz össze az idegesítő dilis rajongó barinőjével sem,hogy mi az hogy a férfit védi) Mégis kicsit olyan szeretnék tetszeni neked mindenáron. Szeretnél? De nem kaphatsz meg, de én sem téged. Aztán otthagyta a videót a szülőknél, ami kegyetlen, mintha ezzel bizonyította volna,hogy ő is kicsit olyan mint a gyilkos, vacilál a hős természete és a sötétsége között hogy igen jót teszek, mégiscsak rendőrséghez kerül az, de azért bosszút is állok amiért nekem soha nem lehet meg a játékom ami már rég nem játék. Mintha szembesülne is ezzel ,hogy amihez vonzódott az maga a halál.