Kritikák, elemzések
[www.puliwood.hu] Minden, mindenhol, mindenkor - Kritika
Szavakkal nehezen leírható moziélményen vagyunk túl. A filmművészet durván 100 éves múltra tekint vissza, aminek során lassan, de magabiztosan kialakultak, megformálódtak azok a tartalmi vagy esztétikai konvenciók, amiket ma már nézőként alapvetőnek tartunk. Hasonlóan természetes jelenség, hogy a konvenciókat megpróbálják felforgatni akár függetlenfilmes alkotók, vagy épp komplett mozgalmak, annak érdekében, hogy valami új, valami szokatlan szülessen. Nos, Az ember, aki mindent tudott alkotópárosa, Dan Kwan és Daniel Scheinert abszolút ezzel a szándékkal ötletelte ki legújabb agymenését, ugyanis a Minden, mindenhol, mindenkor egy olyan unortodox kísérleti film, amihez hasonlót nemcsak hogy lehetetlen mondani, de még jellemezni is emberes feladat.
[www.kritizator.hu] Minden szinten szinte minden ‒ Minden, mindenhol, mindenkor kritika
A párhuzamos univerzumok létezése nem újkeletű koncepció a szórakoztató iparban. Míg a fantasy és science fiction irodalom, valamint a képregények már régóta kiaknázzák az ebben rejlő lehetőségeket, addig a filmek és sorozatok világában csak az elmúlt években kezdett igazán elterjedtté válni a multiverzum használata. Talán pont ez lehet az oka annak, hogy eddig viszonylag kevés mozgóképes alkotás tudott kreatívan hozzányúlni a témához. Erre jön az A24 stúdió, továbbá Daniel Kwan és Daniel Scheinert rendezők, hogy ránk rúgják az ajtót, majd kijelentsék, hogy még nem láttunk semmit.
[filmtett.ro] Egy asszony a teljes idegösszeomlás szélén (Tóth Menyhért)
A Minden, mindenhol, mindenkor egy látványos akciófilm köntösébe csomagolt érzelmes dráma, ám a szokatlan húzásainak köszönhetően jócskán lesz majd olyan nézője, aki csupán egy értelmetlen zagyvaságnak könyveli el.
[filmdroid.hu] Bármit, bárhol, bármikor megkapni - Minden, mindenhol, mindenkor
Bármit, bárhol, bármikor megkapni – ez a Z-generáció életérzése, a milliónyi lehetőség azonban nem válik valódi eséllyé: szabad döntést csak alapos meggondolással, a jó mércéjét szem előtt tartva hozhatunk. A Daniels-ek filmje épp erre tanít minket: hiába szeretnénk, nem létezik szuperpozíció. Nem foghatjuk át elménkkel a világmindenséget, ám választásunk épp e töredékességtől ettől lesz értelmes – hiszen téttel bír.
Hivatalos oldalak
Egyéb oldalak
[magyarnarancs.hu] A Minden, mindenhol, mindenkor útja az Oscarig
Kiválóan felépített kampány, jó kritikák, hatalmas bevétel, egyszerű, de univerzális, mindenki által érthető mondanivaló - egyebek mellett ez volt a siker receptje.
[hvg.hu] Sikolykirálynő, fergeteges komika, és most már Oscar-díjas „magyar”: Jamie Lee Curtis
„Imádom a munkámat. Jamie Lee Curtisnél jobban senki sem szeret színésznek lenni egy filmforgatáson. Senki, nincs olyan ember a világon, aki jobban szeretné ezt csinálni" – mondta a tőle megszokott vehemenciával az IndieWire-nek adott interjúban Curtis napokkal azelőtt, hogy 64 évesen, közel öt évtizedes színészi múlttal a háta mögött átvehette az Oscar-díját a legjobb női mellékszereplő-kategóriában a Minden, mindenhol, mindenkorban nyújtott alakításért.