Kritikák, elemzések
[nlc.hu] Néha emberhúst eszem, de ettől még lehetek jó ember, ugye?
A lányok kedvence, Timothée Chalamet az olasz Luca Guadagnino kedvéért közösült már húsos barackkal, de az újabb közös filmjükben, a provokatív Bones and Allban még ennél is tovább megy: kannibalizmusra adja a fejét. Kritikánk a világpremierről a Velencei Filmfesztiválról.
[hu.ign.com] Bones and All - Kritika
Bár évtizedek óta aktív, az olasz Luca Guadagnino neve öt évvel ezelőtt, a Szólíts a neveden okán robbant be igazán a köztudatba. A gyönyörű szerelmi drámát követően a rendező egy vérgőzös horrorral, a legendás Sóhajok újragondolásával jelentkezett - e két, merőben eltérő világ sajátos elegyéből áll össze legújabb filmje, a Bones and All.
[index.hu] Pszichológusra lesz szükségünk, miután ezt az új filmet megnéztük
A Bones and All című filmet úgy vártuk, mint a messiást – egyrészt azért, mert rendezőként az a Luca Guadagnino jegyzi, aki a Suspiria 2018-as remake-jét és minden idők egyik leggyönyörűbb szerelmi történetét, a Szólíts a nevedent megcsinálta, másrészt pedig a szereplőgárda bődületesen erősnek tűnt, olyan nevekkel, mint Timothée Chalamet, Chloe Sevigny és Michael Stuhlbarg.
Aztán jó nagyot koppantunk, mert egyetlen magyar filmforgalmazó sem vállalta be a Bones and Allt, a cikk írásának pillanatában, vagyis december 13-án, amikor VOD-ra felkerült ez a romantikus horror, még mindig nem lehet tudni, hogy valaha vászonra tűzik-e idehaza. (Tippre amúgy nem.)
[hetediksor.hu] Csontok meg minden – kritika
Luca Guadagnino az egyik legizgalmasabb kortárs filmkészítő. Azért is gondolom így, mert már önmagában azt rendkívül érdekesnek találom, hogy egymás után készítette el a Szólíts a nevedent és a Sóhajok remake-jét. Míg egyiket nemes egyszerűséggel lehet aposztrofálni minden idők egyik legszebb szerelmes filmjeként, addig a másik egy komplex, nehézkes, visszataszító horrorfilm, amit lehet szeretni vagy nem szeretni, de hogy szó nélkül nem lehet elmenni mellette, az bizonyos. Egy olyan rendező soron következő munkáját figyelemmel követni, aki ilyen kettősségekkel képes dolgozni, mindig hálás és várakozással teli művelet. Guadagnino legutolsó filmje pedig végeredményét tekintve valahol a két előző filmjének halovány metszéspontját képezi.